Přejít na obsah

Silentbloky přední nápravy, vůle nápravy


TiGeRZ

Doporučené příspěvky

Tak mi dnes prišli CUPRAky :)

Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0

cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK

no aspon niečo

taky se kloním k faktu, že jsou stejné, - NEJSOU !!!

viz další můj příspěvek

Editováno: , autor: JaKr
nové info
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, akterý si mám tedy koupit? :o Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... :feve:

Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis.

ty jezdíš s benzínem pod 2000 otáček, to ti musí vybrovat i palubka :) , nebo je chyba ještě jinde,

rozdíl je poznat hlavně při brždění a rychlém průjezdu zatáček, případně při brždění a vyhýbacímu manévru,

schválně se podívejte na pohyb předního kola při ostřejším brždění s origo blokama a s cupra blokama, rozdíl na první pohled

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže

Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm

A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm

Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm

je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený.

takže Cupra je nejtvrdší... :) Hmm.. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja tiež jazdím s autom pod 2000ot/min.Dokonca to odporúčajú v manuálu k autu. "Vyšší prevodový stupeň radiť pri dosiahnutí 2000ot/min." Vraj to vtedy najmenej žerie.Po meste,ak nie sú kopce,jazdím 60-kou zásadne na 5-ke.Motor sa nesnažím tlačiť a ani to nijako netrasie.Plyn len zľahka,aby to držalo rýchlosť.Na také kľudné flákanie sa po meste to stačí.Samozrejme ak chcem svižnejšiu jazdu nebránim sa ani vyšším otáčkam.Ale to som odbočil.budem mať 100tis. a asi budem musieť tiež pozrieť tie moje silenbloky a určite aj dať vymeniť.Tie s A2 sa mi zdajú ako zlatá stredná cesta,ale vraj sú najdrahšie,takže uvidíme. B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže

Cupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm

A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm

Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm

je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený.

Pak ale nechápu, proč je na jednom silenbloku značení jak pro Audi, tak i pro Seat. Nemůžou být ty rozdíly Seat vs Audi daný ještě jinýma blokama na předku ramen? Navíc podle ETKY má Cupra i jiný přední ramena než F - dělají vyšší rozvor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...