Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

je kovová,ako píše djstudio ;)

Upraveno od libero

to s tou zalohou je fakt blby muzes mit auto z druhé ruky rikas si ze pumpa menena nebyla je tam original a pak ejhle je tam nakej ekvivalent za který ti tu zalohu nevrati,to je lepsi vzit teda HEPA a netrápit se nakou zalohou.

Proto jsem dal taky tu Hepu, protože jsem to chtěl mít přes víkend hotový. Teď vím, že mam do zalohy origošku, takže do dalšího rodinnýho Rooma 1,4 16V půjde repasovaná., originální. :kol-45:

Upraveno od Casy

Já sem minulej tejden dělal rozvody ( 1,4 16 v 59 kW BUD ) a když sem vymontil starou pumpu,tak na řemenici je tuším vyražený VW.ale nejsem si jistej,až budu doma tak se podívám.Jinak pumpa už trošku pouštěla chladící kapalinu,ložiska O.K.,najeto 199000 km,jo a má kovovou vrtuli

Dával jsem sadu HEPU,jsou v ní řemeny Contitech,kladky INA,pumpa Hepu.no a hlavní důvod pro sadu HEPU byl ten,že prodejce  mi řekl,že u originálních sad se může objevit pokaždý jiná pumpa.

Upraveno od Abstinent

Ano, má tam logo VW, zajímavý je , že v těle pumpy je takový lůžko s takovou savou houbou , za houbou otvor  vede  k hřídeli pumpy, ta houba asi odsává případný úniky kapaliny. Přidám foto.

Upraveno od Casy

  • 2 měsíce později...

Zdravim

Koupil jsem manzelce fabii 1.4 16V 55kw 2001 v automatu, protoze se nikdy nenaucila moc radit:) Je to dovoz z nemecka, 200tkm najezdenych a ma to i poctive vyplnenou servisku. Ale nikde jsem z ni nevycetl, jestli byly vymeneny rozvody nebo ne.

Tak se zainvestovalo 7500kc do vymeny rozvodu, kupodivu se tim vyresily spatne studene starty a nepravidelnost volnobehu. No a podle mechanika ty rozvody byly puvodni, ale nejak nechapu, ze tak dlouho vydrzely.

Kazdopadne jsem nasel na youtubu video nejakeho nemeckeho mechanika, jak si svepomoci vymenit rozvody. Takze kdyby se nekdo chtel do toho pustit, tak tu je odkaz.

Upraveno od drago82

To video je  dobrý. :kol-47:

 

Dělat to před barákem na ulici  je mazec, to bych nedal. :kol-32:

Upraveno od Combi2002

Tak to je fakt borec.

Všechno popsal jak a co a proč.

 

Na nářadí i práci je vidět že to už dělal ne jedenkrát. Takovýmu bych za to klidně v poho zaplatil.

 

Ale stejně na silnici před barákem nebo na sídláku bych si to netrouf.

  • 4 měsíce později...

Zdravím. Koupil jsem si Fabii s tímto motorem. Dle servisky byly rozvody měněny v 90 tis km, nyní má auto najeto 120 tis (kupováno se 118). Dneska jsem odstranil všechny kryty a omrknul rozvody. Dle fotek si myslím, že to tak +- odpovídá těm 30 tis za sebou (od výměny)... co vy na jejich stav?

 

 

post-91710-0-52039000-1419334025_thumb.j

post-91710-0-09167500-1419334053_thumb.j

post-91710-0-73360100-1419334085_thumb.j

to čo sú tie "čmáranice" ružové? 

Napadá mě nejspíš naznačení výchozí polohy, ale zas nevim proč by se to dělalo tak široce a ne jen např. ryskou...

tie centrálne šróby sa vôbec nepovoľujú...

Nojo, teď jsem to víc zkoumal... je to vlastně tak, s těma se nehýbe. Tak to netušim...

že by lepidlo? fixační, ale to pak už někdo sundaval ozubná kola vaček. ???? Lepidlo to asi není, asi nějaká úchylka :kol-138:

Upraveno od Casy

Je to něco jako fixka, případně sprej.... nicméně co stav toho řemenu, je to ok? Na kladky moc vidět nejde, nicméně napnutí mi přijde ok.

řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod.

značenia fixkou na rozvodoch sú top :D 

řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod.

 

Na to se zkusim zaměřit příště... teď na to nějakou dobu ani nešáhnu.. nechci byt zas otrokem auta :)

 

Koukám že ta růžová je opravdu nějaká netradiční... snad do toho nevrtal nějakej jouda... nicméně jsem to takhle odkrytované sledoval při běžícím motoru a žádné vibrace, poskakování řemenu jsem nevysledoval...

  • 9 měsíců později...

Ahoj, dnes jsem si prohlížel ozubené řemeny- jejich stav a zdá se mi, že malý řemen je o něco více opotřebovaný jak ten velký. Přitom dle mého úsudku musí být velký řemen namáhán daleko více jak malý. Oba dva řemeny jsou jinak dost napnuté. Zajímalo by mě, pokud se někdo setkal s prasklým řemenem, který to byl.

myslím, že ty řemeny se primárně netrhají. Co jsem kdy slyšel, tak příčinou byla kladka. Je ale možné, že to větší opotřebení má na svědomí právě ona. Nejlépe by bylo to nafotit.

ak nepraskne kladka tak zvyknú sem tam opadať zuby hlavne na malom remeni , ale to sa týka áut čo majú veľa rokov a málo km , naposledy som taký remeň kde bola tendencia trhania videl na ibize 2004 BBZ 

U malého řemenu se mi zdá větší opotřebení ve spodní části u paty zubů a druhá věc, že jako řemen na řemenici pohledově není zcela kulatý ale lámaný. To je asi způsobené menší řemenicí. Motor má jinak najeto přibližně 130T takže na výměnu rozvodů by měl nárok. Na druhé straně jsou řemeny napnuté a neslyším ani žádné pískání kladky, tak nevím zdali měnit nebo zatím počkat.

nečakaj ....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.