Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jo, QG2 kodování, fix interval ale čidlo zůstává aktivní.

 

Se pak někdy mrkni, jak vychází počítaný termální zatížení oleje v rámci intervalu vs, skutečně ujeté km B) Je to zajímavý, přestože jen počítaný z mapy z doby vývoje a snad testování ...

136   ESI: thermal load-m-Aequivalent

 

výšku oleje ti zobrazí motorovka, skupina 9 pole 1, je to ale orientační, přestože to VAG taky používá pro měření spotřeby oleje.

Čidlo na vaně je kombinované, teplota přes NTC, výška oleje přes utrazvuk ... je tedy náchylné na otřesy, kdyby se třeba sundavala vana :D

 

  • 11 měsíců později...
V 23. 9. 2016 na 9:27, stanmar napsal:

To zamrzí - ovšem když odhlédnu od jeho fatálních nemocí je to jinak docela slušný motor - tichý, spotřeba se dá udržet na velice dobré úrovni a požitek z jízdy není taky marný.

Já nechám udělat rozvody v 90 tkm. Olej je zatím OK (najeto 75 tkm). Od VIFu si moc neslibuji - kolega p2p to vidí každou chvíli, co se tam usazuje, takže poněkud zchladil mou naději, že se karbonu vyhnu a kroužky budou stále OK. 

Koupě 1,8 TSI nelituji.

https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499

Já ten motor měl... Byl jsem s ním spokojen... Jenom jsem neměl nervy čekat až se to posere...

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

Přesně jak píše p2p. A to jsem měl výměnu motoru v polovině 2013, celkově najeto 176tkm a na novej motor 60tkm a nikdy nebyl problém. Ale furt se člověk bál kdy se něco posere. Teď stojí asi 3 měsíce v áčkách a nikdo to nechce. A to s kompletní historií, servis jenom autorizák, o auto jsem se staral, L&K se všemi příplatky. https://www.aaaauto.cz/cz/skoda-octavia/car.html?id=295091302#make=109&model=261&palivo=1&ymin=2010&ymax=2011&kmmax=190000&transmission=A&promo=gm

A protože mám 1,8TSI rád, tak jsem si v dubnu koupil O3 132kW 4x4 s DSG a tam snad problém nebude. Je to 2016 s rozšířenou zárukou 5let/150tkm.

S novým motorem jsi jel dlouhé intervaly ? Bralo to před prodejem nějaký olej ? Motor měnili celý nebo půl motor ? Předpokládám že výměna proběhla opět za verzi s problémovými písty...

 

To že nejde prodat nemusí být ani tak tím že je to 1.8 TSi z problémové řady, jako to že je to auto 10 let staré což by asi nebyl normálně problém, ale 1.8 TSi je složitý motor a ten kdo na provoz takového auta má si obvykle koupí auto výrazně mladší nebo rovnou nové. To je prokletí všech složitých motorizacích... v bazarech prostě nemají hodnotu. Bazarové staré vozy si kupují lidé co požitek z jízdy nemají na prvním místě a chtějí hlavně nenáročnou údržbu, což samozřejmě u žádné verze ani u poslední generace 1.8 Tsi nehrozí.

Upraveno od 15degren

Navíc kombinace 4x4 a automatu je u 10 let starého auta teoretická vražda. Musí si ho vyhlídnutou nějaký mladý floutek co nemá zkušenosti a chce "silný" benzín v L&K aby se mohl předvádět před puberťačkama [emoji846]

Já to kupoval těsně po výměně shortmotoru. Výměna byla myslím 7/2013, takže tam snad už bylo vše vyřešeno. První výměna oleje se dělala ještě s LL olejem, ale můj nájezd je stejně 12-15tkm 90% po Praze, takže výměna po 13 měsících a pak už se nastavil pevný interval. Mezi výměnou 1l oleje, ale to bylo tím, že pokud jsem jel po dálnici, tak 220km/h a ten 5W-30 je jako voda a něco to sežere. Po přechodu na 5W-40 cca 0,5l mezi výměnou, což považuju za normál.

To auto není 4x4, to mám až teď v O3. Ale najeto 176tkm, po výměně shortmotoru 60tkm, někdy ve 135tkm výměna spojek DSG, cca 160tkm repas mechatroniky (prdlý tělo u tlakovýho válce - dávalo se nový tělo a válec + všechny těsnění), přední 312mm vrtaný kotouče, RS brzdiče, keramický destičky, komplet výbava a tomu autu nic nebylo. Bylo potřeba udělat jenom zadní kotouče a destičky. Za 5,5 roku žádný problém. Ale furt člověk čekal kdy se něco posere. Takže když se našla vhodná O3 (ta kombinace motoru, 4x4, automatu, bufíka, kompletní výbavy, záruky se jen tak nenajde), tak došlo na výměnu. Teda měl jsem pak obě auta asi 5 měsíců a střídal je a pak šla O2 FL pryč. Jeden čas jsem měl dokonce nějakou teplotu a koukal po roční i30 v plný výbavě, ale pak jsem se probral, protože kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti kun*a je. Sorry Stringo. :kol-98::kol-35:

Upraveno od rarach89

Prodával jsem před cca 2.5 roky velmi podobné auto (MR2010) v liftbacku a LK výbavě. TSI 1.8 bylo po výměně hlavy v cca 105 kkm (2 podpálené ventily). Někde tady jsem o tom kdysi i psal.

 

Když jsem to prodal, bylo jí 7 let a nějakých tuším 160-170kkm, prodalo se relativně dobře, ale chce to svého konkrétního zákazníka, myslím, že přes bazar to bude problém. Auto bylo ve vynikajícím stavu, byť DSG ve vedrech na 1ce a 2ce trochu semtam cukla.

 

Taky jsem 1.8TSi vzal znovu do O3FL (taky LK), a vůbec nelituji. Zejména po té anabázi s 1.5TSi "klokanem".

 

A jen je mě do úsměvu, když si občas přečtu, jak je prý 1.8 TSi vedle té hopsající 1.5 zbytečná, že je prý kvůli DSG přiškrcená :-)  To možná ano, ale ta 1.5 se s ní vůbec nedá srovnat...

Já koupil O3, urval jsem si achilovku, takže operace a 5 měsíců jsem nemohl chodit, tak mi O2 zůstala, nebylo jak jí prodat. A když jsem už mohl docela normálně chodit o berlích, auto nafotil a hodil na sbazar, bazos, sem do bazaru, na OC do bazaru atd., tak se mi ozvali dva špekulanti a fakt mě to nebavilo. Tak jsem zajel za barákem do áček, dostal slušnou nabídku, prachy na ruku a ještě mě odvezli domu. Asi jsem to mohl někomu prodat o 20 víc, ale vzhledem k situaci bylo tohle přijatelný. No a hádám že jim to tam bude hnít docela dlouho. Přitom je to skvělý auto v super stavu.

Já jezdil chvilku se Scalou 1,5TSI s DSG a spokojenost ve všech ohledech. Ale do Octavie jedině 1,8TSI (dneska už 2,0TSI což bude za 4 roky jasná volba v Octavii nebo Karoqu). U 4x4 mám teď 6°DSG a občas vzpomínám na 7° u předchozího auta, kde jsem o řazení nevěděl. 6° bohužel trochu cuká a má vyšší spotřebu. Zase je odolnější, ale... Výměna oleje za 6 tisíc, lepší dělat po 50tkm, to máme 18 tisíc Kč při nájezdu 150tkm. No a za 18 jsou při stejném nájezdu spojky u 7°. Mechatroniky odchází +- u obou stejně s různým nájezdem. Tak trochu lituju že jsem bral 4x4. Ale zase je vyšší krouťák a 6° zvládne i chip, tak uvidím co provedu časem.

 

V pohodě [emoji2] já taky nechtěl o Hyundai ani slyšet a mám ji, je to úplně jiné auto od 2.generace. ale stále to není Symply Clever. Soustu věcí je nedotažených. Ale já když už jsem měl dát 370000kč tak prostě jen za nové, ne ojeté a to prostě je Octavie úplně mimo hru.

  • 5 let později...

Ahoj potřeboval bych radu.Tady jsem dal odkaz na moje video na přerušovaný bzučivý zvuk,který mě trápí při studeném startu.Nedokážu přesně určit odkud to jde.Může to dělat olejové čerpadlo nebo něco jiného?

 

Upraveno od Dan.p

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.