Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Daju sa tie silenbloky nalisovat na beznom zveraku doma v garazi??

Daju sa tie silenbloky nalisovat na beznom zveraku doma v garazi??

Ja som to robil pod lisom a tažšie to ide ako klasicke.

musíš mít něco o správném průměru, aby jsi to dokázal dovnitř vlisovat

jj třeba nějaký starý ložisko...nebo tak něco...

Aha, uz mi to je jasne. Diky

 [q 

Upraveno od Jar_da

OUKEJ PANE JAKre ;)

a hlavně bacha, ať ho nedáš opačně, musí být se zadní hranou hliníkové konzole, laicky řečeno, co nejdál od předku auta

Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183

Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke

dej foto

z Audi ?? to bude draheeeee lol

Co len ludia nevymyslia za kombinacie. :)

Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183

Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke

cenu zisťujem, ma ale kapanek mäkšie špecifikacie ako Cupry ale myslim že je tuhší ako origo fabia

OK cena je 551,0 SK za kus

Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183

Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke

A2 a cupra jsou ty samé, je na nich jak kód pro Audi, tak pro S. Cupra - viz tady

hej hej aj podla sheetu je to tak resp tak isto vazerajú ale sa mi zdá že majú inú malilinko inú charakteristiku, ale to nech preskúma JaKr

Nemají, jde o jeden kus, na kterém jsou jak čísla pro Audi, tak pro Cupra ;) Možná na nějakých fotkách z5 v tomhle threadu to bude vidět ;)

Tak mi dnes prišli CUPRAky :)

Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0

cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK

no aspon niečo

Tak mi dnes prišli CUPRAky :)

Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0

cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK

no aspon niečo

taky se kloním k faktu, že jsou stejné, - NEJSOU !!!

viz další můj příspěvek

Upraveno od JaKr
nové info

No, akterý si mám tedy koupit? :o Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... :feve:

 t 

Upraveno od Jar_da

No, akterý si mám tedy koupit? :o Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... :feve:

Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis.

Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis.

ty jezdíš s benzínem pod 2000 otáček, to ti musí vybrovat i palubka :) , nebo je chyba ještě jinde,

rozdíl je poznat hlavně při brždění a rychlém průjezdu zatáček, případně při brždění a vyhýbacímu manévru,

schválně se podívejte na pohyb předního kola při ostřejším brždění s origo blokama a s cupra blokama, rozdíl na první pohled

Souhlasím s Jakrem. Auto se chová o dost "jistěji" a předvídatelněji.

takže

Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm

A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm

Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm

je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený.

takže Cupra je nejtvrdší... :) Hmm.. :palec2:

Ja tiež jazdím s autom pod 2000ot/min.Dokonca to odporúčajú v manuálu k autu. "Vyšší prevodový stupeň radiť pri dosiahnutí 2000ot/min." Vraj to vtedy najmenej žerie.Po meste,ak nie sú kopce,jazdím 60-kou zásadne na 5-ke.Motor sa nesnažím tlačiť a ani to nijako netrasie.Plyn len zľahka,aby to držalo rýchlosť.Na také kľudné flákanie sa po meste to stačí.Samozrejme ak chcem svižnejšiu jazdu nebránim sa ani vyšším otáčkam.Ale to som odbočil.budem mať 100tis. a asi budem musieť tiež pozrieť tie moje silenbloky a určite aj dať vymeniť.Tie s A2 sa mi zdajú ako zlatá stredná cesta,ale vraj sú najdrahšie,takže uvidíme. B)

takže

Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm

A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm

Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm

je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený.

Pak ale nechápu, proč je na jednom silenbloku značení jak pro Audi, tak i pro Seat. Nemůžou být ty rozdíly Seat vs Audi daný ještě jinýma blokama na předku ramen? Navíc podle ETKY má Cupra i jiný přední ramena než F - dělají vyšší rozvor.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.