Přejít na obsah

Potřebuji vidět v reálu uchycení táhel řazení


myty

Doporučené příspěvky

Ahoj. Řešíme přehození 6-ti kvaltu místo mého 5-ti kvaltu a potřeboval bych vidět u někoho v reálu jak je řešeno uchycení táhel od řazení k převodovce, abych věděl co mám ještě shánět. Tak bych prosil někoho z okruhu do 100 km od Mostu, Teplic jestli bych se mohl přijet podívat a ofotit , nebo kohokoliv, kdo má 6-ti kvalt na Octávce TDI jestli by byl ochoten zaslat foto jak je to řešené. Díky moc. Tel: 603 476 586, e-mail: m.krat@post.cz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit :palec2:

Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) :palec2:

Na výměnu potřebujete:

6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ;) )

spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku kol114 )

startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek

koncovky táhel řazení + pojistné kroužky

držák táhel řazení (pružné lůžko)

poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW

spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS)

Editováno: , autor: myty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit :palec2:

Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) :palec2:

Na výměnu potřebujete:

6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ;) )

spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku kol114 )

startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek

koncovky táhel řazení + pojistné kroužky

držák táhel řazení (pružné lůžko)

poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW

spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS)

RE: To ti vsechno sehnal Grgy ? N kolik te to prislo s praci ? Kolik tocis ve 160ti na 6tku ? a ma to nejaky prinos na zrychleni, kdyz jsou prvni prevody kratsi nebo je to jen protehle o 6tku ?

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jelikož je Grygy pánbůh, tak je po téměř 1 a půl denní šichtě nahrazena původní 5-ti kvalt převodovka novou 6-ti kvaltovou a jako takový malý bonůsek jsme předku dopřáli lepší brzdy z FRS. Takže pokud máte zájem o 6-ti kvalt do Octy, kontaktujte Grygyho, mohu jen doporučit :palec2:

Ve spojení s tlupou brutálních ladičů TDI Power a TDI Fun kteří mi namontili KKK VNT turbíčko 130 ps, trysky Power Plus 764 + úpravu softu můžu jezdit na tempomat 180 km/h kopec nekopec, nebo se provětrat až 214 km/h (dle GPS) :palec2:

Na výměnu potřebujete:

6-ti kvalt převodovku, nejlépe z Octy (nečekaně ;) )

spojkový set 240 mm z 1.9 TDI 96kW (setrvák, lamela, přítlačák) z 2.0 TDI použít nelze, odzkoušeno (převodovka 3x venku kol114 )

startér z 1.9 TDI 96 kw - má delší pastorek

koncovky táhel řazení + pojistné kroužky

držák táhel řazení (pružné lůžko)

poloosy + šrouby s plíšky z 1.9TDI 96 kW

spojková trubička + odvzdušňovací mezikus (lze použít z FRS)

RE: To ti vsechno sehnal Grgy ? N kolik te to prislo s praci ? Kolik tocis ve 160ti na 6tku ? a ma to nejaky prinos na zrychleni, kdyz jsou prvni prevody kratsi nebo je to jen protehle o 6tku ?

Ne, myty si sehnal vse sam.Kolik ho to vyslo ani nevim, ale kdo do toho chce jit, shanejte si jen cele komplety.Ale musim rict,ze na to , ze tam ma 18alu, to jede krasne!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většina věcí je z Annonce.cz , zbytek Škodovka, případně ztemnělá zákoutí Grygyho dílny B)

Ani jsem to raději nepočítal, ale jen tak z hlavy:

převodovka jetá cca 90 tis - 12 tis kč

držák táhel na převodovce nový - cca 700 kč

koncovky táhel nové - cca 800 kč

spojkový komplet 240 mm z 96kW (setrvák, přítlačák, lamela) mírně jetý - 6 tis kč

startér z 96 kW jetý - 2 tis kč

poloosy z 96 kW jeté - 4 tis kč

šrouby + podložky k poloosám nové - cca 500 kč

spojková hadičko/trubička s odvzdušňovacím mezikusem - zdarma od Grygyho (byla z FRS) Ceny nové origo na 6-ti kvalt cca 3500 + cca 700 kč mezikus ...

No a za tu neskutečnou pakárnu si Grygy řekl pouze 3 tis, což je za hubičku myslím. Navíc byl v ceně i nocleh + kafe a snídaně ;)

Dohromady se mi to sčítat nechce, protože tolik bych za 6-ti kvalt určitě nikdy nedal Ale zase než zaplatit zájezd a pak aby cestovky zkrachla... A ta pohoda na dálnici.... Je to zhruba o 500 otáček méně při stejné rychlosti jako bys jel na 5. A když jedeš předpisových 90 na 6 tak je to někde kolem 1500 otáček a nic neslyšíš, jen jak šumí vzduch kolem auta . :palec2:

Editováno: , autor: myty
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Většina věcí je z Annonce.cz , zbytek Škodovka, případně ztemnělá zákoutí Grygyho dílny B)

Ani jsem to raději nepočítal, ale jen tak z hlavy:

převodovka jetá cca 90 tis - 12 tis kč

držák táhel na převodovce nový - cca 700 kč

koncovky táhel nové - cca 800 kč

spojkový komplet 240 mm z 96kW (setrvák, přítlačák, lamela) mírně jetý - 6 tis kč

startér z 96 kW jetý - 2 tis kč

poloosy z 96 kW jeté - 4 tis kč

šrouby + podložky k poloosám nové - cca 500 kč

spojková hadičko/trubička s odvzdušňovacím mezikusem - zdarma od Grygyho (byla z FRS) Ceny nové origo na 6-ti kvalt cca 3500 + cca 700 kč mezikus ...

No a za tu neskutečnou pakárnu si Grygy řekl pouze 3 tis, což je za hubičku myslím. Navíc byl v ceně i nocleh + kafe a snídaně ;)

Dohromady se mi to sčítat nechce, protože tolik bych za 6-ti kvalt určitě nikdy nedal Ale zase než zaplatit zájezd a pak aby cestovky zkrachla... A ta pohoda na dálnici.... Je to zhruba o 500 otáček méně při stejné rychlosti jako bys jel na 5. A když jedeš předpisových 90 na 6 tak je to někde kolem 1500 otáček a nic neslyšíš, jen jak šumí vzduch kolem auta . :palec2:

RE: No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda...

Je to spíš o té pohodě a větším tichu + možná o chlup větší max. a o chlup menší spotřeba. Pokud na dálnici zpomalíš na 100, tak na následné zrychlení je lepší tam na chvilu fuknout 5. Psal jsem si točky při 90,100,110,120 a 130 před výměnou, tak udělám tabulku a fuknu jí sem. Podle toho poznáme jestli je ta 5 posazená níž než předtím, nebo je stejná. Pocitově je to jako bys z vytočené 3 fouknul rovnou 5, takže využítí opravdu spíš jen na dálnicích, nebo delších rovných úsecích obyč cest.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No a je rozdil v kvaltech ? nebo je ta sestka jen protahla petka ? Jestli je na zrychleni 6gang vyhoda...

Je to spíš o té pohodě a větším tichu + možná o chlup větší max. a o chlup menší spotřeba. Pokud na dálnici zpomalíš na 100, tak na následné zrychlení je lepší tam na chvilu fuknout 5. Psal jsem si točky při 90,100,110,120 a 130 před výměnou, tak udělám tabulku a fuknu jí sem. Podle toho poznáme jestli je ta 5 posazená níž než předtím, nebo je stejná. Pocitově je to jako bys z vytočené 3 fouknul rovnou 5, takže využítí opravdu spíš jen na dálnicích, nebo delších rovných úsecích obyč cest.

RE: 6gang origo znam, na akustickou pohodu je to lepsi na dalnici, ale ty prvni kvalty se me zdaji shodne, jiak z ciple 96tky kokty na 170PS sme dali 240kmh tacho to olizlo...

Editováno: , autor: JasteR
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RE: 6gang origo znam, na akustickou pohodu je to lepsi na dalnici, ale ty prvni kvalty se me zdaji shodne, jiak z ciple 96tky kokty na 170PS sme dali 240kmh tacho to olizlo...

No já jsem se dostal zatím na 214 km/h dle GPS, tacho někde kolem 230. Nemám na to podvozek a míst, kde tohle můžeš zkoušet také moc není. Zkusím tam fouknout 16" místo 18" jestli to ještě nepopoleze ;) Jinak je to hnus, jak si člověk zvykne, už chce zase víc, ale to ty znáš, že ? ;) Taky už vymejšlím, že bych sehnal 11 hlavu a nějaké BIG ICčko do nárazníku. Postupně dojdu k tomu, že "potřebuju" 150 turbo a Race trysky a pořád to bude málo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...