Prosinec 8, 201014 r Mají pravdu kamarat najskorej to budu tie zadne brzdove svetla alebo brzdovy spinac pod pedalom, stalo sa to aj mne a bolo to v brzdovom spinaci
Prosinec 10, 201014 r Cau chlapy :-) kamos ma Seata Leona 2001 1.9 TDi 66kW, koupil si na nej novy zadni LED lampy a jen co to pripojil a otocil klickem tak mu zacla blikat kontrolka zhaveni a jakoby asi na 30% prosvitat vsechny tri brzd. svetla, kdyz tam vratil ty orig. tak to zmizelo a fungovalo jak by melo, tim se vyloucil vadny spinac brzd. svetel a ukostreni. Jinej znamej rikal neco o tom, ze ty LED nemaj takovej odber proudu jako ty normalni zarovky, a ze to pak dela bordel, na vagu to psalo ze je vadny brzd. spinac nesmyslny singnal nebo tak nejak, poradte jestli to jde nejak udelat aby tam ty LED svetla molhl mit porad, treba nejakej odpor nebo tak nejak, nebo jestli nastavit na VAGu ... Dikes za odpovedi
Leden 12, 201114 r mne zacalo blikat zhavenie po vymene zhavicov,tiez neviem co s tym,auto pekne startuje ale blika to...
Leden 13, 201114 r presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel: 1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru 2) ventil počátku vstřiku N108 3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku) 4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku) 5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru) 6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149 7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm)
Leden 13, 201114 r dakujem vam,svetla svieta jak maju a neblika to stale iba raz za cas,dam to na pc a uvidi sa...
Únor 27, 201114 r zdravim vas pani... mam taktiez problem s kontrolkou zhavenia... stale blika a ktomu aj kontrolka motora svieti... vsetky svetla mi svieta...blika to stale hned po nastartovani a az kym nevipnem motor.... ale stalo sa mi vcera ze to prestalo svietit ked som prisiel na rezervu... ked som dotankoval do pol nadrze zacalo to zase svietit... nestretol sa niekto s tymto pripadom.. je to 1.9 tdi.. rok 2004... a auto jazdi bez problemu..dik Upraveno Únor 27, 201114 r od lisiak181
Únor 27, 201114 r Je to určitě spínač brzdových světel, kdysi mi to dělalo na oktávce a loni mi to udělal superb v chorvatsku.Jo a psalo to taky ty nesmysly, jako motor do dílny. V obou případech stačilo vyměnit spínač brzdových světel nad brzdovým pedálem. Upraveno Únor 27, 201114 r od tuareg1
Březen 1, 201114 r tak dnes som bol na diagnostike u kamosa a vyhodilo to kod PO234 a PO251 ...kamaratka to hodila do kompu a na anglicke forum.. kazdy tam pisal ze sa to stava po vymene diessel filtra a snimac nacita vzduch a hadze tam chybu motora a je to taktiez aj na kontrolku zhavenia prepojene... taktiez sa to stava ked je v nadrzi voda alebo spina.... NETREBA JAZDIT NA ''DORAZ" na rezervu... nalial som diessel cistiacu zmes ,dotankoval SHELL pawer dieesel(asi naj diessel na svete) a vymazal chybu a zhasli kontrolky a sodovecka moja zlata je OK.... a ma fajnovejsi tah...
Březen 22, 201114 r tak ja som s toho blazon... hodnu chvylu mi to nesvietilo... ale dnes ked som parkoval na vyvisenom chodniku(vyhradenom na parkovanie) tak som mal jednu stranu auta naklonenu a po nastartovani sa to zasa rozblikalo a po dalsom nastartovani to zasa zhaslo... neviete co by to mohlo byt? diagnostika mi zasa nic neukazala.. dik
Červenec 23, 201114 r Prosim o radu, blika me kontrolka žhaveni vymenil jsem spinač brzdoveho pedalu za nový žarovky jsou taky ok. ale pořad blika když připojim na vag tak mam pořad špatnej brzd.spinač co to muže bejt za zavadu dik
Červenec 23, 201114 r Prosim o radu, blika me kontrolka žhaveni vymenil jsem spinač brzdoveho pedalu za nový žarovky jsou taky ok. ale pořad blika když připojim na vag tak mam pořad špatnej brzd.spinač co to muže bejt za zavadu dik
Červenec 23, 201114 r netreba snad na to zakladat dalsi teme? dal jsi ho tam spravne? kdyz je vyndany, tak se na nem da nastavovat vysuvny kolik, ten ma byt vysunuty, pri zandavani se zasu na spravnou delku a bajonet v drzaku ji zajisti pred dalsim zasouvanim kdyz chybu smazes, zase se udela?
Červenec 23, 201114 r všchno je v naprostem pořadku tedka sem se šel radej projistotu kouknout opet připojil na vag smazal zavadu a pak sem nastartoval a zase po cca 5min, začala blikat. nemuže to bejt snímač zdvihu jehly i když to nehlasi jako zavadu? da se sehnat samostatne nebo jen se vsřikem dik Upraveno Červenec 24, 201114 r od ladabrno
Červenec 25, 201114 r kdyz koupis spinac nesmis si snim hrat vruce - takzvane jeho odjisteni se kona az teprve kdyz snim otacis tam kde ho osazujes - kdyz snim otacis pri nasazovani, povoluje se na nem pojistna pulka, ktera aktivuje vnitrni spinac.
Červenec 25, 201114 r Na hrani mam starou ale prodavač ten pistek zarazil. nechal sem ho vymenit za novej ale stale blika Upraveno Červenec 26, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Červenec 25, 201114 r zmer ho ohmetrem, 2 kontakty jsou seply kdyz je v klidu, druhe 2 kdyz je zamackly
Červenec 25, 201114 r Proměřeno pruchozí sou oba kontakty Upraveno Červenec 26, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Prosinec 5, 201113 r presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel: 1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru 2) ventil počátku vstřiku N108 3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku) 4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku) 5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru) 6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149 7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm) Mně taky začala včera asi po 20km jízdy blikat kontrolka žhavení a jednu chvíli to potom spadlo do nouzovýho režimu (nereagovalo to na plynovej pedál a na volnoběh to mělo cca 1200 otáček), tak by to odpovídalo asi tomu bodu 7? Předpokládám, že kdyby to byly ty brzdový světla, tak by to nepadlo do tý nouze.. Po vypnutí a znovu nastartování to bylo ok, ale kontrolka žhavení se po pár kilometrech znovu rozblikala. Dnes ráno po cestě do práce (22km) to bylo bez problémů a bez blikající kontrolky. EDIT: Jo a je to OII, 1,9 Tdi, 77kW. Na diagnostice to vyplivlo chyby P161B a P161D (to jsem někde vyčetl, že to jsou žhaviče ma 2. a 4. válci..?) a P1698. K té jsem se nedokázal nikde prokousat. Můžete někdo poradit, co to je? Upraveno Prosinec 5, 201113 r od rum Edituj příspěvky!!
Prosinec 12, 201113 r presne tak treba to dat na diagnostiku a tu som copol mozne priciny... blikania Jak už se tu párkrát psalo - blikající kontrolka žhavení může značit víc věcí. V mém případě vadný spínač brzd, ale třeba taky jenom prasklou žárovku v brzdovém světle.... Tady jsem ti to našel: 1) chybně nakódovaná nebo nenakódovaná ŘJ motoru 2) ventil počátku vstřiku N108 3) nastavovač množství paliva N146 (motor nelze nastartovat, kontrolka bliká 30 sekund po zapnutí klíčku) 4) spínač F/F147 na pedálu brzd (bliká 5 minut po zapnutí klíčku) 5) snímač zdvihu jehly G80 (nižší výkon motoru) 6) snímač polohy šoupátka čerpadla G149 7) elektronický pedál akcelerace (motor běží v nouzi při konstantních 1300 rpm) Mám dotaz stále bliká kontrolka žhavení a připojím na VAG a píše mi to: "Nastavení množství N146" Vše bylo vyzkoušeno ( výměna snímače, čerpadlo a nevím co ještě a jednou bliká a podruhé ne,nevíte někdo co s tím? Už si nevíme rady.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.