Komárek Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Jak píše Jirka ani jeden z motorů tě výkonově nezklame, protože jsi do teď jezdil v ropáku, bude ti asi bližší než benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 23. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 23. Listopad 2007 tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř. Určitě u 2,0 TDi nebudeš dosahovat spotřeby pod 6 litrů jako jsi měl u 66 KW. V dnešní době je nafta dražší než benzín , což hodně lidí odradí od koupě TDi , ale benzín bude od nového roku zase dražší než nafta. Já jsem pro naftu , zatím mám najeto přes 6.000 km , takže nemůžu soudit. Ale doufám ,že to co se píše o tomto motoru ,že je nespolehlivý nebude v mém případě pravda. TFSi je výbornej motor ,ale budeš muset řešit spotřebu . Pokud ti nejde o spotřebu ,ale o výkon tak to neřeš u kup TFSi . Pokud ti jde o spotřebu kup TDi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 tak jestli jezdíš s TDI 66kW, tak určitě nebudeš zklamanej ani s jedním z těch dvou motorů. Spíš budeš mít dojem, že jsi v letadle. Ale z čeho bys moh být zklamanej, pokud bys koupil TFSI, je určitě spotřeba. V tom směru by tě ale mohla zklamat i ta TDI, protože za tak málo, jako jezdíš teď, už nikdy jezdit nebudeš. S tím se smiř. Určitě u 2,0 TDi nebudeš dosahovat spotřeby pod 6 litrů jako jsi měl u 66 KW. V dnešní době je nafta dražší než benzín , což hodně lidí odradí od koupě TDi , ale benzín bude od nového roku zase dražší než nafta. Já jsem pro naftu , zatím mám najeto přes 6.000 km , takže nemůžu soudit. Ale doufám ,že to co se píše o tomto motoru ,že je nespolehlivý nebude v mém případě pravda. TFSi je výbornej motor ,ale budeš muset řešit spotřebu . Pokud ti nejde o spotřebu ,ale o výkon tak to neřeš u kup TFSi . Pokud ti jde o spotřebu kup TDi. Asi tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Asi tak... Děkuju za podporu Mischichko. Chtěl jsem jet dneska na besídku , ale bohužel nemám čas. Příště mě ,ale určitě už poznáte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 nic proti naftě... hehe... ale do RS bych si naftu fakt nekoupil! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Nerad bych tu zas rozpoutal never ending debatu o tom jak je diesel lepší než benzín, ale asi takhle. I v pružném zrychlení TDi s krouťákem o 70 Nm/min větším neměl šanci, a tak to je i na silnici, sejdou-li se dva stejně zdatní řidiči. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? V Auto Jarov nabízí bílou RS Combi TDI za 725 000,- v dobré výbavě, cca 30 000 najeto.V bazarech není hned jen tak k vidění. Jsou tam taky v podobném stavu 4ks TFSI Combi po 650 000,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 V Auto Jarov nabízí bílou RS Combi TDI za 725 000,- v dobré výbavě, cca 30 000 najeto.V bazarech není hned jen tak k vidění. Jsou tam taky v podobném stavu 4ks TFSI Combi po 650 000,- Jo jo na Jarově mají největší výběr zánovních vozů Škoda . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 Ve Žďáře stojí tahle černá. Dokonce má správný motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 za tyhle peníze si v Německu koupím novou v kombajnu a v naftě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doli Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Pokud to mas jako pracovni auto, a budes s tim hodne casto jezdit, tak ber diesel. Pokud na obcasne jezdeni, tak TFSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bburago Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Pokud to mas jako pracovni auto, a budes s tim hodne casto jezdit, tak ber diesel. Pokud na obcasne jezdeni, tak TFSI. Přesně tak jak říká Doli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tazyy Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 S jakou motorizací mam autí koupit, abych nebyl zklamán a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? Přesně jak se tady píše...Musíš vědět sám, jestli ti je jedno za kolik jezdiš. Pak ten výběr nebude tak složitý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trocken Vloženo 24. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2007 (editace) a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě Editováno: 24. Listopad 2007, autor: Trocken Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
omiko Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 ja mam naftu v OII ale ked som pocul Mischickovu TFSI, tak som hned pochopil co by som volil pri RS... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 (editace) a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě Střední třída: rychlejší - passaty 3.2FSI, a chystané R36(a těch u nás jezdí pěkně málo, většina je 2.0TDI), ford možná tak focus ST a mondeo ST, opel...možná jejich šestiválce a OPC (ještě jsem je na cestě skoro neviděl) audi - většina 3.0TDI....srovnatelné s TFSI, BMW jsou rychlejší od jejich benzínových tří-litrů. MB...většina jich u nás jezdí s motorem 220CDi..a těch rychlejších je u nás poskrovnu..takže říkat, že ti ukáže kufr 90% aut střední třídy je myslím - u nás - hodně nepřesná informace..bavím se tedy o TFSI... Editováno: 25. Listopad 2007, autor: Stepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 IMHO pokud se někdo nedokáže rozhodnout, jestli chce TFSI nebo TDI, tak bych mu radil vzít benzín a nemůže být zklamán, protože to je prakticky dokonalej motor. Kdo bere naftu, tak ví proč to dělá a taky ví, co od ní může čekat...takže je to člověk, který jezdí mraky kilometrů denně a využije jedinou výhodu ropáku - spotřebu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 IMHO pokud se někdo nedokáže rozhodnout, jestli chce TFSI nebo TDI, tak bych mu radil vzít benzín a nemůže být zklamán, protože to je prakticky dokonalej motor. Kdo bere naftu, tak ví proč to dělá a taky ví, co od ní může čekat...takže je to člověk, který jezdí mraky kilometrů denně a využije jedinou výhodu ropáku - spotřebu Asi,tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 (editace) Editováno: 25. Listopad 2007, autor: Stepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stepa Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín! Jasně že se na cestě nezávodí...to přece všichni víme!! ale někdy si taky člověk může zajet do Německa, nebo může využít zrychlení apod...No, zajímalo by mě, do jaké třídy tedy octavia patří? když ne do střední... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 25. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2007 a nechal za sebou všechny "rádoby" závodníky? Díky za odpovědi? no, abys nebyl překvapenej Tak nějak, 90% aut střední třídy ti snadno ukáže kufr, tedy pokud se řidičům bude chtít závodit. RSko je jen nejrychlejší Škodovka, nikoliv nejrychlejší auto ve své třídě asi by to chtělo specifikovat, o jaké třídě mluvíš... protože jestli se nepletu, tak O II. nepatří do střední třídy! a ještě jedna poznámka... na silnicíh se NEZÁVODÍ!!! takže pro kupce je důležité, zda se mu auto líbí, jak se v něm jede, jak silný má motor a cena!!! silný auta jsou dobrý akorát na předjíždění , i HTPčko jede 160 km/h. každopádně bych se někdy chtěl svézt s TFSI... protože co jsem viděl na videu, tak se mě to zdá jako super motor! a jak už jsem psal, dávat naftu do RS? podle mě blbost... benzín je benzín! Jasně že se na cestě nezávodí...to přece všichni víme!! ale někdy si taky člověk může zajet do Německa, nebo může využít zrychlení apod...No, zajímalo by mě, do jaké třídy tedy octavia patří? když ne do střední... nižší střední.... ale dalo by se říct, že je O II. na rozmezí nižší střední a střední! ale např. Passat je opravdu o třídu výš! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.