chillike Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 (editace) Fabia II 1.2 TSI 63 kW (pneu 195/55 R15) - otáčky motoru při různých rychlostech: 50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min 50 km/h (IV) - 1500 ot./min 50 km/h (V) - 1200 ot./min 90 km/h (V) - 2100 ot./min 100 km/h (V) - 2350 ot./min 130 km/h (V) - 3050 ot./min 150 km/h (V) - 3500 ot./min Max. dosažená rychlost na jednotlivé rychlostní stupně: I - cca 50 km/h II - cca 100 km/h III - cca 150 km/h IV - 180 km/h (ale to jsem se ani nedostal k 6000 ot./min,kde je začátek červeného pole...) Všechny rychlosti jsou podle tachometru. ja mam 77kw 1,2 tsi a pri 100ke mi toci 2400...hmm...na 5tke samozrejme ))))..nemalo by mi takako tebe alebo trochu menej ??? Editováno: 4. Červenec 2010, autor: chillike Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 No to asi záleží jaká je tam převodovka, asi bude stejná? Nevím. Myslím, že těch tvých 77 kW se projeví, až ve vyšších rychlostech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pipista78 Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 FabiaII 44kw 160km/h, ale skusim či z nej vymačknem viac, kamoš na FI 40kw dal 180km/h ale mierne zo svahu takže dá sa ona sa rozbehne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David C3 Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 1.2 TSI 63kw 200 a otačky v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prema1 Vloženo 10. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2010 Tak taky přidám trochu do mlýna - F I kombi 1,9TDi 190kmh, OII 1,9TDi 4x4 totální konec konečníku 181kmh U obou aut jsem čekal více.. Hodnoty dle tacho, na předepsaných gumách - fabia 14" a Octa 16" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 1.2 TSI 63kw 200 a otačky v pohodě ja nejak nemam odvahu ist ani nad 170...neviem nezda sa mi zeby to auto bolo stavanu na taku rychlost...zda sa mi uz take nestabilne..ale to je len moj subjektivny pocit.....predtym som mal ford focus a to sa mi zdalo stabilnejsie pri vyssich rychlostiach...myslim ze tych 150 bude moja max cestovna rychlost ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Fabie I 1.2 HTP 40kw jednou jedinkrat max rychlost 178 podle gps tacho neco malo pres 180 .. potom uz jsem to radeji nechal otacky byly skoro u cerveneho takze typuju ze max ma tak 180 je to na rovine ve 2 lidech a prazdnem kufru na dalnici z Českeho Těšína do Frydku-Mistku Spotreba byla alespon 50L na 100 podle toho jak ta rucicka benzinu padala asi ji pomahal i nejaky muzicek a tlacil ji k rezerve.. Jinak jezdim slusne do 120-130 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JirkaBrno Vloženo 13. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 fabia combi II 1.4 63kW, najeto cca 3000km, rychlost 190km při 5000 otáček- podle gps jsem neměřil... víc jsem nezkoušel, mám tam starší zimáky, obsazenost 2 dospelí a 2 děti.. po zimě a větším nájezdu a hlavně až nazuju origo 15 ´´ liťáky zkusím ještě jednou. jinak běžně jezdím tak do max 150km/h .. přijde mi to optimální, víc tomu nedávám, není důvod... ještě dodávám, že v papírech je max. rychlost 178 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišule Vloženo 21. Květen 2012 Sdílet Vloženo 21. Květen 2012 (editace) Taky se přidám dnešní ranní cesta do práce po dálnici kde zrovna v tom úseku co jezdím byla dálnice prázdná (bylo to divný možná už byli všichni v práci nebo na švestce). Fabia II combi 1.2 Tsi,63kw rychlost malinko přes 200. Spotřeba byla v cíli 8.5L.Jinak jezdím rychlostí že mě předjíždí kde kdo moje rychlost se pohybuje mezi obcema 80-90 km a na dálnici 90 až 100 plus mínus,ale spíš tak něco mezi.Při téhle rychlosti mi přišlo že už auto není tak stabilní pneu mám 16, 205-45. Ale opakovat to už nemíním benzín taky není nejlevnější a honit se s Pasátama nehodlám a navíc chudák motor.Před příjezdem do práce jsem jel už rozumně na parkovišti jsem ještě dochlazoval turbo po takovýmhle leteckým letu. Editováno: 22. Květen 2012, autor: Mišule Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 11. Září 2012 Sdílet Vloženo 11. Září 2012 Tak pre zaujímavosť, FII 1.2 TSI 77kW verzia s DSG v režime S na šiesty rýchlostný stupeň (tj. S6) cez 200km/h nechce ísť a tiež nezaradí S7. Ak ide niekto na D, tak na D7 sa dá dostať blízko 210 km/h. Žiaľ, presnú hodnotu neviem, lebo som to skúšal na českej D1-ke a primárne som sa snažil udržať auto na "ceste" a pri tých hrboloch aj tá rýchlosť dosť kolísala a pri tejto rýchlosti sa radšej pozerám na cestu. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karlin Vloženo 23. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2012 Tak vám to teda ide. Ja mám Roomster 1,4 tdi s tučnými 51KW normálne to ide 160 po dalších troch kilometroch (plný plyn)slabých 170 viac ani dole kopcom..Podla GPS mám pri 130 skutočných 126. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richiis Vloženo 25. leden 2013 Sdílet Vloženo 25. leden 2013 Skoda Fabia II combi 1.2 HTP 12V 51kw 170 dle tacho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 Skoda Fabia II combi 1,4 16V 63kw naložená na lyžovačku maximum zatial 190kmh (GPS 185kmh) možno by to dalo aj viac ale na zimných to nechcem riskovať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrkiller Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Tak přidám druhý auto.. 1.6 16V TDI 77kw .. nejvíc jsem jel po dálnici přes 180 lehce .. víc jsem neměl odvahu .. auto mělo ještě stále sil na rozdávání ale můj řidičák se už řádně klepal strachy.. podle bývalého majitele umí bez problému přes 200 .. tipuju tak 210 a víc nedá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miland42 Vloženo 27. Září 2014 Sdílet Vloženo 27. Září 2014 No, tak moje F2 1.2TSI 63kW před podlozkovou akcí dala 210. Teď z ní s bídou vytáhnu 190. Pneumatiky 195/55/15. Rychlosti jsou tachometrove. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 27. Září 2014 Sdílet Vloženo 27. Září 2014 ja som osobne najviac na 1.2TSI 77kw Fabia Combi išiel 205kmh možno by to dalo aj viac nikto nevie, nemám potrebu aby som prišiel o vodičák. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skoda-roomster Vloženo 28. Září 2014 Sdílet Vloženo 28. Září 2014 No to už máš jedno, jestli o něj přijdeš v 205ti nebo 210ti.:-) Ale obdivuju odvahu to zkoušet v takhle malém autě, protože 200 je slušný hukot i v autech o dvě třídy větších. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marfan Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 tak keď ideš na roomstri tak možno vo fabii mi to nepripadalo na nejaký extra hukot je jasne že dlhodobo to auto nieje na takú rýchlosť stavané ale krátkodobo na nejaké vybláznenie to stačí. Dlhodobo by som tú rýchlosť videl skôr na 170-180kmh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 Tri týždne dozadu dala moja Fabia 210 km/h podľa tachometra. Dala by ešte o niečo viac, ale už som musel brzdiť, lebo niekto mal napriek môjmu včasnému blikaniu potrebu sa preradiť do môjho jazdného pruhu. Musím tiež dodať, že to bolo z kopca a neviem aký dlhý úsek by moja Fabia potrebovala aby túto rýchlosť dosiahla na rovinke čisto z vlastných síl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 (editace) To já mám nejvyšší zdokumentovaný s 1.2 TSI 77kW 201 km/h GPS.. Jako být delší rovinka a možnost, jelo by rychleji, no na to nebyl čas a benzín v nádrži.. Fotky cca 200 km/h na 6 i na 7° + fotka z kamery. e1: na rovince není žádný problém to rozjet na 200, na tu rychlost se to rozjede celkem ještě slušně, no dál už je to ale boj.. Ale když se to drží na 6° rozjede se i přes 215.. Případně si pomoc 5kou, jen to při cca 6100 ot už přeřadí bez ohledu na manuální režim... Editováno: 29. Září 2014, autor: Galvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 29. Září 2014 Sdílet Vloženo 29. Září 2014 No, teraz to už nejaký čas skúšať nebudem, lebo aj vtedy ma skoro chytili policajti. Mal som šťastie, že práve šacovali niekoho iného a nesedeli v aute za radarom. Druhá vec je, že tá spotreba vtedy je nekresťanská. Cesta do Budapešti (200 km) ma vtedy stála nejakých 33 € a to som nešiel na doraz všade.BTW, koľko ti ukazoval tachometer pri 201 km/h podľa GPS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galvi Vloženo 30. Září 2014 Sdílet Vloženo 30. Září 2014 Moc víc jak 210 tam nebylo..Počítám, že v té rychlosti to ukazuje cca o 10 km/h na tachometru víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 (editace) majko: "Za skrabanie okien pri beziacom motore je v Nemecku (myslim ze aj u nas) pokuta . Ale ide to lepsie dole . Ja osobne nastartujem a idem, cim skor sa motor zohreje tym lepsie. Minule som pozeral jeden prispevok kde ukazovali ako je v novych motoroch upraveny povrch valcov aby tam zostalo co najviac oleja do dalsieho startovania." Fakt jo? Tak to jsem rád, že bydlim na vesnici kde okolo kde nic tu nic. A v práci to samý. mambo- Když je teplo a nemusim škrabat tak taky necham motor dejchat i třeba 5 minut, někdy i déle, A ani poté mi modrá kontrolka nedostatečně zahřátého motoru nezhasne, prostě podle zimy ve který auto stálo . Když jedu, a kontrolka pořád svítí tak motor točim tak max do 3000 ot/min. A pak po zhasnutí už v klidu i 4000 ot/min. U mojeho starýho Twinga to taky dělam, že hned nevyjíždim a necham to pár minut na prázdno a pak rozvážnou jízdou zahřeju a pak tomu až naložim. Na twingu mam už 260tis ze kterejch je 100 tisíc mojich. A motor je podle emisí a zátahu v dobrej kondici. Tak to s tim zahřejváním před jízdou asi nebude špatnej nápad. A teď moje otázka, jak je to s "vyháněním pavučin"? Jaký otáčky jsou tak ještě pro motor snesitelný, ale zároveň dost velký aby se to pěkně občas profouklo? Mám na mysli to prostě tůrovat na místě na volnoběh a neutrál. Pochopitelně při dostatečně zahřátým motoru. Motor mam 1.2 HTP 51 kW Jinak k tématu, Mě se povedlo nějakejch 160 po rovině se čtyřma lidma na silnici I třídy. Ale jezdim s nim jak z hnojem, tak si myslim, že bych z něj ještě trochu vydupal. Editováno: 2. Březen 2015, autor: Mr.Pavka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
standavfr Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Pawko,když to necháš běžet 5 min.tak převodovka běží na sucho,tudíš jí dáváš pěkně zabrat,bohatě stačí 30 vteřin.To samé s tůrováním na místě,proč bys to dělal?Pavouci se vyhání svižnou jízdou,kdy otáčky nepadnou pod 3000 samozřejmě při pořádně ohřátém motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mr.Pavka Vloženo 2. Březen 2015 Sdílet Vloženo 2. Březen 2015 Tak vždyť se i na neutrál v převodovce točí nějaká hřídel naprázdno ne? A ta hřídel si svůj olej taky natáhne na třecí plochy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.