libero Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) je kovová,ako píše djstudio Editováno: 2. Květen 2014, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) to, že od tebe budou chtít zálohu ve výši asi 995,- Kč na výměnný díl viz. odkaz http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1?brand=SKODA&model=OCTAVIA , zřejmě znamená, že vykoupené origo díly se asi repasujou, pak možná mění vrtuli. Asi jsem si špatně rozuměli, já vyndal starou origo pumpu r.v. 2003 a ta má plastovou vrtuli. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djstudio Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 to s tou zalohou je fakt blby muzes mit auto z druhé ruky rikas si ze pumpa menena nebyla je tam original a pak ejhle je tam nakej ekvivalent za který ti tu zalohu nevrati,to je lepsi vzit teda HEPA a netrápit se nakou zalohou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) Proto jsem dal taky tu Hepu, protože jsem to chtěl mít přes víkend hotový. Teď vím, že mam do zalohy origošku, takže do dalšího rodinnýho Rooma 1,4 16V půjde repasovaná., originální. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abstinent Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) Já sem minulej tejden dělal rozvody ( 1,4 16 v 59 kW BUD ) a když sem vymontil starou pumpu,tak na řemenici je tuším vyražený VW.ale nejsem si jistej,až budu doma tak se podívám.Jinak pumpa už trošku pouštěla chladící kapalinu,ložiska O.K.,najeto 199000 km,jo a má kovovou vrtuli Dával jsem sadu HEPU,jsou v ní řemeny Contitech,kladky INA,pumpa Hepu.no a hlavní důvod pro sadu HEPU byl ten,že prodejce mi řekl,že u originálních sad se může objevit pokaždý jiná pumpa. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Abstinent Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 2. Květen 2014 Sdílet Vloženo 2. Květen 2014 (editace) Ano, má tam logo VW, zajímavý je , že v těle pumpy je takový lůžko s takovou savou houbou , za houbou otvor vede k hřídeli pumpy, ta houba asi odsává případný úniky kapaliny. Přidám foto. Editováno: 2. Květen 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drago82 Vloženo 30. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2014 (editace) Zdravim Koupil jsem manzelce fabii 1.4 16V 55kw 2001 v automatu, protoze se nikdy nenaucila moc radit:) Je to dovoz z nemecka, 200tkm najezdenych a ma to i poctive vyplnenou servisku. Ale nikde jsem z ni nevycetl, jestli byly vymeneny rozvody nebo ne. Tak se zainvestovalo 7500kc do vymeny rozvodu, kupodivu se tim vyresily spatne studene starty a nepravidelnost volnobehu. No a podle mechanika ty rozvody byly puvodni, ale nejak nechapu, ze tak dlouho vydrzely. Kazdopadne jsem nasel na youtubu video nejakeho nemeckeho mechanika, jak si svepomoci vymenit rozvody. Takze kdyby se nekdo chtel do toho pustit, tak tu je odkaz. Editováno: 30. Červenec 2014, autor: drago82 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 6. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2014 (editace) To video je dobrý. Dělat to před barákem na ulici je mazec, to bych nedal. Editováno: 6. Srpen 2014, autor: Combi2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 6. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2014 Tak to je fakt borec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Combi2002 Vloženo 7. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 7. Srpen 2014 Všechno popsal jak a co a proč. Na nářadí i práci je vidět že to už dělal ne jedenkrát. Takovýmu bych za to klidně v poho zaplatil. Ale stejně na silnici před barákem nebo na sídláku bych si to netrouf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Zdravím. Koupil jsem si Fabii s tímto motorem. Dle servisky byly rozvody měněny v 90 tis km, nyní má auto najeto 120 tis (kupováno se 118). Dneska jsem odstranil všechny kryty a omrknul rozvody. Dle fotek si myslím, že to tak +- odpovídá těm 30 tis za sebou (od výměny)... co vy na jejich stav? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 to čo sú tie "čmáranice" ružové? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Napadá mě nejspíš naznačení výchozí polohy, ale zas nevim proč by se to dělalo tak široce a ne jen např. ryskou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 tie centrálne šróby sa vôbec nepovoľujú... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Nojo, teď jsem to víc zkoumal... je to vlastně tak, s těma se nehýbe. Tak to netušim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 (editace) že by lepidlo? fixační, ale to pak už někdo sundaval ozubná kola vaček. ???? Lepidlo to asi není, asi nějaká úchylka Editováno: 23. Prosinec 2014, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Je to něco jako fixka, případně sprej.... nicméně co stav toho řemenu, je to ok? Na kladky moc vidět nejde, nicméně napnutí mi přijde ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 značenia fixkou na rozvodoch sú top Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rados_ Vloženo 24. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 24. Prosinec 2014 řemeny jsou téměř vždy OK. Záleží na kladkách - jestli se vracej, nejsou popraskaný, ložiska apod. Na to se zkusim zaměřit příště... teď na to nějakou dobu ani nešáhnu.. nechci byt zas otrokem auta Koukám že ta růžová je opravdu nějaká netradiční... snad do toho nevrtal nějakej jouda... nicméně jsem to takhle odkrytované sledoval při běžícím motoru a žádné vibrace, poskakování řemenu jsem nevysledoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 9. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2015 Ahoj, dnes jsem si prohlížel ozubené řemeny- jejich stav a zdá se mi, že malý řemen je o něco více opotřebovaný jak ten velký. Přitom dle mého úsudku musí být velký řemen namáhán daleko více jak malý. Oba dva řemeny jsou jinak dost napnuté. Zajímalo by mě, pokud se někdo setkal s prasklým řemenem, který to byl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 9. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2015 myslím, že ty řemeny se primárně netrhají. Co jsem kdy slyšel, tak příčinou byla kladka. Je ale možné, že to větší opotřebení má na svědomí právě ona. Nejlépe by bylo to nafotit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2015 ak nepraskne kladka tak zvyknú sem tam opadať zuby hlavne na malom remeni , ale to sa týka áut čo majú veľa rokov a málo km , naposledy som taký remeň kde bola tendencia trhania videl na ibize 2004 BBZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 U malého řemenu se mi zdá větší opotřebení ve spodní části u paty zubů a druhá věc, že jako řemen na řemenici pohledově není zcela kulatý ale lámaný. To je asi způsobené menší řemenicí. Motor má jinak najeto přibližně 130T takže na výměnu rozvodů by měl nárok. Na druhé straně jsou řemeny napnuté a neslyším ani žádné pískání kladky, tak nevím zdali měnit nebo zatím počkat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 nečakaj .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.