Přejít na obsah

LPG na 2.0 MPI


micca

Doporučené příspěvky

Trochu oyivim stare LPG tema. Zkousel nekdo dat po montazi LPG rezervu do kufru nastojato ke strane? Vejde se na vysku? Octa I sedan... Dik

já jsem vozil na OI rezervu z FI-165/70R14,do kufru v pohodě a vžy se vešla na zadní kolo(na přední nelze kvůli brzdám) a hlavně to není dojezdovka!!!!

a stojí pakatel...... ;)

M.

post-2637-1223922846_thumb.jpg

Editováno: , autor: Miky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MIKY:

a to jsi při předním bodlu nejdříve přendaval kolo ze zadní nápravy na předek a pak tu rezervu do zadu-no to by mi :prc:

Myslím,že tě to ale nikdy nepotkalo,jinak by jsme o tobě četli v souvislosti se svět.rekordem v hodu diskem 14" :smich:

Editováno: , autor: hony
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MIKY:

a to jsi při předním bodlu nejdříve přendaval kolo ze zadní nápravy na předek a pak tu rezervu do zadu-no to by mi :prc:

Myslím,že tě to ale nikdy nepotkalo,jinak by jsme o tobě četli v souvislosti se svět.rekordem v hodu diskem 14" :smich:

JJ-ale je to spíš tak,že jsem tu dojezdovku v životě nepoužil(1x Felicia,3xOctavia LPG) takže na original OI RS ji už nevozím-mám sadu na opravu a kompresor.

Jinak ale i tak se dojezdovka nemá použít na kole vpředu-pouze montáž vzadu :):):)

M.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Zkušenosti v autoservisem 3H

Přidám Vám sem můj příběh přestavby vozu na LPG. Jsem majitelem vozu Superb 2,8 V6.

Hned na začátek, nemám nic proti lpg a když je udělaný dobře, je to ideální alternativa benzinu a nafty. Příští auto chci zase v benzinu s přestavbou na LPG, ale nechám si ho přestavět jinde...

Nechal jsem si svůj vůz přestavět v autoservisu 3H pod Impexem v Praze. Příjemné vystupování, ve všem vycházeli vstříc. Byl jsem spokojený. Odevzdal jsem klíčky a jel domu, že to za 2 dny bude hotové. Za 2 dny mi volali, že to hotové není a že budou potřebovat ještě 2 dny. To mě rozčarovalo, ale říkal jsem si, že když na to budou mít dvojnásobek času, udělají to alespon pořádně. Když jsem přebíral auto, měl jsem odřený přední nárazník, zničený popelník pod loketní opěrkou - nešel zavřít, zakodovanou navigaci a když jsem to chtěl nastartovat, nenastartovalo to. Řval jsem, oni, že vše vyřeší, at se nezlobím. Dostal jsem náhradní vozidlo a jel pryč. Nárazník mi zaplatili, popelník opravili, navigaci neodkodovali a to startování mi vysvětlili tak, že to je problém VW, že musím vždy před vypnutím motoru vytočit motor do otáček. Tak jsem to dělal a šlo to. Mnohokrát mi svítila kontrolka motoru. Když jsem tam přijel, vymazali a jel jsem. Byl pořád cítit uvnitř plyn, jezdil jsem tak na 30% navýšení spotřeby oproti benzinu.

Šel jsem ke konkurenci, zeptal se, jestli je to normální s tím startováním a ti mi řekli, že určitě ne. Musí to startovat normálně. Naštval jsem se, donesl jim tam výpověd smlouvy a chtěl vymontovat lpg z auta. Nakonec jsme se domluvili na náhradním vozidle, 2 dnech a kompletní opravě. Prý byla potřeba výměna porouchané řídící jednotky. Potom auto startovalo normálně, spotřeba se ustálila kolem 15% navýšení, plyn skoro nebyl nikdy cítit. Občas se mi stalo když jsem přidal nebo naopak prudce ubral plyn, že mi vypadnul motor. Motor nechcípnul, ale nereagval na plynový pedál. Když jsem vypnul LPG, na benzin to naskočilo to a jel jsem dál. Stalo se to občas. Pak se mi to začalo stávat častěji. Jedna jízda třeba 4x převážně při předjíždění, kdy vám prostě chcípnul motor a museli jste se zařadit nazpátek. Šel jsem to reklamovat 2h práce a výměna nějakého čipu. Vypadalo to o.k. Druhý den jedu na Průmyslové a začne mi pípat lpg, jako by byla prázdná nádrž. Nesmysl, byla z poloviny plná, nešlo to vypnout, ani zapnout, Když jsem vypnul motor a znovu nastartoval, šlo to zase normálně, ukázalo plyn v nádrži, ale jen chvíli. Jel jsem s tím zase na reklamaci a to už se mi LPG ani při zahřátém motoru na 90° nezapnul a už prostě nefunguje. S reklamací jsem do tohoto autoservisu jel asi 15x, většinou s únikem plynu, kontrolkou motoru. To udělali, vymazali počítač. Vše na počkání bez papíru... Auto prý očichali, ale nikde plyn neuniká. Kolikrát jsem se bál nastartovat, abych nevzplál. Ještě, že nekouřím.

Ted na mě vypálili, že nemůžu odstoupit od smlouvy, že je na to prý jen 3měsíční záruka (nesmysl) a že jim tam mám nechat auto min. na 7 dní, aby to celé zkontrolovali a opravili. Takže na celém světě trvá kompletní instalace LPG do 2 dnů a tady potřebují 7 na překontrolování. Projezdil jsem hromadu PH a strávil mnoho času kvůli jejich špatné práci. Chci Vás tímto varovat před 3H autoservisem při přestavbě LPG

Stala se mi ještě drobnost. Začalo mi něco hrozně mlátit v motoru, byl jsem s tím u svého servisáka, ten zajel na Jarov a ti řekli, že je to něco se sáním a že to je kvůli LGP, protože navrtali sání a oni se v tom nemůžou hrabat. Nikdy předtím se s tím ale nesetkali. Šel jsem to reklamovat, pán mi volal, že to je na výměnu celého sání za 20000,- a že to není vina LPG, ale že prostě odešlo. Odpoledne jsem mu volal, dal svolení ke koupi a instalaci nového sání, ale že chci všechno, co z toho vyndají, at to můžu dát na expertízu. Za pár hodin mi p. Kympl (pardon) volal, že jeho technici to sání rozebrali a zjistili, že to je jen jednou podložkou, která se nedá samostatně koupit, tak jí nechají za 800,- vyfrézovat... Nechali si zaplatit i diagnostiku a platil jsem asi 5000. Kdybych mu neřekl, že chci špatné díly dát na expertízu, vyměnili by tu podložku a naúčtovali plné sání. Ukažte mi jediného prodejce, kterému když dovolíte kšeft za 20 bude se štourat, aby vám ušetřil peníze...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Historie: 2roky - 1,9TDi 66kW upraveno na 87kW spotreba 5,5l najezd

Nyni: 3,5 mesice - 1,8T 150kW LPG Stag 300+ spotreba 9l/100 (PC 7,5) - auto jezdi plne nalozeny

instalace LPG: 25 500kc

revize 1 za rok: 50kc (sleva od plynare na auta jim namontovana- myslim ze kazdy plynar by neco podobneho mel pro sve zakazniky mit)

technicka emise: + 300kc navic???

Svicky: 2x casteji nez normal tzn 30 000 km - NGK 800KC

Interval na vymenu oleje nezmenen 15 000 km

kazdych 15 000 km - filtr certools 150kc

filtr kapalne faze nevim kolik

Sada na lepeni pneu (misto rezervy) Smart slime - 700Kc

Najedu dost km takze LPG by pro me mohla byt levnejsi alternativa (i po zvazenich investic navic) nez TDi. Pozitiva motoru 1,8T beru jako prijemnej bonus navic. Necht si kazdej provede podobnou uvahu pro svoji situaci popripade zvazi kolik je ochotnej si priplatit za 1,8T.

2,0i + LPG je myslim taky rozumna volba

1,6i + LPG jo taky se da, ale pro moje ucely radeji bych zpatky 1,9TDi

Proste kazdej mame jine naroky kazdej pouziva auto jinak a jinak casto Proto neexistuje zadne obecne platne doporuceni.

V mem pripade ma LPG predpoklady nejmensich provoznich nakladu proto ho doporucuji

NENI TADY ZADNE UNIVERZALNI RADY

vyhranene nazory proti LPG Nafte Benzinu svedci jen o cloveku kterej ma znacne zuuzenej uhel pohledu

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Sa mi táto téma zdá nejaká zaprášená. Máme tu skvelý rok 2011, a ceny plynu 0,699 € / 1l, diaľničná 50 €.

1,6l 55 kW benzín/plyn,

spotreba 7,2 l / 100 km (benzín) 9,2 l / 100 km (plyn)

týždenne minimálne 630 km (rátam len cestovanie do práce)

123 tis km. a s prestavbou som spokojný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky se pridam:

O1 1.6 55kW, LPG sekvence HL Propan, spotreba LPG od 8 litru, ted v zime s nalozenym autem

a po dalnici pri 130kmh - 10 litru na 100km, v lete pri normalnim jezdeni jsem se dostal na 7.7 litru / 100km a pri nadrzi na 54litru LPG

je dojezd az 700km, coz je super... rezervu mam v kufru a vubec mi tam nevadi, system zatim funguje (najeto 40000km), jen mam problem se strilenim do vyfuku pri provozu na LPG, kdyz brzdim motorem, na benzin vse OK, nikdo si s tim nevi rady ... jinak spokojenost.

jen ty ceny plynu jsou ted strasne, v CR kolem 17Kc a v cizine kolem 0.75-0.8 Eura ... :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cesta do Francuzska 1464km, cca 900km dialnica zvysok okresky, Octavia I 2.0MPI AQY r.v.99, s LPG Tartarini Sequential, priemer 91km/h a 8,46 l LPG na 100, bol som dost nalozeny.LPG v Nemecku na dialnici 0,839 Euro, Francuzsko zastrcena pumpa 0,735 Euro, do nadrze nacpem 70 l plynu, dojazd cez 800km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 let později...

Čau, mám 2.0mpi na lpg už rok a půl a max spokojenost!!!!!!Spotřeba plynu do 10 litrů a nešetřím to;)Nádrž mám v rezervě, takže nikde nepřekáží. Už se mi i investice do lpg zaplatila. Měl jsem naftovou octavku i superba, ale mé další auto bude opět benzínové+lpg;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Nazdar plynári,

 

medzičasom mi na tachometri pribudlo 290 Mm, teraz má môj kombík 2.0MPi AQY 507Mm,  motor stále šlape, jediné čo som na ňom robil bolo tesnenie pod hlavou pri cca 470, drobnosti ako sviečky, káble nerátam, a aj napriek jeho 19 rokom neplánujem výmenu, auto je spolahlivé, vozenie skoro zadara. Dlhodobá spotreba plynu za celý čas čo na aute jazdím sa ustálila na 9,01, podla tankovaní. Rezervu mám 14 plecháč z Fábie, ako tu bolo spomínané tak kvôli brzde pasuje len na zadnú nápravu, už som menil aj prerazený predok, v blate a potme,  je to síce šróbovať jedno koleso navyše, ale žiadny neriešitelný problém to nieje, plus vozím so sebou knoty na opravu defektu, tie som použil už viac krát, tu je výborné že koleso nemusí dole z auta...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...
  • o 2 roky později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...