xkali Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Zdravím, rozmýšlím se co pořídit dál. Teď jezdím s 1.8T a chci to příští rok vyměnit za něco novějšího - nemám rád combi tak v úvahu připadá jen liftback. Mám dilema jestli vzít verzi 4x4 nebo ne ? Zajímalo by mě rozdíly - spotřeba, odstupňování převodovky, změnšení zavazadelníku, apod. Dík za tipy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 21. Září 2007 Sdílet Vloženo 21. Září 2007 Zdravím, rozmýšlím se co pořídit dál. Teď jezdím s 1.8T a chci to příští rok vyměnit za něco novějšího - nemám rád combi tak v úvahu připadá jen liftback. Mám dilema jestli vzít verzi 4x4 nebo ne ? Zajímalo by mě rozdíly - spotřeba, odstupňování převodovky, změnšení zavazadelníku, apod. Dík za tipy. A k čemu 4x4 využiješ? bydliš na horách, máš chatu na horách a jezdíš tam každý víkend? Bydlíš tak, že tě 4x4 vytrhne? - pak ano. Navíc 1,8T má el "uzávěrku" difer. která tí taky pomůže... jinak je 4x4x k ničemu a jenom menší kufr, vzšší spotřeba, výměny oleje a něco dalšího co se může posr... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
333222 Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 no hlavní přínos bych viděl v poměrně sofistikovanější zadní nápravě a tedy i v lepších limitních jízdních vlastnostech, ale jinak platí jak je uvedeno výše. Ale já bych ji bral. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 Pokud to nechceš na hory a do terénu, tak jedině na větší úpravy a na sportovní jízdu a s tím že očipneš motor někam na úroveň RS a dáš jinou jednotku na haldex, tak aby sis moh nastavovat rozdělení na nápravy, třeba až na 50:50, to si myslím že by ti nestačilo ani kdejaký RS v zatáčkách samozřejmě, ale jinak to moc smysl nemá... Na normální ježdění stačí normál předokolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 U liftbacku ej rozdíl v kufru oproti předokolce cca 6cm na výšku, je to o ten skok, který vznikde po sklopení sedaček, takže ložná plocha je pak rovná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 22. Září 2007 Sdílet Vloženo 22. Září 2007 Jako základní bych viděl fakt, že 1.8T v 4x4 liftback je totálně raritní kombinace. U spotřeby je to proti předokolce o v průměru litr nahoru. A u spolehlivosti samozřejmě logicky o nějaké to procento dolů. Pokud skutečně potřebuješ čtyřkolku, tak si kup něco opravdu 4x4, ne tohle "pseudokvatro". Před pár lety jsem řešil podobný problém, ale koupil jsem předokolku a ani po načipování nemám problém se zimní provozem. Na dobrých zimních gumách jsem se několikrát i přes sněhové kalamity probil probil až pod sjezdovku a nějaké ESP, ASR apod. mi opravdu nechybělo... PS: Jeden z Murphyho zákonů zní: Náhon na 4 kola znamená, že zapadnete v horším terénu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 (editace) Pokud sezenes peknou 4x4 tak je to jasna volba ..jel sem s ni jen jednou v zime se sport podvozkem (HP , 17" ) a chipem, a bobma ..proste 4x4 je uplne o necem jinym.. max si ESP zablikalo a dalo se jet i na snehu-bordelu uplne v klidu coz s predohrabem ani zanic... a na suchu sme ujizdeli i ORS .. nechapu proc ORS nebyla i v 4x4 byla by to bomba... na printy nebo sporovnejis jezdeni a hlavne v zime je to jednoznacna vyhoda ...a tech 0,5L navic se da zkousnout...navic i v serii je lepsi podvozkove... Editováno: 23. Září 2007, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 (editace) přesně jak píše Jaster, pokud je 4x4 se silným motorem, je to lepší než předokolka....jinak bych to koupil, když bych bydlel na horách apod... ostatně s 4x4 bych nebral O1, ale radši Subaru...třeba Forestera nebo Imprezu...ty jsou mnohem dál než O1 Editováno: 23. Září 2007, autor: JimTDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 23. Září 2007 Sdílet Vloženo 23. Září 2007 ja by som zobral radsej 4x4 ako predohrab, mam predohrab a tych 110Kw to v pohode zvlada, ale na snehu alebo vode to je hrozne. Urcite by som bez vahania siel do 4x4, aj keby to malo byt len pre dobry pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! :) Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! :) ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 (editace) Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! No hezky jsi to napsal. Ono se člověk musí naučit jezdit s 4x4, třeba takový mokrý pruhy na silnici... to je docela sranda Ale jak píšeš, neměnil bych a na blbnutí na sněhu je to SUPER! Spotřeba odpovídá stylu jízdy - tzn. nechá se dostat k 6 (shora) - ale spíš kolem 7 nafty (taktéž shora) Editováno: 25. Září 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bazz Vloženo 26. Září 2007 Sdílet Vloženo 26. Září 2007 Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! No hezky jsi to napsal. Ono se člověk musí naučit jezdit s 4x4, třeba takový mokrý pruhy na silnici... to je docela sranda Ale jak píšeš, neměnil bych a na blbnutí na sněhu je to SUPER! Spotřeba odpovídá stylu jízdy - tzn. nechá se dostat k 6 (shora) - ale spíš kolem 7 nafty (taktéž shora) Nevím proč tu 4 kolku tak haníte můj brácha má seat leon 1.8 T 132 kw FR (4*4)a nemůže si to vynachválit pánové přál bych vám tu jízdu je to prostě paráda zadní víceprvková náprava dělá docela divy holt se mu zmenšil už tak malej kufr ale jak říkám je to super a co teprve na nějakém sprintu je to prostě paráda když ostatní auta hrabou tohle si jenom popískne (jak sepne haldex) tak je člověk v trapu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 Ja osobne moc zastancem octavie 4x4 nejsem. me duvody: 1) auto nedopreje sportovnejsi jizdu 2) spotreba u 1.8t o 1.5 litru vetsi 3) pneu se znatelne rychleji ojizdi 4) octavia stejne v zime vzdycky sedne na bricho 5) diky velkym previsum jsou i najezdove uhly male (skoro zadne)... na druhou stranu je cena u octavie 4x4 velmi prijemna, urcite nemuze kryt vetsi vyrobni naklady oproti predokolce. v zime se s tim clovek vic vyblbne. v lete zase vyjede po mokre louce. presto bych koupil nejakou opravdovejsi 4x4. treba subaru forestr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 7. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 7. Říjen 2007 Jestli se nepletu, tak má zvýšenou světlost. U kombi to jde, ale u sedanu to už tak dobře nevypadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slon Vloženo 10. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2007 Ok taky mám ojednu takovou zájem. Nikde jsem se ale zatím nedočetl kolik je ta spotřeba (myslím motor 1.8 T 4*4) Kolik se teraz tak pohybujou cenově r.v 2002 a na co si dát majzla u toho pohonu 4*4??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilB@ Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Mám to, co vidíš dole. Dlouhodobá spořeba po jednom roce používání je 9,8 - 10 l. Je to dost, asi bude na mne kritika, ale mohou za to krátké trasy (6 až 15 km) a v tom vždy kopce. Ale asi nejhlavnější důvod - blbnu, neb s tím autem nelze neblbnout. Párkrát delší trasa 250 km - spotřeba 7,8 l při pohodové jízdě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 13. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2007 Jen zopakuji, čtyřkolka v 1.8T je zcela raritní kombinace. A co to znamená v případě jakékoliv poruchy nebo problému si každý spočítá sám. Spotřeba (aspoň podle kolegy, který se jí teď zbavil) nešla pod 9,5. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! No hezky jsi to napsal. Ono se člověk musí naučit jezdit s 4x4, třeba takový mokrý pruhy na silnici... to je docela sranda Ale jak píšeš, neměnil bych a na blbnutí na sněhu je to SUPER! Spotřeba odpovídá stylu jízdy - tzn. nechá se dostat k 6 (shora) - ale spíš kolem 7 nafty (taktéž shora) Nevím proč tu 4 kolku tak haníte můj brácha má seat leon 1.8 T 132 kw FR (4*4)a nemůže si to vynachválit pánové přál bych vám tu jízdu je to prostě paráda zadní víceprvková náprava dělá docela divy holt se mu zmenšil už tak malej kufr ale jak říkám je to super a co teprve na nějakém sprintu je to prostě paráda když ostatní auta hrabou tohle si jenom popískne (jak sepne haldex) tak je člověk v trapu Ono to možná bude tím, že jí nemá můj brácha, ale mám tu čest s ní jezdit výhradně já A mimochodem, já jí nehaním - jenom jsem napsal svoje zkušenosti. Leon podle popisu bude určitě napěchovanej elektronikou až po okraj, ale já se bavím o "pure" 4x4, bez ASR, ESP a dalších "vychytávkách" pro "jezdce". Jak tu někdo psal, 1.8T 4x4 je celkem rarita - dokocne jsem si jednu dobu myslel, že 1.8T 4x4 je pouze v provedení liftback, ale přecijen "pár" verzí combi se taky vyrobilo. Co se týče náhradních dílů, tak si myslím, že to není tak hrozný - auta mají většinu dílů stejných jako předohrab - jedinej průser je, pokud se ti stane něco s Haldexem, kardanem a maximální průser je převodovka (cena ve Škodě je jak za Fabii ve střední výbavě) - na vrakáči si myslím, dost nedostatkový zboží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 14. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2007 Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! No hezky jsi to napsal. Ono se člověk musí naučit jezdit s 4x4, třeba takový mokrý pruhy na silnici... to je docela sranda Ale jak píšeš, neměnil bych a na blbnutí na sněhu je to SUPER! Spotřeba odpovídá stylu jízdy - tzn. nechá se dostat k 6 (shora) - ale spíš kolem 7 nafty (taktéž shora) Nevím proč tu 4 kolku tak haníte můj brácha má seat leon 1.8 T 132 kw FR (4*4)a nemůže si to vynachválit pánové přál bych vám tu jízdu je to prostě paráda zadní víceprvková náprava dělá docela divy holt se mu zmenšil už tak malej kufr ale jak říkám je to super a co teprve na nějakém sprintu je to prostě paráda když ostatní auta hrabou tohle si jenom popískne (jak sepne haldex) tak je člověk v trapu Ono to možná bude tím, že jí nemá můj brácha, ale mám tu čest s ní jezdit výhradně já A mimochodem, já jí nehaním - jenom jsem napsal svoje zkušenosti. Leon podle popisu bude určitě napěchovanej elektronikou až po okraj, ale já se bavím o "pure" 4x4, bez ASR, ESP a dalších "vychytávkách" pro "jezdce". Jak tu někdo psal, 1.8T 4x4 je celkem rarita - dokocne jsem si jednu dobu myslel, že 1.8T 4x4 je pouze v provedení liftback, ale přecijen "pár" verzí combi se taky vyrobilo. Co se týče náhradních dílů, tak si myslím, že to není tak hrozný - auta mají většinu dílů stejných jako předohrab - jedinej průser je, pokud se ti stane něco s Haldexem, kardanem a maximální průser je převodovka (cena ve Škodě je jak za Fabii ve střední výbavě) - na vrakáči si myslím, dost nedostatkový zboží. Ani s těma dílama bych to neviděl tak moc tragicky, díly podvozku jsou pro lifback stejné i combi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 15. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 15. Říjen 2007 Taky mam 4x4, a muzu rict,ze bych za nic nemenil! Ale mam TDI 74kw,ale rekl bych ze to bude podobne,priprav se na vyssi spotrebu nez u predohrabky,a pokud das vetsi kola tak jako ja 17" tak se ti spotreba jeste zvysi,ctyrkolky jsou na to haklive! Ted jezdim za 7 litru pri normalni jizde takze predjizdeni skoro porad radeni tak kolem 2900 ot/m atd.A pak jeste ctyrkoly jsou jinak zprevodovane pri 3000 ot/m jedu na 6-ku 150km/h a normal octa treba 96kw na 6-ku kolem 180km/h!Ale jak rikam nemenil bych, tam kde si to v zime pere ta 96kw 50km/h tam ja s prehledem 80km/h a plny!Na snehu jsou ctyrkolky nadhera jasne nesmis to prehanet,ale muzes si dovolit hodne!Ale pokud mas v zime sjete zimaky tak se priprav na peklo jeste horsi jak s predohrabkou! No hezky jsi to napsal. Ono se člověk musí naučit jezdit s 4x4, třeba takový mokrý pruhy na silnici... to je docela sranda Ale jak píšeš, neměnil bych a na blbnutí na sněhu je to SUPER! Spotřeba odpovídá stylu jízdy - tzn. nechá se dostat k 6 (shora) - ale spíš kolem 7 nafty (taktéž shora) Nevím proč tu 4 kolku tak haníte můj brácha má seat leon 1.8 T 132 kw FR (4*4)a nemůže si to vynachválit pánové přál bych vám tu jízdu je to prostě paráda zadní víceprvková náprava dělá docela divy holt se mu zmenšil už tak malej kufr ale jak říkám je to super a co teprve na nějakém sprintu je to prostě paráda když ostatní auta hrabou tohle si jenom popískne (jak sepne haldex) tak je člověk v trapu Ono to možná bude tím, že jí nemá můj brácha, ale mám tu čest s ní jezdit výhradně já A mimochodem, já jí nehaním - jenom jsem napsal svoje zkušenosti. Leon podle popisu bude určitě napěchovanej elektronikou až po okraj, ale já se bavím o "pure" 4x4, bez ASR, ESP a dalších "vychytávkách" pro "jezdce". Jak tu někdo psal, 1.8T 4x4 je celkem rarita - dokocne jsem si jednu dobu myslel, že 1.8T 4x4 je pouze v provedení liftback, ale přecijen "pár" verzí combi se taky vyrobilo. Co se týče náhradních dílů, tak si myslím, že to není tak hrozný - auta mají většinu dílů stejných jako předohrab - jedinej průser je, pokud se ti stane něco s Haldexem, kardanem a maximální průser je převodovka (cena ve Škodě je jak za Fabii ve střední výbavě) - na vrakáči si myslím, dost nedostatkový zboží. Ani s těma dílama bych to neviděl tak moc tragicky, díly podvozku jsou pro lifback stejné i combi Tragicky určitě ne... chtěl jsem jenom říct, že specifický díly pro 4x4 se shánějí obtížně - alespoň tak mi to přišlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Tak s tama dilama to je pravda! Viz.chtel jsem jenom manzetu na predni kolo,koupil jsem za 350kc stastny jedu domu,kolo shodim a ups manzeta o 1cm mensi v prumeru,jedu zpatky a te mi rekl,ze to nechape,ze to musi sedet!V druhe prodejne to same,az v te 3-mi rekl,ze ma 4x4,ze jsou sirsi a ze to vyrabi pouze skoda neni to jak na normal,ze to vyrabi vice firem!Tak jsem za "blbou" manzetu vyplaznul 1500kc a jel jsem zase stastne domu! ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 16. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 16. Říjen 2007 Tragicky určitě ne... chtěl jsem jenom říct, že specifický díly pro 4x4 se shánějí obtížně - alespoň tak mi to přišlo Obávám se, že máš plně pravdu, přes ETKU v Škoda servisech máš všechno do 3 dnů ale je to dražší.Líbí se mi Tvůj rozumný přístup k problematice.Ježdění s čtyřkolkou je přeci jen trochu jiné nežli s předkolkou a než se to člověk naučí občas to není žádná sranda.Pravotočivá zatáčka se sněhovou břečkou a s Tatrou v protisměru může být vlivem Haldexu u OI bez ESP hodně napínavá.(V okamžiku připojení Haldexu auto je chvilku silně nedotáčivé a nechce zatočit a ta Tatra se blíží...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 (editace) Pravotočivá zatáčka se sněhovou břečkou a s Tatrou v protisměru může být vlivem Haldexu u OI bez ESP hodně napínavá.(V okamžiku připojení Haldexu auto je chvilku silně nedotáčivé a nechce zatočit a ta Tatra se blíží...). [/quote Mam r.v. 2003 4x4 a puvodni majitel se na ESP do zakladni vybavy vysra... Koupil jsem ji pred rokem v listopadu,takze zima jak vime nebyla moc zimovni,takze jsem si vyzkousel jenom par veci,ale to s tou breckou a nedotacivosti sem to poteseni jeste nemel,a do truhly se mi rozhodne jeste nechce!Lukash a vy ostatni 4kolovi mate ESP nebo ne?Pokud ne muze to byt fakt az tak zhave jak se pise nahore!Protoze o te Tatre v zatacce plne nalozene drevem se mi asi zacne zdat! :feve: :feve: Editováno: 17. Říjen 2007, autor: Chossse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Pravotočivá zatáčka se sněhovou břečkou a s Tatrou v protisměru může být vlivem Haldexu u OI bez ESP hodně napínavá.(V okamžiku připojení Haldexu auto je chvilku silně nedotáčivé a nechce zatočit a ta Tatra se blíží...).[/quote Mam r.v. 2003 4x4 a puvodni majitel se na ESP do zakladni vybavy vysra... Koupil jsem ji pred rokem v listopadu,takze zima jak vime nebyla moc zimovni,takze jsem si vyzkousel jenom par veci,ale to s tou breckou a nedotacivosti sem to poteseni jeste nemel,a do truhly se mi rozhodne jeste nechce!Lukash a vy ostatni 4kolovi mate ESP nebo ne?Pokud ne muze to byt fakt az tak zhave jak se pise nahore!Protoze o te Tatre v zatacce plne nalozene drevem se mi asi zacne zdat! :feve: :feve: Ahoj,zachovej klid, já jsem to napsal protože to byl jeden z mých nejhorších zážitků za 30 let jezdění, který nakonec dopadl dobře, jen jsem se otřel o přední kolo, ale smrtelný pot jsem měl na zádech ještě večer.Jen jsem chtěj upozornit na nebezpečí v pravotočivé zatáčce kdy hrozí protočení předního kola a po připnutí Haldexu to hodí vůz rovně tedy do protisměru.V levotočivé zatáčce je to trochu lepší, skončíš v příkopě-tedy pokud tam je, jestli je tan 30 metrovej sráz, je to taky blbý.Ale když už tuto informaci máš, dáš si pozor a je to v pohodě.Mě jen zarazilo, že v příspěvcích kluci psali o blbnutí na sněhu a nikdo nepsal o tomto fyzikálním jevu, který je v OI bez ESP velmi nebezpečný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 17. Říjen 2007 Sdílet Vloženo 17. Říjen 2007 Pravotočivá zatáčka se sněhovou břečkou a s Tatrou v protisměru může být vlivem Haldexu u OI bez ESP hodně napínavá.(V okamžiku připojení Haldexu auto je chvilku silně nedotáčivé a nechce zatočit a ta Tatra se blíží...).[/quote Mam r.v. 2003 4x4 a puvodni majitel se na ESP do zakladni vybavy vysra... Koupil jsem ji pred rokem v listopadu,takze zima jak vime nebyla moc zimovni,takze jsem si vyzkousel jenom par veci,ale to s tou breckou a nedotacivosti sem to poteseni jeste nemel,a do truhly se mi rozhodne jeste nechce!Lukash a vy ostatni 4kolovi mate ESP nebo ne?Pokud ne muze to byt fakt az tak zhave jak se pise nahore!Protoze o te Tatre v zatacce plne nalozene drevem se mi asi zacne zdat! :feve: :feve: Ahoj,zachovej klid, já jsem to napsal protože to byl jeden z mých nejhorších zážitků za 30 let jezdění, který nakonec dopadl dobře, jen jsem se otřel o přední kolo, ale smrtelný pot jsem měl na zádech ještě večer.Jen jsem chtěj upozornit na nebezpečí v pravotočivé zatáčce kdy hrozí protočení předního kola a po připnutí Haldexu to hodí vůz rovně tedy do protisměru.V levotočivé zatáčce je to trochu lepší, skončíš v příkopě-tedy pokud tam je, jestli je tan 30 metrovej sráz, je to taky blbý.Ale když už tuto informaci máš, dáš si pozor a je to v pohodě.Mě jen zarazilo, že v příspěvcích kluci psali o blbnutí na sněhu a nikdo nepsal o tomto fyzikálním jevu, který je v OI bez ESP velmi nebezpečný. No to jsi me zrovna moc neuklidnil! Verim,ze ale tento jev se promeni pokud pojedu jako hovado do te zacatky predpokladam!Pokud to zase nejak nebudu prehanet a nebudu mit plny plyn tak by to nemel byt real,ne?Neni potom na tady tech 4kolkach prepnout ten haldex na stalych 4x4?To ale haldex nema moc rad,a sere se,ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.