Říjen 29, 200717 r Prišiel som na chybu.Bol to motorček ktorý už pomaly odchádzal.Rozobral som na silu servomotorček (je nerozoberatelný) a odpájkoval som elektromotorček a pripájkoval nový.Použil som zo starého čo som menil na predných dverách.Teraz to fakčí ako má. Myslím že tento zásah ani nemusel byť pretože sa tam zvykne len zašpiniť ten prevod. Predávajú na to špeciálnu vazelínu (samozrejme nie je lacná) s normálnou to pôjde tak že raz ide raz nejde.
Říjen 30, 200717 r Prišiel som na chybu.Bol to motorček ktorý už pomaly odchádzal.Rozobral som na silu servomotorček (je nerozoberatelný) a odpájkoval som elektromotorček a pripájkoval nový.Použil som zo starého čo som menil na predných dverách.Teraz to fakčí ako má. Myslím že tento zásah ani nemusel byť pretože sa tam zvykne len zašpiniť ten prevod. Predávajú na to špeciálnu vazelínu (samozrejme nie je lacná) s normálnou to pôjde tak že raz ide raz nejde. Akú vazelínu si myslel.Je biela? A kde ju zoženiem?
Listopad 10, 200717 r Tenhle problém vzniká když se zašpiní uhlíky + kotvička na motorku v servu.Motorek rozebrat,třeba omýt lihem nebo jinak vyčistit a vrazit ho zpátky.
Červenec 19, 200817 r Dobry den, felicia ma od novoty centralni zamykani na klic, ze kdyz zamknu jedny dvere, tak se zamknou vsechny. Ted jsem si pouridil dalkovy ovladac s nejakym senzorem s moc kabely. Byl k tomu planek a dle neho bych to i dokazal zapojit ale nevim do ceho. Ten chlap co mi to prodaval rikal, ze tam musim mit nejakou ridici jednotku do ktere to mam napojit a ja se chci zeptat zda nevite kde tu ridici jednotku najdu propadne nejake navod s planekem nebo s fotky. Diky moc vsem.
Červenec 19, 200817 r Zkus otevrit prihradku pred spolujezdcem a vyndej ten suplik, za nim ji ma kamarad
Červenec 20, 200817 r Zkus otevrit prihradku pred spolujezdcem a vyndej ten suplik, za nim ji ma kamarad Jo bylo to tam a dokonce se mi to podarilo zapojit spravne Takze diky
Srpen 12, 200817 r Měl bych ještě jeden dotaz. Od řídicí jednotky na DO centrál vede jeden drátek, který bych měl napojit na směrovky, ale nemůžu najít drátek od směrovek, tak jsem myslel že to napojím na spínač trojúhelníku, ale po demontáži jsem zjistil, že do spínače vede 8 drátku a tak se chci zeptat kde mám napojit ten drátek. Díky za všechny rady
Srpen 13, 200817 r Měl bych ještě jeden dotaz. Od řídicí jednotky na DO centrál vede jeden drátek, který bych měl napojit na směrovky, ale nemůžu najít drátek od směrovek, tak jsem myslel že to napojím na spínač trojúhelníku, ale po demontáži jsem zjistil, že do spínače vede 8 drátku a tak se chci zeptat kde mám napojit ten drátek. Díky za všechny rady Pokud vede pouze jeden drát, tak jsou dvě možnosti: 1) použít dvě cca 6A usměrňovací diody(např P600B), zapojí se anodami k sobě (strana bez proužku) 2) použít relé se dvema oddělenými (izolovanými) kontakty.
Srpen 14, 200817 r Pokud vede pouze jeden drát, tak jsou dvě možnosti:1) použít dvě cca 6A usměrňovací diody(např P600B), zapojí se anodami k sobě (strana bez proužku) 2) použít relé se dvema oddělenými (izolovanými) kontakty. Kostra auta je (-) a ten drátek je (+) když jsem zkoušel natáhnout ten drátek až k směrovce, tak to fungovalo, ale jen jedna strana směrovek a přijde mi jako blbost dokoupit ještě relé, když by to mělo jít napojit tak jak to je. A pravě proto jsem myslel, že to napojím přes knoflík trojúhelníku (všechny 4 směrovky) ale nevím kde. I když přes to relé by to také šlo, ale nechce se mi drátek tahat přes motor až k směrovkám a pravě proto se ptám raději na ten spínač trojúhelníku. A mohl by jste mi najít na netu někde to relé ať vím jak to vypadá? Díky
Srpen 14, 200817 r Kostra auta je (-) a ten drátek je (+) když jsem zkoušel natáhnout ten drátek až k směrovce, tak to fungovalo, ale jen jedna strana směrovek a přijde mi jako blbost dokoupit ještě relé, když by to mělo jít napojit tak jak to je. A pravě proto jsem myslel, že to napojím přes knoflík trojúhelníku (všechny 4 směrovky) ale nevím kde. I když přes to relé by to také šlo, ale nechce se mi drátek tahat přes motor až k směrovkám a pravě proto se ptám raději na ten spínač trojúhelníku. A mohl by jste mi najít na netu někde to relé ať vím jak to vypadá? Díky Pokud má alarm pouze jden drátek na "blikry" je určen pro připojení na potkávací světla. Proto se používají ty diody, aby bylo možno připojit "jeden drátek" na oba blikry, diody zamezý tomu, aby byly blikry vodivě spojen = blikaly obě strany najednou. Na tlačítko trojůhelníku jsem to nikdy nezapojoval, tak nevím. Jinak na blikry je možno se připojit pod volantem, dráty vedou od páčky směrovek.
Srpen 15, 200817 r Pokud má alarm pouze jden drátek na "blikry" je určen pro připojení na potkávací světla.Proto se používají ty diody, aby bylo možno připojit "jeden drátek" na oba blikry, diody zamezý tomu, aby byly blikry vodivě spojen = blikaly obě strany najednou. Na tlačítko trojůhelníku jsem to nikdy nezapojoval, tak nevím. Jinak na blikry je možno se připojit pod volantem, dráty vedou od páčky směrovek. Mno zkusím to s těmi diody, ale i tak bych musel tahat drátek až k čelní masce přes motor, protože drátky které jsou pod volantem u směrovky nefunguji s vypnutým zapalovaním. Takže to bych nic nevyřešil.
Srpen 15, 200817 r Mno zkusím to s těmi diody, ale i tak bych musel tahat drátek až k čelní masce přes motor, protože drátky které jsou pod volantem u směrovky nefunguji s vypnutým zapalovaním. Takže to bych nic nevyřešil. Ale fungují, ty co vedou od páčky směrovek k jednotlivým blinkrům - pravá a levá strana zvlášť, nesmí se použít ten spolčný vodič, ktarý vede do páčky. Zapojil jsem už tak nespočet alarmů a vždy bez problémů.
Říjen 6, 200816 r Zdarec, ted mě odešla baterka, dám druhů a nejde centrál, neví někdo co s tym? Na pojistky sem se díval, ale nic jsem nenašel, chtělo by to mapu pojistek nemá nekdo? Někdy to nejde okem rozeznat jestli je ok nebo v háji. Díky moc Upraveno Říjen 6, 200816 r od Ale B
Říjen 6, 200816 r centrál na klíč nebo DO? Nemusí se třeba znovu nakódovat ovladač DO? Zkusím sehnat mapu pojistek a není náhodou v Návodu k obsluze.
Říjen 7, 200816 r Takže problém vyřešen. Jinak to mám bez DO a je pojistka č. 16. Pojistka byla ok, ale problém byl v tem jak byla vymlácená baterka (zaplo se mě přes víkend radio, už se mě to stalo jednu), tak jsem otevřel klíčkem jenom dveře u řidiče, pak sem zkušal proč to nejde, tak jsem odemkl všechny dveře ručně až pak jsme došel, že je v háji baterka, dal jsem druhú a a nešlo dál. Takže závěr - aby se to rozchodilo musel jsem všechny dveře zevnitř zamknut ručne a pak už fungoval. No kravina. Upraveno Říjen 7, 200816 r od Ale B
Listopad 29, 200816 r nojo Centraly jsou na to takovy blby musis to dostat vsechny do stejny polohy ale treba u Opelu kdyz menis v klicku baterku tak ho musis aktivovat tak ze ho strcis do zapalovani zapnes zapalovani a zamknes a odemknes..
Květen 8, 200916 r Zdravim,mam nasledujuci problem. Brat kupil feliciu rok vyroby 96,pri kupe bolo zistene,ze je tam aj original centralne zamykanie,len nam predavajuci povedal,ze ho odpojil a ukazal smerom ako sedi spolujazdec a teraz to centralko nevieme spojazdnit. Dovod,preco vypol bol,ze jeho zenu to zamklo tak to radsej odpojil. To centralko tam naozaj je,mal som rozobrane dvere a nasiel som tam motorceky... A kontakt,od koho sme to kupili uz nemame. Dik,za odpovede.
Květen 8, 200916 r No a jakou čekáš odpověď? Vždyť nemáš žádné informace. Je to origo tovární nebo dodělané? Snad pokud tomu sám nerozumíš tak sežeň někoho kdo rozumí a ten ti to zprovozní.
Květen 9, 200916 r No a jakou čekáš odpověď?Vždyť nemáš žádné informace. Je to origo tovární nebo dodělané? Snad pokud tomu sám nerozumíš tak sežeň někoho kdo rozumí a ten ti to zprovozní. Ved som pisal,ze tam je original.... Vyznam sa v elektornike ale nie v aute...a rad by som to spravil aj sam,ak sa bude dat
Květen 27, 201015 r Zdravicko, potreboval bych radu, ma original. centralni zamykani zaporny zamykaci a odmykaci impulsy? popr. jaky jsou to draty? budu vdecnej za kazdou radu.
Červen 2, 201015 r Zdravicko, potreboval bych radu, ma original. centralni zamykani zaporny zamykaci a odmykaci impulsy? popr. jaky jsou to draty? budu vdecnej za kazdou radu. konkrétně nevím jaký je originální centrál. Ale vesměs to bývá řešeno tak, že jsou dva dráty na motory. Na motory přivádí napětí jednotka a ta připojuje polaritu podle funkce. tři dráty bývají na snímání spínače v předních dveřích. Na jednu polohu je jeden rozepnutý a jeden sepnutý a při přesunu na obrácenou polohu se obrátí i sepnutí kontaktů. kontakty mají jeden společný kontakt, proto tři dráty. Jednotlivé funkce vodičů se snadno změří multimetrem. Kontakty se budou spínat a rozepínat a budou mít při sepnutí nulový odpor. Kdežto motor nebude měnit odpor a navíc odpor bude mít nějakou rozumnou hodnotu (odhaduji tak nad 30ohmu - můžu i změřit pokud bude nutné) Pokud se ovšem originál liší, pak ti to moc nepomůže.
Duben 9, 201114 r Čaute, potřeboval bych opravit centrál u řidiče. Zámek jakoby vůbec nereaguje, u spolujezdce to samo normálně funguje. Nevím, rozebrat tapec, podívat se na to nebo máte někdo nějakou lepší radu, jak na to přímo? Hledal jsem tady podobné témata, ale našel jsem jenom centrál s DO, já mám pouze centrál na klíček. Budu vděčný za každou dobrou radu. Díky.
Duben 9, 201114 r Mikrospínače u zámkové vložky dveří - dej si to do hledání a máš měsíc co číst. Stačí aby byl vypadlý nebo uskřípnutý kabel k těm spínačům - a jedny dveře nejdou, druhé jsou OK. Budeš muset vykuchat tapec a překontrolovat celou kabeláž od ŘJ centrálu až k zámku - přerušené to může být kdekoliv.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.