Květen 2, 201411 r to, že od tebe budou chtít zálohu ve výši asi 995,- Kč na výměnný díl viz. odkaz http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1?brand=SKODA&model=OCTAVIA , zřejmě znamená, že vykoupené origo díly se asi repasujou, pak možná mění vrtuli. Asi jsem si špatně rozuměli, já vyndal starou origo pumpu r.v. 2003 a ta má plastovou vrtuli. Upraveno Květen 2, 201411 r od Casy
Květen 2, 201411 r to s tou zalohou je fakt blby muzes mit auto z druhé ruky rikas si ze pumpa menena nebyla je tam original a pak ejhle je tam nakej ekvivalent za který ti tu zalohu nevrati,to je lepsi vzit teda HEPA a netrápit se nakou zalohou.
Květen 2, 201411 r Proto jsem dal taky tu Hepu, protože jsem to chtěl mít přes víkend hotový. Teď vím, že mam do zalohy origošku, takže do dalšího rodinnýho Rooma 1,4 16V půjde repasovaná., originální. Upraveno Květen 2, 201411 r od Casy
Květen 2, 201411 r Já sem minulej tejden dělal rozvody ( 1,4 16 v 59 kW BUD ) a když sem vymontil starou pumpu,tak na řemenici je tuším vyražený VW.ale nejsem si jistej,až budu doma tak se podívám.Jinak pumpa už trošku pouštěla chladící kapalinu,ložiska O.K.,najeto 199000 km,jo a má kovovou vrtuli Dával jsem sadu HEPU,jsou v ní řemeny Contitech,kladky INA,pumpa Hepu.no a hlavní důvod pro sadu HEPU byl ten,že prodejce mi řekl,že u originálních sad se může objevit pokaždý jiná pumpa. Upraveno Květen 2, 201411 r od Abstinent
Květen 2, 201411 r Ano, má tam logo VW, zajímavý je , že v těle pumpy je takový lůžko s takovou savou houbou , za houbou otvor vede k hřídeli pumpy, ta houba asi odsává případný úniky kapaliny. Přidám foto. Upraveno Květen 2, 201411 r od Casy
Červenec 30, 201411 r Zdravim Koupil jsem manzelce fabii 1.4 16V 55kw 2001 v automatu, protoze se nikdy nenaucila moc radit:) Je to dovoz z nemecka, 200tkm najezdenych a ma to i poctive vyplnenou servisku. Ale nikde jsem z ni nevycetl, jestli byly vymeneny rozvody nebo ne. Tak se zainvestovalo 7500kc do vymeny rozvodu, kupodivu se tim vyresily spatne studene starty a nepravidelnost volnobehu. No a podle mechanika ty rozvody byly puvodni, ale nejak nechapu, ze tak dlouho vydrzely. Kazdopadne jsem nasel na youtubu video nejakeho nemeckeho mechanika, jak si svepomoci vymenit rozvody. Takze kdyby se nekdo chtel do toho pustit, tak tu je odkaz. Upraveno Červenec 30, 201411 r od drago82
Srpen 6, 201411 r To video je dobrý. Dělat to před barákem na ulici je mazec, to bych nedal. Upraveno Srpen 6, 201411 r od Combi2002
Srpen 7, 201411 r Všechno popsal jak a co a proč. Na nářadí i práci je vidět že to už dělal ne jedenkrát. Takovýmu bych za to klidně v poho zaplatil. Ale stejně na silnici před barákem nebo na sídláku bych si to netrouf.
Prosinec 23, 201410 r Zdravím. Koupil jsem si Fabii s tímto motorem. Dle servisky byly rozvody měněny v 90 tis km, nyní má auto najeto 120 tis (kupováno se 118). Dneska jsem odstranil všechny kryty a omrknul rozvody. Dle fotek si myslím, že to tak +- odpovídá těm 30 tis za sebou (od výměny)... co vy na jejich stav?
Prosinec 23, 201410 r Napadá mě nejspíš naznačení výchozí polohy, ale zas nevim proč by se to dělalo tak široce a ne jen např. ryskou...
Prosinec 23, 201410 r Nojo, teď jsem to víc zkoumal... je to vlastně tak, s těma se nehýbe. Tak to netušim...
Prosinec 23, 201410 r že by lepidlo? fixační, ale to pak už někdo sundaval ozubná kola vaček. ???? Lepidlo to asi není, asi nějaká úchylka Upraveno Prosinec 23, 201410 r od Casy
Prosinec 23, 201410 r Je to něco jako fixka, případně sprej.... nicméně co stav toho řemenu, je to ok? Na kladky moc vidět nejde, nicméně napnutí mi přijde ok.
Prosinec 23, 201410 r řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod.
Prosinec 24, 201410 r řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod. Na to se zkusim zaměřit příště... teď na to nějakou dobu ani nešáhnu.. nechci byt zas otrokem auta Koukám že ta růžová je opravdu nějaká netradiční... snad do toho nevrtal nějakej jouda... nicméně jsem to takhle odkrytované sledoval při běžícím motoru a žádné vibrace, poskakování řemenu jsem nevysledoval...
Říjen 9, 20159 r Ahoj, dnes jsem si prohlížel ozubené řemeny- jejich stav a zdá se mi, že malý řemen je o něco více opotřebovaný jak ten velký. Přitom dle mého úsudku musí být velký řemen namáhán daleko více jak malý. Oba dva řemeny jsou jinak dost napnuté. Zajímalo by mě, pokud se někdo setkal s prasklým řemenem, který to byl.
Říjen 9, 20159 r myslím, že ty řemeny se primárně netrhají. Co jsem kdy slyšel, tak příčinou byla kladka. Je ale možné, že to větší opotřebení má na svědomí právě ona. Nejlépe by bylo to nafotit.
Říjen 9, 20159 r ak nepraskne kladka tak zvyknú sem tam opadať zuby hlavne na malom remeni , ale to sa týka áut čo majú veľa rokov a málo km , naposledy som taký remeň kde bola tendencia trhania videl na ibize 2004 BBZ
Říjen 10, 20159 r U malého řemenu se mi zdá větší opotřebení ve spodní části u paty zubů a druhá věc, že jako řemen na řemenici pohledově není zcela kulatý ale lámaný. To je asi způsobené menší řemenicí. Motor má jinak najeto přibližně 130T takže na výměnu rozvodů by měl nárok. Na druhé straně jsou řemeny napnuté a neslyším ani žádné pískání kladky, tak nevím zdali měnit nebo zatím počkat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.