Přejít na obsah

plynová vzpěra


raca

Doporučené příspěvky

Tak sem dnes namontoval nove plynové vzpěry od milouše,vše sedí parádně a zvladne to každý doma sám v garáži..... :palec2: ...jde to skvěle jak zavírat tak otvírat a je to paráda.Je sice pravda,že 1900kč je trochu moc a kdybych to nedostal zadáčo tak bych do toho asi nešel,ale mužu vřele doporučit.

post-2444-1186764189_thumb.jpg   post-2444-1186764200_thumb.jpg  post-2444-1186764244_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak je to se stabilitou kapoty - vůle, lehkost otevírání a zavírání, případně jestli to nemá chutě někde dřít o blatník?

Stabilita je dobrá

    a co se týče lehkosti tak u mě to je že při -otvírání tak cca do půlky zdvihu musim zvedat rukou a pak se zvedne sama

                                                              -zavírání opět tak cca do půlky stlačit a pak sjede sama

Samozřejmě,že síla na překonání odproru při zavření musí nějaká být přece jen drží to kapotu,ale osobně si myslím,že to není až tak hrozný.

Editováno: , autor: raca
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Taky by me zajimalo, co na to zavesy kapoty.

Prece jen to tu kapotu zdviha na male pace, takze zatizeni zavesu bude asi enormni. Otazkou je, jak jsou schopny to vydrzet z dlouhodobejsiho hlediska - krouceni, vule atd...

Jinak to vypada pekne.

Toho bych se nebál...myslím že kapota a panty jsou dost pevný na to aby to vydržely... a pokud by odešel pant není to tragédie ne...? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by me zajimalo, co na to zavesy kapoty.

Prece jen to tu kapotu zdviha na male pace, takze zatizeni zavesu bude asi enormni. Otazkou je, jak jsou schopny to vydrzet z dlouhodobejsiho hlediska - krouceni, vule atd...

Jinak to vypada pekne.

Toho bych se nebál...myslím že kapota a panty jsou dost pevný na to aby to vydržely... a pokud by odešel pant není to tragédie ne...? :)

Myslim že pevnost je v poho :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 roky později...

Standis: kurňa to je odpověď, kdybys nic nenapsal vyšlo by to asi nastejno :)

Ještě jsi mohl napsat, že tam může být jiná páka pro otevření ...

Kdo ví, jaká síla je potřeba pro otevření kapoty F2 a F1? Až po zodpovězení této otázky bude jasné, zda je zapotřebí dvou nebo stačí jedna z F2/R.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, ale kapota na F2 je o necelé 3 kg těžší než ta na F1 :)

Váží 15 kilo, na F1 něco málo přes 12...

Nemám k dispozici F2, abych to mohl posoudit, ale ta kapota z F2 se může zdát lehčí protože je jinak vymyšlený ten pákový mechanismus u pantů...

Ale spíš to vypadá na to jak píšeš, že bude asi silnějsí ten píst, když sám dokáže zvednout a udržet větší váhu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pojďme na to logicky jestli je kapota u F2 těžší o 3kila tak bych řekl že bude asi aj pevnější ne?

A systém bantů je promakanější a proto se zdá kapoota při otvírání lechčí tim pádem asi proto stačí jeden píst.

Ale kam se na strankách milotecu vypařila sada na F1?

Sice mi hlavně záleží spíše více na na uchycení do kapoty něco detajlnějšího než je v návodu, písty doma nějaké mám ale nevím jak na uchycení

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...