vitezslav2 Vloženo 1. leden 2010 Vloženo 1. leden 2010 Chtěl bych poprosit o radu.Nikde to tady nemůžu najít,aspoň na tenhle tip motoru.Jsou u tohoto motoru rozvody řetězem,nebo řemenem?A po jakém čase bych měl počítat s výměnou?Mám najeto 66 tis.Km.Díky moc za info. Citovat
vikino1 Vloženo 1. leden 2010 Vloženo 1. leden 2010 Je tam reťaz a mení sa až ked hrkoce, to počuješ.Ja som menil cca po 80t.motor ide tichúčko a klesla aj spotreba. Citovat
vitezslav2 Vloženo 1. leden 2010 Vloženo 1. leden 2010 Děkuju za odpověd.Včera mi tvrdil jeden známej co dělá do aut,že je tam řemen a že po 5 letech už jsem měl měnit.Vyděsil mně tak,že jsem se s tím bál jet domu V e-katalogách zase vidím řetěz.Tak mně to zmátlo. Citovat
PROCHY603 Vloženo 1. leden 2010 Vloženo 1. leden 2010 (editace) Retaz ma FABIA. 1,0 -37kw, 1,4-44/50kw LINK: http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autod...vody-fabia.html Editováno: 1. leden 2010, autor: PROCHY603 Citovat
Luďa Vloženo 1. leden 2010 Vloženo 1. leden 2010 Jak píšou kluci. Je tam řetěz. Výměnu si nech až začne "chrastit". Dobrej mechoš ti řekne kdy je na výměnu. Ale nesmí ti tvrdit, že tam je řemen. Citovat
Bak Vloženo 28. leden 2010 Vloženo 28. leden 2010 Mám problém s motorem kolísají otáčky běží nepravidelně,motor nejde do otáček na vagu to pořád hází chybu 16726 snimač polohy vač./klik.hřídele(G40) :signál snímače příliš malí,myslí te že by to mohly být přezkočený rozvody.Díky za každou radu Citovat
raca Vloženo 28. leden 2010 Vloženo 28. leden 2010 2Bak : měl jsem před nějakou dobou tu samou chybu a problem byl v tom zminovanem čidlu polohy vačkové hřídele zde jen si nejsem jistej jestli se u mě motor choval podobně jako u tebe nebo pouze svitila chyba na palubce Citovat
Piaggio Vloženo 31. leden 2010 Vloženo 31. leden 2010 neda sa podla VINu a etky zistit ake mam nainstalovane rozvody? teda la lyzina a napinak. Citovat
Bak Vloženo 1. Únor 2010 Vloženo 1. Únor 2010 tak už je to daný do pucu bylo to přeskočený ,ty rozvody jsou tedy hrozně vymyšlený ten napínak by chtěl nějakou zarášku,aby nebyl řetěz volnej než se to natlakuje olejem Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 2. Únor 2010 Vloženo 2. Únor 2010 I doživotní olej v převodovce by se měl měnit.Váže na sebe vlhkost a kdo rozdělává převodovky,ví,jak vypadají narezlá kolečka po delší době. Citovat
neutron Vloženo 13. Únor 2010 Vloženo 13. Únor 2010 Kto už menil reťaz na škode 120 tak si dokáže vymeniť aj na fabii 1,4 mpi. Prístup tam je dobrý, netreba ani nakláňať nižšie motor ako na favorite, netreba odoberať motor z uchytenia, treba len dať dole pravé koleso, plastový kryt a podbeh a predok auta dvihnúť, aby bol dobrý prístup ku olejovej vani. Samozrejme mením gufero na remenici, pod kryt rozvodov dávam papierové tesnenie (tmel neodporúčam) a na olejovú vaňu tmel, ale už som montoval aj tesnenie podobné ako na škode 120. Odporúčam výmenu rozvodov spojiť s výmenou motorového oleja a filtra. Netreba zabudnúť dôkladne vyčistiť vnútro olejovej vane a skontrolovať čistotu sitka na sacom koši čerpadla a funkčnosť regulačného ventilu (gulička s pružinou). Citovat
Marek007 Vloženo 8. Březen 2010 Vloženo 8. Březen 2010 Řetězová kola se měněj taky a jsou součístí sady. Nazdar ale mne v skodovke nukali len retas a nie esteaj tie koliecka tak teras neviem Citovat
Piaggio Vloženo 7. Duben 2010 Vloženo 7. Duben 2010 nema dakto etkove cislo tej b]starej[/b] kratkej vodiacej listy? (azq) Citovat
Piaggio Vloženo 10. Duben 2010 Vloženo 10. Duben 2010 toto nove forum uz asi nacisto umrelo.Ten prechod sa nove forum asi moc nevydaril. Kam sa vsetci podeli? Kedysi sa migrovalo z Yahoo na Skodahome.a teraz kde pre Pana Jána. Ale nie Ak nahodou dakto vie stare cislo tej lyziny nech sa ozve. Citovat
steeler Vloženo 5. Červen 2010 Vloženo 5. Červen 2010 Ahojte, pravdepodobne mi tiež odišlo gufero pod klukovkou, poraziť ma ale ide z toho, že som tam pred mesiacom menil olej Môžem ho ešte použiť, či radšej dať nový? A okrem gufera pod kluku sú tam ešte nejaké ktoré treba dokúpiť? Citovat
carload Vloženo 25. Říjen 2010 Vloženo 25. Říjen 2010 nedávno jsem jsem se dočet. Rozvodový řetěz se nemění!!! Je tam do konce životnosti motoru!!!!! Tak co mi tam chrastí??? napínák nefunguje??? nevíte někdo?? 1.4mpi 50kw si delaš prdel že se rozvodový řemen nemění ? a kdes na to přišel ? Citovat
diselmilka Vloženo 26. Říjen 2010 Vloženo 26. Říjen 2010 (editace) kolega tu pise o RETEZU ne o remenu....teoreticky by mohl zustat celou zivotnost....ale jen teoreticky.....na prd to jede,vyssi spotreba......jeste sem neslysel ze by se RETEZ roztrhl...??!! Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
povlik Vloženo 12. Únor 2011 Vloženo 12. Únor 2011 Zdravím všechny,chci se zeptat na postup při výměně rozvodového řetězu u Fábie 1.4 mpi 50kw? Zajímá mě postup, jestli se to dá zvládnout v domácích podmínkách? Co všechno měnit? Má se měnit preventivně náká gufera, když už to bude rozdělané, díky moc. Citovat
terrorisst Vloženo 16. Březen 2011 Vloženo 16. Březen 2011 no zvládnout se to dá i doma ale je to trocho voprsk. mělo by se měnit rozvodový soukolý, těsnění olej. vany, těsnění bočního víka a gufero u řemenice kliky, tu řemenici je dobrý vzít a tam kde jezdí po tom guferu vyleštit..... kolikrát se stává že tam je vyjetá dráha a pak vyměniš gufero a chčije ti z toho olej... Asi bych vyměnil i olej když už ho budeš mít vylitej venku z auta a vyčistil bych vanu + sací olejovej koš... ( když už to je dole tak se to vyplatí) Citovat
juke.box Vloženo 16. Březen 2011 Vloženo 16. Březen 2011 (editace) Je to napohodu,ale jak psal někdo nahoře,je dobrý to spojit s výměnou oleje. Jinak ven jde , PP kolo,plast podběh,kryt motoru,řemen alternátoru,řemenice, Vana---ta je přilepená silikonem,je potřeba to odřezat nožem a bacha na páčení,můžeš ji prohnout, dál čerpadlo oleje se sacím košem,boční víko motoru a rozvodový kola. Papírový těsnění pod vanu nekupuj i když se koupit dá. Dej to na silikon jako origo. Jinak se prodává sada rozvodů jen jedna,ale ve fabrice byli 3 verze,měřila se sousost vačky vůči klice,proto origo řetěz vydrží cca 100tis než začne rachtat,po výměně počítej že najedeš tak 30-40tis max a bude to rachtat znovu....záleží,jaká je vůle axiálního ložiska na klice. Gufero je jen jedno a to dej taky nové,stojí pár korun. Když ho narazíš kousek jinde,než byl,bude běhat po "nejeté" části kliky a je to napohodu. Tak přeju hodně zdaru při výměně Editováno: 16. Březen 2011, autor: juke.box Citovat
Rolf Vloženo 31. Květen 2011 Vloženo 31. Květen 2011 Zdravím, chci se zeptat - vadí to rachtání něčemu, resp. hrozí nějaká "katastrofa"? Mě to rachtá taky (najeto cca 180 000 km) ale zatím jsem to neřešil... Citovat
Malta Vloženo 1. Červen 2011 Vloženo 1. Červen 2011 katastrofa vyloženě nee, páč řetěz ikdyž vytáhaný je příliš krátký na to aby přeskočil. Takže zásadní vliv to bude mít na volnoběh, kdy se bude měnit díky té vytáhanosti časování předstihu a bude tudíž nepravidelný. Pokud chceš doporučení na servis, bylo by také dobré napsat v jaké lokalitě by měl být, páč pokud budeš z Aše a někdo ti tady doporučí nějakého dobrého laciného garážníka třeba v Břeclavi, tak asi těžko pojedeš přes celou republiku měnit rozvody že Citovat
Rolf Vloženo 1. Červen 2011 Vloženo 1. Červen 2011 Aha, díky moc za odpověď. No jsem od Prahy, ale vzhledem k cenám tady okolo by se mi asi i výlet na druhý konec republiky vyplatil :-/ Citovat
Manek88 Vloženo 2. Červen 2011 Vloženo 2. Červen 2011 No mne se v Ostrave podarilo najit mechanika, co dela ve Skode a servisuje i doma ve vlastni garazi. Nevim, jakou praci odvadi v origo servisu, i kdyz u nej bych rekl, ze dobrou, ale u sebe doma v garazi je spolehlivy a celkem levny. Vyhoda je, ze s temi auty dela kazdy den, takze kdyz s necim prijdu, vetsinou jde na jistotu, takze pokud muzu doporucit, hledej nekoho takoveho Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.