Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím. Budu měnit na HTP svíčky a všude píšou, že se má použít vazelína/tuk na konektory zapalovacích cívek. Co konkrétně používáte a zda-li je to vůbec nutné? Existuje pasta přímo od škodovky, jenže to bude ranec a bude dražší jak všechny svíčky dohromady. díky

  • o 3 roky později...
Vloženo

Vymenene pri 114 400km.Kluc je uplne vpoho,akurat sviecky boli prilepene a nesli povolit.Na tom kluci je slaba paka,nieje sa mozne do neho opriet a trhnut.Nakoniec pomohla paka s fr klucom.Boli tam NGK R zfr5p-g,mam dojem,ze este neboli najhorsie,dal som tu odporucane Brisk dox15le-1 z ccautodily.Mam dojem,ze start je krajsi,volnobeh kludnejsi.

20210215_210518.jpg

Vloženo

Svíčky vypadají slušně, rozhodně líp jak ty moje. Nedávno jsem dal taky nové Brisky, ano chod motoru se taky zlepšil. NGK já už nevěřím, protože jsem je dával do motorek a několikrát mě potrápily tak letěly... 

  • o 1 rok později...
Vloženo
před 7 hodinami, petrvir napsal:

Mohu zdravím použít svíčky Bosch -DR7 BC z Fordu do Fabie? 

Kup tyhle Brrisky DOX15LE-1 a nebudeš mít s něma problémy, jsou to origo co se dávaly při výrobě.

A nejsou drahé.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Musím se podělit o zkušenosti se svíčkami BRISK DR15SXC Premium EVO. Ihned po výměně odešla zapalovací cívka, po výměně cívky vše šlape jak má. Na jiný problém jsem zatím nenarazil. Motor získal větší dynamiku, nic zásadního, ale cítit to lze. S autem najeto zatím pouze 8t km, převážně okresky a město, dálnice minimálně.

 

1.2 HTP 47kW BME, 2005, 198000 km

Vloženo

Chystám se na výměnu svíček u Fabie II, r. v. 2009, 1,2 HTP, 44kW, najeto 58 000 km. Našel jsem si pro snažší demontáž zapalovacích modulů stahovák, viz foto. Původní svíčky Brisk jsou celkem v dobrém stavu.

Koupil jsem NGK ZFR6T 11G. Už čekám jen na lepší počasí.

Jindra

IMG_20230125_120153.jpg

Z drátu.jpg

IMG_20230127_115433.jpg

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

mám fabia I htp 40 kW  awy, auto jsem si koupil na co je určené, město, motor hned topí,  mám 102.000 km, druhý majitel,  zkusil jsem svíčky EVO, 

 

jezdím na euro oil optimal, přidávám vif,  s původníma svíčkama kolem strážnice jsem měl spotřebu 4.8 l, se svíčkama EVO 400 km 4,766l

svíčky jsem koupil v akci cca 630 korun, rozdíl nepocituji, pro mě žádná změna, svířky se zaplatí tak za dobu jejich životností,přínos pro mě asi 0, jezdím podle vyhlášky padesát a devadesát, nákupy, doktor, max termal jednou  madarsko 130 km, ale na to mám  spíš 0 III tsi 81 kW, s fábkou htp jsem jinak velmi spokojený, odstranil jsem nápis htp kvůli blbým připomínkám a nahradil W RS, výfuk RS,  vzadu začernil skla na propustnost 5% a upravil na praktika, na mé potřeby super vozítko, stěrače v elektrice, radio v elektrice, centrál na dálku 

Spoiler

 

 

Editováno: , autor: slovacek.milos

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...