Publikováno Únor 14, 200817 r Zdravim, setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-) Díky. Upraveno Únor 14, 200817 r od neo10_
Únor 14, 200817 r Zdravim,setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-) Díky. Zkusil bych seřídit lanovody řazení, mohlo by to pomoct.
Duben 24, 200817 r Zkusil bych seřídit lanovody řazení, mohlo by to pomoct. Mam stejný problem. Jak se seřazuji lanovody řazení?????? 1.9 TDI dík za rady
Duben 24, 200817 r Zdravim, setkavam se na sve sluzebni fabii od zacatku s jednou neprijemnosti. Cas od casu pri razeni z 2->3 to jde zub na zub, ale poslední dobou mám pocit, že se to stává čím dál častěji (nebo spíše, že to řazení je čím dál více nepřesné.. ne přímo zub na zub, ale ne přesné). Nevíte čím to může být? může to být synchronem? nebo je to normální? Blíží se garančka (najeto to má cca 43 tis km) tak bych jim to rovnou řekl, ale nechci dát najevo, že jsem uplny laik, protože jak to ten technik vycítí, tak řekne, že s tím nic není, nebo naopak, že se to musí celé vyměnit za hrozné prachy :-) V práci nám na jedné Fab 1,4 TDI škrtala dvojka při řazení dolů. Má najeto cca 40 000 a je to model 2006. Kupodivu pomohla výměna oleje v převodovce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.