Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím

a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch :help:

Zdravím

a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch :help:

ahoj,

je několik možných závad, některé ti zde vypíšu:

1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému,

2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru,

3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat,

4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení,

5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku,

6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru,

7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku.

Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít.

Hodně zdaru

čau

  • Autor
ahoj,

je několik možných závad, některé ti zde vypíšu:

1. nefunguje žhavení - zkontrolovat funkci žhav. systému,

2. neotvírá vypínací palivový ventil - zkontrolovat jeho fci, ŘJ motoru, ŘJ immobilizéru,

3. porucha v dodávce paliva (skřípnutá, ucpaná, netěsná, rezavá palivová vedení, ucpaný pal. filtr, ztuhlá nafta v pal. filtru, ucpané odvzdušnění pal. nádrže, zanesené sítko v nádrži) - vše překontrolovat,

4. spálená pojistka el. pal. čerpadla, el. vstřik. systému, žhavení,

5. startér se otáčí příliš pomalu - dobít aku,

6. nízký kompresní tlak - vyměnit těsnění hlavy válců příp. udělat generálku motoru,

7. špatně seřízený ventilový rozvod - zkontrolovat seřízení a napnutí rozvoďáku.

Toto když zkontroluješ, tak bys mohl příčinu najít.

Hodně zdaru

čau

Moc děkuji za radu. zdenouch :palec2:

  • Autor
Moc děkuji za radu. zdenouch :palec2:

Tak to byly žhavící svíčky. Všechny 4 byly KO. Koupil jsem Bosche. Ted při prvním startování napoprve-jako Pája.

Hodně zdraví a ujetých kilometrů bez nehody v novém roce 2008. zdenouch :palec2:

Tak to byly žhavící svíčky. Všechny 4 byly KO. Koupil jsem Bosche. Ted při prvním startování napoprve-jako Pája.

Hodně zdraví a ujetých kilometrů bez nehody v novém roce 2008. zdenouch :palec2:

OK :palec2:

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. :palec2:

Ahoj, chtěl jsem se zeptat... Kamarád kupuje teďka Octu (1.9TDi 81kw r.v.99) a prodávající mu řekl že má problémy s teplými starty. (při startování musí točit startér 3-4sekundy než naskočí...) Ten člověk mu řekl že je to u Octy TDi normální, tak se chci zeptat jestli má někdo z Vás s tímhle nějaké zkušenosti... Já mám taky Octu 1.9TDi a pro mě osobně to byla novinka... Jinak studené starty jsou prý OK.

...Předem díky moc za odpověď.... Jirka

mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee ;)

mi to dělá taky už 2 roky a i jiným tady z fora - já to ale neřeším nepovažuji to za podstatnou závadu - až někdy nenastartuji to bude problém na řešení - teď nee ;)

No, aby pak nebylo pozdě.

Já jsem si toho všiml taky, nejlíp chytá tak při 10 stupních celsia studenej motor, mnohem líp než po hodinové jízdě, a pěti minutách u benzínky...

A při teplotách pod nulou jsem musel prodloužit žhavení a dobu točení starterem, aby mi to spolehlivě startovalo na dálku. Jak se oteplí, tak ty intevaly zase stáhnu.

Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo?

nějak mi to blbne snad tam ten příspěvek je.... prosím o radu díky :help:

Upraveno od Píďa

Startér. Vyčistit, promazat a bude to OK. :palec2:

Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc.

Dik za odpoved

Zdravím mám problém a potřeboval bych poradit. mám 81 kW Tdi a starty teplý na drc, jen studený špatný ale pouze v rozmezí teploty +4 až -4 . Tzn když je -8 tak to chytne na první drb a když je nad +4 tak taky. fakt už nevím nesetkal se s tím někdo?

Chce to VAGem zkontrolovt základní předvstřik

Cau si si jisty ze staci vycistit popripade vymenit starter? Slysel sem taky ze to muzou byt tlaky-motor nema potrebny kompres! Odstraneni:vymenit pistni krouzky a asi i tesneni pod hlavou. u tepleho motoru je roztaznost plynu vetsi a unika to-mensi kompres.Nevim co si mam o tom myslet a hlavne mam koupit takove auto co tak spatne ne teple starty chyta? Oprava muze vyjit i kolem 25tis. Kc.

Dik za odpoved

Pohledej ve starších tematech. Na 99% starter.

Přesně tak, na 99% točí pomaleji startér, někdy pomůže zvýšení startovací dávky palivy VAGem.

Zdravím

a prosím o radu. Mám problem se studeným startem, kdy nemůžu natočit motor . Asi na 3 pokus chytne. Další starty jsou už v pořádku. Mám O1 1.9 Tdi 66Kw r.v.00. Kde je problém? Předem děkuji za vaše rady. zdenouch :help:

ten problem mam uplne stejny a jasne vyreseny.zajel sem si unas v brne na ucnak ISS automobilni a nechal si udelat vymenu oleje-to nema stim nnic samozrejmne spolecnyho.kdyz uz jsem tam byl nechal jsem si udelat diagnostiku a ihned zkontrolovat zhavice.a vsechny ctyri jsou v p**i...takze si nech zkontrolovat zhavice,ale prvne jestli ti tam jde napeti muze to byt rele nebo pojistka.a kdyz ti tam pujde napeti jsou to zhavice.jak je skontrolovat je tady nekde navod.me to delali pc....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.