Listopad 30, 201410 r Nicméně v roce 2015 už Škodovka plánuje nahrazení současného "K" napínáku zcela novým (i konstrukcí) pod označením "W". Nové je i zajištění jeho bezproblémového chodu, nebude již hydraulický, nýbrž mechanický. Zde jeho náhled: Upraveno Listopad 30, 201410 r od Clint
Listopad 30, 201410 r a to vazne bude nahrazovat ten Kckovy v jiz existujicich motorech s hydraulickym napinakem nebo jen v nove vyrobenych motorech?
Listopad 30, 201410 r Ale hoši, jako by jste mě neznali, to je fotka napínáku řetězu ze silničního bicyklu
Listopad 30, 201410 r To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali. I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej. k tomu vyššiemu číslu- 10% : to by bol podla mňa dosť poruchový motor
Listopad 30, 201410 r Clinte, nezlob. Nějaká procenta nemá smysl řešit, jen spekulujete. Tyto informace tady nikdo nemá.
Listopad 30, 201410 r Ja myslím, že tie čísla maju presné, ale nikdy ich nevypustia von. Jedine ak by bola niekde k 0%, tak by sa s tým radi pochválili.
Listopad 30, 201410 r Samozřejmě, že ŠA má čísla (i když úplně přesná asi ne, protože když to někdo nechá opravit mimo autorizovaný servis - což je u starších vozů pochopitelné - tak se to těžko dovědí), ale tady je nikdo nezná. Tak to bylo myšleno.
Listopad 30, 201410 r Ale aj tak dakujem páni za pokec a určite sa pojdem previesť na tej ponukanej 1,8 A vypadá to, že chcem byť jej nový majiteľ Aj ked osm radal, tak mesačne ma budu stať naklady viacej ako 50€.
Prosinec 3, 201410 r Tak som sa bol pozrieť na tú 1.8 TSI. Vypadá su per, je to MR2008, 100.000 najazdených. Ale podľa majiteľa dolieva asi 0,5 l oleja asi z a3 mesiace, čo je podľa neho asi 3000 km. Tak neviem. Ja nedolievam. Až v poslednom čase, asi 0,3L za 15.000 ale ni vždy. Lenže mám 240.000 km. P.S. Kod motora je BZB Upraveno Prosinec 3, 201410 r od jaydoo
Prosinec 7, 201410 r Tak jsem dneska dolil do motoru zase celej litr olejíčku, to by znamenalo spotřebu cca 1 litr oleje na 800km (slovy osmset!), nezapomněl jsem nulu..... Hodně rapidně se to zhoršuje, takže zítra frčím do servisu projednat váhovou zkoušku a pak dopis do MB ohledně kulance min. na pístní sadu.
Prosinec 7, 201410 r Dávno ne. Měl jsem dvouletou, ročník 2011. Najeto 103tis, spotřeba oleje se začala zvedat po 50tis km..... Ale všechny prohlídky v autorizáku, jejich olej a výměny po 15tis..... Mluvil jsem už tel. s Mladou Boleslaví, pokud se váhovkou prokáže 0,5 litru/1000km a více, jsou většinou za splnění podmínek ochotni zaplatit materiál (kroužky, písty, ojnice....), příp. dodají celý nový motor, záleží prý na okolnostech. Upraveno Prosinec 7, 201410 r od Clint
Prosinec 7, 201410 r No tak držím palce, nech sa to podarí. Rozmýšľam, že poprosím majiteľa, či by nešiel na váhovu slúšku, nech viem, čo kupujem. Upraveno Prosinec 7, 201410 r od jaydoo
Prosinec 7, 201410 r Byl bych s provozem dal opatrný, polistujes-li v tomto vlakne trochu zpět, najdeš mou kauzu s výměnou skoro celého motoru, což vše začalo právě takovouto zvysenou spotřebou oleje, reseno naštěstí kulanci od Škody. .. Upraveno Prosinec 7, 201410 r od omicron
Prosinec 7, 201410 r Po pravdě, nečekal bych, že se to tak prudce bude zhoršovat....za chvíli budu jezdit benzín-olej 1:1 Tohle nežraly ani vylágrované stodvácy. Fakt jsem dneska koukal pod auto, jestli to někde nevyteklo.... Mám do výměny oleje asi 3tis km, ale co se dá dělat, zainvestuju a ten olej z váhové zkoušky stejně pak použiju znovu.... Největší vtip je v tom, že to tak šetřím, za studena lehounce na plyn, netočím to, než se olej ohřeje.....olej měním poctivě po 15tis....což teď už je stejně jedno, pač tam za 15tis chrstnu tu náplň ještě třikrát a ono se mi to takhle odvděčí Upraveno Prosinec 7, 201410 r od Clint
Únor 15, 201510 r Ahoj, měl by někdo po ruce seznam typů motoru pod označením 1.8 TSI pro OII (výkon 118). Nebo lépe, který z motorů pořídit jako ojetinu? Díky.
Únor 15, 201510 r CDAA je ten novější. BZB starší. no koupit ideálně s novým napínákem a řetězem to je od půlky roku 2012.
Únor 15, 201510 r nejde ani tak o napínák ako od 10/2011 nová sada piestov , snáď už s nízkou spotrebou oleja
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.