ronan Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Zdravim, potrebujem pomoc. Na oranzovom uchyte mierky oleja je zo spodnej strany u HTP (neviem ci aj u inych motorizacii) tesniaci gumovy kruzok. Mohol by mi niekto povedat jeho rozmery(hrubku a vnutorny priemer)? To tesnenie mi tam chyba. Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Tady jsem tři těsnění našel: http://www.autodilykrc.cz/eshop/skoda/fabi...15&pocet=36 Každé má jiný rozměr, takže když přeměříš tu tyčku oleje, tak tam bude pasovat jen jedno a budeš vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 11. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2007 Podla ETKY by mal isť na HTP tes. krúžok 6,16x2,35 mm (AZQ,BME) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 14. Červenec 2007 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2007 kedy sa ma kontrolat hladina oleja u HTP za tepla ci za studena. stale rozne je hladina na mierke. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matobo Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 1. Ktorym smerom sa to povoluje? v smere hodinovych ruciciek? (Uz si nie som isty ani tym ako sa volam) 2. Ked to nechce povolit, mate nejaku specialnu radu? Povolovat to pri studenom alebo teplom motore? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 proti pohybu,, a inbusom.. neviem cislo, ale ked mas sadu tak neni problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kutil_Tim Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 je to normalni sroub, a myslim si ze orech 17 nebo 19:) a mel by se menit pri zahratem motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 proti pohybu,, a inbusom.. neviem cislo, ale ked mas sadu tak neni problem. imbus 6 je na jednadvojkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matobo Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 imbus 8 som pouzil, ale sedel tam dost volne 9 nemam 10 bola privelka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Máš nejaký divný motor 1,4 40kw neexistuje iba 1,2 40kw! Ak máš tu 1,4 ta je 44kw a na tej je imbus 10 musí tam isť no je dosť možné,že si to sk----l s tou 8. A ak to nejde povoliť tak si na to nasaď páku -keď robím tak rozmýšlam hlava nie je len na čapicu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matobo Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Opravujem. Mam 1,4 44kW a imbus 10 je dost daleko od toho aby sa tam zmestil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 To je nejaké divné ta 10pasuje aj do 50kw ledaže by si tam nemal origo zátku. tak to premeraj "šubleru" máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.