Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Cukání motoru 16 členové hlasovali

  1. 1. Co vym?nit ?

    • Vym?nit kabely - nem?n?ny od výroby
      6
    • Vym?nit sví?ky - 10000km do vým?ny
      1
    • Obojí - i sví?ky, i kabely
      9

Tato anketa je uzavřena pro nové hlasy

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Mne to robi nikedy za studena ale nie vzdy a v servise nevedeli povedat ze co moze byt.Mam vymenene vsetko a uz neviem co by trebalo zrobit.Cas ukaze a potom dam vediet.Caw

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Měl jsem ten samý problém. Byl to nakonec modul zapalování. Wag neukázal nikdy žádnou chybu.

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Měl jsem ten samý problém. Byl to nakonec modul zapalování. Wag neukázal nikdy žádnou chybu.

No, možná by to mohly být špatně zeštelované rozvody..když je řemen posunutý jen o pár milimetrů, tak to pak má tyhle projevy...

Mam ten samej problem....vlhko=>za studena skube...ale mam 1.8T RS a tam nejdou klasicky kabely e svickam, ale jen tenky draty a moduly primo na svickach...netusi nekdo ?

  • Autor
No, možná by to mohly být špatně zeštelované rozvody..když je řemen posunutý jen o pár milimetrů, tak to pak má tyhle projevy...

nestras.... :feve:

  • 1 měsíc později...
  • Autor
nestras.... :feve:

Tak problem se stale vyskytuje, na VAGu stale nic. Nezda se, ze by se to zhorsovalo.

Jeste mrknu na hadice odvetravani, regulatoru, zkusim mrknout na plynulost regulace skrtici klapky na VAGu...

Da se ten modul zapalovani nejak odzkouset (krome vymeny ;-) ) ?

Kazda rada pomuze, diky.

Tak problem se stale vyskytuje, na VAGu stale nic. Nezda se, ze by se to zhorsovalo.

Jeste mrknu na hadice odvetravani, regulatoru, zkusim mrknout na plynulost regulace skrtici klapky na VAGu...

Da se ten modul zapalovani nejak odzkouset (krome vymeny ;-) ) ?

Kazda rada pomuze, diky.

zkus zkontrolovat zapalovací cívky

  • Autor
zkus zkontrolovat zapalovací cívky

Mas na mysli zapalovaci modul ? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/mod...ef43ee00b05214a

Tam toho moc nezkontroluji, ale kazdy tip uvitam...

Mimochodem, nemel by se take zapalovaci modul projevit na spatnem startovani ? Auto mi startuje v 99% na 1. pokus.

Upraveno od Shaarky

Je to relativní, někdy může blbnout až po zahřátí na určitou teplotu.

Mas na mysli zapalovaci modul ? http://www.autodilykrc.cz/eshop/detail/mod...ef43ee00b05214a

Tam toho moc nezkontroluji, ale kazdy tip uvitam...

Mimochodem, nemel by se take zapalovaci modul projevit na spatnem startovani ? Auto mi startuje v 99% na 1. pokus.

Modul můžeš nechat zkontrolovat pro jistotu taky, ale zapalovací cívky je něco jiného. Motory se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

Upraveno od HONZA83

  • Autor
Modul můžeš nechat zkontrolovat pro jistotu taky, ale zapalovací cívky je něco jiného. Motory se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Mům motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

Mrknu na to, diky.

  • 2 měsíce později...
  • Autor
Mrknu na to, diky.

Panove, tak stale jsem na to neprisel, projevy stale beze zmeny. Zkousel jsem i plynulost regulace (uhlu nastaveni) skrtici klapky ve VAGu, zda se to byt OK. Neporadite aspon na co se zamerit pri zaznamu ve VAGu (skupiny, hodnoty) ? Kazda dalsi rada dobra, do servisu to v tomto stavu asi nema smysl davat.

Panove, tak stale jsem na to neprisel, projevy stale beze zmeny. Zkousel jsem i plynulost regulace (uhlu nastaveni) skrtici klapky ve VAGu, zda se to byt OK. Neporadite aspon na co se zamerit pri zaznamu ve VAGu (skupiny, hodnoty) ? Kazda dalsi rada dobra, do servisu to v tomto stavu asi nema smysl davat.

vyjeď palivo, zkontroluj sítko pal. čepadla ev. vyčisti a vyměň pal.filtr, pak natankuj u značkové pumpy, nedoporučuji Jet (vlastní zkušenost)

  • Autor
vyjeď palivo, zkontroluj sítko pal. čepadla ev. vyčisti a vyměň pal.filtr, pak natankuj u značkové pumpy, nedoporučuji Jet (vlastní zkušenost)

Jezdim hlavne na SHELL, obcas i V-POWER ;-( O palivovem filtru jsem uz premyslel, ale nemelo by to auto byt taky trochu line v akceleraci ? Ale asi to zkusim, po 10-ti letech bych ten paliv. filtr vymenit mohl :)

Jezdim hlavne na SHELL, obcas i V-POWER ;-( O palivovem filtru jsem uz premyslel, ale nemelo by to auto byt taky trochu line v akceleraci ? Ale asi to zkusim, po 10-ti letech bych ten paliv. filtr vymenit mohl :)

právě to cuknutí, které popisuješ může způsobovat zanesený pal.filtr, ev. síto čerpadla

  • 1 měsíc později...
  • Autor
právě to cuknutí, které popisuješ může způsobovat zanesený pal.filtr, ev. síto čerpadla

Menil jsem palivovy filtr a auto pouze trochu lepe tahne. Cukani neustalo :feve: Asi dalsi budou O-krouzky na sani, hadice se zdaji byt OK...

Po mem predeslem problemu s cukanim motoru za vlhka (http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=31435) se objevil novy problem - jakmile pustim uplne plyn popr. jakmile jej pridam, motor si jakoby 2x - 3x cukne, nezavisle na teplote ci vlhkosti, dela to porad. Pri rozjideni je to ok, zadne cukani. Na VAG jsem to jeste nedal, ale zapojim to brzo, avsak neocekavam chybu. Jinak je vse v poradku, motor tahne jak ma, zadny jiny problem nepozoruji.

Nicmene, setkal jste se s tim nekdo, co doporucujete ? Hledal jsem ve foru, cukani jsem nasel mnoho, ale ne tento druh. :)

Pouze rekapitulace : olej+filtr+vzduchovy filtr meneny asi 4000km zpatky, cca 1000km zpatky jsem menil kabely a svicky, klapku jsem cistil cca 8tis. zpet, benzin beru na ESSO, lambda menena taky :feve::feve:

Predem diky za pomoc. :palec2:

Taky jsem to řešil,měl jsem to oto horší,že jezdím na LPG. Byl jsem s tím na VAGu a nic mi to neukázalo. Tak jsem vyměníl zapalovací kabely a je to SUPER

  • Autor
Taky jsem to řešil,měl jsem to oto horší,že jezdím na LPG. Byl jsem s tím na VAGu a nic mi to neukázalo. Tak jsem vyměníl zapalovací kabely a je to SUPER

Ty uz mam meneny... na chvili to pomohlo... :feve:

mne to zas robi na 66kw tdi cku.Pri rozbiehani okolo 1000-1100 ot trha jak dive vyzera to jak nepodareny rozbeh autoskoly.Vymenil som okrem spz snad vsetko.Pri rozsveteni edc kontrolky my vypise na vagu nesmyslny signal.snimac rychlosti vozidla.Tie som vymenil uz 3 ale bezvysledne.Rychlost ukazuje normalne.Tak neviem,babo rad

  • Autor

Tak je po cukani pri pridavani plynu - menil jsem nakonec tesneni saciho potrubi (horni 06A133227B i dolni 06A133398F) a taky tesneni vstriku. Motor ma taky lepsi odpich.

Demontaz a zpetna montaz saciho potrubi je docela narocne, ale oplatilo se. Jinak tesneni poskozene nebylo, ale horni tesneni bylo kompletne vlhke a dolni tesneni bylo videt, ze v nekterych mistech nedolehal na 100%. Taky oproti novemu tesneni byla guma pomerne ztuhla. Jeden ze vstriku byl od benzinu - radeji jsem tedy rovnou vymenil vse.

Bohuzel zustalo cuknuti pri ubrani plynu, stejne tak trochu cukne i radicka - vidim to na spodni silentblok na prevodovce (1J0199851N) + mozna i levy silentblok na motoru (1J0

199555AK) :feve:

Jinak maly update -klesla mi spotreba dle pal. PC o cca 0.6l - mereno na trati, kterou jezdim velmi casto a benzin si hlidam. Dokonce jsem jel dnes ostreji a i presto to ukazalo mene. :palec2:

Jeste snad kdyby nekdo narazil na toto tema a nenasel zbytek - hodne mi pomohly informace zde - http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...667&hl=sani (tema se jmenuje "výměna svíček 1.6 74kW ")

post-2707-1210372323_thumb.jpg

post-2707-1210372510_thumb.jpg

post-2707-1210372593_thumb.jpg

post-2707-1210372728_thumb.jpg

Upraveno od Shaarky

Stejný problém na 2.0 l. Vyřešil to litr tech.lihu do nádrže.

Taky mě cukala u mě to byla blbost spatně zacvaknutý kabel od palivový pumpy, myslím že má v sobě senzor na měření otáček. Tdi 81KW

  • 4 týdny později...
  • Autor

Tak mám vyměnen i levý silentblok motoru a spodní silentblok u převodovky. Cukání stále nezmizelo, pouze se zmírnilo. Všiml jsem si, že motor cukne i když držím motor pod otáčkama a pak pustím spojku se zařazenou rychlostí. Tím by se možná dala vyloučit závada na pedále plynu.

Napadá ještě někoho něco ?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.