Přejít na obsah

Hodně kouří a občas cuká - čím to je?


peta01

Doporučené příspěvky

Mám problém s mojí O1, 1,9 TDi, 81 kW, r.v. 2001. V pátek jsem ji přivezla ze servisu po výměně spojky a servisní prohlídce, dostala jsem komentář, že je ještě potřeba vyměnit váhu vzduchu, a pak bude uplně v pohodě...hodně kouří - černě - a skoro pořád,a když na to trochu šlápnu tak, tak se za mnou objeví velká černá stěna, přes kterou ani nevidim auto co za mnou stálo na křižovatce (a ne kvuli tomu, že by bylo tak daleko) kromě toho kolem 1500 otáček docela kucká...jakoby se ji nechtělo jet.

O víkendu jsme zkoušeli vyměnit váhu za fungl novou a bez změny....takže váha to nejspíš nebude.

Kromě toho má to auto docela slušný výkon...a spotřeba je taky v normě....sice si teď budu trochu hlídat, ale většinou mi průměrná vychází tak od 4,5 - 5,6 l/100km (po Praze přes 5 a po dálnici do 5) - nepočítám samozřejmě testovací jízdu teď o víkendu s novou váhou, kdy jsem na 3 jela 160 a průměrná spotřeba byla 9,7.... a to už mě teda trochu cukala ruka abych přeřadila...ale zakázali mi to :)

Bylo mi řečeno, že to auto není chipovaný...ale nevím, zatím jsme to neřešili - možná tam něco je. VAG neukazuje žádnou chybu...všechno v normě a pohodě

Nevíte někdo, co by tyhle problémy mohlo způsobovat?? Je prý možné, že je to buď vstřikování nebo čerpadlo...neřešil to už někdo?? Že bych aspoň věděla od čeho začít :)

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkalit nebo vyměnit palivový filtr,to cukání by mohlo být ono.dál mrkni na podtlakové hadičky jestli nejsou spuchřelé nebo někde prasklé,vzduchový filtr.

půjč si někde ještě ventil N75

Tak to si nemyslím že to má něco společného s regulací turba! To asi těžko!

Jestli ti měnili váhu a chtěli ať to točíš do červeného, tak předpokládám, že to borci logovali. Když vyloučím to, že to neuměli, tak musí být turbo, váha i vstřikované množství v normě. Nemáš občas problém s volnoběhem??? Mohla by ti zůstávat viset tryska. Nebo může být vadný vstřikovač se snímačem zdvihu jehly. Možná taky visí EGR ventil.....nebo jinak už asi to čerpadlo....

Editováno: , autor: tdipower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkalit nebo vyměnit palivový filtr,to cukání by mohlo být ono.dál mrkni na podtlakové hadičky jestli nejsou spuchřelé nebo někde prasklé,vzduchový filtr.

půjč si někde ještě ventil N75

Tak to si nemyslím že to má něco společného s regulací turba! To asi těžko!

Jestli ti měnili váhu a chtěli ať to točíš do červeného, tak předpokládám, že to borci logovali. Když vyloučím to, že to neuměli, tak musí být turbo, váha i vstřikované množství v normě. Nemáš občas problém s volnoběhem??? Mohla by ti zůstávat viset tryska. Nebo může být vadný vstřikovač se snímačem zdvihu jehly. Možná taky visí EGR ventil.....nebo jinak už asi to čerpadlo....

palivový filtr je měněný cca před měsícem, takže to by mělo být v pohodě, vzduchový filtr byl trochu špinavej, ale profoukli jsme ho, hadice z turba byla suchá (žádný olej) jenom tam bylo docela dost sazí. Jinak hodnoty na VAGu byli úplně v pořádku....a to to kontrolovali 3 na sobě nezávislí lidi, kterým nemám důvod nevěřit, takže to bude nejspíš nějaká čistě mechanická věc.

Ten volnoběh mě trochu zlobí než to auto zahřeju....kolísají otáčky a houpe motor, když to nechám chvíli běžet, nebo po jízdě už to nedělá a běží jako hodinky. Spíš mám problém s pojížděním na 1 - 2, nebo 3 na nízkých otáčkách...třeba v zácpě po městě...protože to je to cukání dost zřetelný a nepříjemný...to si pak připadám jako když jsem chodila do autoškoly a neuměla se první hodinu plynule rozjet...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

odkalit nebo vyměnit palivový filtr,to cukání by mohlo být ono.dál mrkni na podtlakové hadičky jestli nejsou spuchřelé nebo někde prasklé,vzduchový filtr.

půjč si někde ještě ventil N75

Tak to si nemyslím že to má něco společného s regulací turba! To asi těžko!

Jestli ti měnili váhu a chtěli ať to točíš do červeného, tak předpokládám, že to borci logovali. Když vyloučím to, že to neuměli, tak musí být turbo, váha i vstřikované množství v normě. Nemáš občas problém s volnoběhem??? Mohla by ti zůstávat viset tryska. Nebo může být vadný vstřikovač se snímačem zdvihu jehly. Možná taky visí EGR ventil.....nebo jinak už asi to čerpadlo....

palivový filtr je měněný cca před měsícem, takže to by mělo být v pohodě, vzduchový filtr byl trochu špinavej, ale profoukli jsme ho, hadice z turba byla suchá (žádný olej) jenom tam bylo docela dost sazí. Jinak hodnoty na VAGu byli úplně v pořádku....a to to kontrolovali 3 na sobě nezávislí lidi, kterým nemám důvod nevěřit, takže to bude nejspíš nějaká čistě mechanická věc.

Ten volnoběh mě trochu zlobí než to auto zahřeju....kolísají otáčky a houpe motor, když to nechám chvíli běžet, nebo po jízdě už to nedělá a běží jako hodinky. Spíš mám problém s pojížděním na 1 - 2, nebo 3 na nízkých otáčkách...třeba v zácpě po městě...protože to je to cukání dost zřetelný a nepříjemný...to si pak připadám jako když jsem chodila do autoškoly a neuměla se první hodinu plynule rozjet...

Tipuju to na trysku nebo vstřikovač se snímačem zdvihu jehly. Vypadá to jakoby zůstávala viset tryska. Pozor na písty!!!! Ale je to jen tak na dálku......tak snad to k něčemu bude...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle dira nekde v hadici od turba co???Nemas nahodou??Pak to fuci ven a huli to.Trysky kdyby vysela tak to ten chod motoru poznas, je to uplne masakr rozdil trepe se to a fakt divne to jede.Takze pak uz jen cerpadlare a zjistit co cerpadlo.

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Péto, jak popisuješ tvůj problém tak bych zkusil na diagnostice zkontrolovat Plnící tlak a měl by být v rzmezí 1550 až 1750mbr jestli bude vyšší tak je to na 100% čipovaný a né dobře jestli bude plnící tlak menší tak to může někde ucházet a tím pádem je způsobená kouřvost, když tak to pořešíme na icq 236369799 jirka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj Péto, jak popisuješ tvůj problém tak bych zkusil na diagnostice zkontrolovat Plnící tlak a měl by být v rzmezí 1550 až 1750mbr jestli bude vyšší tak je to na 100% čipovaný a né dobře jestli bude plnící tlak menší tak to může někde ucházet a tím pádem je způsobená kouřvost, když tak to pořešíme na icq 236369799 jirka

Kde jsi prisel na tyhle hodnoty???Plnici tlak u seriove 81KW je az 2050Mbar podle roku samozrejme se jedna o absolutni tlak takze cca 1000bar si odecti aby jsi nemyslel ze tlacis 2 bary ale cca 1,05bar.Chip poznas snadno podle mnozstvi vstrikovane nafty kanal 1.43-44 mg je serie pokud tam mas vice cca 46 - 50 tak je nafta zvedla.Samozrejme to jsou hodnoty plne zateze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle dira nekde v hadici od turba co???Nemas nahodou??Pak to fuci ven a huli to.Trysky kdyby vysela tak to ten chod motoru poznas, je to uplne masakr rozdil trepe se to a fakt divne to jede.Takze pak uz jen cerpadlare a zjistit co cerpadlo.

No ono to fakt divně jede, ale jenom při rozjezdu, jinak to není vůbec poznat, ale otázka je co je divný, a co se dá považovat za skoro normální. Když to nastartuju ze studena, tak ten motor houpe...při rozjíždění taky - a pak to cuká, ale když už je zahřátý, tak je všechno ok i na volnoběh (ale taky jenom občas). Hadici od turba jsme kontrolovali a nic...Je totiž divný, že to auto to dělá jenom občas (i když poslední dobou víc jo, než ne). Zajímalo by mě, jestli s tím autem můžu jezdit, dokud nenajdu nějakýho dobrýho motoráře...kterej to zjistí (nechci to dávat do škodováckýho servisu - tam bylo teď na výměnu spojky a docela sem se prohla) ....nebo ho radši nechat stát, ať se úplně nezrasuje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co takhle dira nekde v hadici od turba co???Nemas nahodou??Pak to fuci ven a huli to.Trysky kdyby vysela tak to ten chod motoru poznas, je to uplne masakr rozdil trepe se to a fakt divne to jede.Takze pak uz jen cerpadlare a zjistit co cerpadlo.

No ono to fakt divně jede, ale jenom při rozjezdu, jinak to není vůbec poznat, ale otázka je co je divný, a co se dá považovat za skoro normální. Když to nastartuju ze studena, tak ten motor houpe...při rozjíždění taky - a pak to cuká, ale když už je zahřátý, tak je všechno ok i na volnoběh (ale taky jenom občas). Hadici od turba jsme kontrolovali a nic...Je totiž divný, že to auto to dělá jenom občas (i když poslední dobou víc jo, než ne). Zajímalo by mě, jestli s tím autem můžu jezdit, dokud nenajdu nějakýho dobrýho motoráře...kterej to zjistí (nechci to dávat do škodováckýho servisu - tam bylo teď na výměnu spojky a docela sem se prohla) ....nebo ho radši nechat stát, ať se úplně nezrasuje

A predvstrik jsi nechala kontrolovat??Nedela nekdo rozvody?Jak se ohreje tak to jede dobre to znamena jak se ohreje i nafta tak se zmeni predvstrik.Udelej TDIgraf

Editováno: , autor: TDIfun
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus odpojit hadičku která vede do EGR ventilu ta nahoře napravo. Odpoj ji a ucpi třeba šroubem a zkus to projed, uvidíš. Já měl ten samý problém a nakonec jsem úplně zrušil EGR ventil

OK, zkusím to, a nemůžu tím něco úplně zrušit? Když to bude ono, tak co mám udělat? Vyměnit EGR ventil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze by bylo dobry sem dat ty logy s vagu. nalogovat palivo, mnozstvi vzduchu a turbo

na VAG se dostanu az tak koncem příštího týdne, takže to sem pak dám...ale minule bylo všechno OK - vzduch i palivo (a myslim že i turbo)...teda aspoň mi to řekl kámoš co to dělal...a já mu věřim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidim, ze podobny problem nemam len ja. Mam TDI 81kW 2003 (nechipovanou). Pred tyzdnom som menil rozvody spolu s vodnou pumpou, napinaciu kladku, drazkovy remen i volnobezku alternatora. Toto vsetko som mal pri 85.000 km v aute takmer rozsekane, ten drazkovy remen bol takmer pretrhnuty. Do servisu som isiel s plne funkcnym autom, akurat z motora isiel nejaky divny "kovovy" zvuk (ktory mimochodom pocujem uz 20.000 km), akurat to auto slo poslednu dobu nejak tazkopadne. Po spominanej vymene som nebol schopny s autom normalne jazdit, bol som upozorneny, ze je treba vymenit vahu vzduchu, je pravda, ze auto vobec neslo. Ked som si auto prevzal, motor isiel NADHERNE, tak pekny zvuk mojho motora som dlho nepocul. Akurat, kvoli vahe vzduchu to vobec neslo, naviac, auto celkom hodne "cukalo" a toto cukanie bolo sprevadzane dalsim "kovovym" zvukom, ako keby nieco v motore buchalo. Cukanie sa objavovalo tak, ako je to spominane tu, teda niekde okolo 1.500 - 1.800 ot./min. a len v pripade, ze som mierne zoslapol plynovy pedal. Ak som zoslapol na podlahu, islo to krasne. Vahu vzduchu som par dni na to vymenil, auto dostalo novy zivot, vykon super, no objavil sa spat ten "kovovy" zvuk, ktory bolo pocut pred opravou a ostalo aj cukanie sprevadzane dalsim "kovovym" zvukom, akurat uz sa to nestava tak casto. Som z toho trochu zufaly, pretoze pri preberani auta zo servisu ma trochu prehlo a aj tak doteraz nie som schopny s tym normalne jazdit. Vykon je dobry, spotreba tiez, no to cukanie ma zneprijemnuje. Siel som za mechanikom do Skoda Servisu, kde mi bolo povedane, ze ten "kovovy" zvuk je na 100% z turba, a ze by mi odporucali maly repas turba, co by ma u nich stalo cca. 6.500,- Kc ... ze mi nikto nezaruci, ze to turbo neodide za zakrutou. A to cukanie? To sa vraj "niekedy" stava. Akurat, to auto to NIKDY nerobilo. Z vyfuku sa nedymi nijak viac, nejak neobvykle, ako to je v tomto threadu popisovane, otacky na volnobeh su bez problemov, olej mi to nezerie, hladina je uplne v normale za poslednych asi 1.000 km, ktore som po vymene rozvodov a vsetkeho ostatneho najazdil. Palivovy filter spolu so vzduchovym je meneny pred 15.000 km, vzduchovy som spolu s vymenou vahy vzduchu prefukol, takze neviem. Ten "kovovy" zvuk turba sa objavuje len ak je teply motor ... Teda, ak napr. rano nastartujem, nie je to VOBEC pocut, akonahle sa motor zohreje, je to mierne pocut, a ked som sa vratil po 450 km zo Slovenska, pocul som to aj cez zapnute radio ... No, ked som to nechal po tych 450 km bezat 5 min. na parkovisku, zvuk sa zasa vytratil ... Nechapem tomu, ked to chcem niekomu ukazat, tak to nie je pocut a kazdy mi hovori, ze mam "kovovy" zvuk v hlave ... No uz aj samotny technik zo Skodovky uznal, ze to je zvuk z Turba ... No nechapem, preco mi to po navrate zo servisu zacalo cukat, ked to doteraz vobec nerobilo. Ked bola ta vadna vaha, tak som daval cukanie za pricinu spatnej vahe vzduchu, ale vaha je uplne nova, originalny diel SKODA AUTO, tak neviem, ci to nahodou nemozu robit tie rozvody?

Dik za akykolvek nazor.

Editováno: , autor: lamosi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak vidim, ze podobny problem nemam len ja. Mam TDI 81kW 2003 (nechipovanou). Pred tyzdnom som menil rozvody spolu s vodnou pumpou, napinaciu kladku, drazkovy remen i volnobezku alternatora. Toto vsetko som mal pri 85.000 km v aute takmer rozsekane, ten drazkovy remen bol takmer pretrhnuty. Do servisu som isiel s plne funkcnym autom, akurat z motora isiel nejaky divny "kovovy" zvuk (ktory mimochodom pocujem uz 20.000 km), akurat to auto slo poslednu dobu nejak tazkopadne. Po spominanej vymene som nebol schopny s autom normalne jazdit, bol som upozorneny, ze je treba vymenit vahu vzduchu, je pravda, ze auto vobec neslo. Ked som si auto prevzal, motor isiel NADHERNE, tak pekny zvuk mojho motora som dlho nepocul. Akurat, kvoli vahe vzduchu to vobec neslo, naviac, auto celkom hodne "cukalo" a toto cukanie bolo sprevadzane dalsim "kovovym" zvukom, ako keby nieco v motore buchalo. Cukanie sa objavovalo tak, ako je to spominane tu, teda niekde okolo 1.500 - 1.800 ot./min. a len v pripade, ze som mierne zoslapol plynovy pedal. Ak som zoslapol na podlahu, islo to krasne. Vahu vzduchu som par dni na to vymenil, auto dostalo novy zivot, vykon super, no objavil sa spat ten "kovovy" zvuk, ktory bolo pocut pred opravou a ostalo aj cukanie sprevadzane dalsim "kovovym" zvukom, akurat uz sa to nestava tak casto. Som z toho trochu zufaly, pretoze pri preberani auta zo servisu ma trochu prehlo a aj tak doteraz nie som schopny s tym normalne jazdit. Vykon je dobry, spotreba tiez, no to cukanie ma zneprijemnuje. Siel som za mechanikom do Skoda Servisu, kde mi bolo povedane, ze ten "kovovy" zvuk je na 100% z turba, a ze by mi odporucali maly repas turba, co by ma u nich stalo cca. 6.500,- Kc ... ze mi nikto nezaruci, ze to turbo neodide za zakrutou. A to cukanie? To sa vraj "niekedy" stava. Akurat, to auto to NIKDY nerobilo. Z vyfuku sa nedymi nijak viac, nejak neobvykle, ako to je v tomto threadu popisovane, otacky na volnobeh su bez problemov, olej mi to nezerie, hladina je uplne v normale za poslednych asi 1.000 km, ktore som po vymene rozvodov a vsetkeho ostatneho najazdil. Palivovy filter spolu so vzduchovym je meneny pred 15.000 km, vzduchovy som spolu s vymenou vahy vzduchu prefukol, takze neviem. Ten "kovovy" zvuk turba sa objavuje len ak je teply motor ... Teda, ak napr. rano nastartujem, nie je to VOBEC pocut, akonahle sa motor zohreje, je to mierne pocut, a ked som sa vratil po 450 km zo Slovenska, pocul som to aj cez zapnute radio ... No, ked som to nechal po tych 450 km bezat 5 min. na parkovisku, zvuk sa zasa vytratil ... Nechapem tomu, ked to chcem niekomu ukazat, tak to nie je pocut a kazdy mi hovori, ze mam "kovovy" zvuk v hlave ... No uz aj samotny technik zo Skodovky uznal, ze to je zvuk z Turba ... No nechapem, preco mi to po navrate zo servisu zacalo cukat, ked to doteraz vobec nerobilo. Ked bola ta vadna vaha, tak som daval cukanie za pricinu spatnej vahe vzduchu, ale vaha je uplne nova, originalny diel SKODA AUTO, tak neviem, ci to nahodou nemozu robit tie rozvody?

Dik za akykolvek nazor.

Muj nazor ze turbo to nebude.Pokud by byla vule a odiralo se to o stenu tak by uz bylo mrtveee.Co hydrostely prekontrolovat.Chtelo by to poslechnout nakym odbornikem a ne nejakym stupid chytrakem ktery ti rekne ze ti klepe v hlave.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...taky si myslím, že turbo to nebude! To by už žralo litr oleje za sekundu!!!! To je nesmysl!!! A co je "malá repas za 6500" bez záruky???? Tos trefil na nějakého kreténa který zas po škole nastoupil do škodovky na praxi, ne? Nechápu, co to má být. Jestli už tě na to upozornil předem, tak to si buď jist, že se ti to za tou zatáčkou rozsype.....a on se bude jen smát jak přišel k 6500 fuck

To, že je to autorizovaný servis neznamená, že tam znají na všechno odpověď. Bohužel je to z 90% přesně naopak! :feve:

A navíc.....turbo bude mít jen těžko za následek cukání!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Na dálku se to fakt asi vyřešit nedá......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Na dálku se to fakt asi vyřešit nedá......

Jeste bych se rad zeptal, jestli to nemuze byt nejakou "spatnou" montazi rozvodu. Podle mne je to ale hloupost, rozvody jsou bud spravne nebo spatne, teda bud to jede nebo vubec ... vyvedte me kdyz tak z omylu. Dik :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Na dálku se to fakt asi vyřešit nedá......

Jeste bych se rad zeptal, jestli to nemuze byt nejakou "spatnou" montazi rozvodu. Podle mne je to ale hloupost, rozvody jsou bud spravne nebo spatne, teda bud to jede nebo vubec ... vyvedte me kdyz tak z omylu. Dik :palec2:

Rozvod muzes dat o zub a to jde poznat myslim docela dost ale take das dobre a nemusi se trefit na predvstrik presne.Na to existuje ve vagu funkce TDIgraf, kde ptresne vidis jak mas nastaveny predvstrik jestli neni brzky nebo pozdni a doseridis to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Na dálku se to fakt asi vyřešit nedá......

Jeste bych se rad zeptal, jestli to nemuze byt nejakou "spatnou" montazi rozvodu. Podle mne je to ale hloupost, rozvody jsou bud spravne nebo spatne, teda bud to jede nebo vubec ... vyvedte me kdyz tak z omylu. Dik :palec2:

Rozvod muzes dat o zub a to jde poznat myslim docela dost ale take das dobre a nemusi se trefit na predvstrik presne.Na to existuje ve vagu funkce TDIgraf, kde ptresne vidis jak mas nastaveny predvstrik jestli neni brzky nebo pozdni a doseridis to.

A podival by si se mi na to kdyz bych mel cas a prijel za Tebou? Co by si za to chtel? Kdyz tak pisni PM :) Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci dik :) Na jedne strane jsem rad, ze mi nekdo konecne rekl, ze to nejspis turbo nebude, no na druhe strane nevim, cim by to mohlo byt ... Co by mohlo zpusobovat to cukani? Ja bych klidne za nekym, kdo s tim dela sel, akorat nevim za kym a kam ... ten zvuk me celkem sere a s tim repasem jsem ho taky poslal do prdele ... Nelibil se mi jeho pristup. Akorat mi nejde do hlavy, proc se to cukani objevilo po vymene rozvodu, a nemuze za to ani vaha vzduchu a prej ani Turbo, tak ja uz skutecne nevim ...

Nejspis pockam az se to vysere a pak to uz bude jasne :p

Na dálku se to fakt asi vyřešit nedá......

Jeste bych se rad zeptal, jestli to nemuze byt nejakou "spatnou" montazi rozvodu. Podle mne je to ale hloupost, rozvody jsou bud spravne nebo spatne, teda bud to jede nebo vubec ... vyvedte me kdyz tak z omylu. Dik :palec2:

Rozvod muzes dat o zub a to jde poznat myslim docela dost ale take das dobre a nemusi se trefit na predvstrik presne.Na to existuje ve vagu funkce TDIgraf, kde ptresne vidis jak mas nastaveny predvstrik jestli neni brzky nebo pozdni a doseridis to.

A podival by si se mi na to kdyz bych mel cas a prijel za Tebou? Co by si za to chtel? Kdyz tak pisni PM :) Dik.

Trochu z ruky ne?To rovnou udelame i Chip co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...