Září 4, 200916 r to lupání mám také-vše new tlumiče,pružiny,kompletní horní ložiska,kuláky,silentbloky-a lupe,lupe až mě to už s..e
Září 4, 200916 r to lupání mám také-vše new tlumiče,pružiny,kompletní horní ložiska,kuláky,silentbloky-a lupe,lupe až mě to už s..e Jěště jse zkus podívat na reakční vzpěru motoru nebo silenblok převodovky. Upraveno Září 4, 200916 r od martikk
Září 4, 200916 r ta reakční vzpěra motoru by to mohla být-u převodovky si nejsem jistej,ale nechám to omrknout-děkuju za radu
Září 5, 200916 r Dobrý den můžu si dovolit jeden dotaz? -- mooc prosim o radu. Fabia combi 1.4 50kw mr01 Na pravém kole se sjíždí silně pneu na vnitřní straně. Cca po měsíci od koupi (dubem09)se volan natočil mírně do leva pro přímou jízdu a začalo sjíždění. Do nějaké vetší díry jsem nevlítnul, aby se něco hnulo. Za to natočení můžou nové pneu (165-70 R14) nebo výmněna se na volantu neprojevý? u 125L se mi to stávalo. - silentbloky na rameni o.k. - nadzvednuté kolo nemá vůly - hor. ver. - kulové čepy jak na rameni tak na tyčce řízení vizualně o.k. - pneu nafouknuté ložisko uložení tlumiče nevím jak zkontrolovat. Vše se zdá o.k ale kolo se sjíždí před očima. Děkuji za radu
Září 6, 200916 r ahoj, pokud opravdu vypadaj díly OK a pneu se takhle nerovnoměrně sjíždí (určitě bylo v pneuservise vyvážený??) co takhle nechat proměřit gometrii, jestli ta není ta tam?
Září 6, 200916 r Ahoj, zkusil bych hlavně vsadit na geometrii. Nevyvážený kolo maximálně rampluje do volantu a to ponznáš. Pokud tom nechybí jen 5g závažíčko. Ale já vsázím na geometrii. Jo jediný co mě napadá je ještě ohnutý tlumič. Po bouračce jsem se byl kouknout když mě dělali geometrii a ten mechoš z toho byl hotovej nemohl to vůbec dohonit, tak se nasral a vyndal tlumič na tý bouraný straně a ouha byl jak luk a na autě to vůbec nevypadalo. Potom se to vrátilo a gemoterii a po seřízení jak z fabriky. Upraveno Září 6, 200916 r od Combi2002
Září 6, 200916 r Špatný odklon na kole co se sjíždí.Nech si zkontrolovat geometrii ale určitě zjistí nějaký problém na tomto kole který budeš muset nechat opravit.
Září 8, 200915 r Mě se taky sjíždí na př.nápravě Fabia RS) gumy zevnitř,ato docela dost (silentbloky už mám ze seatu asi rok). Geometrie dělaná za 3 roky asi 5-6x + kontrola ve škoda servise a nic nenalezeno.
Září 9, 200915 r Laserovou geometrií to bylo měřeno 3x. Dnes je auto na rozvodech a opět na geometrii ve škodovce tak uvidím odpoledne.
Září 9, 200915 r Stejný má i TIGUAN - 4MOTION. Foceno ze zadu a číslo dílu bylo vyraženo na stranu ke kolu. Tak tyto inovované už bubou asi na věky Upraveno Září 9, 200915 r od martikk
Říjen 19, 200915 r TAky mám problém s lupáním u předního pravého kola. Nedávno jsem byl nucenej auto pořádně zašlápnout a od té doby při brždění něco praská(lupe) u předního pravého kola. Známej koukal na stabík, kosti, silentbloky v ramenách a nikde nic špatného ani utrženého není Dělá to i při rozjezdu. Zkoumali jsme to dost dlouho a nikde jsme nic nenašli. Jak se pozná včudu ten stabík na převodovce a kde přesně je? Jo a co ta vzpěra motoru? Díky
Říjen 19, 200915 r Vadný silenblok převodovky poznáš podle roztažených pacek a najdeš ho pod krytem od baterky. Reakční vzpěru musíš vytáhnout.
Říjen 20, 200915 r Problém v řízení taky není. Vše šlape jak má, ale je jasné, že je to spíš něco u ramene a nebo nějaký silentblok. Je to jakoby vrzání gumy v pouzdře. Těžko říct. Jo, můžeš sem dát nějakou lepší fotku pro představivost, kde hledat tu vzpěru či ten silentblok převodovky nebo co to je? Díky
Říjen 20, 200915 r Problém v řízení taky není. Vše šlape jak má, ale je jasné, že je to spíš něco u ramene a nebo nějaký silentblok. Je to jakoby vrzání gumy v pouzdře. Těžko říct. Jo, můžeš sem dát nějakou lepší fotku pro představivost, kde hledat tu vzpěru či ten silentblok převodovky nebo co to je? Díky Silentblok převodovky najdeš pod krytem baterky (musíš to celé sundat) a kost je ze spodu přišroubovaná na nápravě +motor. Upraveno Říjen 20, 200915 r od martikk
Říjen 20, 200915 r No do toho se mi fakt pouštět nechce. Navíc tohle je na straně řidiče, tamto je slyšet u spolujezdce. Navíc podle logiky usuzuju, že je to něco u ramena. Silentbloky jsou ok, ale možná mohlo prasknout to plastové pouzdro toho silentbloku. Dělá to při brždění a rozjezdu, je jasné, že to je pohybem ramen. Asi:)
Říjen 20, 200915 r No budeš muset hledat. Na sundáni kosti nemušíš sundávat nápravu, stačí auto zvednout a kost vytáhnout.
Říjen 20, 200915 r jsem asi pořád nějak mimo:) Když to vezmeš logicky tak u pravého kola nic není co by lupalo. Si myslím, že se to bude od někud přenášet. Mrkni na silentblok pod baterkou, taky jsem ho měl v háji a na tu reakční vzpěru a uvidíš. Ještě zkus přitáhnout ložiska na předním kole. Byl jsem v servise taky kvůli lupáni při rozjíždění a couvání a tenkrát mi řekli, že toto dělali, ale výsledek žádný. Pak jsem měnil silentblok převodovky a byl klid.
Říjen 26, 200915 r Nakonec to byly povolená kola. Sice né moc, ale po dotažení to přestalo dělat. Předtím jsem natíral třemeny, dotáhl kola a jezdil, ale už jsem je pak znovu nedotahoval. Jak jsem to zašlápnul, asi se to trošku víc povolilo. Možná na to mají pak vliv podložky, těžko říct. Zkrátka je to pryč a jsem rád
Říjen 31, 200915 r lidi, co rikate na silentbloky ramen od powerflexu ? ty fialovy mrchy z inyho matroše.., nekdo rika ze je to uplne tvrdy a ze budu u 1.9tdi citit pri nizkych otazkach motoru hlucnost .., ale zase se mi nechce porad menit ty orig. silentbloky a nevim jestli by silentbloky od cupry stacily kdyz pisete ze jsou taky hlucny pro dieselovy motory ... powerflexy stoji pár cca 1400kč , ale zase kdyz bych na to uz nikdy nemusel sahnout tak ty prachy dam.. loni sem daval novy silentbloky a po najeti 22tis km a po roce sou zase v haji...mam ted 17cky alu kola, podlozky a mam ji snizenou pruziny a asi to potrebuje poradny nejlip zavodni silentbloky ..jo a jezdim s tim jako prase, zkousel jsem i mostecky autodrom , dik za radu hans
Listopad 4, 200915 r A co zkusit inovované silentbloky z Pola (je to tu o pár stránek zpět). Mám je sice asi jen půl roku, ale jsou jak nové a myslím, že vydrží hodně. http://forum.skodahome.cz/index.php?act=at...t&id=144596 Upraveno Listopad 4, 200915 r od rkonf
Listopad 10, 200915 r Po vymene silenblokov a nastaveni geometrie auto taha do prava. Mam podozrenie ze ich nenamontovali tak ako boli povodne. ( excentricita). Mate niekto podobne skusenosti? V servise mi povedali ze je kriva cesta a ze preto to taha na stranu. Je to fabia r.v.2007.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.