Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Nicméně v roce 2015 už Škodovka plánuje nahrazení současného "K" napínáku zcela novým (i konstrukcí) pod označením "W". Nové je i zajištění jeho bezproblémového chodu, nebude již hydraulický, nýbrž mechanický.

 

Zde jeho náhled: post-32269-0-52524000-1417353665_thumb.j

Upraveno od Clint

Takže bude zase novy napinak? :D to je komedie

a to vazne bude nahrazovat ten Kckovy v jiz existujicich motorech s hydraulickym napinakem nebo jen v nove vyrobenych motorech?

:smich:  :smich: Ale hoši, jako by jste mě neznali, to je fotka napínáku řetězu ze silničního bicyklu :D

To netuším. Spíš bych se klonil k tomu vyššímu číslu. Ale tak rozvody cca 7-8tis vč. práce v autorizáku (po nájezdu cca 90tis), to celkem není taková raketa. Horší je ten olej, tam se to musí uhrát se Škodovkou, snad jsou rozumní, když to takhle podělali.

I přes o všechno bych stejně diesel nechtěl. ten motor je totiž jinak naprosto fantastickej.

 

k tomu vyššiemu číslu- 10% : to by bol podla mňa dosť poruchový motor :(

Clinte, nezlob. kol1   Nějaká procenta nemá smysl řešit, jen spekulujete. Tyto informace tady nikdo nemá.

Ja myslím, že tie čísla maju presné, ale nikdy ich nevypustia von. Jedine ak by bola niekde k 0%, tak by sa s tým radi pochválili. :)

Samozřejmě, že ŠA má čísla (i když úplně přesná asi ne, protože když to někdo nechá opravit mimo autorizovaný servis - což je u starších vozů pochopitelné - tak se to těžko dovědí), ale tady je nikdo nezná. Tak to bylo myšleno.

Ale aj tak dakujem páni za pokec a určite sa pojdem previesť na tej ponukanej 1,8 :) A vypadá to, že chcem byť jej nový majiteľ :) Aj ked osm radal, tak mesačne ma budu stať naklady viacej ako 50€.

Tak už mi v autorizáku vyřešili tu vysokou spotřebu oleje: ;)

 

 

post-32269-0-36498200-1417529393_thumb.j

Stačí jen měnit filtr. :kol-31:

Přesně tak...:D

Tak som sa bol pozrieť na tú 1.8 TSI. Vypadá su per, je to MR2008, 100.000 najazdených. Ale podľa majiteľa dolieva asi 0,5 l oleja asi z a3 mesiace, čo je podľa neho asi 3000 km. Tak neviem. Ja nedolievam. Až v poslednom čase, asi 0,3L za 15.000 ale ni vždy. Lenže mám 240.000 km.

P.S. Kod motora je BZB

Upraveno od jaydoo

Tak jsem dneska dolil do motoru zase celej litr olejíčku, to by znamenalo spotřebu cca 1 litr oleje na 800km (slovy osmset!), nezapomněl jsem nulu.....

 

Hodně rapidně se to zhoršuje, takže zítra frčím do servisu projednat váhovou zkoušku a pak dopis do MB ohledně kulance min. na pístní sadu.

Clint : Máš to ešte v záruke?

Dávno ne. Měl jsem dvouletou, ročník 2011. Najeto 103tis, spotřeba oleje se začala zvedat po 50tis km.....

 

Ale všechny prohlídky v autorizáku, jejich olej a výměny po 15tis.....

 

Mluvil jsem už tel. s Mladou Boleslaví, pokud se váhovkou prokáže 0,5 litru/1000km a více, jsou většinou za splnění podmínek ochotni zaplatit materiál (kroužky, písty, ojnice....), příp. dodají celý nový motor, záleží prý na okolnostech.

Upraveno od Clint

No tak držím palce, nech sa to podarí. Rozmýšľam, že poprosím majiteľa, či by nešiel na váhovu slúšku, nech viem, čo kupujem.

Upraveno od jaydoo

Pochybujem že to skončí piestnou sadou , shortmotor alebo nič ...

Tak to by mi celkem nevadilo mít novej motor :D

Byl bych s provozem dal opatrný, polistujes-li v tomto vlakne trochu zpět, najdeš mou kauzu s výměnou skoro celého motoru, což vše začalo právě takovouto zvysenou spotřebou oleje, reseno naštěstí kulanci od Škody. ..

Upraveno od omicron

Po pravdě, nečekal bych, že se to tak prudce bude zhoršovat....za chvíli budu jezdit benzín-olej 1:1 :D Tohle nežraly ani vylágrované stodvácy. Fakt jsem dneska koukal pod auto, jestli to někde nevyteklo.... :D

 

Mám do výměny oleje asi 3tis km, ale co se dá dělat, zainvestuju a ten olej z váhové zkoušky stejně pak použiju znovu....

 

 

Největší vtip je v tom, že to tak šetřím, za studena lehounce na plyn, netočím to, než se olej ohřeje.....olej měním poctivě po 15tis....což teď už je stejně jedno, pač tam za 15tis chrstnu tu náplň ještě třikrát :D

a ono se mi to takhle odvděčí :(

Upraveno od Clint

  • 2 měsíce později...

Ahoj,

měl by někdo po ruce seznam typů motoru pod označením 1.8 TSI pro OII (výkon 118).

Nebo lépe, který z motorů pořídit jako ojetinu?

 

Díky.

CDAA je ten novější. BZB starší. no koupit ideálně s novým napínákem a řetězem to je od půlky roku 2012.

nejde ani tak o napínák ako od 10/2011 nová sada piestov , snáď už s nízkou spotrebou oleja 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.