Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 (editace) Nicméně v roce 2015 už Škodovka plánuje nahrazení současného "K" napínáku zcela novým (i konstrukcí) pod označením "W". Nové je i zajištění jeho bezproblémového chodu, nebude již hydraulický, nýbrž mechanický. Zde jeho náhled: Editováno: 30. Listopad 2014, autor: Clint 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Takže bude zase novy napinak? to je komedie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 a to vazne bude nahrazovat ten Kckovy v jiz existujicich motorech s hydraulickym napinakem nebo jen v nove vyrobenych motorech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Ale hoši, jako by jste mě neznali, to je fotka napínáku řetězu ze silničního bicyklu 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali. I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej. k tomu vyššiemu číslu- 10% : to by bol podla mňa dosť poruchový motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Clinte, nezlob. Nějaká procenta nemá smysl řešit, jen spekulujete. Tyto informace tady nikdo nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Ja myslím, že tie čísla maju presné, ale nikdy ich nevypustia von. Jedine ak by bola niekde k 0%, tak by sa s tým radi pochválili. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Samozřejmě, že ŠA má čísla (i když úplně přesná asi ne, protože když to někdo nechá opravit mimo autorizovaný servis - což je u starších vozů pochopitelné - tak se to těžko dovědí), ale tady je nikdo nezná. Tak to bylo myšleno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 30. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2014 Ale aj tak dakujem páni za pokec a určite sa pojdem previesť na tej ponukanej 1,8 A vypadá to, že chcem byť jej nový majiteľ Aj ked osm radal, tak mesačne ma budu stať naklady viacej ako 50€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Tak už mi v autorizáku vyřešili tu vysokou spotřebu oleje: 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Stačí jen měnit filtr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 2. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2014 Přesně tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 3. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2014 (editace) Tak som sa bol pozrieť na tú 1.8 TSI. Vypadá su per, je to MR2008, 100.000 najazdených. Ale podľa majiteľa dolieva asi 0,5 l oleja asi z a3 mesiace, čo je podľa neho asi 3000 km. Tak neviem. Ja nedolievam. Až v poslednom čase, asi 0,3L za 15.000 ale ni vždy. Lenže mám 240.000 km. P.S. Kod motora je BZB Editováno: 3. Prosinec 2014, autor: jaydoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tak jsem dneska dolil do motoru zase celej litr olejíčku, to by znamenalo spotřebu cca 1 litr oleje na 800km (slovy osmset!), nezapomněl jsem nulu..... Hodně rapidně se to zhoršuje, takže zítra frčím do servisu projednat váhovou zkoušku a pak dopis do MB ohledně kulance min. na pístní sadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Clint : Máš to ešte v záruke? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Dávno ne. Měl jsem dvouletou, ročník 2011. Najeto 103tis, spotřeba oleje se začala zvedat po 50tis km..... Ale všechny prohlídky v autorizáku, jejich olej a výměny po 15tis..... Mluvil jsem už tel. s Mladou Boleslaví, pokud se váhovkou prokáže 0,5 litru/1000km a více, jsou většinou za splnění podmínek ochotni zaplatit materiál (kroužky, písty, ojnice....), příp. dodají celý nový motor, záleží prý na okolnostech. Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaydoo Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) No tak držím palce, nech sa to podarí. Rozmýšľam, že poprosím majiteľa, či by nešiel na váhovu slúšku, nech viem, čo kupujem. Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: jaydoo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Pochybujem že to skončí piestnou sadou , shortmotor alebo nič ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Tak to by mi celkem nevadilo mít novej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omicron Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Byl bych s provozem dal opatrný, polistujes-li v tomto vlakne trochu zpět, najdeš mou kauzu s výměnou skoro celého motoru, což vše začalo právě takovouto zvysenou spotřebou oleje, reseno naštěstí kulanci od Škody. .. Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: omicron 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 (editace) Po pravdě, nečekal bych, že se to tak prudce bude zhoršovat....za chvíli budu jezdit benzín-olej 1:1 Tohle nežraly ani vylágrované stodvácy. Fakt jsem dneska koukal pod auto, jestli to někde nevyteklo.... Mám do výměny oleje asi 3tis km, ale co se dá dělat, zainvestuju a ten olej z váhové zkoušky stejně pak použiju znovu.... Největší vtip je v tom, že to tak šetřím, za studena lehounce na plyn, netočím to, než se olej ohřeje.....olej měním poctivě po 15tis....což teď už je stejně jedno, pač tam za 15tis chrstnu tu náplň ještě třikrát a ono se mi to takhle odvděčí Editováno: 7. Prosinec 2014, autor: Clint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Clinte, napiš to raději do tohoto vlákna, tam to bude víc na očích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jenik3 Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 Ahoj, měl by někdo po ruce seznam typů motoru pod označením 1.8 TSI pro OII (výkon 118). Nebo lépe, který z motorů pořídit jako ojetinu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 CDAA je ten novější. BZB starší. no koupit ideálně s novým napínákem a řetězem to je od půlky roku 2012. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Únor 2015 Sdílet Vloženo 15. Únor 2015 nejde ani tak o napínák ako od 10/2011 nová sada piestov , snáď už s nízkou spotrebou oleja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.