mirasro Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Už zde bylo několikrát rozebíráno téma jaký je rozdíl mezi motory TDI 66kw a 81kw. Z toho co jsem vyčetl tak u Octavie 1.9 TDI motoru ALH 66kw od roku 2001 se motor liší v podstatě triskami a softwarem v RJ. Proč tedy Škodovka vyrábí dvě verze motorů, když jsou v podstatě stejný a předpokládám že i výrobní náklady budou stejný. Je to čistě obchodní tah nebo jsou 81kw motory v něčem lepší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Už zde bylo několikrát rozebíráno téma jaký je rozdíl mezi motory TDI 66kw a 81kw. Z toho co jsem vyčetl tak u Octavie 1.9 TDI motoru ALH 66kw od roku 2001 se motor liší v podstatě triskami a softwarem v RJ. Proč tedy Škodovka vyrábí dvě verze motorů, když jsou v podstatě stejný a předpokládám že i výrobní náklady budou stejný. Je to čistě obchodní tah nebo jsou 81kw motory v něčem lepší? A to nejdůležitější turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
huzzi Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Pokud sem dobre informovan, tak turbo je stejne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Pokud sem dobre informovan, tak turbo je stejne. Tak to seš špatně informován... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 rozdíl turb AHF / ALH ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 rozdíl turb AHF / ALH ??? Tam už snad v turbech rozdíl není, ja myslel rozdíl v turbech u AGR66kW(pevná geometrie lopatek) a ALH66kW,AHF/ASV81kW(variabilní...). Jestli se pletu tak mě oprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Tam už snad v turbech rozdíl není, ja myslel rozdíl v turbech u AGR66kW(pevná geometrie lopatek) a ALH66kW,AHF/ASV81kW(variabilní...). Jestli se pletu tak mě oprav. miraslo píše u 1,9 od 2001 konkrétně 66 ALH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stihacka Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 miraslo píše u 1,9 od 2001 konkrétně 66 ALH A jo, tak pardon. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 AHF 81kw turbo VNT 15, ALH 66kw od 2001 a 81kw pak stejne turbo GT1749V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirasro Vloženo 12. leden 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Takže rozdíl skoro žádný. Zdá se mi že u tohoto typu to je asi opravdu jen obchodní tah. Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Takže rozdíl skoro žádný. Zdá se mi že u tohoto typu to je asi opravdu jen obchodní tah. Díky za odpověď. Ale vždyť nejde jen o motor. Třeba ta 81 kw verze má kotoučovou zadní nápravu a 66 kw jen bubny, a je toho víc, proto jsou tam rozdíly v ceně aut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1karel1 Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 nejsou na 81 kvalitnější ojníční ložiska ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xenon Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 Motory 66 a 81 jsou až na trysky a software jednotky od mod. roku 2001 opravdu stejné. Není to ale pouze obchodní tah Škodovky. V jiných zemích se totiž neplatí povinné ručení podle obsahu motoru jako u nás, ale podle výkonu motoru. Takže pokud nechce majitel platit vyšší sazbu jde na motor 66 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 12. leden 2008 Sdílet Vloženo 12. leden 2008 nejsou na 81 kvalitnější ojníční ložiska ? nejspíš ne... 66kW a 81kW jsou v základech(mimo trysek a SW) stejný... u PD 96 a víc už je situace jiná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s.i.k.i. Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Motory 66 a 81 jsou až na trysky a software jednotky od mod. roku 2001 opravdu stejné. Není to ale pouze obchodní tah Škodovky. V jiných zemích se totiž neplatí povinné ručení podle obsahu motoru jako u nás, ale podle výkonu motoru. Takže pokud nechce majitel platit vyšší sazbu jde na motor 66 kW. Jen pro info ... modelový rok 2001 ... spadá tam tedy i moje oktáva, která je vyrobená 08-2000? je to modelová ŘADA 2001 ale vlastně ne rok tak nevím... zajímá mě tedy jestli mé turbo má variabilní geometrii lopatek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
drapek Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 Jen pro info ... modelový rok 2001 ... spadá tam tedy i moje oktáva, která je vyrobená 08-2000? je to modelová ŘADA 2001 ale vlastně ne rok tak nevím...zajímá mě tedy jestli mé turbo má variabilní geometrii lopatek To budeš mít ještě turbo bez variabilních lopatek,stačí když se podíváš na kod motoru pokud máš AGR- bez var. lopatek ALH- variabilní lopatky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 (editace) Jen pro info ... modelový rok 2001 ... spadá tam tedy i moje oktáva, která je vyrobená 08-2000? je to modelová ŘADA 2001 ale vlastně ne rok tak nevím...zajímá mě tedy jestli mé turbo má variabilní geometrii lopatek Xenon napsal blost, pisu to u po 100x te upravy skoda nedela od roku vyroby ale podle modelovych roku a ty ma skoda kolem 8meisce v lete .. ...facelift octavie byl 8/00 a tedy MR01 a od MR02 8/01 se davali i do 66Kw TDi VNT Turba ...je to jednoduche staci se podivat na kod motoru ..ty mas MR01 stejne jako ja a u 66tky je to AGR a jeste tedy turbo s obtokem.... pokud bys mel o rok novejsi tak uz mas s VNT turbem a asi ALH.... jinak motory se lisi porad tim ze 81ca mela lepsi trysky... Editováno: 18. leden 2008, autor: JasteR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 18. leden 2008 Sdílet Vloženo 18. leden 2008 AHF 81kw turbo VNT 15, ALH 66kw od 2001 a 81kw pak stejne turbo GT1749V Ktery turbo je podle tebe lepsi VNT15 nebo VNT17V ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 Ktery turbo je podle tebe lepsi VNT15 nebo VNT17V ? VNT17 neznam.Mozna tak GT1749V co se dava do 81a 66kw i do 74 a 85PD a je rozhodne lepsi nez VNT15.U sharana 85pd je odspodu zvednutej kroutak z duvodu velke vahy a turbo je nastaveno v nizkych na tlak 1.3 bar.Coz je slusne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 VNT17 neznam.Mozna tak GT1749V co se dava do 81a 66kw i do 74 a 85PD a je rozhodne lepsi nez VNT15.U sharana 85pd je odspodu zvednutej kroutak z duvodu velke vahy a turbo je nastaveno v nizkych na tlak 1.3 bar.Coz je slusne. ...myslel sem samodrejme to 1749V pro me je to VNTcko jako VNTcko.... kolik tlaci puvodni VNT15 v serii 1,1b ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 19. leden 2008 Sdílet Vloženo 19. leden 2008 ...myslel sem samodrejme to 1749V pro me je to VNTcko jako VNTcko.... kolik tlaci puvodni VNT15 v serii 1,1b ? 0,95 mbar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s.i.k.i. Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 To budeš mít ještě turbo bez variabilních lopatek,stačí když se podíváš na kod motorupokud máš AGR- bez var. lopatek ALH- variabilní lopatky Tak jsem na to koukal a mám AGR takje to jasné :-D díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 starsia tema ale tak pre info ALH motory sa davali uz do MR2001. ja mam presne ten pripad. rok vyroby 11/2000 kod motora ALH a teda VNT turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radchen Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 (editace) starsia tema ale tak pre info ALH motory sa davali uz do MR2001. ja mam presne ten pripad. rok vyroby 11/2000 kod motora ALH a teda VNT turbo. Já mám r.v. 10/2000 (66kW) a taky patřím do klubu ALH motorů Editováno: 28. leden 2008, autor: Radchen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 28. leden 2008 Sdílet Vloženo 28. leden 2008 mám 11/2000 AGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.