Publikováno Říjen 8, 200717 r ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju
Říjen 8, 200717 r pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku!
Říjen 8, 200717 r pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku! pokud to přehrání vyjde levněji tak určitě přehrát kabeláž jsem myslel kvůli té regulaci, já to taky předělával (1999-2001) jednotku jsem dal z faceliftu
Říjen 8, 200717 r pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku! pokud to přehrání vyjde levněji tak určitě přehrát kabeláž jsem myslel kvůli té regulaci, já to taky předělával (1999-2001) jednotku jsem dal z faceliftu Tak pokud by chtěl EDC15, pak ano. Jednotku a kabeláž. To souhlasí.
Říjen 8, 200717 r ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju Na STK nemusíš projít. Sice na evidenci můžeš požádat o výmaz čísla motoru, Ale typ musí být zachován dle TP.
Říjen 8, 200717 r ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju Na STK nemusíš projít. Sice na evidenci můžeš požádat o výmaz čísla motoru, Ale typ musí být zachován dle TP. Asi tak, bude problém na STK a dneska jsem slyšel že už se začíná všechno fotit a všude maj kamery...
Říjen 9, 200717 r Autor hmmm tak ta STK bude asi problém, a co když tam dám 66KW ,ale je to motor 2002r.v to se musí taky něco měnit?a ten číp nevadí že tam je?
Říjen 9, 200717 r hmmm tak ta STK bude asi problém, a co když tam dám 66KW ,ale je to motor 2002r.v to se musí taky něco měnit?a ten číp nevadí že tam je? Hele, všechno jde vyřešit. Já teď dávám ASZ, které taky nemám v TP....ale to je už věc každého...nehodlám tě k ničemu nabádat... Když dáš 66kW s VNT turbem, přestavba bude naprosto stejná. Až na trysky jsou totiž motory 66kW a 81kW naprosto totožné. A chip? Těžko říct, co je to zač. Možná je tou příčinou odrovnání motoru. Těžko říct.....možná pošli nějaké logy... Nevíš kolik tlačí turbo? A co je vůbec s tím motorem???
Říjen 10, 200717 r hmmm tak ta STK bude asi problém, a co když tam dám 66KW ,ale je to motor 2002r.v to se musí taky něco měnit?a ten číp nevadí že tam je? Nejde ani o ročník ani o čip. Záleží na typu motoru. Ten by měl být zachován. 66 ročník 99 jsi měl pravděpodobně typ AGR Tak o toto jde. Upraveno Říjen 10, 200717 r od Pepa007
Říjen 12, 200717 r to bodler: souhlasím s Pepou007 oficiálně ti schválí jen AGR-emiseEU2 nebo ALH(mont. od 8/2000-EU3),nic jiného typově nemůžeš osadit.Pokud nemáš známé tak se o nic jiného ani nepokoušej riziko problémů na STK nebo při nehodě je příliš veliké.
Říjen 15, 200717 r Autor tak kamarad má stejný problém když tam dá motor 81 a turbo 66 tak musí ještě měnit jednotku?
Říjen 16, 200717 r tak kamarad má stejný problém když tam dá motor 81 a turbo 66 tak musí ještě měnit jednotku? No doufám, že tam nedává turbo s obtokem!!! Jestli dává turbo co měl předtím, tak nemusí dělat nic. Pokud by třeba přešel z obtoku na VNT, tak by musel přehrát obsah ŘJ.
Říjen 22, 200717 r Autor Díky všem za dady,výměna motoru proběhla v pořádku,ale potom jsem to jel projet a auto jede cca 60% a byl jsem v autoservisu na diagnostice a řekli mě že to može dělat sto duvodů a ukázalo jím to že chybně pracuje ventil (na fotce)nemáte stím někdo skušenost? čím to muže byt?
Říjen 22, 200717 r Díky všem za dady,výměna motoru proběhla v pořádku,ale potom jsem to jel projet a auto jede cca 60% a byl jsem v autoservisu na diagnostice a řekli mě že to može dělat sto duvodů a ukázalo jím to že chybně pracuje ventil (na fotce)nemáte stím někdo skušenost? čím to muže byt? Ježiši já to nechápu!!!! Jak se takoví břídilové vůbec můžou uživit!!!!!! Najdi si pořádného diagnostka, jinak zaplatíš tisíce korun a stejně nic nevyřešíš! Není to žáden ventil, ale čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Je třeba auto nalogovat a zjistit, jestli jde málo nafty, nebo moc tlaku např. Takhle ti nikdo neporadí. Hlavně už tam nikdy nejezdi!!! Ať neživíš takové existence! Doufám, že jsi to měl alespoň zadara...když už ti nic neřekli...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.