Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahojte, 

Při zařazené rychlosti slyším slabé klepání (zapnuté rádio to přehluší) a při neutrálu či vyšlápnutí klepání přestane. Nová spojka, setrvačník a měněné oleje převodovky a haldexu, najeto ani ne 10000km po výměně.

Začalo to dělat až tento týden.

Přikládám soubor s tím zvukem.

 

Díky za tipy. 

VID_20200423_050445~3.mp3

Editováno: , autor: jackki
Přiložen zvuk
  • o 3 měsíce později...
Vloženo
V 3. 11. 2019 na 12:47, tommino napsal:

ahojte, mám 2.0 FSI (110KW) 4x4 a vyskočil mi problém senzor pre kontrolu spalin ( 06F907807B ), v servise mi vraveli, že potrebujem origo diel za cca 500eur, tak sa vás chcem opýtať či s tím mal niekto problém a či je naozaj nutné dať nejakých 500eur za súčiastku alebo či mi neviete poradiť nejakú alternatívu, vďaka za každé info...

 

Pokud to je sensor NOx tak znamy ho ma pokazeny uz mnoho let a funguje.

Vloženo

Motor fungovat bude. Vrstvené spalování fungovat nebude. Možná by stačil jen nový senzor a napojit ho na stávající kabely. Nevím jak moc choulostivá je na to škodovka. Např. BMW je citlivé jak sviň a nic než origo BMW díl za 11-14tis nefunguje.

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Zdravím chlapy , jdu si k Vám pro radu , již třetím rokem jsem majitel 2.0 FSI a motor až na cvakání ( napínák ) je bezproblémový a mohu jen chválit , ovšem od začátku mi přijde , že jde až příliš páry z výfuku ( po zahřátí motoru , klidně i po 100 najetých km ) máte to také tak ? Nebo mám hledat někde nějakou chybičku ? Chládící kapalina se neztrácí , tak nevím co by mohlo být příčinou ( občas i když prošlápnu plyn po jízdě tak teče voda )

Na STK mi zapsali špatné uložení výfuku nebo něco takového , myslítě , že by to mohlo mít nějaký vliv ? Ještě jsem to nestudoval , každopádně mi přijde že té vody tam bude někde hodně podle té páry , není to extra hustá pára , ale za to je tam pořád a čím větší zima tím více , děkuji

Vloženo

Ahoj, mám to úplně stejně. Nechci říct, že je to normální. I když u toho motoru asi jo.., ale taky mě to celkem irituje. Voda z výfuku to stejný. Možná se tam právě někde voda hromadí, což není nic neobvyklého. Ale zároveň by se to taky po svižnější jízdě mělo odpařit. 

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím všechny,

po 14 letech zreznul střední díl výfuku. Resp. vývodní trubka směr koncový tlumič výfuku. Asi by se to dalo navařit zpět, ale radši bych tam dal "nový" díl. Brand-new díl za 7 tis tam dávat nechci. Můžu tam dát za 2ku nový středový díl zn. Walker nebo co to je. Ale už tvar neodpovídá orginálu.

 

A teď -> zdá se, že 1.8 TSI mělo stejný středový díl + koncový díl. Dle etky mají 2.0 FSIčka různé indexy výfuku i dle toho jaký to je kod motoru.. Tak nevím.. mužu to tam dát? Předpokládám, že jo.. TSI měly menší průměr koncovek výfuku, ale to asi není podstané. Spíš si říkám, aby vnitřnosti těch tlumičů nebyly jinak poskládané a nemělo to vyšší odpor vyfukových plynu pro ta turba?

 

Konkrétně bych tam rád vrznul tohle z Sbazaru.

 

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahojte. Mám najazdené 162000 km a stále mi vyhadzuje chybu snímača klepania motora slabý signál. Snímač sa vymenil a porucha sa neodstránila. Nikto z vás sa nestretol s tým problémom. Ďakujem za vaše rady.

Vloženo

Robili mi to v autorizovanom servise a doťahovali to na presne určený moment. Ďalší postup je že to musí skontrolovať elektrikár, ale chýba sa objavuje sporadicky. Po zasvieteni kontrolky auto je lenivejsie.

  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)

Ahoj všem,

prosím, můžete mi někdo popsat správný způsob měření kompresních tlaků? V dílenské příručce je napsáno:

  1. Teplota motorového oleje musí být nejméně 30 °C
  2.  Elektrické napájení v pořádku
  3. Otevřít víko pojistkového boxu v motorovém prostoru 
    a vytáhnout pojistku F26 napajecího relé pro Motronic 
    -J271-
  4. Demontovat zapalovací cívky a svíčky
  5. Zkontrolovat kompresní tlak
  6. Zastartovat motorem
  7. Spouštěčem protáčet motor tak dlouho, až kontrolní 
    přístroj nezaznamená a nezobrazí žádný nárůst tlaku

Dále je v DP pro motory BLR, BLX že nový motor měl 13-16 barů, bez opotřebení 8 barů. 

Pro kod motoru BLY pak nový 11-14 barů. Mez opotřebení 7 barů.

 

Udělal jsem to přesně dle návodu a naměřil jsem na všech válcích 15 barů. Jemné niance tam samozřejmě byly typu 14,8-15, ale to ted nemá takový vliv. 

Upřímně nečekal jsem, že po 320 tis.km naměřím jen o 1 bar menší tlak než u nového auta... Je mi to trochu divné.

 

Jde mi o to, že jsem se na netu setkal s instruktážním videem, kde odpojili úplně jiné relé a navíc při startování sešlápli plyn až na podlahu. 

 

 

Editováno: , autor: Hlídač
  • o 5 měsíců později...
Vloženo

informacia pre vsetkych ktory tu chcu najst informacie k 2.0 FSI a take ku 4x4 FSI.,...59stranok skoro o nicom..precital som to a az na par info som tu nic nenasiel...nic proti zakladatelovi tematu ale aby ludia tu zbytocne nelistovali a necitali 59 stranok a hladali podrobne informacie..skor je to tu taka diskusia o TDI vs FSI, spotreba a nic konkretneho...hladajte skor cez lupu 

  • o 1 rok později...
Vloženo

doporucujem skontrolovat pri vymene aj retaz a napinak na druhej strane...zalezi jaky servis to robi...ale pocitaj cca 7000kc podla toho kolko si napocita za rovody a pumpu (na internetu INA SKF cca 2800kc)..k tomu ak chces aj ten retaz a napinak tak dalsich 3000kc naviac + praca

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj, chci se zeptat, jak je to s karbonizací motoru. Je to velký problém, popřípadě v kolika km by se to mělo začít řešit a čím tý karbonizaci napomáhám? Benzínem s nízkým oktanovým číslem? Děkuji za odpovědi.

Vloženo

ja som kupoval auto s 200tis km...pri rozvodoch sa hodil dole vrch motoru a mechanik vravi ze pekne ciste vnutro skoro ziadny karbon..doporucil pri vymene urobnit preplach oleja pred vymenou...a samozrejme tankujem iba 98+ benzin...95 iba ak potrebujem sa niekde dostat kde maju 98+...aditiva do benzinu a auto vporiadku..kazde auto je ine...niekdo ma problemy uzu pri 150tis km a niekdo nema vobec..majitelka predoumnou tankovala len 95 a auto vazne ciste...mozno stastie ...kedze vsetci tvrdia ze 2.0 FSI je najhorsi motor od skodovky :)chce to nejaku lasku a jazdit i cez vysoke otacky a sem tam ho podrzat v otackach...ja mam 2.0 FSI 4x4 a pri jazde na dialnici 140km/hod mi to ukazuje 4000ot/min tak auto pekne cuca benzin a cisti sa :) nemam daleko od domu benzinku s 98 a vela nejazim takze neriesim ci je drahsi o 2 alebo 3 kc  ;) 

Vloženo

@cico86 Tak co jsem se teď koukal tak jsem vč. DPH někde na 7k Kč jen za material (conti sada rozvody + pumpa + klinový s napínákem).  Celkem vážně přemýšlím, zda si to neudělám sám.. jestli mi za to ten čas stojí nebo to nechám někomu udělat.

 

@markos já mám najeto 360k km, ventily zasviněné jako prase, saní taktéž. Ze sání to není v lidských silách dostat. Z ventilů ještě dejme tomu.. Nicméně auto jezdí jen a pouze na N95 a jezdí stále. Teď jsem vyměnil olej a za 15kkm si to vzalo litr. Je to předokolka, která při 140 točí 3500 ot. 

Vloženo

jj bývá zvlášť ještě napínák a řetěz. Teda autorizák to asi bere komplet, nevím. Každopádně já když měl rozdělaný dekl, že ten řetěz a napínák vyměním, tak ani za boha nešlo povolit šroub nastavovače. Jako ani rázákem ani tyčí. Tak jsem to tam nechal a jen vyměnil napínák což přes řetěz byl voser neskutečný. Znova už bych to nedělal. A buď to nechal někoho udělat nebo se na to rovnou vy...

Vloženo

mne mechanik daval dole vacku a tak povoloval ten nastavovac...vravel ze lepsie nez ho strhnut na motoru :) je to vzdycky od servisu..ja som si nedavno daval robit 2x vlnovec na aute a servis mi dal fakturu a mal to +/- ako cena v autokelly...takze cenu odhadnes a praca podla toho ako je zrucny a ako bude chciet zarobit :) ak ma clovek sikovny servis, tak celkovu cenu odhadne dopredu...neviem ci mozem sem dat odkazy...tak skusim- ceny su internetove...

rozvody+ vodna pumpa INA: https://autodilos.cz/autodily/skoda/octavia-ii-combi-1z5-1693277561/2.0-fsi-4x4-110kw/motor-remenovy-pohon-rozvodovy-remen-sada/vodni-pumpa-sada-ozubeneho-remene-161760537

sada retaz + napinak (doporuceno ORIGINAL kvoli kvalite retaze): https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06f109217a-napinak-retezu-skoda-21777.html
https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/06d109229b-retez-rozvodovy-skoda-31955.html 
ta retaz a napinak sa da zohnat aj lacnejsie (toto je original eshop skodovky) ale jak pisem zalkezi co doporuci mechanik a kolko zvladne penazenka :)



 

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak po 20letech v roce 2025, ano ctete spravne, 2.0FSI stale jezdi bez jedineho problemu. 

Tezko rict, kolik karbonu tam uz bude, ale zatim to nezere ani decku oleje na 10 000km. A to je to i cipnuty na 120kw :D Najeto 275K

Vloženo

Já mám natočeno 384k a auto jezdí stále. Od výměny do výměny co 15kkm to klesne z Max na Min což je asi litr? takže tak. A zakarbonované to je jako prase a stejně to jezdí. Stejně tak do toho leju N95 od samého začátku... a stejně jezdí :D 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...