Přejít na obsah

Benzín vs. nafta


Marios

Doporučené příspěvky

To si zas neco zplodil ... ja myslel ze uz si zmizel z fora jak si mnohokrat vyhrozoval !!

Ano, mnohokrát jsem vyhrožoval. Mrzí mě jediné, že nejsem chlap, ale srab a svých výhrůžek jsem nedostál!!

Zjistil jsem totiž, že bez vás nemohu žít! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové vlastnící CZ stroje....

Jen bych se chtěl vyjádřit k diskuzi : benzín vs nafta !

Otázka zní : I když máš zrychlení v benzinu z 0 na 100 km/hod. o sekundu rychlejší - kolikrát do roka si zvedneš své ego s přiměřeným konkurentem na běžných silnicích na základě průměrně vyšší spotřeby 3 lity (PS: cca.100,-Kč/100 km !!!) Já si za těch 700,-Kč na nádrži s TDI raději doplním něco pro další doplněk svého miláčka ! Nedá se jen tak tvrdit ...jen 3 litry ! Když už bych nehleděl na spotřebu, pro raději zrovna nepořídit vozítko se zrychlením za 5s na 100 - co ?

Jednoduše....3 litry je znát a když bych porovnával konkrétní případ mé OII RS TDI vs OII RS TFSI tak rozdíl se známím je cca. 4-5 litů ! Pokud chce jezdit s benzinem někdo svižněji podobně jako já s TDI, nikdy se nedostane s benzinem pod 10l /100km ! Pokud jste fér, tak to přiznáte....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím pánové vlastnící CZ stroje....

Jen bych se chtěl vyjádřit k diskuzi : benzín vs nafta !

Otázka zní : I když máš zrychlení v benzinu z 0 na 100 km/hod. o sekundu rychlejší - kolikrát do roka si zvedneš své ego s přiměřeným konkurentem na běžných silnicích na základě průměrně vyšší spotřeby 3 lity (PS: cca.100,-Kč/100 km !!!) Já si za těch 700,-Kč na nádrži s TDI raději doplním něco pro další doplněk svého miláčka ! Nedá se jen tak tvrdit ...jen 3 litry ! Když už bych nehleděl na spotřebu, pro raději zrovna nepořídit vozítko se zrychlením za 5s na 100 - co ?

Jednoduše....3 litry je znát a když bych porovnával konkrétní případ mé OII RS TDI vs OII RS TFSI tak rozdíl se známím je cca. 4-5 litů ! Pokud chce jezdit s benzinem někdo svižněji podobně jako já s TDI, nikdy se nedostane s benzinem pod 10l /100km ! Pokud jste fér, tak to přiznáte....

já jsem fér a přiznávám to :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě jeden pohled na věc bych přidal: je rozdíl jestli se bavíme o 2.0 TDi PDF vs. 2.0 TFSI nebo o 1.9 77 kW TDi vs. 2.0 TFSI, prt. dost často mi to přijde jako že se někdo se 77 kW naftou snaží dokázat, že mu to jede víc než 147 kW benzín.

A kdo? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dost často mi to přijde jako že se někdo se 77 kW naftou snaží dokázat, že mu to jede víc než 147 kW benzín.

největší problém tady na fóru je v tom, že 95% lidí co sem přispívá už jelo jak 1.9 TDI tak 2.0 TDI, ale našima FSIčkama takřka nikdo... takže by to chtělo získat nějakou tu zkušenost a pak teprve kecat! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

největší problém tady na fóru je v tom, že 95% lidí co sem přispívá už jelo jak 1.9 TDI tak 2.0 TDI, ale našima FSIčkama takřka nikdo... takže by to chtělo získat nějakou tu zkušenost a pak teprve kecat! ;)

Já jel např.jak z 1.6FSI tak i z 2.0FSI...neřikám že to nejede špatně ani jedno ani druhý...ale já teda osobně radši budu jezdit z 1.4TDI než z atmosfér.benzínem.....jó taková 1.8TSI nebo 2.0TFSI to je jiná muzika,ale atmosféra ;) mě nic neřiká a ani kdyby to byl 3.0FSI.

Jak je vidět tak ty FSI nejsou nějak oblíbené motory když koncern 2.0FSI nehrazuje 1.8TSi a 1.6FSI...tou 1.4TSi a ještě po tak krátké působnosti na trhu........upřímně řečeno ty FSI maj katastrofální cenu.....z mého pohledu vůbec nechápu jak si to za takový prachy může vůbec někdo koupit.

Editováno: , autor: karlos3
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

No dobre, pripojim sa aj ja. Sam mam 1.9 TDi 4x4 a do ruk sa mi dostalo 1.6 FSI i origo 1.9 TDI (nie 4x4 - tam je nenapadne navyseny vykon o 10 Kw). Ako uz viac ludi spominalo, strasne vela robi ten krutak. Pri Tdicku mas velky vykon uz v malych otackach. To je vyhoda najma v meste, ked potrebujes dobry odpich a chces sa strcit do vedlajsieho pruhu. Na dialnici to uz taka basen nie je. Pri predbiehani si to clovek s podradovanim musi riadne rozmysliet, kedze tocit do vysokych otacok nema zmysel. Pre cloveka navyknuteho na benzin to je zo zaciatku riadny zmatok.

FSIcko som mal moznost par krat prevetrat a bol som celkom slusne znechuteny. Mal som pocit, ze je to strasne lenive. Na druhej strane velmi prijemne tiche.. hladky chod. Ale ked clovek poslednych 5 rokov jazdi na nafte, tazko sa s tym zmieri. Nehovoriac o spotrebe..

No a do tretice vsetko najlepsie. Nedavno som mal pozicanu Octaviu Combi 1.9 TDi. Pomerne nova.. najazdene iba 15 000. Cakal som, ze to bude rovnake ako na mojej 4x4. Ale hopla.. Ono to bolo nejake lenive. Na moj vkus az prilis lenive. Je zvlastne, ze ten isty motor s par upravami moze byt tak odlisny.

Takze moje odporucanie. Ak auto na spotrebu a caste cesty, potom 1.9 TDI. Ak auto na obcasne jazdenie na chalupu, potom 1.6 FSI. Ak na prijemne jazdenie, potom 2.0 TDI. A ak ma clovek peniaze na benzin, potom TFSI :))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky pridam svoji trosku. Jel sem sice ne v octavii ale v passatu s 2,0 tdi 140ps, a reknu vam ten motor bych nechtel, a kdyby mi ho nekdo nutil tak jedine s dsg....do dvou tisic to proste nejede....ve 2 tisicich to zacne hrabat i na dvojku.....cekal sem od toho motoru trochu vic. poprve sem s timto motorem mel cese v octavi s dsg a tam byl v poho, s dsgeckem zadupnete plyn do podlahy a ono si to podradi okamzite o dva stupne...ale jakmile je to v manualu tak clovek zadupne pedal do podlahy a ono......NIC........to i 1,6 fsi je pruznejsi.......jasne vsichni ti co to maj f tedeičku mě asi ukamenujou ale je to tak.....kdyz dizl tak s minimalnim poctem 6 valcu a obsahem 3 litry........audi rulez

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to máš pravdu, že naftáky mají většinou zběsilý výkon mezi 2000-3500 ot a před a po se toho moc neděje ale to je dané jejich koncepcí.TDI CR jsou na tom lépe, táhnou do vyšších otáček ale jako benzín to není, to je fakt.Pocit z benzínu V8 okolo 6l je něco úplně jiného, bohužel ale i spotřeba je už přeci jen značná.Měl jsem možnost jezdit s BMW B10 V8 4,6l a jela opravu pěkně ale dostat se pod 13,5l bylo skutečně problém ale dostat se na 25l šlo docela dobře.U benzínky to byla vždycky dost infarktová situace-baštila jen N100 Shell RVP.Svezení to ale bylo neskutečný.

Editováno: , autor: mischicka
Není třeba citovat bezprostředně předchozí příspěvek.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky pridam svoji trosku. Jel sem sice ne v octavii ale v passatu s 2,0 tdi 140ps, a reknu vam ten motor bych nechtel, a kdyby mi ho nekdo nutil tak jedine s dsg....do dvou tisic to proste nejede....ve 2 tisicich to zacne hrabat i na dvojku.....cekal sem od toho motoru trochu vic. poprve sem s timto motorem mel cese v octavi s dsg a tam byl v poho, s dsgeckem zadupnete plyn do podlahy a ono si to podradi okamzite o dva stupne...ale jakmile je to v manualu tak clovek zadupne pedal do podlahy a ono......NIC........to i 1,6 fsi je pruznejsi.......jasne vsichni ti co to maj f tedeičku mě asi ukamenujou ale je to tak.....kdyz dizl tak s minimalnim poctem 6 valcu a obsahem 3 litry........audi rulez

Ano, prakticky mas pravdu. Ten vykon prichadza priblizne az pri 1900 otackach. Ale je to aj o zvyku. Ked sa naucis spravne radit, dokazes ten vykon vyuzit na plno. Fakt to chce iba cvik..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...