Publikováno Listopad 10, 200717 r Vymenil jsem brzdove desticky a kotouce v predu a auto nebrzdi, jen trochu pribrzduje.Zkousel jsem standartne odvzdusnit v domacich podminkach predni brzdy a nepomohlo.Poradte.
Listopad 10, 200717 r casem si to sedne - hlavne tomu nedupej na krk nebo ti to uz lepe brzdit nebude. Pokud se tak stane - kotouce jemne slizni na soustruhu a desticky jemnym brus. papirem.
Listopad 10, 200717 r Autor Tak jsem to dnes znovu rozdelal a dal dohromady, jeste odvzdusnil a je to asi OK.
Leden 19, 200916 r Stala se Mi jedna nemilá věc. Ráno nastartuji, přijíždím ke křižovatce chci zastavit a brzdový pedál má gumový chod a auto ani trochu nezpomaluje. Po třetím sešlápnutí už auto konečně začalo brzdit. Stalo se Mi to už dvakrát a vždy po studeném startu. Během následné jízdy jsem ani na chvíli nezaznamenal snížení účinnosti brzd. Nevím čím to může být způsobeno (že by na to měli vliv ty mrazy), ale každopádně to je docela nebezpečný.
Leden 19, 200916 r Ja mam v nejakej knizke o OCTAVI napisane, ze po ceste vo vlhkom ovzdusi resp. dazdi je vhodne pred odstavenim auta brzdi zlahka zatazit-ohriat. Vzniknute teplo vlhkost z oblozenia odstrani.
Leden 20, 200916 r V prvom rade by som pozrel ci chodia piestiky a nie su zastate. Posilovac ti predpokladam funguje, to by si inak citil. To co popisujes by som pripisoval zavzdusneniu, ale ked tvrdis ze si to odvzdusnoval tak potom by som hladal chybu vo valci. Mozno si preslapol uz zhnite gumicky vo valci. Niekedy lubia gumicky odist ked niekto po 10 alebo 12 rokoch vymeni v aute kapalinu. Tak gumičky sa od radosti zblaznia a vsetka spina, ktora dovtedy tesnila a fungovala sa rozpusti a vo vacsine pripadov nieco odide. Prasatko, valec. A mozno zavzdusnil nedopatrenim aj druhy okruh brzd. Dal si malo informacii, mas ABS?
Leden 20, 200916 r ABS mám, teď půjdu na výměnu oleje, tak nechám vyměnit preventivně brzdovku a zkontolovat brzdový systém. Možná to taky může být teoreticky námrazou, protože mám na zimu hliníky.
Leden 20, 200916 r Preventivna vymena kvapaliny nezaskodi. No keby bola celkom zla, auto by velmi zle brzdilo aj pri zohriatych brzdach-nizky bod varu brzd. kvapaliny. Akykolvek problem s preslapnutym brzdovym pedalom a zavzdusnenim sustavy by ti ihned hlasili kontrolky na budikoch. Stale mam pocit, ze tvoj problem bude vo vlhkosti v platnickach , ktora zaroven cez noc vytvori povrchovu koroziu.
Leden 22, 200916 r Já mám podobny problem, brzdový pedál jako by zgumavatěl,brzda dříve vždy reagovala i na sebemenší dotyk.problém nezmizí ani po ujetí více kilometru. Je to znát hlavně při takovém lehkém dobrždování. Brzdová kapalina má nejméně dva roky,zadní destičky jsou asi tři měsíce staré,auto je vybaveno ABS a žádná kontrolka mě na nic neupozornuje. :-( Díky za radu
Leden 22, 200916 r Pokial mas istotu, ze predne platnicky a kotuce su OK, skus preverit podtlakovu hadicu z podtlak. cerpadla do posilovaca.Kazda mala netesnost ma za nasledok znizenu citlivost brzd.
Leden 23, 200916 r Přední kotouče i destičky by měly být v pohodě. Pokud by to tvrdnutí pedálu způsobovala netěsná hadička,jak se ta netěsnost pozná?Např. že při nastartovaném motoru nasává vzduch? která ta hadička to konkrétně je?jestli se to dá popsat. díky
Leden 25, 200916 r Dieselove octavie vyuzivaju podtlak, ktory vznika v podtlakovej pumpe pohananej priamo vackovym hriadelom.Tato pumpa sa nachadza na opacnej strane hlavy ako remenica.Pumpa je spojena priamo s posilovacom brzd cez hadicu.Mozem to zajtra odfotit.
Leden 26, 200916 r Já jen jestli tomu rozumím dobře:POsilovač brzd bude to kulaté zařízení nad nímž se nachází nádobka na dolití brzdovky,a je spojen hadicí s podtlakovou pumpou která je poháněná vačkou.Tak to bych měl najít. Mimoto jsem včera zjistil že mě asi taky ubylo trochu z brzdovky,bylo tam na spodní rysce to asi ale souviset nebude.
Leden 27, 200916 r Tu podtlakovu pripojku si vydedukoval spravne. Pokles brzdovej kvapaliny suvisi s tym, ako sa odieraju brzdove oblozenia.Piestiky zostavaju viac vytlacene a tym sa zvysuje objem systemu, ktory musi kvapalina vyplnat.Pokial kvapalina neunika netesnostami a nieje pod spodnou ryskou nedoplnaj ju az po vrch- pri montazi novych platniciek by si ju pri zatlaceni piestikov vytlacil z nadobky.
Únor 10, 200916 r Dokáže mi někdo z vás vysvětlit proč jedna octavka brzdí jedovatě jen se dotknete brzdovýho pedálu a druhá, úplně stejná rokem výroby i motorizací, brzdí jako když nebrzdí. Podotýkam, že posilovač chodí jak má, brzdová kapalina je vpořádku, jen prostě účinek je u obou jiný. Samo že ta nahovno brzdící je ta má.
Únor 10, 200916 r Pokud nemáš někde závadu (posilovač,zavzdušnění, desky se musí volně pohybovat v třmenech) Závisí to hlavně na typu a materiálu brzdových destiček a na kotoučích.Potom zda máš zadní nápravu bubnové nebo kotoučové brzdy. Pořiď přední desky třeba Jurid a kotouče Brenbo Max a budeš valit oči jak to brzdí. koupit můžeš třeba tady: www.mjauto.cz
Únor 16, 200916 r Zdravím,tak mam vyměněny přední kotouče i s deskama,efekt tvrdnoucího pedálu je téměř pryč.Přetrvává prokticky pouze po nastartování prvních řekněme dvěste metrů,dříve brzdila i po nastasrtování 100%,tak nevím jestli se v tom mám vrtat. Podtlaková pumpá funguje takže to znamená hledat problém ve ventilu mezi pumpou a posilovačem a nebo v samotném posilovači. Dá se nějakým způsobem vyzkoušet jestli je ten ventil nebo posilovač v pořádku. Díky za názory D
Únor 16, 200916 r mně po výměně destiček auto nějakou chvíli téměř nebrzdilo, ale po pár km se to rozchodilo a bylo OK. Tak bacha na to po výměně destiček.
Únor 17, 200916 r Ja menil o vikendu kotouce a brzdi to ted o moc lepe...ale prvnich par kilometru vubec nebrzdilo.:-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.