Únor 19, 200817 r Daju sa tie silenbloky nalisovat na beznom zveraku doma v garazi?? Ja som to robil pod lisom a tažšie to ide ako klasicke.
Únor 20, 200817 r OUKEJ PANE JAKre a hlavně bacha, ať ho nedáš opačně, musí být se zadní hranou hliníkové konzole, laicky řečeno, co nejdál od předku auta
Únor 21, 200817 r Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183 Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke
Únor 21, 200817 r z Audi ?? to bude draheeeee Co len ludia nevymyslia za kombinacie. Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke
Únor 22, 200817 r cenu zisťujem, ma ale kapanek mäkšie špecifikacie ako Cupry ale myslim že je tuhší ako origo fabia OK cena je 551,0 SK za kus
Únor 22, 200817 r Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke A2 a cupra jsou ty samé, je na nich jak kód pro Audi, tak pro S. Cupra - viz tady
Únor 22, 200817 r hej hej aj podla sheetu je to tak resp tak isto vazerajú ale sa mi zdá že majú inú malilinko inú charakteristiku, ale to nech preskúma JaKr
Únor 22, 200817 r Nemají, jde o jeden kus, na kterém jsou jak čísla pro Audi, tak pro Cupra Možná na nějakých fotkách z5 v tomhle threadu to bude vidět
Únor 22, 200817 r Tak mi dnes prišli CUPRAky Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0 cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK no aspon niečo
Únor 25, 200817 r Tak mi dnes prišli CUPRAky Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0 cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK no aspon niečo taky se kloním k faktu, že jsou stejné, - NEJSOU !!! viz další můj příspěvek Upraveno Únor 25, 200817 r od JaKr nové info
Únor 25, 200817 r No, akterý si mám tedy koupit? Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo...
Únor 25, 200817 r No, akterý si mám tedy koupit? Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis.
Únor 26, 200817 r Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis. ty jezdíš s benzínem pod 2000 otáček, to ti musí vybrovat i palubka , nebo je chyba ještě jinde, rozdíl je poznat hlavně při brždění a rychlém průjezdu zatáček, případně při brždění a vyhýbacímu manévru, schválně se podívejte na pohyb předního kola při ostřejším brždění s origo blokama a s cupra blokama, rozdíl na první pohled
Únor 26, 200817 r takžeCupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený. takže Cupra je nejtvrdší... Hmm..
Únor 26, 200817 r Ja tiež jazdím s autom pod 2000ot/min.Dokonca to odporúčajú v manuálu k autu. "Vyšší prevodový stupeň radiť pri dosiahnutí 2000ot/min." Vraj to vtedy najmenej žerie.Po meste,ak nie sú kopce,jazdím 60-kou zásadne na 5-ke.Motor sa nesnažím tlačiť a ani to nijako netrasie.Plyn len zľahka,aby to držalo rýchlosť.Na také kľudné flákanie sa po meste to stačí.Samozrejme ak chcem svižnejšiu jazdu nebránim sa ani vyšším otáčkam.Ale to som odbočil.budem mať 100tis. a asi budem musieť tiež pozrieť tie moje silenbloky a určite aj dať vymeniť.Tie s A2 sa mi zdajú ako zlatá stredná cesta,ale vraj sú najdrahšie,takže uvidíme.
Únor 26, 200817 r takžeCupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený. Pak ale nechápu, proč je na jednom silenbloku značení jak pro Audi, tak i pro Seat. Nemůžou být ty rozdíly Seat vs Audi daný ještě jinýma blokama na předku ramen? Navíc podle ETKY má Cupra i jiný přední ramena než F - dělají vyšší rozvor.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.