Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Dobrý den

můžu si dovolit jeden dotaz? -- mooc prosim o radu.

Fabia combi 1.4 50kw mr01

Na pravém kole se sjíždí silně pneu na vnitřní straně. Cca po měsíci od koupi (dubem09)se volan natočil mírně do leva pro přímou jízdu a začalo sjíždění.

Do nějaké vetší díry jsem nevlítnul, aby se něco hnulo.

Za to natočení můžou nové pneu (165-70 R14) nebo výmněna se na volantu neprojevý? u 125L se mi to stávalo.

- silentbloky na rameni o.k.

- nadzvednuté kolo nemá vůly - hor. ver.

- kulové čepy jak na rameni tak na tyčce řízení vizualně o.k.

- pneu nafouknuté

ložisko uložení tlumiče nevím jak zkontrolovat.

Vše se zdá o.k ale kolo se sjíždí před očima.

Děkuji za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, zkusil bych hlavně vsadit na geometrii. Nevyvážený kolo maximálně rampluje do volantu a to ponznáš. Pokud tom nechybí

jen 5g závažíčko. Ale já vsázím na geometrii.

Jo jediný co mě napadá je ještě ohnutý tlumič. Po bouračce jsem se byl kouknout když mě dělali geometrii a ten mechoš z toho

byl hotovej nemohl to vůbec dohonit, tak se nasral a vyndal tlumič na tý bouraný straně a ouha byl jak luk a na autě to vůbec

nevypadalo. Potom se to vrátilo a gemoterii a po seřízení jak z fabriky.

Editováno: , autor: Combi2002
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

TAky mám problém s lupáním u předního pravého kola. Nedávno jsem byl nucenej auto pořádně zašlápnout a od té doby při brždění něco praská(lupe) u předního pravého kola. Známej koukal na stabík, kosti, silentbloky v ramenách a nikde nic špatného ani utrženého není:( Dělá to i při rozjezdu. Zkoumali jsme to dost dlouho a nikde jsme nic nenašli. Jak se pozná včudu ten stabík na převodovce a kde přesně je? Jo a co ta vzpěra motoru? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém v řízení taky není. Vše šlape jak má, ale je jasné, že je to spíš něco u ramene a nebo nějaký silentblok. Je to jakoby vrzání gumy v pouzdře. Těžko říct. Jo, můžeš sem dát nějakou lepší fotku pro představivost, kde hledat tu vzpěru či ten silentblok převodovky nebo co to je? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Problém v řízení taky není. Vše šlape jak má, ale je jasné, že je to spíš něco u ramene a nebo nějaký silentblok. Je to jakoby vrzání gumy v pouzdře. Těžko říct. Jo, můžeš sem dát nějakou lepší fotku pro představivost, kde hledat tu vzpěru či ten silentblok převodovky nebo co to je? Díky

Silentblok převodovky najdeš pod krytem baterky (musíš to celé sundat) a kost je ze spodu přišroubovaná na nápravě +motor.

post-691-1256056678.jpg

post-691-1256056691_thumb.jpg

Editováno: , autor: martikk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No do toho se mi fakt pouštět nechce. Navíc tohle je na straně řidiče, tamto je slyšet u spolujezdce. Navíc podle logiky usuzuju, že je to něco u ramena. Silentbloky jsou ok, ale možná mohlo prasknout to plastové pouzdro toho silentbloku. Dělá to při brždění a rozjezdu, je jasné, že to je pohybem ramen. Asi:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsem asi pořád nějak mimo:)

Když to vezmeš logicky tak u pravého kola nic není co by lupalo. Si myslím, že se to bude od někud přenášet. Mrkni na silentblok pod baterkou, taky jsem ho měl v háji a na tu reakční vzpěru a uvidíš. Ještě zkus přitáhnout ložiska na předním kole. Byl jsem v servise taky kvůli lupáni při rozjíždění a couvání a tenkrát mi řekli, že toto dělali, ale výsledek žádný. Pak jsem měnil silentblok převodovky a byl klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nakonec to byly povolená kola. Sice né moc, ale po dotažení to přestalo dělat. Předtím jsem natíral třemeny, dotáhl kola a jezdil, ale už jsem je pak znovu nedotahoval. Jak jsem to zašlápnul, asi se to trošku víc povolilo. Možná na to mají pak vliv podložky, těžko říct. Zkrátka je to pryč a jsem rád

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidi, co rikate na silentbloky ramen od powerflexu ? ty fialovy mrchy z inyho matroše.., nekdo rika ze je to uplne tvrdy a ze budu u 1.9tdi citit pri nizkych otazkach motoru hlucnost .., ale zase se mi nechce porad menit ty orig. silentbloky a nevim jestli by silentbloky od cupry stacily kdyz pisete ze jsou taky hlucny pro dieselovy motory ... powerflexy stoji pár cca 1400kč , ale zase kdyz bych na to uz nikdy nemusel sahnout tak ty prachy dam..

loni sem daval novy silentbloky a po najeti 22tis km a po roce sou zase v haji...mam ted 17cky alu kola, podlozky a mam ji snizenou pruziny a asi to potrebuje poradny nejlip zavodni silentbloky ..jo a jezdim s tim jako prase, zkousel jsem i mostecky autodrom , dik za radu hans

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...