Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Jsem zvědavej jak dopadneš, protože něco takového mě asi taky někdy bohužel čeká.

Nazdar, tak ja mám 1,8TFSi v A4B8, rv2008, najazdené cca122t, olej mením po cca 20t/rok, spotreba oleja cca 0,5l za výmenu. S motorom problém zatiaľ nebol, akurát vodné čerpadlo KO pri 92t a stavač vačky na zvolávačku. Po skúsenosti v okolí, ako preskočili retiazkové rozvody 5tim na VW, Audi pri cca 80-130t bez varovania (vozidlá mali od nova, oprava cca 2000-3000,-€) som sa rozhodol vymeniť komplet rozvody pri 120t km. Mal som ešte starý N-kový napinák, inak po rozobratí rozvodov mu nič nebolo ani retiazky neboli vyťahané, ale pri týchto motoroch asi nikto nevie ani štartu ani hodiny, kedy skočia. Napinák išieil nový K-ový (má aj pružinku), nová je jedna rozvod. reťaz a klzák oproti starým rozvodom. Dal som vymeniť všetko, čo treba. Motor ide ešte tichšie ako šiel.  Pri A4 je motor pozdĺžne, miesta na rozvody málo, tak kvôli lepšej manipulácii predok kompllet po nosníky dolu :wallbash: . Mám za sebou po výmene rozvodov cca 2300km a zatiaľ NO problémo.

Upraveno od vw-futy

Clint: A jaky mas typ napinaku? A je to urcite retez? Me po studenem startu divne "chrasti" cely motor uz zcela od porizeni auta, ale chrasti to dele nez 2 sekundy.

Upraveno od mike_k

Mám "T"-čko, chrastí to jen při startu studeného motoru cca 1-2 sec, pak to přestane.

Potřeboval bych poradit, sdělit skušenosti s tímto motorem. Uvažuji o koupi novějšího auta, nechci naftu, tak mi oko padlo na 1,8TSI. Měl jsem kdysi OI 1,8T, vynikající auto. Po dvouleté anabázi s A6 2,5, TDi, která byla také sqělá, mám nyní OII 2,0FSI, 8 let stará, 260T km. Celkem spokojenost, nejezdím pomalu a jezdím, věřte nevěřte, za 6,5l. Na hory do Itálie, z Landecku přes St.Moritz do Madesima, na 18O km z cca 6oo mnm do skoro 2000 a zase dolů do 340 mnm, celková štreka 750 km, auto s boxem a plné za 7,3l. Když jsem se rozhodl (asi) pro 1,8TSI, šel jsem pár aut vyzkoušet. Včetně varianty Superb. Celkem se zatím jednalo o 6 aut, nejvíc bylo najeto 65T km. A zatím jsem byl překvapený, že ve všech šesti případech jsem měl dojem, po opětovném usednutí do mojí babky, že jede lépe, že je živější (na N-95). Máte prosím někdo podobné zkušenosti? Možná bych to pochopil u dvou Superbů, jsou trochu těžší, ale OII mě tak trochu zklamaly. Možná je to zvykem stylu jízdy, každý motor má jiný průběh výkonu a hlavně kroutícího momentu, takže to může být mylný dojem. Hlavně bych měl obavy, jak auto pojede, když zapřáhnu přepravník s koněm. Ještě bych se zeptal, jestli má někdo zkušenosti u tohoto motoru s LPG. Omlouvám se pokud toto téma již někdy bylo.Díky.

To je divne, 1.8TSI by mela mit prubeh kroutaku vyrazne lepsi uplne kdekoliv. Na druhou stranu, pokud ti soucasny motor vyhovuje vic, tak se na teorii vyser a nech si to, co se ti zda lepsi. :)

Upraveno od mike_k

  • 3 týdny později...

Zdravim. Koupil jsem ojetou O2 1.8TSI DSG r.v.2010, takže bych rád přispěl se svými poznatky. Vůz mám od známého a znám celou jeho minulost. Nyní najeto 200t km. V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku), díky autorizovanému servisování s 90% účastí škodovky (i tak postoj automobilky k této konstrukční chybě se mi zdá velmi nezodpovědný). Jinak je zatím auto spolehlivé a doufám, že to tak zůstane. Po nastartování asi 1/2 minuty nestabilní chod se znatelným chvěním, můj předchozí 11 letý Nissan měl po nastartování chod úplně klidný. Nicméně výkon motoru a průběh krouťáku naprosto úžasný, navíc perfektně sladěný se 7-mi st. DSG. Akcelerace při plném plynu budí respekt a předjížděný kamion se kolem jen mihne. Nejlepší je ale klidná jízda, motor v tomto režimu neslyšíte a o řazení DSG se dozvíte jen díky zoobrazení na informačním displeji. Podvozek krásně utlumený a odhlučnění zvuku od pneumatik také přispívá k všeobecnému tichu. Celkově tahle konfigurace posouvá vůz o třídu výš co se týká komfortu jízdy. Zdá se mi, že v zatáčkách se, mnohem dříve než jsem byl zvyklý u předchozího vozu, ozývá kvýlivý zvuk od pneumatik. Spotřeba při klidné jízdě mimo město a dálnici 25 km do práce 6,5l/100km. Spotřeba hodně záleží na délce trasy, do 8km 8l/100, do 25km 6,5-7l/100, nad 100km pod 6,5l/100.

V létě 2012 cca ve 150t km výměna motoru(vůz měl asi 2,5 roku)

vieš aj prečo sa menil motor?? (spotreba oleja,skočený rozvod)  :kol-32:

detoxy: Muzu se zeptat, jaka je cena komplet motoru u Skodovky? Tedy pokud jsi tu fakturu videl.

To Libero: V servise byli tajemní, nicméně závada měla všechny příznaky zde velmi často popisovaného skočení rozvodů.

To mike_k: Jestli si správně vzpomínám, tak motor stál kolem 138tis, ale fakturu jsem neviděl.

  • 3 týdny později...

Co to je za zvěrstvo? :D  Je tohle vůbec možný? ;)

To by som nechcel, by som furt predbiehal stíhačky :kol-28:

mam po vymene rozvodu, delal jsem to hlavne kvuli toho napinaku, dali tam K verzi (jina uz ani nejde objednat) a v autorizaku me to stalo 8 650,- z toho prace 2 770,-

Najeto 141 tkm, zadny problem nebyl, jenom jsem to preventivne vymenil, servisak rikal ze nic dramatickeho ale ze napinak uz trosku povolil.

Tak jen pro info, treba se nekomu bude hodit realna cena za rozvody.

To je velmi užitečná informace, alespoň budu vědět, jestli mě v servisu budou chtít natáhnout....moc díky! 

 

Ty najeté km máš slušný, mohl bys sdělit, kde ti to přesně dělali (řada servisáků v autorizákách do toho nechce jít, že je to sraní)

 

 

Dík

nechal jsem si schovat puvodni dily, dneska jsem to trosku ocistil a komplet vyfotil, tak prikladam pro ilustraci:

1) vse co jsem dostal nazpet, vcetne sroubu a tesneni

2) napinak

 

@Clint: poslal jsem ti SZ, nechci tady delat reklamu, ani nevim jestli se to muze

 

Mimochodem... co tankujete? Zkousim ted Maxxmotion 100, ale je to dost drahe, tak uvazuju nejake aditivum - VIF Super Benzin Aditiv ? Pouzivate to nebo jezdite klasika N95?

post-84878-0-13631200-1380547400_thumb.j

post-84878-0-56495700-1380547421_thumb.j

V tomto smyslu to reklama není a můžeš v klidu uvést ten servis. Záleží čistě na tobě.

Už uvedl ;)

Před časem jsem tady psal o výměně rozvodů napínák + práce šla na škodovku já jsem si zaplatil nový řetěz ten stál 1600kč,nevím kolik stojí napínák někde jsem slyšel kolem 1500 tak mi ta cena výš moc nesedí to jen pro info.

Ono záleží, co všechno se mění, těch řetězů je tam víc. Co jsem pak slyšel, tak je s tim docela "sraní" oproti řemenům....

Řetěz je jen jeden myslím ten který se řeší při skočení nebo klepání při startu.Ty ostatní se netýkají našeho problému.

presne tak ;)

To jistě, ale neznamená to, že ten další nemusí bejt vytahanej taky a že je potřeba ho rovněž vyměnit. Však se zeptejte v autorizáku, v kolika případech neměnili jen jeden řetěz....Mě řekli cenu kolem 10tis materiál + práce

Upraveno od Clint

Na mém autě byl měněn preventivně asi ve 20 tkm pouze napínák a s ním kryt rozvodů. Fakturu nemám u sebe, ale myslím si, že to bylo cca 5 tis materiál a 2,5 tis práce.

Je to stejně hrozné, že jsou uživatelé těchto jinak skvělých motorů nuceni něco preventivně měnit....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.