jogofogo Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Daju sa tie silenbloky nalisovat na beznom zveraku doma v garazi?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 Daju sa tie silenbloky nalisovat na beznom zveraku doma v garazi?? Ja som to robil pod lisom a tažšie to ide ako klasicke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 musíš mít něco o správném průměru, aby jsi to dokázal dovnitř vlisovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 jj třeba nějaký starý ložisko...nebo tak něco... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 Aha, uz mi to je jasne. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 (editace) [q Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 20. Únor 2008 Sdílet Vloženo 20. Únor 2008 OUKEJ PANE JAKre a hlavně bacha, ať ho nedáš opačně, musí být se zadní hranou hliníkové konzole, laicky řečeno, co nejdál od předku auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183 Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 dej foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jogofogo Vloženo 21. Únor 2008 Sdílet Vloženo 21. Únor 2008 z Audi ?? to bude draheeeee Co len ludia nevymyslia za kombinacie. Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 cenu zisťujem, ma ale kapanek mäkšie špecifikacie ako Cupry ale myslim že je tuhší ako origo fabia OK cena je 551,0 SK za kus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 Inak dnes mi Almi povedal že by pasli aj z AUDI A2 - 8Z0 407 183Nie sú plné, ale ani tak "prázdne" jak fabiacke A2 a cupra jsou ty samé, je na nich jak kód pro Audi, tak pro S. Cupra - viz tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 hej hej aj podla sheetu je to tak resp tak isto vazerajú ale sa mi zdá že majú inú malilinko inú charakteristiku, ale to nech preskúma JaKr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 Nemají, jde o jeden kus, na kterém jsou jak čísla pro Audi, tak pro Cupra Možná na nějakých fotkách z5 v tomhle threadu to bude vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 dej foto tak tu sú tie z A2: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=13060 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 22. Únor 2008 Sdílet Vloženo 22. Únor 2008 Tak mi dnes prišli CUPRAky Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0 cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK no aspon niečo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 (editace) Tak mi dnes prišli CUPRAky Sú to fakt tie isté ako na A2, je na nich biely pásik namalovaný a na gume označenie dielu biely - 6LL, žltý - 8Z0 cena za kus tuším 331 alebo 301 SK? Servisák dal zlavu na 554SK no aspon niečo taky se kloním k faktu, že jsou stejné, - NEJSOU !!! viz další můj příspěvek Editováno: 25. Únor 2008, autor: JaKr nové info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 No, akterý si mám tedy koupit? Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 (editace) t Editováno: 18. Září 2009, autor: Jar_da Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dudusk Vloženo 25. Únor 2008 Sdílet Vloženo 25. Únor 2008 No, akterý si mám tedy koupit? Origo chcípáky nechci...ale zase nechci aby mi to vibrovalo... Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Já mám 1,4MPI a vibruje to pod 2000ot/min, že by to nějak výrazně drželo líp stopu se říct nedá, nevím, asi bych si je už nedal...Snad aspoň dýl vydrží, ty původní měly 100tis. ty jezdíš s benzínem pod 2000 otáček, to ti musí vybrovat i palubka , nebo je chyba ještě jinde, rozdíl je poznat hlavně při brždění a rychlém průjezdu zatáček, případně při brždění a vyhýbacímu manévru, schválně se podívejte na pohyb předního kola při ostřejším brždění s origo blokama a s cupra blokama, rozdíl na první pohled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepek Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Souhlasím s Jakrem. Auto se chová o dost "jistěji" a předvídatelněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 takžeCupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený. takže Cupra je nejtvrdší... Hmm.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ramon Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 Ja tiež jazdím s autom pod 2000ot/min.Dokonca to odporúčajú v manuálu k autu. "Vyšší prevodový stupeň radiť pri dosiahnutí 2000ot/min." Vraj to vtedy najmenej žerie.Po meste,ak nie sú kopce,jazdím 60-kou zásadne na 5-ke.Motor sa nesnažím tlačiť a ani to nijako netrasie.Plyn len zľahka,aby to držalo rýchlosť.Na také kľudné flákanie sa po meste to stačí.Samozrejme ak chcem svižnejšiu jazdu nebránim sa ani vyšším otáčkam.Ale to som odbočil.budem mať 100tis. a asi budem musieť tiež pozrieť tie moje silenbloky a určite aj dať vymeniť.Tie s A2 sa mi zdajú ako zlatá stredná cesta,ale vraj sú najdrahšie,takže uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P2M Vloženo 26. Únor 2008 Sdílet Vloženo 26. Únor 2008 takžeCupra - 6LL 407 183 stlačení při působení 400kg radiálně 0,8mm při působení 100kg axiálně 1,5mm A2 - 8Z0 407 183, .......................................................1,5mm ....................................2,8mm Origo - 6Q0 407 183, ....................................................5,9mm ...................................10,8mm je na každém ať si vybere, já mám Cupry a jsem spokojený. Pak ale nechápu, proč je na jednom silenbloku značení jak pro Audi, tak i pro Seat. Nemůžou být ty rozdíly Seat vs Audi daný ještě jinýma blokama na předku ramen? Navíc podle ETKY má Cupra i jiný přední ramena než F - dělají vyšší rozvor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.