Přejít na obsah

problém při studeném startu - dušení


HONZA83

Doporučené příspěvky

zdravim, souhlasim s diagnostikem, ovsem uvodni popis zavady byl pro me naprosto vystizny a jasny ! :)

s touto "zavadou" se potykam uz druhou zimu, diagnostika nikdy nic nehlasila, jen to proste po studenem startu skubalo a dusilo se. jak to zacalo letos znova, prosel sem dukladne cele forum a nasel hodne prispevku a rad - resit jsem zacal tim nejjednodusim, coz bylo vycisteni skrtici klapky a kontrola hadic. a pomohlo to !

jo a ty dva tisice ve zn. servisu jsou uplne ale uplne mimo...grrr. muj "garážník" to udelal asi za dve stovky.

sam jsem laik, takze podrobnosti o zpusobu cisteni nevim - je potreba toho garaznika odbornika.

ahoj, asi mi budeš muset půjčit tvého garážníka ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, zatím to vypadá se mnou dobře. Nechal jsem vyměnit čidlo chl. kap. a od té doby se to nestalo. Ale možná proto, že nebyla taková zima (kolem 0°C). Dnes mi ráno ukazoval teploměr 0.5°C, tak uvidím až pojedu odp. z práce.

Jinak mě zachránilo to čidlo. :)

Vadné čidlo teploty by měl poznat Vag. Mě ŘJ projel servisák a zjistil chybu na čidle.

Včera jsem taky vyměnil čidlo teploty. Piráta za 230,- za origo za 650,-. Piráta jsem tam měl asi 4 měsíce. Ukazoval hrozně. Dle ručičky plná provozní teplota po 12km jestli tak fungoval i pro ŘJ motoru tak pěkně děkuji. Vyhozený prachy za piráta. Dnes s novým čidlem po 4 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,

chtěl bych Vás poprosit o pomoc. 1.8T benzín, 132kw, 2001, 130 000km originál. Problém: pouze při studených startech po zapnutí zapalování a startování motor naskočí, ale několik vteřin běží nepravidelně (jakoby se dusí). Někdy úplně zhasne a někdy přidám trochu plyn a chytne se. Ve Škodovce (Ústí n. Labem) si nevědí rady. Jezdím tam na pravidelné servisky a vždy nechávám potřebné díly měnit. Před měsícem jsem měnil čidlo (cca1000,- u Škoda) a zpozoroval jsem pouze minimální uklidnění. Svíčky měněny dle servis. intervalu. Baterií to asi nebude. Po přečtení některých témat by mohl být problém ve startéru. Po nastartování v motoru něco zadrnčí, ale to asi nesouvisí s mým problémem dusícího se startu. V létě bez problému, pouze teď v zimě. Nevím si už rady. Prosím poraďte.

Předem díky za Vaše rady.

Mam OCT 1 1.6 75kw a mne to robi tiez niekedy za studena a problem vraj je v EGR ventilu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost,

jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže kol9

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak musím zaklepat, ale po výměně toho čidla je klid a to už máme několik dní mrazy a dušení se neprojevilo, starutuje bez problémů a vše funguje jako v létě, takže spokojenost,

jsem rád, že to nemusím řešit a shánět dobrý slušný a slólidní servis, kde mi nevymění půlku motoru a stejně to nepomůže kol9

Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsem rad, ze Ti to funguje...ale me to dela tak jednou za 3 tydny...takze jeste nekric Hura, kdyz jsi jeste nepreskocil :)

jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? kol100

zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět

opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic :rock:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jakým způsobem tento problém řešíš? nebo to necháš jentak, protože to zas takový problém není? kol100

zkus zavolat Jandovi do Cimbu - dělají přece čipy a zaměřují se i na diagnostiku, takže by ti mohl trochu poradit - výsledek dej vědět

opravdu jsem asi možná přeskočil, od výměny zatím nic :rock:

zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi....

ahoj, jsem objednán na úpravu (čip) ŘJ Cimbu a po úpravě už se to neobjeví. Je to výrobní chyba SW a tuto méně závažnou vadu títmto způsobem lze odstranit. Toť dobrá zpráva, až budu mít po čipu, tak dám vědět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zatim nijak neresim....vymenil jsem svicky.....nic......necham to asi na nekoho z kluku z prazskyho servisu, az k nim pojedu s vice vecmi....

možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek) ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná bys ještě mohl zkusit nechat zkontrolovat zapalovací cívky, ať vyloučíš další příčinu, (po mé zkušenosti by to mohla dělat některá ze 4 cívek) ;)

Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat?

Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caw.Daju sa skontrolovat Wagom tie cievky?Alebo sa daju nejak premerat?

Nemate niekto foto tych cievok a kde sa nachadzaju presne?Ja mam O1 1.6 75 kw 11/2003

ahoj,

viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku,

u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj,

viz můj příspěvek v podobém tématu: Můžeš nechat zkontrolovat zapalovací cívky. Motory zážehové se 100-125PS mají 2 zap. cívky, které jsou namontované ve společném pouzdru s koncovým výkonovým stupněm přišroubovaném k hlavě válců. Každá zap. cívka obstarává 2 válce. Můj motor 180PS má už cívky 4 a jsou upevněné přímo nad svíčkami.

odp.: samozřejmě lze zjistit po napojení do zásuvky registr závad, kde by ti mělo ukázat vadnou zap. cívku,

u mne jsou namontovány přímo nad svíčkami (takové jakoby fajfky, nahoře pryžový vstup pro konektor a dole se mění v ocelový děrovaný váleček cca 20cm, ale to jest u 180PS motoru), ty musíš najít koncový výkonový stupeň (krabička do které jde zap. kabel skrz zapalovací transformátor a vychází další konektor) - když půjdeš po zapalovacím kabelu od svíčky, který vede do mechanického vysokonapěťového rozdělovače, který rozděluje zap. napětí na jednotlivé svíčky, a z něho opět vychází zap. kabel, který vede do té krabičky, kterou hledáš, tak to najdeš, ale možná bude rychlejší, když zajdeš někam do škodovky ať ti to změří a zkontrolují (cca100kč)

Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Caw.Na Slovensku aspon u nas radsej si dam zrobit transplantaciu srdca ako ist do niektoreho servisu si dat nieco zmerat.Chces zaplatit a nemas komu.Kazdy je majster sveta ale ked treba zistit chybu ktoru neukazuje Wag tak je to v ....

to znám velmi dobře a nejsem ze Slovenska, musíš hledat a hledat až najdeš lepší servis

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny octavaky,

od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém.

Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě.

Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny.

Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo.

Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny octavaky,

od října jsem majitelem Octavie 1,6 75kw a před vánocemi mně postihl podobný problém.

Při studeném startu motor bez problému naskočil,ale po vteřině zdechll.Po znovunastartování bylo vše poměrně v pořádku,ale čím byla větší zima,tak auto začalo asi po 100m cukat a pak bylo vpohodě.

Včera jsem auto odvezl do servisu a čekal na výsledek,dnes jsem ho vyzvedl a vše je v pořádku,jede jako vyměněné a celý problem byl v hadici k EGR ventilu,ta měla prasklinu.Oprava stála 800,-kč včetně zapůjčení náhradní Fábie na dva dny.

Už několik let jezdím servisovat všechny auta k firmě Autoštangl autodílna 409,je to kousek od Ostravy,vžycky mi ve všem vyšli vstříc a ceny jsou oproti autorizovanému servisu přijatelné a poslední 2 roky co pořídili Fábií jí půjčují zdarma jako náhradní vozidlo.

Kdyby někdo z okolí hledal solidní servis,tak mohu jen doporučit.

Caw.Ktora to bola hadica?Nemas foto?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...