Přejít na obsah

Nestartuje / Špatně startuje 1.9D


Faantoom

Doporučené příspěvky

a v kolika stupnich to startuje blbe?Podle me ,kdyz prijedes zahraty,nechas to tak 20min stat a teplota klesne na 60st,ale jeste to porad nezhavi,tak to toci dlouho jak krava,vymen cidlo teploty,dej tam zelene,vyzkousis to tak,ze jak budes startovat,tak vypoj cidlo teploty a bude to pak zhavit a jak to chytne hned mas po problemu,jen dej jine cidlo nebo udelej zhaveni i na teplej motor

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...
  • o 3 měsíce později...
  • o 1 rok později...
jestli mu to nestartuje za tepla a zastudena jo,tak to nebude žhavičema a ani nijak spojené s žhavením. Měl bych podezření na nastavení vstřikovacího čerpadla.

nazdar, zistil teda niekto preco to nestartuje? ja mam ten isty problem s benzinovou, za studena v pohode za tepla sa jej nechce startovat, poradte prosim, dik Dan :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
chtěl bych se zeptat čím vyřešim : při zahřátém moturu mi nechce už nestartovat mam 1,9D.. slyšel jsem že je to prý nějaká vada naftových felicií a že se to opravit nedá.. poraďte. děkuji

Mám taky naftičku 97 r.v., feldu a také mi to dělala to samé. Na palubku jsem dal další spínač (mlhovky), do čidla teploty jdou vodiče, přerušil jsem kabel č. 1. Takže, když není motor dost teplý, cvaknu spínač a jednotka má za to, že je studený a nažhavým. Poté zase vypnu zpět. Toto jsem praktikoval cca půl roku. Poté se mi vytelil starter. Vyměnil jsem ho a ten nový točí jako ďas a zapínat žhavení při teplém motoru již není nutné. Na závěr - kldyž má starter dostatečné otáčky, tak nepotřebuješ žhavit, myslím tím teplý motor. Při studeném to je jasné, že musíš, ALE!!!!!! Ono už to žhavý když zabouchneš dveře u řidiče a žhavý, takže pokud se ti nerozsvítí žhavení při studeném motoru, tak startuj - je nažhaveno. Musel jsem to naučit svojí stařenku, neboť ta žhavila znovu. No ženský. Šťastné a veselé.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 měsíců později...

Špatné žhaviče, ucpané nebo ukapávající vstřikovače, špatné palivové čerpadlo nebo ucpaný palivový filtr = nestálý tlak paliva - nebo taky podpálené ventily či zapečené kroužky - chtělo by to dílnu, změřit vstřikovače a kompresní tlaky. Podle toho se dá usuzovat dál.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud to před opravou nedělalo, je to dost pravděpodobné - a taky by to chtělo bývalo se pojistit předem, aby to čerpadlo neudělali "výměnným způsobem" - některé dílny aby "urychlily" opravu, mají v zásobě starší, ale funkční díly, které namontují zákazníkovi na místo jeho vadných. A ne vždycky je to nově namontované v úplném pořádku. Prostě si na čerpadle udělat značku, aby opravili a znovu namontovali to vaše, které v autě bylo původně - a pokud by bylo nutno měnit, aby se měnilo za funglovku, ne repasi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

motor toci ale nenastartuje

01050 Kontrola žhavicích svíček -

- přerušení/zkrat na kostru/zkrat na plus

01204 Snímač teploty chladicí kapaliny -

- zkrat na kostru/přerušení/zkrat na plus

01209 Signál otáček od alternátoru, sv.W -

- žádný signál

jeste tam byla jedna chyba ale ja blbec si ji nepamatuji po smazani uz to nic nenaslo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kamarát má felíciu 1.9 D a prestala mu štartovať. Iný kamarát mu poradil, že to bude čerpadlo, tak ho vymenil za druhé, ale nepomohlo to. Čerpadlo naftu tlačí naspäť do prepadu, ale ku vstrekom neide nič. Môže byť čerpadlo prepojené s imobilizérom tak, že treba to nové čerpadlo nejako nakodovať? Alebo je chyba niekde inde?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

AHOJKY POTREBOVALA BYCH PORADIT MAM FLICII 1.9 r.v99 nachce to startovat baterka je nova rok obcas to nastartuje a nekdy nic dneska sem nastartovala napoprve ujela jsem asi 15KM a chciplo to a uz jem to nenakopla po roztazeni to znovu chytne ale trebe prez kabely nic prosim poradte mi abych treba nekupovala zbytecne novy starter

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau,

mám podobnej problém, akorát na 1,3 benzín kombi r.v.1995

špatně chytá, jen pod plynem

nechal sem dělat takovou menší generálku ... celá nová spojka,olej v převodovce, ramena přední nápravy,všechny klouby a silembloky, vodní čerpadlo a spousta dalších prkotin, dělá mi to takovej maník v garáži, když jsem to od něj přebíral tak to špatně chytalo, řek mi že mi prej vyschnul benzín v přívodu paliva, že to přejde ,bylo to tam dost dlouho a prej nestartoval ...

druhej den jsem to už nenatočil ... vyměnil sem svíčky ... po 17 000km, byly dost špinavý ale ne vypálený ... pak to chytlo ... ale jen pod plynem ... a po startu to koktalo, jako by se motor hádal, tak jsem to skoušel vytáčet, a ve středních otáčkách ok ale ve vysokých také střílela ... někdo tvrdí že je to špatnej benzín, palivový čerpadlo, bordel v klapce, řídící jednotka ... tak jsem začal benzínem ... bohužel nádrž byla skoro plná tak jsem se pokusil rozředit palivo v nádrži kvalinějším benzínem, nic, koupil jsem přípravek proti zamrzání vody v nádrži, zatím nic, .... nemáte někdo nějakej nápad ať nelítám zbytečně na diagnostiku ... pokud nepomůže ten přípravek na vodu v nádrži, tak skusím ještě koupit přípravek co se stříkne pod palivovej filtr a čistí klapku ... jo ještě mi někdo říkal že může netěsnit hlava mototru nebo pístní kroužky, co už mi příjde dost přehnaný ... auto má cca 117 000km což je dost brzo na výbrus, nebo hlavu ....

děkuji za všechny nápady a rady ...

s pozdravem štěpán

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobnou nezdobu dělá netěsné sací potrubí - mezi samotným hrdlem se vstřikovačem (pod škrticí klapkou) a rozdělovacím sacím potrubím je příruba - ta když netěsní, tak motor saje falešný vzduch, není dodržen stechiometrický poměr paliva a vzduchu a motor střílí jak pirát Morgan někdy střídavě do výfuku i do sání, špatně chytá (má chudou směs - ten plyn pro start tomu odpovídá), nechce táhnout a koktá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odšroubovat, očistit od starého těsnění a po kontrole rovinnosti styčné plochy (stačí pravítko a podívat se zboku - nerovnosti prosvítají) založit nové těsnění a znovu stáhnout šrouby. "Nějaké přetěsňování" je na pikaču, těsnění musí držet pohromadě - jak se ho kus odlomí, sežere ho motor a hrozí poškození ventilů/válců. Takže radši žádné náhražky - ale poctivé nové těsnění.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,vlastním Škodu felicia 1.9D.A mám s ní nasledující problém,Když venku klesne teplota hlouběji pod nulu auto nestartuje.Jsem vyučený auteelektrikář takže jsem nejprve vyměnil baterku protože předchozí již v zimě neudržela napětí,poté jsem vyměnil startér a dal jsme tam z felicie 1,3.Protože jsem se dočetl že je výkonější má větší točky.Ale nic nepomohlo vypadá to následovně.Nasednu do auta nažhavím po zhasnutí kontrolky starter zasune pastorek motor pootočí zhruba o půl otáčky a všechny kontrolky na přístrojové desce zhasnou.když vypnu klíček a obřad opakuji otočí se to o 1-2 otáčky a to je vše pak to opět zhasne.A takhle to dělá dokud to neodnese baterie.Dnes sem zustal večer na parkovišti a musel pro mě dojet syn.přes startovací kabely jsme připojily paralelně druhou baterii..A bylo to to samé.takže v napětí na baterii to není.Prosím naléhavě o radu.Děkuji za jaký koli nápad nebo zkušenosti s tímto problémem a jeho vyřešení....:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co takhle použít měřák? Změřit napětí baterie přímo na pólech baterie (při startu), napětí přímo na startéru (při startu), zkontrolovat vedení ke startéru, zkontrolovat ukostření baterie a zkontrolovat ukostření motoru, popřípadě změřit ubytky na přechodech (Baterie-karoserie-motor, ap.)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se obávám, že startér od benzínové "jednatrojky" byť i s planetovým reduktorem nemá takový krouťák, aby utočil "jednadevítku" dehta. Právě na diesel musí mít startér vyšší výkon - je vinutý silnějším drátem a také odebírá z baterie mnohem vyšší proud, než jaký bere startér "od benzína". Důvodem je zdruba dvojnásobná komprese dieselu proti benziňáku. Jako první bych tedy vrátil do auta původní "dýzlácký" startér - můžeš ho nejdřív nechat překontrolovat (uhlíky, ložiska, výsun, spínač). Pak bych překontroloval žhaviče, celý obvod spínání žhavení plus celou palivovou soustavu - podávací čerpadlo i vstřiky. Uvědom si, že celý problém může být způsobený i špatným palivem nebo něčím, co se do paliva dostalo - stačí obyčejná blbá voda, která jednoduše pod nulou zamrzá a může klidně zalepit ledem podávací čerpadlo v nádrži. Teprve potom, až budeš mít jistotu, že to není v palivu a žhavení bych šel po elektrice a výměně startéru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

S padáním nafty jsem se ještě nesetkal. Je tam podtlakové nasávání vstřikovacím čerpadlem, takže pokud by Ti padala nafta, tak je to netěsností u hadiček s naftou, ale to bys poznal hned. Zkontroluj si, jaký Ti jde kouř z výfuku hned po nastartování. Jestli je šedý až bílý, tak máž v hajzlu některé žhavící svíčky. Pokud to jednou nastrartuje a jednou ne, tak běž po elektrice, zkus taky zkontrolovat pojistku žhavení v motorovém prostoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...