Publikováno Červen 29, 200619 r Ahoj, potřebuji radu. Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC). Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory. Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý) Co je tedy pravda a kde může být chyba ? Díky....
Červen 29, 200619 r Ahoj, potřebuji radu.Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC). Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory. Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý) Co je tedy pravda a kde může být chyba ? Díky.... jak jsem psal v jiném foru, ty nevěřící Tomáši, rozběhnout se musí oba ... všechno vidím ...
Červen 29, 200619 r Ahoj, potřebuji radu.Mám v O1/2001 manuální klima (spínač AC). Slyšel jsem, že po zapnutí AC by se měly rozběhnout oba ventilátory. Mě se rozběhne pouze jeden(v pohledu od řidiče ten pravý) Co je tedy pravda a kde může být chyba ? Díky.... jak jsem psal v jiném foru, ty nevěřící Tomáši, rozběhnout se musí oba ... všechno vidím ... nevěřit, prověřit
Červenec 28, 200619 r Dneska jsem se dostal na dálnici do kolony a neustálým popojížděním na jedničku v tom vedru se dostala ručička teploty chladící kapaliny do červených mezí. Prostě nesepnul ventilátor u chladiče. Kdyby jsem se z té kolony včas nedostal a nezchladil to rychlejší jízdou, tak bych tam vyvřel jak se stodvacítkou. Ventilátor klimatizace zdáse taky nejede. Kde mám hledat závadu? Poradí někdo? Díky.....
Červenec 28, 200619 r Nejpravděpodobněji termospínač chladící kapaliny. Potom pojistka v boxu na baterii. Termospínač je na chladiči, zkus přemostit vhodným kouskem drátu a měl by se roztočit ventilátor - bacha, aby tě nechytla vrtule. Pokud se roztočí, je termospínač v hájích a je potřeba ho vyměnit.
Červenec 29, 200619 r Kde bych ten termospínač přesně našel a jakým způsobem to přemostit - elektrikář moc nejsem a tak bych nerad, aby tam něco zajiskřilo! Díky
Červenec 29, 200619 r aj ja som prišiel nato, že mám takúto poruchu keď som sa dostal do niekoľkokilometrov kolóny, horšie bolo, že nebolo z nej úniku, voda mi aj pól hodinu vrela, potom sa mi pri vysokej teplote ohol jeden ventil, ten poškodil zdvihátko a vačkový hriadeľ, a oprava ma stála 20.000,-Sk. takže bacha
Červenec 30, 200619 r Podíval bych se na zelenou pojistku na akumulátoru,jestli není vypálený její držák nebo ona sama.
Duben 30, 200718 r Dobrý den, mám takový problém že mi při zapnutí klimatizace nejde ta pomalá rychlost ventilatorú ani na jednom ventilátoru asi jsou špatné.A tak se chci zeptat jestly tam můžu dát ventilátory(MOTORKY) co jsou v octávce bez klimatizace jen na dochlazování.Je tam vždycky jenom jeden.Nevíte někdo jestly jsou stejné? Upraveno Květen 3, 200718 r od carda
Květen 3, 200718 r Dobrý den,mám takový problém že mi při zapnutí klimatizace nejde ta pomalá rychlost ventilatorú ani na jednom ventilátoru asi jsou špatné.A tak se chci zeptat jestly tam můžu dát ventilátory(MOTORKY) co jsou v octávce bez klimatizace jen na dochlazování.Je tam vždycky jenom jeden.Nevíte někdo jestly jsou stejné? Ahoj, koukni se na pojistku v boxu nad baterkou a pak ještě termostatický spínač, co je na chladiči. Jedno z toho by to mělo být, a nebo vadná jednotka dochlazování.
Květen 4, 200718 r Elektrikář mi říkal že tam prud jde, tak to budou ventilátory.Musím je nechat skontrolovat.Ale dík ještě na to mrknu sám.
Květen 4, 200718 r jsou tam odpory - na rychlsoti - 1 2 a tak - posledni rychlost bez odporu - primo napajene - najdes je u ventilatoru - maji tvar pérka - odporov vynuti
Srpen 22, 200718 r Zdravím všechny ! Dotaz- mám Octavii combi 1.9 TDI 96kw výroba 2004, dovoz z Německa. Překvapilo mě, že při nastaveni climatroniku na režimy Auto nebo režim na rozmrazení skla trvale běží oba ventilátory na chladiči a to ihned od zcela studeného motoru, při režimu Econ ventilátory neběží a zapnou se až při ohřátí motoru nad danou mez (např. při delším stání). Octávky už jsem měl 2 dříve, ale bez klima a tak mě ten trvalý běh ventilátorů dost překvapit. Je to normální nebo je to závada ? Díky za Vaše odpovědi !
Srpen 22, 200718 r pokud je klima v režimu auto nebo rozmrazování tak je v provozu to znamená že výparník (v autě) odebýrá teplo (chladí) tím pádem kondenzátor (venkovní chladič) musí teplo odevzdat (hřeje se) a proto je chlazen vrtulemi ihned po startu. tím jsem chtěl říct že je to úplně normální (v pořádku)
Srpen 22, 200718 r Díky za odpověď; dotaz to byl asi dost laický, ale Vaše zpráva mě uklidnila. Inu člověk se pořád učí.......
Srpen 22, 200718 r Já pustil před pár týdny klimu a menší ventilátor se ani nehnul. Byl pěkně zarostlej. Na vrakáči za 1.500,- Kč a už se mi točí taky oba, takže můžu potvrdit, že se opravdu musí točit hned oba, ale nebyl jsem si taky jistej.
Srpen 23, 200718 r Oba ventilátory se mi netočí zrovna zlehka. Má smysl je něčím prostříknout? Čím? Nebo začít shánět nové?
Srpen 23, 200718 r Mě už se točí krásně volně. Ten starej se napřed ani nehnul a když jsem ho otočil trochu silou, tak povolil ale nešel lehce. Jestli pomůže promazání nevím, můžeš to zkusit, nic by si s tím neměl zkazit, ale není tam skoro vůbec místo kam to promáznout, je to komplet zadělané a nerozebíratelné. Takže jedině to prosrtíknou rovnou do celého motůrku. Jinak nové ventilátory jsou zatraceně drahé. Já koupil jeden starší, ten pravej malej na vrakáči za 1.500,- Kč.
Srpen 23, 200718 r Mám 1.8T r.v.99. Je tam len jeden ventilátor. V servise mi nevedeli povedať, či chýba druhý(menší), alebo origo je to tak. Mechanik mi pustil klímu, vrtula sa roztočila a povedal, že je to OK. Tvrdil, že menší je na klímu, a keby to bolo vymontované, tak by sa vačšia neroztočila. Káždý má dva, len ja mám jeden?
Srpen 23, 200718 r Já mám dva,a do teď jsem si myslel, že jeden ventilátor mají auta bez klimatizace a dva s klimatizací!? Upraveno Květen 2, 201114 r od Wojnar
Srpen 23, 200718 r přesně, jak píšeš, dva s klimou, jeden bez klimy. Upraveno Květen 2, 201114 r od Wojnar
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.