Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Chtěl bych poprosit o radu.Nikde to tady nemůžu najít,aspoň na tenhle tip motoru.Jsou u tohoto motoru rozvody řetězem,nebo řemenem?A po jakém čase bych měl počítat s výměnou?Mám najeto 66 tis.Km.Díky moc za info.

Vloženo

Děkuju za odpověd.Včera mi tvrdil jeden známej co dělá do aut,že je tam řemen a že po 5 letech už jsem měl měnit.Vyděsil mně tak,že jsem se s tím bál jet domu :) V e-katalogách zase vidím řetěz.Tak mně to zmátlo.

Vloženo

Jak píšou kluci. Je tam řetěz. Výměnu si nech až začne "chrastit". Dobrej mechoš ti řekne kdy je na výměnu. Ale nesmí ti tvrdit, že tam je řemen. :D

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Mám problém s motorem kolísají otáčky běží nepravidelně,motor nejde do otáček na vagu to pořád hází chybu 16726 snimač polohy vač./klik.hřídele(G40) :signál snímače příliš malí,myslí te že by to mohly být přezkočený rozvody.Díky za každou radu :help:

Vloženo

2Bak : měl jsem před nějakou dobou tu samou chybu a problem byl v tom zminovanem čidlu polohy vačkové hřídele zde jen si nejsem jistej jestli se u mě motor choval podobně jako u tebe nebo pouze svitila chyba na palubce

Vloženo

tak už je to daný do pucu bylo to přeskočený :palec2: ,ty rozvody jsou tedy hrozně vymyšlený ten napínak by chtěl nějakou zarášku,aby nebyl řetěz volnej než se to natlakuje olejem

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Kto už menil reťaz na škode 120 tak si dokáže vymeniť aj na fabii 1,4 mpi. Prístup tam je dobrý, netreba ani nakláňať nižšie motor ako na favorite, netreba odoberať motor z uchytenia, treba len dať dole pravé koleso, plastový kryt a podbeh a predok auta dvihnúť, aby bol dobrý prístup ku olejovej vani. Samozrejme mením gufero na remenici, pod kryt rozvodov dávam papierové tesnenie (tmel neodporúčam) a na olejovú vaňu tmel, ale už som montoval aj tesnenie podobné ako na škode 120. Odporúčam výmenu rozvodov spojiť s výmenou motorového oleja a filtra. Netreba zabudnúť dôkladne vyčistiť vnútro olejovej vane a skontrolovať čistotu sitka na sacom koši čerpadla a funkčnosť regulačného ventilu (gulička s pružinou).

  • o 4 týdny později...
  • o 5 týdny později...
Vloženo

toto nove forum uz asi nacisto umrelo.Ten prechod sa nove forum asi moc nevydaril. :kol-43:

Kam sa vsetci podeli? Kedysi sa migrovalo z Yahoo na Skodahome.a teraz kde pre Pana Jána.

Ale nie Ak nahodou dakto vie stare cislo tej lyziny nech sa ozve.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahojte, pravdepodobne mi tiež odišlo gufero pod klukovkou, poraziť ma ale ide z toho, že som tam pred mesiacom menil olej :angry: Môžem ho ešte použiť, či radšej dať nový? A okrem gufera pod kluku sú tam ešte nejaké ktoré treba dokúpiť?

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

nedávno jsem jsem se dočet. Rozvodový řetěz se nemění!!! Je tam do konce životnosti motoru!!!!! Tak co mi tam chrastí??? napínák nefunguje??? nevíte někdo?? 1.4mpi 50kw

si delaš prdel že se rozvodový řemen nemění ? a kdes na to přišel ?

Vloženo (editace)

kolega tu pise o RETEZU ne o remenu....teoreticky by mohl zustat celou zivotnost....ale jen teoreticky.....na prd to jede,vyssi spotreba......jeste sem neslysel ze by se RETEZ roztrhl...??!!

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím všechny,chci se zeptat na postup při výměně rozvodového řetězu u Fábie 1.4 mpi 50kw? Zajímá mě postup, jestli se to dá zvládnout v domácích podmínkách? Co všechno měnit? Má se měnit preventivně náká gufera, když už to bude rozdělané, díky moc.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

no zvládnout se to dá i doma ale je to trocho voprsk. mělo by se měnit rozvodový soukolý, těsnění olej. vany, těsnění bočního víka a gufero u řemenice kliky, tu řemenici je dobrý vzít a tam kde jezdí po tom guferu vyleštit..... kolikrát se stává že tam je vyjetá dráha a pak vyměniš gufero a chčije ti z toho olej... Asi bych vyměnil i olej když už ho budeš mít vylitej venku z auta a vyčistil bych vanu + sací olejovej koš... ( když už to je dole tak se to vyplatí)

Vloženo (editace)

Je to napohodu,ale jak psal někdo nahoře,je dobrý to spojit s výměnou oleje. Jinak ven jde , PP kolo,plast podběh,kryt motoru,řemen alternátoru,řemenice, Vana---ta je přilepená silikonem,je potřeba to odřezat nožem a bacha na páčení,můžeš ji prohnout, dál čerpadlo oleje se sacím košem,boční víko motoru a rozvodový kola. Papírový těsnění pod vanu nekupuj i když se koupit dá. Dej to na silikon jako origo. Jinak se prodává sada rozvodů jen jedna,ale ve fabrice byli 3 verze,měřila se sousost vačky vůči klice,proto origo řetěz vydrží cca 100tis než začne rachtat,po výměně počítej že najedeš tak 30-40tis max a bude to rachtat znovu....záleží,jaká je vůle axiálního ložiska na klice. Gufero je jen jedno a to dej taky nové,stojí pár korun. Když ho narazíš kousek jinde,než byl,bude běhat po "nejeté" části kliky a je to napohodu. Tak přeju hodně zdaru při výměně :palec2:

Editováno: , autor: juke.box
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, chci se zeptat - vadí to rachtání něčemu, resp. hrozí nějaká "katastrofa"? Mě to rachtá taky (najeto cca 180 000 km) ale zatím jsem to neřešil...

Vloženo

katastrofa vyloženě nee, páč řetěz ikdyž vytáhaný je příliš krátký na to aby přeskočil. Takže zásadní vliv to bude mít na volnoběh, kdy se bude měnit díky té vytáhanosti časování předstihu a bude tudíž nepravidelný. Pokud chceš doporučení na servis, bylo by také dobré napsat v jaké lokalitě by měl být, páč pokud budeš z Aše a někdo ti tady doporučí nějakého dobrého laciného garážníka třeba v Břeclavi, tak asi těžko pojedeš přes celou republiku měnit rozvody že ;)

Vloženo

No mne se v Ostrave podarilo najit mechanika, co dela ve Skode a servisuje i doma ve vlastni garazi. Nevim, jakou praci odvadi v origo servisu, i kdyz u nej bych rekl, ze dobrou, ale u sebe doma v garazi je spolehlivy a celkem levny. Vyhoda je, ze s temi auty dela kazdy den, takze kdyz s necim prijdu, vetsinou jde na jistotu, takze pokud muzu doporucit, hledej nekoho takoveho post-23-1156182784.gif

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...