Duben 22, 200817 r jenže on tam bohužel dělá pane kolego stejně jako já v dřívejších dobách jen já měl blízko prototypům on moc ne tímto zdravím kolegu z okolí :-)) Asi tak ale do světa bych to moc netroubil
Duben 23, 200817 r Neví někdo na kolik cca přijdou ty nový radia? taky se přidávám k otázce, neb je taťka skálopevně přesvědčen,že do nové OII strčí současnou Audience(což je jen po stránce designu nesmysl)..tak doufám,že ho to přinutí koupit nové..
Duben 24, 200817 r tak aktualitka: taťkův zákazník o faceliftu něco málo ví, nic sice nepověděl, až na jedno: je z onoho faceliftu prý všeobecné povzdvižení lidí, spoustě lidí se to auto nelíbí a říkají, že se facelift značně nepovedl..jak by asi řekl každý, řekl i taťka, že je to asi jen výběrem lidí - že každý má individuální vkus..dostal odpověď, že přesně to samé říkali i o nové Fábce a taky jim to vyšlo - Fabia se neprodává a většině lidí se nelíbí...čili začínám mít mírné obavy, zda škodovka nešla nad své síly moc rychle...
Duben 24, 200817 r Deny.Kr: Sorry za offtopic, ale nedá mi to...kde jsi vzal info, že se nové Fábie prodává míň??...To je nesmysl!! Sice spoustu lidí remcá a mají připomínky (a neříkám, že neoprávněné - na každým šprochu, pravdy trochu, že ano ), ale prodeje rostou a to především u varianty combi, která je mimořádně úspěšná. ...to jen tak pro upřesnění
Duben 24, 200817 r Deny.Kr: Sorry za offtopic, ale nedá mi to...kde jsi vzal info, že se nové Fábie prodává míň??...To je nesmysl!! Sice spoustu lidí remcá a mají připomínky (a neříkám, že neoprávněné - na každým šprochu, pravdy trochu, že ano ), ale prodeje rostou a to především u varianty combi, která je mimořádně úspěšná. ...to jen tak pro upřesnění já fakt nevím..jen jsem opakoval, co řekl taťkův zákazník..poněvadž vlastní škodovku, měl by to asi vědět..ale možná bral jen svůj autosalon-fakt nevím
Duben 24, 200817 r Je pravda, že v ČR klesly prodeje krátké Fábky v privátní sféře, ale na druhou stranu vzrostly prodeje N1 (firemní) a vzrostly prodeje varianty combi, která je celkem úspěšná, takže ve finále je to v ČR tuším cca konstantní, ovšem ve zbytku světa prodeje rostou a tudíž celkový odbyt FII je vyšší než za stejné obdobý loňského roku a to nemluvím o Roomsteru, což je defakto třetí varianta Fábky, takže jistě ubírá část zákazníků Mimořádné oblibě zákazníků se těší nová Škoda Fabia Combi. Tento model je v prodeji od ledna letošního roku a za první čtvrtletí bylo zákazníkům dodáno celkem 19 503 vozů. Pro vůz řady Fabia se tak rozhodlo 63 579 zákazníků, což je ve srovnání s loňským rokem o 8,5 % více. Upraveno Duben 24, 200817 r od SKAJA
Duben 24, 200817 r Je pravda, že v ČR klesly prodeje krátké Fábky v privátní sféře, ale na druhou stranu vzrostly prodeje N1 (firemní) a vzrostly prodeje varianty combi, která je celkem úspěšná, takže ve finále je to v ČR tuším cca konstantní, ovšem ve zbytku světa prodeje rostou a tudíž celkový odbyt FII je vyšší než za stejné obdobý loňského roku a to nemluvím o Roomsteru, což je defakto třetí varianta Fábky, takže jistě ubírá část zákazníků nj..tak to nevím,na statistiky jsem se nekoukal-ale šlo mi o jediné: tak 100% ten facelift možná nebude a bojím se,aby se líbil
Duben 24, 200817 r Uvidíme...já rozhodně další OII kupovat nehodlám, takže mi to může být u prd... Ale nevím, za co teda ty designery platí, když vypouští takový neestetický věci ...ale zase na druhou stranu Fábia se mi líbí, akorát má blbý proporce a díky tomu vypadá divně...OII je celkem v poho a jestli dostane výraz alá SII, tak by se mi to mohlo zamlouvat
Duben 24, 200817 r Uvidíme...já rozhodně další OII kupovat nehodlám, takže mi to může být u prd... Ale nevím, za co teda ty designery platí, když vypouští takový neestetický věci ...ale zase na druhou stranu Fábia se mi líbí, akorát má blbý proporce a díky tomu vypadá divně...OII je celkem v poho a jestli dostane výraz alá SII, tak by se mi to mohlo zamlouvat jj..přesně-fabia jde,ale divné proporce,které u octavie nezmění..a dle toho,co vím,tak by ta octavia mohla vypadat pěkně..zda se jim to podařilo 100% vyrovnat,či to vypadá, jako přilepené,to se uvidí,no...ať už bude facelift jakýkoli, na podzim OII před faceliftem 100% nechci, na čemž jsme se shodli i s taťkou - čili facelift na 99% budeme mít, otázkou je,jak budeme spokojeni,no
Duben 24, 200817 r No když nic jinýho, tak facelift přinese alespoň užitečné technické změny a citelné snížení cen a obohacení výbavy po vzoru SII, takže určo litovat nebudete
Duben 27, 200817 r Jak to tady čtu, tak je to plný dohadů. Blatníky a kapota bude stejná, jedině že by se ty nový díly bouchaly v některý jiný lisovně o čemž nevím...
Duben 27, 200817 r počkej si do června, července a sám uvidíš Docela mě to samotnýho zajímá, takže zjistím víc, u nás se prostě nový blatníky ani kapota nedělá.
Duben 27, 200817 r Včera som mal možnosť vidieť papier s novinkami od MR2009 a môžem potvrdiť, že do výroby facelift OII nabieha naozaj 45KT. Dovtedy sa budú OII vyrábať stále ako MR2008, kdežto u všetkých ostatných modelov nabieha MR09 od 22KT.
Květen 1, 200817 r _) nechci být nevděčný,ale moc sis s tím nevyhrál..-co tak nový nárazník, nápisy atd?..
Květen 3, 200817 r napravím to co nejdříve upřímě: sice dost dobře nechápu onu logiku, neb jsem udělal poměrně důvěryhodnou fotokopii (co mi řekli i ti, co octavii viděli, či co mají přehled), ale dobrá, chápu, že jsou všichni nedočkavý a musí si hrát - jsem stejný..ale když už, tak už pořádně ne? Upraveno Květen 3, 200817 r od Deny.Kr
Květen 4, 200817 r já se omlouvám ale to co jsem dělal bylo z nudy ve vlaku, ale ted jsem se malinko snažil víc
Květen 4, 200817 r heh,no, omlouvá tě ten vlak - ale stejně jedna věc: zamalování ochranných lišt trvá asi minutu..
Květen 5, 200817 r heh,no, omlouvá tě ten vlak - ale stejně jedna věc: zamalování ochranných lišt trvá asi minutu.. já sem pako
Květen 14, 200817 r Koukám že tenhle thread nějak skomírá, takže jen rychlá ilustrace jak to podle mě bude vypadat... musí to pořádně překopat, aby předělávání na face byla ta správná sranda...:-) Upraveno Květen 14, 200817 r od sidoniuz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.