Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

mne to pipa sem tam a pas je zapnuty. kodovanie nevyriesi zavadu. ako sa da ta zasuvka pasu otvorit? asi blbne mikrospinac vo vnutri. nepomaha ani WD40 :-)

Spona pásu (u řidiče) jenom rozpojí kontakty.Když pod sedákem vytáhneš konektor od kotvy pásu ,bude to jako když je pás stále zapnutý,Nemá to žádný vliv na begy ani na nic jinýho.Já to mám vypnutý ve všech autech,protože když jezdím po městě od baráku k baráku,tak bych se upásal.

  • 6 měsíců později...

Nazdar,

a nedalo by sa len vypnut vagom to pipanie a kontrolka by zostala svietit, kym si nezapnes pás?

  • 2 měsíce později...

Zdravim panove...Sem připasany pořád a pokud je se mnou někdo v aute musi taky, jinak spolujezdes skousi hlavicku na sklo, rychle si to rozmysli, staci jen trochu pribrzdit...NO ale muj problem je že pípá muj pás pri bržění. To je na infarkt. V servise to kontrolovali pres pc a kontrolovali i dratky, no teda spis to rikali :p . Pokud jedu a zkoušim cukat s tim pásem tak nema žádnou reakci, ale jak přibrzdím tak to šílí. Drátky pod sedačkou skontrolované. Takže muže nečemu drbat v palubce? :help:

Upraveno od Gluck202

  • 5 měsíců později...

Nejjednodušší řešení je zajet na vrakáč ať vám tam z nějaký bouračky ustříhnou z pásu tu zastrkávačku. Takhle je to udělal já, stálo to 50 korun.

  • 2 roky později...

Ahoj, práve riešim problém so sem-tam pípajúcou signalizáciou nezapnutého bezp.pásu, aj keď zapnutý je, niekedy stačí trochu pohnúť zámkom pásu a pípanie prestane, ale už sa to pípanie opakuje čím ďalej tým častejšie. Stačí keď chytím pevne zámok do ruky a hýbem iba tým dielcom na páse čo sa do vsúva do zámku a tak podla toho to aj pípa. Takže problem je v tom zámku, rozobrať sa to nejako nedá, alebo mení sa to vždy hned za nový kus?

Kedže tu viacerí spomínate odpojenie konektora ako bezproblémové riešenie, tak asi to urobim zatial aj ja takto. Nejak sa mi na aute teraz nahromadili problémy, tak každé ušetrené euro dojde vhod.

Skor si myslim ze jednoduchsie to vypnut cez diagnostiku a mas po probleme

tady máte kodování  to snad pochopí každej

 

V SuperVAGu vyvolejte funkci kódování (F4) a zadejte kód ABCD dle tabulky.

 

Za písmeno A dosaďte kódování státu dle tabulky:

=   0 žádná další výbava

+1 kontrola brzdového obložení

+2 kontrola připoutání ochrannými pásy

+4 kontrola stavu kapaliny v ostřikovači

výsledná hodnota kódu A se sčítá:

např.: kontrola brzd. obložení + kontrola připoutání pásy 1 + 2 = 3

 

Za písmeno B dosaďte kódování státu dle tabulky:

Kód země:

Podle kódování státu chodí ukazatel hodin (12- nebo 24-hodinový cyklus, spotřeba a dojezd v l/galonech na km/míle).

1 = Evropa/zbytek světa (hodiny 0.. 24)

2 = USA (hodiny 0..12)

3 = Kanada (hodiny 0..12)

4 = Velká Británie (hodiny 0 .. 24)

5 = Japonsko

6 = Sáúdská Arábie

7 = Austrálie

 

Za písmeno C dosaďte 0.

Za písmeno D dosaďte 1.

  • 9 měsíců později...

Diky jirka toledo. Krasne vysvetlene. toto som hladal. :kol-75:

  • 1 rok později...

Skor si myslim ze jednoduchsie to vypnut cez diagnostiku a mas po probleme

 

Pokud nemá diagnostiku, je jednodušší odpojit ten konektor :D Jezdím vždy připoutaný, ale poslední dobou mi to začalo řvát ikdyž jsem byl připoutaný, tak jsem odpojil konektor, pro jistotu to ještě i proměřil a nakonec projel VAGem a všechno bez problému. Takže když odpojíte konektor, je to jako by jste si zapli na trvalo pás. Tudíž když dojde k nehodě, máte odpojené čidlo a nemáte pás, ŘJ airbagu to vyhodnotí jako že máte pás zapnutý a vystřelí všechny bagy (které vyhodnotí že je třeba) + předepínače pásu, což většinou pro nepřipoutaného řidiče znamená velmi vážná zranění, pořípadě smrt ... Proto, vždy se poutat, nenosit nic v náprsních kapsách a neodkládat nic na bagy jak je v návodu :D

  • 2 roky později...

Vim ze tohle je pro Octaviu II, nicmene pro I sem nic nenasel...  Mam VAG 12.12, chtel bych vypnout pipani pasu, Octavia I, 2003. Nicmene nemam tam jako u vsech navodu na netu 7 cisel ale jen 5. Nastavil jsem hodnotu tedy 21112 ale pasy me pipaji furt. Poradi nekdo co tam nastavit :-) ? Ani varianta 03112 nefakci...  pochopil sem dobre ze z prvnich dvou pozic  musim odecist 23 -2= 21... nicmene nic :/

 

 

vag.jpg

Kodovanim 03112 bys vypnul varovani o nedostatku kapaliny v ostrikovacich a varovani o otevrenych dverich, coz neni to co chces. Kodovani 21112 by melo byt spravne, vypocet jsi pochopil dobre. Nechapu, proc to nefunguje. Ze by VCDS melo spatne popisky pro tuto jednotku? :kol-32:

  • 1 rok později...

Zdravim u me OII mi zacal blbnout kontakt u zapnuteho pasu tudiz behem jizdy mi obcas zacala svitit signalizace. Bohuzl pri pokusu odpojeni jsem nejdrive odpojil konektor k airbagu, ktery sem zapojil posleze zpet ale nyni mi sviti zluta kontrolka airbagu - muzu se spolehnout, ze airbag je funkcni a ze se jedna pouze o chybu ktera zustala ulozena v pameti? Konektor jsem zkusil rozdpojit a zapojit jeste jednou abych si byl jisty ze je vse propojene..

 

Po odpojeni spravneho konektoru alespon signalizace pasu me jiz nevytaci

 

Diky

  • 1 rok později...

Jednoduše na vrakovišti uřízni z pásu patku a zastrč ji místo svého a je to.Proč dělat něco jednoduše když to jde složitě.

DeLuky

chyba Airbagu se dá vymazat jen diagnostikou. Pokud bys neodpojil konektor při zapnutým klíčku nebo nezapnul klíček při odpojeným konektoru bylo by vše OK. 

Jen bejt tebou bych nechal vyměnit zámek pásu a zkontrolovat kabeláž. 

 

Gilotina Ostrá

Tvoje řešení je fakt jednoduchý, ale má 2 chybky. 

1. Pokud zastrčí přezku do zámku, tak jak zacvakne pás? Nebo bude jezdit bez pásu?

2. Pokud je vychozenej zámek tak přezka v něm bude hrkat taky a signalizace bude stejně blikat. 

Chápal jsem to tak,že když ho nezapne chce aby ho to neupozorňovalo,protože když bude pás používat tak ho nebude rušit signalizace to je snad jasný.Popisuji řešení pro případ že je mu bezpečí u zadku.Je to jen návod ale zároveň samozřejmě nedoporučuji v dnešní době podceňovat funkci bezpečnostních pásů.Díky za reakci..

 

  • 1 měsíc později...

Tak mi to taky čím dál častěji začíná pípat při jízdě kdy jsem pochopitelně připásán. Když pás vycvaknu a zacvaknu zpět přestane to, za chvíli to začne znova, pak pohýbu s celou "konzolí" zámku a je klid, je to drahá oprava a musí se tam něco kódovat přes dia abych s tím nemusel přímo do autorizáku?

Upraveno od Grooverider

Pokud to chces opravit vymenou zamku, tak se nic nekoduje. Demontovat sedacku (4 srouby), vymenit zamek (myslim, ze 1 sroub) a zase vratit sedacku. Prace tak na ctvrt hodiny?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.