kadlec Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 chlapi neřeši l někdo regulaci klimy? jako dát tam něco co by snímalo teplotu a dle toho třebas zapínalo AC klimu dle mě by to by mělo být úplně jednoduchý, dák třebe ke spínači AC do serie senzor u kterýho půjde nastavit teplota kdy bude spínat a mělo by to fachčit jako climatronic, ne? údajně se to mněkde na netu i prodává,ale zatím jsem neměl štěstí to najít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 zaujimavy napad spravi to samozrejme ide, chce to malu amatersku konstrukciu ... otazka je ci to bude fungovat podla tvojich predstav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 já myslím, že by to nemělo být těžký a i funkční prosně nějakej teplotní spínač, kterej třeba při 22 °C sepne a při 20°C rozepne a to bud přímo klimu nebo větrák dalo by se to používat i v zimě pokud by to spínalo větrák Fábka to má udělaná asi nějak podobně, jen blbá kokta o třídu výš má místo klimy jen trapný chlatení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 ja som si prerobil na climatronic, tak som snad za vodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 12. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 no jo to je ale 10 prutů a to je dost, chci stavět a ne pořád sponzorovat auti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galaher Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 A co tohle "" Check-Temp "" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 A co tohle "" Check-Temp "" no vidis, riesenie za 2,5 prutu :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Stačilo by mezi napájení a spínání paralelně zapojit termostat - jakýkoliv (rego, co se dává ke kotli a pod) je to dobrej nápad a výzva, začnu o tom přemýšlet, hlavní otázka je, kam dát čidlo teploty a regulační modul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tunak Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 Stačilo by mezi napájení a spínání paralelně zapojit termostat - jakýkoliv (rego, co se dává ke kotli a pod)je to dobrej nápad a výzva, začnu o tom přemýšlet, hlavní otázka je, kam dát čidlo teploty a regulační modul cidlo mozes dat tam kde ho ma climatronic, alebo mozes vymysliet originalnejsie umiestnenie. asi to bude musiet byt kompromis, lebo kazdemu v aute nevyhovies ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 12. Červen 2007 Sdílet Vloženo 12. Červen 2007 (editace) Stačilo by mezi napájení a spínání paralelně zapojit termostat - jakýkoliv (rego, co se dává ke kotli a pod)je to dobrej nápad a výzva, začnu o tom přemýšlet, hlavní otázka je, kam dát čidlo teploty a regulační modul cidlo mozes dat tam kde ho ma climatronic, alebo mozes vymysliet originalnejsie umiestnenie. asi to bude musiet byt kompromis, lebo kazdemu v aute nevyhovies ... tak termostat by se mohldát do přihrádky k diag. zásuvce, aby to nestrašilo a čidlo nejspíš někam do středu palubky, aby to došáhlo. Ještě jsem koukal do DP a kabeláž se musí napíchnout nejlépe na svazek topení/AC, protože napájecí napětí ovládání AC je vyvedeno od předřazeného odporu ventilátorů = musí běžet, aby šla sepnout klima a druhý by se dal napojit u 10 pólové svorkovnice svazku topení na modročervený - spínání AC Editováno: 12. Červen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 kdyby se to napojilo na větrák a ne na AC tak by se tim dalo i v zimě regulovat topení v létě by to vypínalo větrák a tím by to vyplo i klimu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 13. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 tak jsem schválně hledal nějakej termostat aby trochu vypadal a byl malej,ale není to zrovna levný co jsem našel tak je kolem 1500,- eště pohledám, snad najdu levnějc mám představu tím přerušovat (spínat) větrák, to by snad nebyl problém zapojit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 tak jsem schválně hledal nějakej termostat aby trochu vypadal a byl malej,ale není to zrovna levnýco jsem našel tak je kolem 1500,- eště pohledám, snad najdu levnějc mám představu tím přerušovat (spínat) větrák, to by snad nebyl problém zapojit Já osobně bych ventilátor neodpojoval, jen aby to spínalo klimu, nic víc. Tím, že poběží ventilátor bude teplota regulovatelnější a bude to lepší. A další věc je ta, co v zimě, nesepne termostat, netopíš. Přes ten termostat bych dal jenom spínání AC. Jinak když dělám regulace, tak dávám termostaty Honehwell - kotlový, kouká jenom kolečko se stupněma. před rokem stály cca 300,-, ale mám pocit, že tu řadu už přestaly dělat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 Urcite to pujde, ale premyslel bych takto: Klimakompresor, resp. jeho spojka je stavena na urcity pocet cyklu. Ono zapinani pri 22 a vypinani pri 20 stupnich nejspise povede k tomu, ze vzduch v kabine bude kolisat nekde +-4 stupne, ale za cenu toho, ze spojka na kompresoru se sepne/rozepne treba 100x za 30 minut v mestskem provoze. Zrejme i proto je klimatronik namysleny tak, ze beha kompresor porad ( mnohdy nesmyslne zapnut ) a regulace je udelana michanim tepleho a chladneho vzduchu. Napad to jinak neni spatny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 13. Červen 2007 Sdílet Vloženo 13. Červen 2007 (editace) Urcite to pujde, ale premyslel bych takto:Klimakompresor, resp. jeho spojka je stavena na urcity pocet cyklu. Ono zapinani pri 22 a vypinani pri 20 stupnich nejspise povede k tomu, ze vzduch v kabine bude kolisat nekde +-4 stupne, ale za cenu toho, ze spojka na kompresoru se sepne/rozepne treba 100x za 30 minut v mestskem provoze. Zrejme i proto je klimatronik namysleny tak, ze beha kompresor porad ( mnohdy nesmyslne zapnut ) a regulace je udelana michanim tepleho a chladneho vzduchu. Napad to jinak neni spatny... čkoda, že v OI není základní klima jako v OII, tam místo regulace teploty jsou stupně a topení je na serva, takovej poloclimatronic. Škoda, že je to na táhla. V rodině je Porsche 944 a to má topení na serva buď manuální reg. teploty, automatickou regulaci ve stupních nebo automatickou s AC. Tam to nebyl problém, dal se jenom ovládací panel z Automatic Heizung, kde se nastavují stupně a osadilo se čidlo teploty v kabině. Hold klimatronic je klimatronic a přestavovat to už nehodlám, stačí, že tam mám 14dní klimu, to by bylo zvrhlý hned to zase přehazovat Editováno: 13. Červen 2007, autor: rolbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 14. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 kdyby to aspon u pofaceliftů kokoti škodovácký udělali jako to má fábkaI, auto o třídu níž a s lepší klimou, dáš tam kolečkem stupně a je to a já takhle prd poznám kolik tama je možná je fakt, že to mojí regulací bych mohl odrovnat spojku na klimě a to bych zasevá nerad tak si tzeda asi koupím dovnitř teploměr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stepo Vloženo 14. Červen 2007 Sdílet Vloženo 14. Červen 2007 kdyby to aspon u pofaceliftů kokoti škodovácký udělali jako to má fábkaI, auto o třídu níž a s lepší klimou, dáš tam kolečkem stupně a je toa já takhle prd poznám kolik tama je možná je fakt, že to mojí regulací bych mohl odrovnat spojku na klimě a to bych zasevá nerad tak si tzeda asi koupím dovnitř teploměr Osobne bych to udelal tak, ze ten teplomer ( klidne elektronicky, za par kacek, se sondou v ofuku ) pouzijes k "ocejchovani" tak, ze si proste teplotu vystupu nastavis topenim sam, na teplomeru odectes a nejakym drobnym pismem popises na regulator svepomoci. Je jasne, ze to bude vzdy HRUBE orientacni, v zavislosti na teplote nasavaneho vzduchu zvenci, nicmene jako hruby odhad by to stacilo, ne ? Pripadne tam ten teplomer nechas, ale to bude asi o nervy, snazit se cestou na dovolenou udrzet "stalou" teplotu. Dalsi napad je krokovy motor na ovladani "topeni"....urcite by sel dobastlit i s elektronikou, ale de facto ziskas polovicni klimatronik za buhvijakou cenu. POkud chces opravdu automat, shanej dily k prestavbe na klimatronik.....asi to bude nejen nejjednodussi, ale mozna take nejmene komplikovane ( postup je jiz velmi dobre znam, z fora je hromada lidi zkusenych, kteri tim jiz prosli ), takze v pripade, ze budes potrebovat pomoc, mas se na koho obratit a nemusis prilis experimentovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kadlec Vloženo 15. Červen 2007 Autor Sdílet Vloženo 15. Červen 2007 jo něco na tom je že bych strčil sondu do ofuku a reguloval teplotu vzduchu na vstupu do introše ale tam se nebere sluneční svit který ohřívá auto klimatronnic má čídlo na palubce a i fabka před faceliftem ho tam myslím měla, po faceliftu už ne no se asi eště budu muset zamyslet zda by to nějak nešlo, klidně víc práce a přemýšlení za mín peněz, klimatronic je už desítka a já ted potřebuju na stavbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.