Přejít na obsah

1.8 TSI (118 kW)


Rocky

Doporučené příspěvky

No Bladik ma celkem netypicke zavady na svem aute... ;) Co mame vsichni 1,8 TSI MR 08 a MR 09 spolecne, je nebo bylo skubani za studena. Reseno prehratim firmware, dale a o tom se "vsude" diskutuje, je pomyslne praskani hlav a preskoceny retez na zaklade svesenych ventilu... Co vim, potvrdil to jenom Karlos3 u sveho auta (praskla hlava) a jeden borec, na nick si nespominam, co mel preskocenej retez z duvodu zadreni vacky.. (vyrobni vada najeto cca 40.000km)... Z Boule a ani od policajtu co jezdi 1,8 TSI neni zaznamenan vetsi vyskyt zavad hlav... Schanim kontakt na hlavniho koordinatora u policie co resi 1,8 TSI... Budu ho mit pristi tyden a nejake info dam i sem... :kol-31:

Hmm, taky mám ten dojem, že se to s touto závadou přehání. Prohlížel jsem si toť v trafice speciál Svět motorů (http://www.i-svetmotoru.cz/page/74641.svet-motoru-special-nejlpepsi-ojete-vozy/), který se věnoval ojetinám a tam je jako první nejčastější závada u Octavie II uvedena "praskající hlavy a visící ventily motorů 1.8 TSI". Buď teda vědí v těch áčkách o těchto motorech něco víc nebo jsou v tom časopise fakt lempli a píšou, co kde uslyší. Chci věřit, že mi ten motor bude bez problémů dlouho sloužit. Ale je fakt, že v mém autě to na 4 a 5 taky poškubává. Mám MR 10.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pomalu se přidávám k Vám mezi TSi čkaře a tak trochu koketuji s myšlenkou, předělat ji na LPG, má někdo místní již tuto úpravu? díky za připadné reakce

Jednoduse FSI motory nelze jen tak predelat na LPG, vstriky by se uvarily. Takze kdesi sem videl, ze se nekdo pokousel tento motor predelat na LPG, ale bylo to kompletni predelani vstrikovaciho systemu a borce to stalo pres 80tKc. Takze jak psal 1.8T proc do tohoto motoru cpat plyn, kdyz uz na ten motor mam, tak mu tech par litru benzinu venuji ...... a hlavne plyn patri na sporak a ne do auta :palec2::smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jednoduse FSI motory nelze jen tak predelat na LPG, vstriky by se uvarily. Takze kdesi sem videl, ze se nekdo pokousel tento motor predelat na LPG, ale bylo to kompletni predelani vstrikovaciho systemu a borce to stalo pres 80tKc. Takze jak psal 1.8T proc do tohoto motoru cpat plyn, kdyz uz na ten motor mam, tak mu tech par litru benzinu venuji ...... a hlavne plyn patri na sporak a ne do auta :palec2::smich:

Presne tak, tento motor je stvorený pre veľmi slušnú športovú jazdu a to si s LPG nedokážem predstaviť a už nehovoriac o tom, že sa s ním dá jazdiť aj úsporne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim panove dovolim si oponovat, co se tyka nazoru na sportovni jizdu a 90% aut nestiha :)ten motor je fajn bych rekl na pohodovou jizdu po dalnici nebo nejaky klidek na okreskach. Pruzne zrychleni neni zadna slava podle me, ale musim rict ze kdyz jezdim autem ktere ma skoro 470nm tak 250 mi pak pripada hrozne. Pokud chci jet rychle tak se musi lovit vykon dal ve vysokych otackach a pruzne zrychleni ze 160 dal uz je taky jak cekani na jeziska :)ktery stejne tim kominem nikdy neprijde :)

Motor fajn, ale chip by ho mohl trosku zpruznit a dat mu nejakou spicku ktera bude prijemna a da cloveku pocit ze auto je vice nakloneno dynamicke jizde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesouhlasim s tebou...mel jsem tubo-traktora a chipleho ale ten rozsah vyuzitelnych otacek je podstatne mensi nez u 1,8 TSI....

porovnej si krivky Nm a vykonu u tehle motoru a hlavne se s tim motorem skus projet ( ane jenom par km) a zjistis ze na sportovni jizdu je opravdu lepsi ta 1,8... Nm ti u tveho trakturku neberu ale kde s tema Nm skoncis (u 2700 ot???) mne to konci u 6000 ot... Ale je to jenom muj nazor...

Charakteristika jezdeni dieselu a benzinu je uplne jina a kazda ma neco do sebe... :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja ten motor a auticko mam od 10/2008 ve svem vlastnictvi a ujel jsem s nim zatim 60000Km ,takze zkusenosti myslim vic nez dost :)

Pokud by si nekdo chtel prohlednot tak tady : Zde

Turbo traktor bych to pane nenazyval :)klidne se koukni do vlakna cerne octavky mel by tam byt graf myslim, a zjistis ze vyuzitelne otacky meho " turbo traktora " konci nekde u 4600 ot. min pak to pada :) a prakticky od 1750ot. min do 4600 je moment nad 250nm. Proto resim cipovani aby to auto bylo aspon trochu zajimave a svou spotrebu aspon trosku vykompenzovalo jizdnim zazitkem :)neporovnavam serii s upravenym auta, chci mit oba upravena aby oba byla stejne zabavna :)pouze sem se pousmal co nekdo muze brat jako sportovni auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tvoje auti neznam (ted jsem se dival a znam ho z fora) a neber to pls osobne.. vsem dieselum rikam turbotraktory... na to vlakno se podivam :prc::p jeste jednou jsem se podival a mas to fakt vymazlene. :palec2::palec2: Uz chapu proc ti serie nestaci...

Editováno: , autor: p2p
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nevim panove dovolim si oponovat, co se tyka nazoru na sportovni jizdu a 90% aut nestiha :)ten motor je fajn bych rekl na pohodovou jizdu po dalnici nebo nejaky klidek na okreskach. Pruzne zrychleni neni zadna slava podle me, ale musim rict ze kdyz jezdim autem ktere ma skoro 470nm tak 250 mi pak pripada hrozne. Pokud chci jet rychle tak se musi lovit vykon dal ve vysokych otackach a pruzne zrychleni ze 160 dal uz je taky jak cekani na jeziska :)ktery stejne tim kominem nikdy neprijde :)

Motor fajn, ale chip by ho mohl trosku zpruznit a dat mu nejakou spicku ktera bude prijemna a da cloveku pocit ze auto je vice nakloneno dynamicke jizde :)

Dynamická jazda s týmto autom je úplne v poho, je pravda že by to mohlo byť aj lepšie: Ale keby by som uvažoval týmto smerom, tak som si mohol šetriť na Veyrona :p No tento motor treba brať ako voľbu medzi motormi v ponuke od Škodovky, a v tomto prípade mi príde 1000 x rozumnejšia ako traktor 2,0 TDI, resp. 2,0 TDI CR vo verzií RS. Čo sa týka tých 250 NM, tak reálne je to aj tak o niečo viac, niekde v grafe som vyčítal hodnotu cez 270 NM pri 2200 ot/min (sériovka), ale podstatnejsie je to spektrum 3000 ot. max. krút. momentu. Čip by síce pomohol, ale tento motor si to nežiada :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano mas pravdu uz sem to slysel z vice zdroju ze tento motor mam v serii vzdy neco okolo 170 ps 280nm, kazdopadne kdyby bylo 200ps a nejakych 330nm, mohlo by to byt velmi zajimave. Uvidime :)

Jinak v Oct II je to opravdu nejrozumnejsi volba jak pises. Kdyz jsem se minuly rok rozhodoval jaky motor, tak sem po zkousce 2.0TDI okamzite rozhodnul ze 1.8TSI je idealni volba. Pro vykon by byla lepsi asi 2.0 TFSI RS, ale tam jsem mel problem se vzhledem auta z venku a zevnitr, proste se mi soucasny RS styl nelibil. Je blbe, ze skodovka je se svou paletou motoru vzdycky tak nejak osekana proti vw, jelikoz kdyby zaklad byl 2.0TFSI 147KW, a pro RS byla nejaka lepsi verze napr se 177kw jiste by to bylo lepsi a dynamicky zalozeni ridici by meli radost, jelikoz podvozek oct II je velmi jisty a snese takovou porci vykonu podle me.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano mas pravdu uz sem to slysel z vice zdroju ze tento motor mam v serii vzdy neco okolo 170 ps 280nm, kazdopadne kdyby bylo 200ps a nejakych 330nm, mohlo by to byt velmi zajimave.

Já už jsem o čipu uvažoval na 147 kW/320 Nm ale nakones jsem ho nerealizoval kvůli převodovce.Ta má ofiko výkonový přenos jen 250Nm plus rezervu ale ta určitě nebude tak vysoká.Taky mě polekala špatná zkušenost kamaráda s Golfem 1.4TSI 125kW na kterém se mu převodovka vysypala na 30 000 km.Převodovka v Golfu zřejmě není úplně stejná jako v OII 1.8TSI ale bude velice podobná.VW přestal tuto motorovou verzi úplně dělat, zřejmě těch 125 kW oddělalo více převodovek a pro výrobce je jednodušší snížit výkon motoru nežli zvyšovat přenosový výkon převodovky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rosta 1.8 : Myslis vysypat celou prevodovku a nebo jenom spojku :) Ja sem mel od roku 99 nachipovanou starou 1.8T, jezdi dodnes, ale v dobach kdy se ji davalo za usi tak se cca. co 100 000km menila lamela a pritlacak :)proste dan za vykon, a nevim jak byla tehdejsi prevodovka dimenzovana jako celek. Pokud bude u 1.8TSI stejny problem tak jsem ochoten to akceptovat, hold auto se musi posilovat jako celek ne jen jednu vec a pak jezdit jako zavodnik a divit se ze se neco zkurvi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jojo v paprickove S3 jce to musi byt jine kafe .)tam ten motor asi uz nejaky ten "fahrspass" nabidne :) ale cenovka pres mega je drsna....

3.6FSI je hodne zkrouhnute v superbu, nevim co s tim podelali , ale v passatu R36 je ten motor jako z jineho sveta.

Ja jsem jezdil supem 3,6FSI a chipla Audi jak 2,7 tak 3.0TDI je proti tomu sakra narez. A pekne svezeni bylo i s V12TDI

:prc: :prc:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak řetezové rozvody nejsou bezúdržbové!!!....co je maj známý na Audinách(diesel i benzín) apod., tak je už všichni měnily kolem 200.000km, min.do 180.000km máš klid....Tam odejde ten hydr.dopínák řetezu a začne to padat do nouz.režimu....neni to ale nic ukrutně drahýho, např.ten hydr.napínák stojí do 1.000,-, samotnej řetez do 1.500,- a pak ještě takové dvě kluzné lišty a ty stojej do 200,-/ks, takže s prací se v pohodě vejdeš do max.6000,- ....tam je bohužel práce dražší než celej materiál...Já je mám měnené už na všech OII 1.8TSI....

Ohledně těch hlav, to je taky asi o kusu....určitě to bude náchylnější než nějaká 8V hlava, ale že by zas u každého 1.8TSI prdla hlava to ne....s tim člověk hold u 16V,20V.. apod.musí tak nějak počítat, ty hlavy jsou dost prošpekovaný a tudíš k nějakýmu prasknutí nachylnější....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chci kupovat octavii kombi 1,8TSi 4x4, r.v. 2007-2008, nejake rady na co si davat pozor ?co je pravdy na problemech s hlavou a rozvody? tady je sice tema 1,8tsi ale kdyz se tu nekteri dohadujou na peti strankach jestli jezdi jako prasata tak to nema cenu cist.

1,8 TSi se začala dálat do 4x4 až ud Faceliftu. Takže 2007 rok asi neseženeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám takovej nemalej problémek z 1.8TSI...při zahřátém motoru začalo při záběru/rozjezdu/akceleraci něco rezonovat od motoru....chlapík co mi na ní jezdí už mi to řikal před cca měsícem že tam něco slyší, ale to jsem to zatim neřešil a až dnes když jsem to vezl ke známému na běž.servis jsem to sám slyšel...za studena je úplné ticho a jakmile se to začne zahřívat, tak tam při záběru motoru začne něco rezonovat a čím více je to prohřáté, tak tím víc to rezonuje.....Nejdřív jsem myslel zda to neni nějaký kryt, potom mi to připadlo jako setrvačník protože to je spíš taková kovová rezonance, ale zas taková jemnější, tak jsem po té i ten setrvák zavrhl....No když jsem s tim dorazil k tomu známému (20let dělal ve VW/škoda/audi servisu), tak mu to řikám, byli jsme to i projet a to se k tomu nějak nevyjadřoval, jen ho napadalo to co mě....Když jsme dorazily k němu do garáže/dílny, tak jsem mu s tim najel na jámu, on si pod to vlezl z doktorskýma sluchadlama a já mu přes ručku dával motor do záběru....po pár min.vylezl a oznámil mi, že ten zvuk jde od olej.vany z motoru ;) ...řekl že to může dělat třeba jen vložka v olej vaně(jsou prý v ní nějaké dvě vložky), nebo sací olej.trubka.....Nechal jsem mu to teda tam, at na to přes den mrkne....odpoledne mi volal a moc mě nepotěšil.....prej měl dole vanu a tam je vše v pohodě, tak šel dál, měl dole všechny ojniční pánve, tam ložiska o.k., ale pak schodil hlavní vidlice na klice a bylo hned jasno.....krajní jsou o.k.,ale středovej v hajzlu ;) ..takže ty rezonance dělá klika!!!!! .....Já se střašně divil jak je to vůbec možný, ale pro něj to zas žádná novinka nebyla...řikal že tohle bylo běžný na audinách 2.4 benzín...tam to prý max.vydrželo 200.000km, pak to prý taky viděl u pár 2.0TFSI a ty prý měli dokonce i pod 100.000km......

Auto má sice najeto přes 250.000km a je od léta už po záruce, ale mám u všech aut všechny servis.prohlídky, tak se to pokusim uhrát na kulanci.....on už sice v autorizáku nedělá, ale má tam pořád mraky známých, tak to zítra budeme řešit......Myslim si že by motor i benzíňák měl vydržet daleko víc než 250.000km, známý kolegové z branže měli na starých dobrých 1.8T i přes 350.000km a bez problému, tak mi těch 250.000km pořád zas tolik nepřijde......No uvidíme, každopádně mám ještě dvě OII s tímto motorem a přibližně stejnýma km, tak doufám že to nebudu řešit ještě 2x.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No potes prso.... A to jsem si myslel ze 5x ulozena klika je nesmrtelna... A nebude problem v oleji. Nemyslim ze by to mechos nevymenil, ale v prodlouzenych intervalech vymeny oleju. Najezd 30 tkm je podle mne na olej docela dost a to nejsem odbornik. Cetl jsem krasny clanek od Cimbu ohledne 1,2 HTP (myslim autoojetiny) kde dost resil tepelne namahani oleju u prodlouzenych vymennych intervalech a rekl ze ten olej ten najezd nemuze prezit. Skusim ho nekde (tem clanek) najit a dam to sem. Posledny odstavec tam zminoval i 1,8 A 2, 8 TFSI ze by doporucoval prejit na pevny interval 15 tkm... Jaky na to mate nazor a jakou specifikaci oleje by jste doporucili? Zatim cus a doufam ze se tato debata rozvine... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...