Branislav Ulbrik Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Nazdar. Pred nejakym casom som tu pisal o nasom dosluhujucom turbe... Teraz pisem, kvoli novemu turbu . Pred par tyzdnami prebehla vymena turba za nove, vaha vzduchu tiez menena (origo Bosch). Riadiacia jednotka bola vycistena, zrestartovana. Poblem: Auto netaha, ako v case pred problemami s turbom, nasledkom ktorych sa urobila jeho vymena. Vykon je celkovo vlaznejsi, akceleracia sa zhorsila, este aj zvuk je iny . S novym turbom sa zatial najazdilo 500 km stylom do 3000 ot. (podla odporucani mechanika). Potom sme to uz s otcom testovali az do obmedzovaca. Takze prosim Vas, cim by to mohlo byt? Auto bolo na diagnostike a vsetko je v norme. Ze by sa to este len "zajazdovalo"? Skuste poradit... Vdaka PS: Este otazka, existuje nieco ako automaticka regulacia tociveho momentu a co to vlastne je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Nazdar. Pred nejakym casom som tu pisal o nasom dosluhujucom turbe... Teraz pisem, kvoli novemu turbu . Pred par tyzdnami prebehla vymena turba za nove, vaha vzduchu tiez menena (origo Bosch). Riadiacia jednotka bola vycistena, zrestartovana. Poblem: Auto netaha, ako v case pred problemami s turbom, nasledkom ktorych sa urobila jeho vymena. Vykon je celkovo vlaznejsi, akceleracia sa zhorsila, este aj zvuk je iny . S novym turbom sa zatial najazdilo 500 km stylom do 3000 ot. (podla odporucani mechanika). Potom sme to uz s otcom testovali az do obmedzovaca. Takze prosim Vas, cim by to mohlo byt? Auto bolo na diagnostike a vsetko je v norme. Ze by sa to este len "zajazdovalo"? Skuste poradit... VdakaPS: Este otazka, existuje nieco ako automaticka regulacia tociveho momentu a co to vlastne je? Zajizdet turbo to asi neni potreba bude tam jiste zrada nekde jinde.Nalogovat kanaly turba ,vahy a davky paliva a pak neco resit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branislav Ulbrik Vloženo 17. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Ale tak v com by to mohlo byt? Diagnostika bola ok, automechanik sa vyjadril, ze nechape, co sa nam nepaci, ze auto slape super, ale islo to predtym inak - lepsie, na 180 kmh to letelo akoby nic, teraz sa clovek nacaka... Kde by este mohla byt zrada, v ktorej oblasti motora? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Ale tak v com by to mohlo byt? Diagnostika bola ok, automechanik sa vyjadril, ze nechape, co sa nam nepaci, ze auto slape super, ale islo to predtym inak - lepsie, na 180 kmh to letelo akoby nic, teraz sa clovek nacaka... Kde by este mohla byt zrada, v ktorej oblasti motora?Tak upravit SW a celkove motor.Ja mam AHF 81kw upraveno na 171koni a 380NM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Pokud to nejelo pred vymenou, a i po vymene,tak je asi problem jinde a ne v turbu,bych rekl ja.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 Pokud to nejelo pred vymenou, a i po vymene,tak je asi problem jinde a ne v turbu,bych rekl ja.... Prave.A jak vim kdyz ke me jezdi na upravu slovaci, jak tam funguji servisy tak to je vic nez jiste. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 17. Únor 2008 Sdílet Vloženo 17. Únor 2008 nakonec zjistí že to je ventil N75 ne?nebo že by egr?co takhle díra někde v hadici? jak se to vlastně chová?připojili jste vzduchovou hadici k turbu?je slyšet že zabírá?a v kolika otáčkách?ted u nového to je slyšet perfektně.nebo si zkus změřit za jak dlouho se dostaneš na 100 pak na 180 km/h ,třeba máte jen špatný pocit,každopádně to chce někoho kdo to umí nalogovat za jízdy!tak zajed k tdifun,těch pár km tě nevytrhne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Branislav Ulbrik Vloženo 18. Únor 2008 Autor Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Turbo bolo v autorizovanom servise vymontovane a poslane do firmy zaoberajucou sa opravami, repasom a cistenim turbodmychadiel (http://www.turboservis.sk/index.htm). Tam nam povedali, ze je nutna oprava, resp. repas, tak sme sa rozhodli pre komplet vymenu, lebo repasu neverime. Prvych 500 km sa jazdilo podla ich odporucania netocit to nad 3000 ot. 500 km preslo ako voda no a vykon je subjektivne nizsi. Trebars ta akceleracia na 180 je onicom, predtym to tahalo ako blaznive a az pri tych 180 to zlenivelo. Turbo zabera normalne, je ho pocut "svistat", od tych 2000 otacok to zaberie, ale nie je to ten zatah, ako kedysi. Preto bol otec na diaagnostiku v origo skoda servise. Bola urobena pocas jazdy, dokocna soferoval ich mechanik. Podla jeho tvrdeni mu diagnostika nenasla ziadnu chybu a nechape, co sa nam nepaci... Mozno ze v tych hodnotach aj nieco bolo, ale je to servis v malom meste, takze ten mechanik vie asi len identifikovat chyby, ktore by mu VAG dal.... a chyby to fakt nelasilo. No nevieme co s tym, auto uz zozralo 40 000 a stale nejazdi podla nasich predstav... Inak s tym ventilom sa asi nic nerobilo (nikto nam nic nepovedal). Zatial vdaka za Vase rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 18. Únor 2008 Sdílet Vloženo 18. Únor 2008 Turbo bolo v autorizovanom servise vymontovane a poslane do firmy zaoberajucou sa opravami, repasom a cistenim turbodmychadiel (http://www.turboservis.sk/index.htm). Tam nam povedali, ze je nutna oprava, resp. repas, tak sme sa rozhodli pre komplet vymenu, lebo repasu neverime. Prvych 500 km sa jazdilo podla ich odporucania netocit to nad 3000 ot. 500 km preslo ako voda no a vykon je subjektivne nizsi. Trebars ta akceleracia na 180 je onicom, predtym to tahalo ako blaznive a az pri tych 180 to zlenivelo. Turbo zabera normalne, je ho pocut "svistat", od tych 2000 otacok to zaberie, ale nie je to ten zatah, ako kedysi. Preto bol otec na diaagnostiku v origo skoda servise. Bola urobena pocas jazdy, dokocna soferoval ich mechanik. Podla jeho tvrdeni mu diagnostika nenasla ziadnu chybu a nechape, co sa nam nepaci... Mozno ze v tych hodnotach aj nieco bolo, ale je to servis v malom meste, takze ten mechanik vie asi len identifikovat chyby, ktore by mu VAG dal.... a chyby to fakt nelasilo. No nevieme co s tym, auto uz zozralo 40 000 a stale nejazdi podla nasich predstav... Inak s tym ventilom sa asi nic nerobilo (nikto nam nic nepovedal). Zatial vdaka za Vase rady. mrkni jestli je to turbo vůbec nové,oni švindlíři jsou všude na světě,klidně molhli dát jen vyčištěné a naleštěné nebo nastříkané barvou,to jsem viděl v iveco servisu jak tu s tím dělají,navíc nové turbo hlasitě jasně píská už od nízkých otáček než se trochu zanese,zkus si vypůjčit někde octu se stejným výkonem a porvnej to,pak si třeba vypůjčit ten ventil N75,třeba i váhu vzduchu,nemalý podíl by na tom mohlo mít čidlo na IC,hlavně taky jestli jsou všude podtlakové hadičky správně usazeny jak mají být(schéma není ani v origo servise)chytit to podle jiné octy,hlavně je tam kulatý plastový ventilek,je propustný jen z jedné strany a ten by mohl být špatně nasazený,nevíš co s tím dělaly,raději vše postupně podle jiné octy zkontroluj,je vás tu dost ze slovenska někdo tě jistě rád nechá mrknout pod kapotu! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martino Vloženo 19. Únor 2008 Sdílet Vloženo 19. Únor 2008 (editace) odkial si? kebyze niekde z vychodu presnejsie okolie presova tak sa mozme dohodnut... ja mam sice 66kW ale to je to iste... teda nie vykonovo ale na opticku kontrolu hadiciek ako to pisal octaviaman to staci... Editováno: 19. Únor 2008, autor: martino Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.