Přejít na obsah

Max. rychlosti, otáčky a vše relevantní


Maroš

Doporučené příspěvky

Fabia II 1.2 TSI 63 kW (pneu 195/55 R15) - otáčky motoru při různých rychlostech:

50 km/h (III rychlostní stupeň) - 2000 ot./min

50 km/h (IV) - 1500 ot./min

50 km/h (V) - 1200 ot./min

90 km/h (V) - 2100 ot./min

100 km/h (V) - 2350 ot./min

130 km/h (V) - 3050 ot./min

150 km/h (V) - 3500 ot./min

Max. dosažená rychlost na jednotlivé rychlostní stupně:

I - cca 50 km/h

II - cca 100 km/h

III - cca 150 km/h

IV - 180 km/h (ale to jsem se ani nedostal k 6000 ot./min,kde je začátek červeného pole...)

Všechny rychlosti jsou podle tachometru.

ja mam 77kw 1,2 tsi a pri 100ke mi toci 2400...hmm...na 5tke samozrejme :o))))..nemalo by mi takako tebe alebo trochu menej ??? Editováno: , autor: chillike
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 2 měsíce později...

1.2 TSI 63kw 200 a otačky v pohodě

ja nejak nemam odvahu ist ani nad 170...neviem nezda sa mi zeby to auto bolo stavanu na taku rychlost...zda sa mi uz take nestabilne..ale to je len moj subjektivny pocit.....predtym som mal ford focus a to sa mi zdalo stabilnejsie pri vyssich rychlostiach...myslim ze tych 150 bude moja max cestovna rychlost :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Fabie I 1.2 HTP 40kw jednou jedinkrat max rychlost 178 podle gps tacho neco malo pres 180 .. potom uz jsem to radeji nechal otacky byly skoro u cerveneho takze typuju ze max ma tak 180 je to na rovine ve 2 lidech a prazdnem kufru na dalnici z Českeho Těšína do Frydku-Mistku :) Spotreba byla alespon 50L na 100 podle toho jak ta rucicka benzinu padala asi ji pomahal i nejaky muzicek a tlacil ji k rezerve.. Jinak jezdim slusne do 120-130 :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

fabia combi II 1.4 63kW, najeto cca 3000km, rychlost 190km při 5000 otáček- podle gps jsem neměřil... víc jsem nezkoušel, mám tam starší zimáky, obsazenost 2 dospelí a 2 děti.. po zimě a větším nájezdu a hlavně až nazuju origo 15 ´´ liťáky zkusím ještě jednou. jinak běžně jezdím tak do max 150km/h .. přijde mi to optimální, víc tomu nedávám, není důvod... ještě dodávám, že v papírech je max. rychlost 178 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Taky se přidám dnešní ranní cesta do práce po dálnici kde zrovna v tom úseku co jezdím byla dálnice prázdná (bylo to divný možná už byli všichni v práci nebo na švestce). :kol-27:

Fabia II combi 1.2 Tsi,63kw rychlost malinko přes 200.

Spotřeba byla v cíli 8.5L.Jinak jezdím rychlostí že mě předjíždí kde kdo moje rychlost se pohybuje mezi obcema 80-90 km a na dálnici 90 až 100 plus mínus,ale spíš tak něco mezi.Při téhle rychlosti mi přišlo že už auto není tak stabilní pneu mám 16, 205-45.

Ale opakovat to už nemíním benzín taky není nejlevnější a honit se s Pasátama nehodlám a navíc chudák motor.Před příjezdem do práce jsem jel už rozumně na parkovišti jsem ještě dochlazoval turbo po takovýmhle leteckým letu. :kol-29:

Editováno: , autor: Mišule
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Tak pre zaujímavosť, FII 1.2 TSI 77kW verzia s DSG v režime S na šiesty rýchlostný stupeň (tj. S6) cez 200km/h nechce ísť a tiež nezaradí S7. Ak ide niekto na D, tak na D7 sa dá dostať blízko 210 km/h. Žiaľ, presnú hodnotu neviem, lebo som to skúšal na českej D1-ke a primárne som sa snažil udržať auto na "ceste" a pri tých hrboloch aj tá rýchlosť dosť kolísala a pri tejto rýchlosti sa radšej pozerám na cestu. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 1 rok později...

Tri týždne dozadu dala moja Fabia 210 km/h podľa tachometra. Dala by ešte o niečo viac, ale už som musel brzdiť, lebo niekto mal napriek môjmu včasnému blikaniu potrebu sa preradiť do môjho jazdného pruhu. Musím tiež dodať, že to bolo z kopca a neviem aký dlhý úsek by moja Fabia potrebovala aby túto rýchlosť dosiahla na rovinke čisto z vlastných síl. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To já mám nejvyšší zdokumentovaný s 1.2 TSI 77kW 201 km/h GPS.. Jako být delší rovinka a možnost, jelo by rychleji, no na to nebyl čas a benzín v nádrži.. 

Fotky cca 200 km/h na 6 i na 7° + fotka z kamery.

 

e1: na rovince není žádný problém to rozjet na 200, na tu rychlost se to rozjede celkem ještě slušně, no dál už je to ale boj.. Ale když se to drží na 6° rozjede se i přes 215.. Případně si pomoc 5kou, jen to při cca 6100 ot už přeřadí bez ohledu na manuální režim...

post-35598-0-49744500-1412011256_thumb.j

post-35598-0-97701500-1412011256_thumb.p

post-35598-0-46805200-1412011257_thumb.j

Editováno: , autor: Galvi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, teraz to už nejaký čas skúšať nebudem, lebo aj vtedy ma skoro chytili policajti. Mal som šťastie, že práve šacovali niekoho iného a nesedeli v aute za radarom. Druhá vec je, že tá spotreba vtedy je nekresťanská. Cesta do Budapešti (200 km) ma vtedy stála nejakých 33 € a to som nešiel na doraz všade.

BTW, koľko ti ukazoval tachometer pri 201 km/h podľa GPS?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

majko: "Za skrabanie okien pri beziacom motore je v Nemecku (myslim ze aj u nas) pokuta biggrin.gif. Ale ide to lepsie dole :p. Ja osobne nastartujem a idem, cim skor sa motor zohreje tym lepsie. Minule som pozeral jeden prispevok kde ukazovali ako je v novych motoroch upraveny povrch valcov aby tam zostalo co najviac oleja do dalsieho startovania."

 

Fakt jo? Tak to jsem rád, že bydlim na vesnici kde okolo kde nic tu nic. A v práci to samý.

 

mambo- Když je teplo a nemusim škrabat tak taky necham motor dejchat i třeba 5 minut, někdy i déle, A ani poté mi modrá kontrolka nedostatečně zahřátého motoru nezhasne, prostě podle zimy ve který auto stálo . Když jedu, a kontrolka pořád svítí tak motor točim tak max do 3000 ot/min. A pak po zhasnutí už v klidu i 4000 ot/min.

 

U mojeho starýho Twinga to taky dělam, že hned nevyjíždim a necham to pár minut na prázdno a pak rozvážnou jízdou zahřeju a pak tomu až naložim.

Na twingu mam už 260tis ze kterejch je 100 tisíc mojich. A motor je podle emisí a zátahu v dobrej kondici. Tak to s tim zahřejváním před jízdou asi nebude špatnej nápad.

 

 

A teď moje otázka, jak je to s "vyháněním pavučin"? Jaký otáčky jsou tak ještě pro motor snesitelný, ale zároveň dost velký aby se to pěkně občas profouklo? Mám na mysli to prostě tůrovat na místě na volnoběh a neutrál. Pochopitelně při dostatečně zahřátým motoru. Motor mam 1.2 HTP 51 kW

 

Jinak k tématu, Mě se povedlo nějakejch 160 po rovině se čtyřma lidma na silnici I třídy. Ale jezdim s nim jak z hnojem, tak si myslim, že bych z něj ještě trochu vydupal.

Editováno: , autor: Mr.Pavka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawko,když to necháš běžet 5 min.tak převodovka běží na sucho,tudíš jí dáváš pěkně zabrat,bohatě stačí 30 vteřin.To samé s tůrováním na místě,proč bys to dělal?Pavouci se vyhání svižnou jízdou,kdy otáčky nepadnou pod 3000 samozřejmě při pořádně ohřátém motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...