Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

dobra rada. hned to bezim skusit (hadam si nevytrepem okna :-D)

este jedna otazocka... dokazem nastartovat auto bez "budikov"? ide to alebo tam musia byt pripojene za kazdu cenu?

Vloženo

takze este raz diky za radu. stierace su dole. dostal som sa aj do toho boxu ale vnutri je vsetko suche a "bez skvrny". teraz idem skusit diagnostiku kludoveho odberu bo som to meral a sice neviem kolko presne (nemam merak s vyssim rozsahom) ale ked nemam nic zapnute je odber cez 100 mA. a podla servisneho manualu co mam by nemal byt vyssi ako 25 mA. takze idem postupovat podla toho servisneho manualu a hadam sa niekam dostanem.

Vloženo
Budíky musíš mít kvůli immo a nemáš nakonec problém jen v immobilizéru?

hmmm... nic nie je nemozne. ale preco mi potom neukazuje nic ani palubny pocitac ani hodiny ani sa pred startom nepohnu budiky?

Vloženo

takze som pomeral ten odber ale daleko som sa nedostal. zistil som ze az ked odpojim hlavnu poistku (110A) vnutorneho priestoru klesne odber na nulu. a to mam vsetko vypnute a vytiahnute vsetky poistky z poistkovej skrine v aute. tato hlavna poistka je na baterii. teraz musim podla schemy zistit co vsetko je z toho este napajane a nie je uz istene dalsou poistkou. len dufam ze ten odber vazne nema byt vacsi ako 25 mA (v mojom pripade je teda este vacsi ako 100 mA) a ze ma to nejak zbytocne nezavadza.

Vloženo
a este detail. na zapalovaci (cigariet) som nenameral 12V. a to ked som meral poistku od neho tak tam 12V bolo a poistka je samozrejme v poriadku. tiez dobra haluz.

Zásuvka zapalovače je spínaná přes relé od klíčku, nějakou dobu drží i když vytáhneš klíček ale po určitý době se taky odpojí...a pojistka bude patrně před tím relé, takže to je v pořádku.

Vloženo

ř.j.imobilizéru je součást budíků - budíky KO= immo KO= nenastartuješ a motor poběží max 2s

pokud nijak neindikuje kontrolka hledal bych chybu v budících - nebo bych spíš někde sehnal druhý na půjčení

Vloženo
a este detail. na zapalovaci (cigariet) som nenameral 12V. a to ked som meral poistku od neho tak tam 12V bolo a poistka je samozrejme v poriadku. tiez dobra haluz.

Zásuvka zapalovače je spínaná přes relé od klíčku, nějakou dobu drží i když vytáhneš klíček ale po určitý době se taky odpojí...a pojistka bude patrně před tím relé, takže to je v pořádku.

ale ja som to skusal aj s klucikom v polohe 1. aj som skusil nastartovat a stale nic. ani tuk. a to vsetko este pred meranim poistiek lebo som potreboval napajat notebook ked som robil diagnostiku cez VAG. nakoniec som ho musel napajat z vedlajsieho auta.

Vloženo
ř.j.imobilizéru je součást budíků - budíky KO= immo KO= nenastartuješ a motor poběží max 2s

pokud nijak neindikuje kontrolka hledal bych chybu v budících - nebo bych spíš někde sehnal druhý na půjčení

toho sa obavam. ze su v prdeli tie budiky. ale co potom ten zvysena odber co mam v aute? a to som to meral bez pripojenych budikov. tie mam teraz doma a kocham sa. :-D

Vloženo
ř.j.imobilizéru je součást budíků - budíky KO= immo KO= nenastartuješ a motor poběží max 2s

pokud nijak neindikuje kontrolka hledal bych chybu v budících - nebo bych spíš někde sehnal druhý na půjčení

toho sa obavam. ze su v prdeli tie budiky. ale co potom ten zvysena odber co mam v aute? a to som to meral bez pripojenych budikov. tie mam teraz doma a kocham sa. :-D

Ten odběr bych momentálně neřešil a neřek bych že je to zas tak hrozivá hodnota, asi bych fakt zkusil ty budíky jak píše Vaša.

Vloženo

poptej se někde v okolí jestli tam není nějakej garážista kterej tomu hoví. většina takovejch má něco doma na testy apod. možná se najde někdo kdo ti to i přispůsobí na test

Vloženo
ř.j.imobilizéru je součást budíků - budíky KO= immo KO= nenastartuješ a motor poběží max 2s

pokud nijak neindikuje kontrolka hledal bych chybu v budících - nebo bych spíš někde sehnal druhý na půjčení

toho sa obavam. ze su v prdeli tie budiky. ale co potom ten zvysena odber co mam v aute? a to som to meral bez pripojenych budikov. tie mam teraz doma a kocham sa. :-D

Ten odběr bych momentálně neřešil a neřek bych že je to zas tak hrozivá hodnota, asi bych fakt zkusil ty budíky jak píše Vaša.

no ale to ja presne neviem... aka to je hodnota, lebo mam merak len do 100 mA a rucicka prestreli tento rozsah "len taky fukot" :-D takze to moze byt daleko viac. a to nie je bohvie co. si zober napriklad ze mas 60Ah bateriu a auto ti "zerie" naprazdno dajme tomu tych mojich 100mA. to mas energiu tak na 600 hodin co je 25 dni. to ked nepojdem (nerealne ale predsa) autom nikam necely mesiac vyslaha mi to celu bateriu. a to nehovorim o tom ze ten odber je viac ako 100mA.

Vloženo

tak som zistil ze mi ten vysoky odber robi elektronika stahovania okien. budiky som nove este nezohnal takze tuto poruchu este stale riesim. myslim si ze obycajne preletovanie spojov asi nepomoze.

Vloženo
tak som zistil ze mi ten vysoky odber robi elektronika stahovania okien. budiky som nove este nezohnal takze tuto poruchu este stale riesim. myslim si ze obycajne preletovanie spojov asi nepomoze.

:)....no jasne. Nejdrive neslo, pak slo, ted nejde.....vsadim boty, ze kdyz ten tistak mirne prohnes, ze to bude na chvili fungovat:)

Hele...auto Ti nejede, nahr. budiky nemas. Tak to proste preletuj a uvidis. Ztratit nemas co.

Vloženo
tak som zistil ze mi ten vysoky odber robi elektronika stahovania okien. budiky som nove este nezohnal takze tuto poruchu este stale riesim. myslim si ze obycajne preletovanie spojov asi nepomoze.

:)....no jasne. Nejdrive neslo, pak slo, ted nejde.....vsadim boty, ze kdyz ten tistak mirne prohnes, ze to bude na chvili fungovat:)

Hele...auto Ti nejede, nahr. budiky nemas. Tak to proste preletuj a uvidis. Ztratit nemas co.

dnes sa s tym skusim pohrat v praci. hadam z toho nieco bude...

Vloženo
este jedna drobnost. vie niekto co je to X-kontakt?

Tu máš schému

diky moc. ja mam kompletnu servisnu prirucku (700MB). ja som chcel len vediet naco je dobry ten X-kontakt. bo taky divoky nazov som este nepocul.

Vloženo (editace)

tak dakujem vsetkym ktori mi pomohli a poradili. budiky som v praci preletoval a auto slape ako hodinky. nic som na nich neopravoval len som prehrial takmer vsetky spojne. snazil som sa prehrievat najma viac zatazovane spoje (vacsie suciastky). e este som poodliepal vsetky papierove nalepky z dosky (samozrejme ze som si odpisal co na nich bolo). zdali sa mi volajake navlhnute (mozno je to blbost ale ja uz mam z toho vlhka v aute asi paranoiu). a este jedno pozitivum. teraz mam nabehanych o 100 000 kilometrov menej. :-D je to haluz ale to mi teraz ukazuje palubny pocitac. (ze predam octaviu v zabehu. rok vyroby 99 :-D)

problem so zvysenym odberom pri odstavenom aute budem riesit neskor. viem co to sposobuje a nie je to az take akutne. takze este raz diky!

Editováno: , autor: Jozef K

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...