Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

čaute, sháním graf jízdního odporu. takový ten obrázek, kde jsou v křivkách vyobrazeny spotřeba/otáčky/rychlost při zařazených rychlostních stupních. mám O2 103kw, r.v. 11/2005, liftback

předem moc děkuji!!!

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj všichni,

nevíte náhodou proč mi moje OII ( 103kW BKD 16V ) po zahřátí motoru na volnoběh nepravidelně škube??? Jak kdy..někdy malinko, někdy se klepe skoro celý auto :( . Řekl bych že čím déle sní jezdím v kuse tím je to víc znát.

Napadla mě klima, tak sem jí vyp/zap a nic, dělá tak nebo tak.

Asi to může být hodně věcí, ale třeba vás něco napadne.

Díky.

Vloženo

To škubání může mít několik příčin.Buď je špatnej nějakej vstřik nebo je špatnej kabelovej svazek pod ventilovým víkem působením oleje dochází k oxidaci v zalisování pinu na kabely a tím se zvyšuje přechodový odpor a dochází k k nepravidelnýmu chodu a občasnýmu poškubávání.Někomu pomohlo používání aditiva VIF a nebo tankování kvalitnějšího paliva.U mě se to občas stávalo taky a zmizelo to po výměně motorové jednotky za jinou.

A To samí mám teď na audi A4 3.0TDI CR v zimě je to běs, klepe se to tak že to klepe i s celým autem a na diagnostice to nic neukazuje žádná chyba.A v autorizáku říkaly že to způsobuje nekvalitní nafta a doporučujou mít v zimě plnou nádrž, pokud je málo nafty tak v nádrži dochází ke kondenzaci vlhka na stěnách a pak se to dostává do palivovýho systému a CR je na to hodně citlivej.Dost lidí říká že už jsou načatý vtřiky a brzy se odporoučej do věčných lovišť.A má to za následek právě nekvalitní nafta z východu obsahuje hodně síry a tu slavnou biosložku která se přidává povinně.A to je právě celej problém kterej němci neznaj a nesetkávaj se s obdobnejma problémama jako mi tady.Maj lepší PHM a teď nevím která síť čerpaček tam má i čistou naftu bez biosložek ale to je pro motor to nejlepší co mu můžou dát.

Vloženo

No tak to zní super! :( Na kolik vyjdou vstřiky? A kdyby to byla ta jednotka tak ta je za kolik, jen abych měl představu...Jinak jednotka motoru je co a kde? To asi neni ŘJ, že ne?

Díky.

Vloženo (editace)

No tak to zní super! :( Na kolik vyjdou vstřiky? A kdyby to byla ta jednotka tak ta je za kolik, jen abych měl představu...Jinak jednotka motoru je co a kde? To asi neni ŘJ, že ne?

Díky.

to se ani neptej...vstřiky levný nejsou. viz http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/038130073bq-vstrik-vstrikovaci-tryska-2-0tdi-103kw-octavia-2-superb-2.html

zkus si koupit vif a dat ho tam napoprvy vic, nez doporucujou. a lil bych ho tam byt tebou pak stale. ale sezen si VIF, ostatni aditiva nejsou ani zdaleka tak ucinna, jako tohle.

viz http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv.pdf

Editováno: , autor: frantisek1979
Vloženo

Motorová jednotka je ŘJ a dá se sehnat kolem 4 tis.kč. a kdybys ji hledal tak je pod plastovým torpédem co je na spodní části čelního skla a je uprostřed pod táhlama stěračů. Jinak začal bych tím aditivem můžeš použít i tento má velmi dobré čistící schopnosti. http://www.motomoto.cz/cz/e-shop/181226/c12710-prisady-do-poliv-a-oleju/prolong-diesel-plus.html a pak bych pokračoval kabeláží pod ventilovým víkem motoru to je zhruba 2500 kč. Popřípdě nechat udělat flasch motorové jednotky a pokud by ani to nepomohlo tak ji nechat vyměnit je totiž ve vlhkém prostředí a může tam být vlhkost, má hliníkový obal a já když jsem ji vyndal z auta před rokem tak ten obal byl skoro zkrz rozežranej v místech kde drží v kovovým držáku.No a v nejhorším případě by to mohl bejt i vstřik ale to je už ranec penez.Obrať se na někoho kdo umí s diagnostikou a pořádně ti ty vstřiky zkoukne,podívá se na vsřikované množství zda se neliší víc od hodnot který tam maj bejt.To by napovědělo kterej vstřik bude špatnej.Ale to občasný vynechání dělá spíš ten kabelovej svazek nebo motorovka.

Vloženo

Ahoj, vlastní OII 2007 2,0 TDI DPF s DSG, kód motoru BMM asi měsíc a mám stejný problém s úbytkem vody v nádržce.

Motor startuje jak za tepla tak za studena naprosto normálně, olej nepřibývá, ani kolem víčka na oleje není žádný bílý "sajrajt". Co se týče netěsnosti hadic tak nikde nic nepozoruji. Motor nehulí, prostě se to auto chová naprosto normálně jen pořád dolívám tu vodu.

Co jsem ale zpotoroval tak když jezdím pomalu a nijak motor nevytáčím tak ten úbytek naní tak velký ale jakmile jedu svižně tak po cca 100 km mám nádržku na vodu prázdnou.

Mám obavy z prasklém hlavy ale nadruhou stranu tenhle problém mají (alespoň z doslechu) spíše 16V motory.

Rozvody včetně vodní pumpy jsou měněny před cca 1000 km takže vodní pumpou to být nemůže (předtím se strácela také).

Nesetkali jste se s tím někdo ? Díky Petr

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

uz jsem snad prostudoval vsechno a porad nevim..mam koupit to 2.0 BKD neno radsi 1.9 petikvalt..moc dekuji za rady..

Pokud jsi prostudoval vše,tak je těžké radit.Kdo má 1.9 tak ji bude doporučovat,a kdo 2.0 tak také.Já mám 2.0 BKD a jsem spokojen.Najeto 150 tis. a jen výměna běžných dílů které se opotřebují.Jediná závada byla že to začalo občas padat do nouzového režimu.To se vyřešilo jen vyčištěním turba a je to OK.Jen ta spotřeba by mohla být menší.Jezdím za 7L. ;)

Editováno: , autor: Pavel 5
  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak jsem si poridil octu 2.0 tdi BKD..najeto 95 tis ale na volnobeh trosku vybruje dvouhmota z autem tak se chci zeptat jestli je to normalni nebo je to na vymenu???mel jsem dvouhmotu i na octe1 1.9tdi 81kw kupoval jsem auto pri 180 a uz vybrovala a vydrzela AZ do 330tis km,auto maji rodice a drzi stale tak se chci zeptat jestli vydrzi u toho dvoulitra..??diky

Vloženo

ta dvouhmota vydrzi jak s tim kdo jezdi

nejhorsi je kdyz tomu nekdo naklada cca od 1500ot a plyn na podlahu

v porovnani s OI 81kw 235Nm a OII 103kW a 320Nm je asi vse jasne...

vetsi vykon a hlavne kroutak a tim padem to dostava vice na "prdel"

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Chi se zeptat zničeho nic, jel jsem vypnul jsem to a po opětovném nastartování blikalo žhavení a mxik psal motor do dílny, pak jsem to napíchli a zjistili že to hlásí nějakou chybu (něco jako nepochopitelný zkrat na kostru, nebo nepochopitelný obvod na modul žhavení) co to může být?? Nejde to ani smazat čili aktivní chyba. Nějaké nápady??

Editováno: , autor: vevca
Vloženo

No ještě to budu muset napíchnout jednou. Jinjak auto má poctivých 93tis a je to 12/05 motor BKD čili asi sundat ventil dekl což se mě moc nechce. takže krom toho nic jinýho???

Vloženo

no asi nejlepe napichnout a eventualne sendat ten dekl ktery mas za 2min dole a promerit jednotlive zhavicky ohmetrem

tu ktera bude podezrela tak ji vysroubovat a zkusit na 12V a uvidis co bude delat

ja mel KO zhavicku na 3 valci cca na 80tis km u BKD

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Chci se zeptat, když nechám auto déle stát (asi tak 3 dny) tak musim startovat tak 5x než naskočí, nemáte s tím někdo zkušenosti? Mám 2.0TDI BKD 103kw. Jinak když jezdím každý den tak startuje uplně bez problému.

Vloženo

tak neco podobne sem kdysi zazil na Fiatu Tipo 1.9TD, byl to netesny palivovy system, skus skontrolovat spony pripadne jestli nemas nekde popraskanou palivovou hadicku... vypada to jako by ti padala nafta...

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Předem se omlouvám,pokud je tu toto téma ale nikde jsem ho nenašel.Jedná se o zaslepení EGR u 2.0 TDI PD 16V 103KW.Jaký je postup a zná někdo rozměry záslepky?I foto by bylo dobré. :kol-49:

Vloženo (editace)

Je tohle správné místo na zaslepení EGR? (je zakroužkované) Kolem té silné hadice co vede do EGR je olej.Kde se tam bere?Po zaslepení se to vyřeší nebo ne,Kdo dokáže vypnout kontrolku po zaslepení?Okolí Horažďovic-Strakonic.

p1010361s.jpg

Editováno: , autor: Pavel 5

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...