Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

Nicméně v roce 2015 už Škodovka plánuje nahrazení současného "K" napínáku zcela novým (i konstrukcí) pod označením "W". Nové je i zajištění jeho bezproblémového chodu, nebude již hydraulický, nýbrž mechanický.

 

Zde jeho náhled: post-32269-0-52524000-1417353665_thumb.j

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali.

I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej.

 

k tomu vyššiemu číslu- 10% : to by bol podla mňa dosť poruchový motor :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som sa bol pozrieť na tú 1.8 TSI. Vypadá su per, je to MR2008, 100.000 najazdených. Ale podľa majiteľa dolieva asi 0,5 l oleja asi z a3 mesiace, čo je podľa neho asi 3000 km. Tak neviem. Ja nedolievam. Až v poslednom čase, asi 0,3L za 15.000 ale ni vždy. Lenže mám 240.000 km.

P.S. Kod motora je BZB

Editováno: , autor: jaydoo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dneska dolil do motoru zase celej litr olejíčku, to by znamenalo spotřebu cca 1 litr oleje na 800km (slovy osmset!), nezapomněl jsem nulu.....

 

Hodně rapidně se to zhoršuje, takže zítra frčím do servisu projednat váhovou zkoušku a pak dopis do MB ohledně kulance min. na pístní sadu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dávno ne. Měl jsem dvouletou, ročník 2011. Najeto 103tis, spotřeba oleje se začala zvedat po 50tis km.....

 

Ale všechny prohlídky v autorizáku, jejich olej a výměny po 15tis.....

 

Mluvil jsem už tel. s Mladou Boleslaví, pokud se váhovkou prokáže 0,5 litru/1000km a více, jsou většinou za splnění podmínek ochotni zaplatit materiál (kroužky, písty, ojnice....), příp. dodají celý nový motor, záleží prý na okolnostech.

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl bych s provozem dal opatrný, polistujes-li v tomto vlakne trochu zpět, najdeš mou kauzu s výměnou skoro celého motoru, což vše začalo právě takovouto zvysenou spotřebou oleje, reseno naštěstí kulanci od Škody. ..

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po pravdě, nečekal bych, že se to tak prudce bude zhoršovat....za chvíli budu jezdit benzín-olej 1:1 :D Tohle nežraly ani vylágrované stodvácy. Fakt jsem dneska koukal pod auto, jestli to někde nevyteklo.... :D

 

Mám do výměny oleje asi 3tis km, ale co se dá dělat, zainvestuju a ten olej z váhové zkoušky stejně pak použiju znovu....

 

 

Největší vtip je v tom, že to tak šetřím, za studena lehounce na plyn, netočím to, než se olej ohřeje.....olej měním poctivě po 15tis....což teď už je stejně jedno, pač tam za 15tis chrstnu tu náplň ještě třikrát :D

a ono se mi to takhle odvděčí :(

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...