Jump to content

(o) rada o výměně motru 66kw za 81kw


bodler
 Share

Recommended Posts

pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět

Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku!

Link to comment
Share on other sites

pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět

Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku!

pokud to přehrání vyjde levněji tak určitě přehrát

kabeláž jsem myslel kvůli té regulaci,

já to taky předělával (1999-2001) jednotku jsem dal z faceliftu

Link to comment
Share on other sites

pokud vyměníš jednotku za 81 kW a kabeláž svod od turba tak by to mělo sedět

Proč jednotku a kabeláž??? Jenom vymění motor a předělá regulaci turba z přetlakové na podtlakovou. Do svojí origo jednotky si nechá nahrát origo nebo upravený soft pro 81kW. Nemusí měnit jednotku!

pokud to přehrání vyjde levněji tak určitě přehrát

kabeláž jsem myslel kvůli té regulaci,

já to taky předělával (1999-2001) jednotku jsem dal z faceliftu

Tak pokud by chtěl EDC15, pak ano. Jednotku a kabeláž. To souhlasí.

Link to comment
Share on other sites

ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju

Na STK nemusíš projít. Sice na evidenci můžeš požádat o výmaz čísla motoru, Ale typ musí být zachován dle TP.

Link to comment
Share on other sites

ahojte mám octavii 66kw r.v.99 +čip nevím od jaké firmy(koupeno s čipem zatajen) a klek mě tam motor a mám dobrou na nabítku na 81kw a chci se zeptat zda tam vše pasuje,jestli to pojede? Děkuju

Na STK nemusíš projít. Sice na evidenci můžeš požádat o výmaz čísla motoru, Ale typ musí být zachován dle TP.

Asi tak, bude problém na STK a dneska jsem slyšel že už se začíná všechno fotit a všude maj kamery...

Link to comment
Share on other sites

hmmm tak ta STK bude asi problém, a co když tam dám 66KW ,ale je to motor 2002r.v to se musí taky něco měnit?a ten číp nevadí že tam je?

Hele, všechno jde vyřešit. Já teď dávám ASZ, které taky nemám v TP....ale to je už věc každého...nehodlám tě k ničemu nabádat...

Když dáš 66kW s VNT turbem, přestavba bude naprosto stejná. Až na trysky jsou totiž motory 66kW a 81kW naprosto totožné.

A chip? Těžko říct, co je to zač. Možná je tou příčinou odrovnání motoru. Těžko říct.....možná pošli nějaké logy...

Nevíš kolik tlačí turbo? A co je vůbec s tím motorem???

Link to comment
Share on other sites

hmmm tak ta STK bude asi problém, a co když tam dám 66KW ,ale je to motor 2002r.v to se musí taky něco měnit?a ten číp nevadí že tam je?

Nejde ani o ročník ani o čip. Záleží na typu motoru. Ten by měl být zachován.

66 ročník 99 jsi měl pravděpodobně typ AGR Tak o toto jde.

Edited by Pepa007
Link to comment
Share on other sites

tak kamarad má stejný problém když tam dá motor 81 a turbo 66 tak musí ještě měnit jednotku?

No doufám, že tam nedává turbo s obtokem!!! Jestli dává turbo co měl předtím, tak nemusí dělat nic. Pokud by třeba přešel z obtoku na VNT, tak by musel přehrát obsah ŘJ.

Link to comment
Share on other sites

Díky všem za dady,výměna motoru proběhla v pořádku,ale potom jsem to jel projet a auto jede cca 60% a byl jsem v autoservisu na diagnostice a řekli mě že to može dělat sto duvodů a ukázalo jím to že chybně pracuje ventil (na fotce)nemáte stím někdo skušenost? čím to muže byt?

post-6894-1193070689_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Díky všem za dady,výměna motoru proběhla v pořádku,ale potom jsem to jel projet a auto jede cca 60% a byl jsem v autoservisu na diagnostice a řekli mě že to može dělat sto duvodů a ukázalo jím to že chybně pracuje ventil (na fotce)nemáte stím někdo skušenost? čím to muže byt?

Ježiši já to nechápu!!!! Jak se takoví břídilové vůbec můžou uživit!!!!!! Najdi si pořádného diagnostka, jinak zaplatíš tisíce korun a stejně nic nevyřešíš!

Není to žáden ventil, ale čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu. Je třeba auto nalogovat a zjistit, jestli jde málo nafty, nebo moc tlaku např. Takhle ti nikdo neporadí. Hlavně už tam nikdy nejezdi!!! Ať neživíš takové existence! Doufám, že jsi to měl alespoň zadara...když už ti nic neřekli... :aggressive:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...