Losky83 Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 Nemáte někdo nějaký levný a spolehlivý nápad na rozšíření zadní nápravy na bubnové zadní nápravě? Tak 2 cm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 10. Březen 2008 Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 podložky, co jinýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 10. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2008 chci to co nejlevněji, viděl jsem i podložky pod bubny, ale zajímalo by mě, jak na to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Kdo šetří, má za tři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Kdo šetří, má za tři. mě se jedná jen o zadek, takže je to i lepší, když mě zastaví švestky, že vzadu žádné podložky neuvidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Jo a nevíte někdo, jestli sportovní pružiny na combi a hatch jsou stejné? U Weitecu jsem našel jen rozdíl v motorizacích. Pak zase na jiných stránkách i na combi a hatch jsou jiné, pak zase že combi a hatch jsou stejné, jiné prý jsou jen sedan. Nevíte někdo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesel Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Ahoj Losky, já mám pod koly klasické podložky (předek a zadek) 15mm. Ty máš namysli asi ty "statické podložky" od X1. Jinak co se týká pružin, tak já mám Eibach Pro Kit (označení E10-79-001-01-22), ale mám 1,4Mpi, ale dělaj i na ropáky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 11. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 Ahoj Losky, já mám pod koly klasické podložky (předek a zadek) 15mm. Ty máš namysli asi ty "statické podložky" od X1. Jinak co se týká pružin, tak já mám Eibach Pro Kit (označení E10-79-001-01-22), ale mám 1,4Mpi, ale dělaj i na ropáky. tohle mě zajímalo, jestli s tím má někdo zkušenosti s těmi statickými. Jinak vím, že se dělají pružiny i na ropáky, ale přemýšlím nad tím, jestli bych tam spíš nedal z benzínu, teoreticky by to mělo nepatrně jít níž se stejnou tuhostí. A proto mě i zajímá, jestli tam pasují i z hatchbacku, koupil bych klidně starší. Nemám teď peníze nazbyt:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesel Vloženo 11. Březen 2008 Sdílet Vloženo 11. Březen 2008 No já když jsem hledal tady na fóru info o podložkách, tak jsem nenarazil na nikoho, kdo by vozil ty "statické". Klasika mi přijde jednodužší i pro připadné sundání, např. STK. Akorát dbát na to, aby měly vystřeďovací osazení a byly z kvalitního materiálu a kvalitně - přesně vyrobeny jo a použít kvalitní dlouhé šrouby. Pro podložky šíře 15mm jsem dal šrouby 42mm dlouhé včetně bezpečáků. Ta délka je přesně o 15 mm delší oproti standartním šroubům. Já jsem šel do klasickejch podložek. No a co se týká pružin, tak jsem koukal do technického listu od Eibachu (TUV homologace), co byl v přibalu a rozdíl jsem pro Hatch vs Combi a benzin vs nafta defacto nenašel žádný - pouze rozdíl vah na nápravu (rozsah 875 - 900Kg). Když budeš měnit pružiny a je jedno od jakého výrobce, je dobrý na předku vyměnit axiální ložiska (dle stavu auta - kolik má najeto a v jakém jsou stavu, stejně musej dolu při demontáži montáži pružin). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 kup klasický podložky....švestky ti nic nepovědí...teda aspoň mě nikdy nic neřekli a koukali i na kola...páč moc koukali ven...mám podložky 2,5cm....při technický prostě sundáš..Míra 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 No já když jsem hledal tady na fóru info o podložkách, tak jsem nenarazil na nikoho, kdo by vozil ty "statické". Klasika mi přijde jednodužší i pro připadné sundání, např. STK.Akorát dbát na to, aby měly vystřeďovací osazení a byly z kvalitního materiálu a kvalitně - přesně vyrobeny jo a použít kvalitní dlouhé šrouby. Pro podložky šíře 15mm jsem dal šrouby 42mm dlouhé včetně bezpečáků. Ta délka je přesně o 15 mm delší oproti standartním šroubům. Já jsem šel do klasickejch podložek. No a co se týká pružin, tak jsem koukal do technického listu od Eibachu (TUV homologace), co byl v přibalu a rozdíl jsem pro Hatch vs Combi a benzin vs nafta defacto nenašel žádný - pouze rozdíl vah na nápravu (rozsah 875 - 900Kg). Když budeš měnit pružiny a je jedno od jakého výrobce, je dobrý na předku vyměnit axiální ložiska (dle stavu auta - kolik má najeto a v jakém jsou stavu, stejně musej dolu při demontáži montáži pružin). taky mi připadá, že je jedno, jestli pružiny na hatch či combi, ale těžko říct. Budu muset pátrat dál:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MELLO Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 K čemu jsou dobrá kola vystrčená ven? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Nemáte někdo nějaký levný a spolehlivý nápad na rozšíření zadní nápravy na bubnové zadní nápravě? Tak 2 cm Když už chceš rozšiřovat podložkama, tak to udělej na obou nápravách, brácha to udělal jen na zadní a pak v každé koleji na cestě plaval. Já osobně jsem rozšiřil tím, že jsem použil ráfky s menším ET (myslím 33), poldové nic neřeknou, STK neřeším a vypadá to dobře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 K čemu jsou dobrá kola vystrčená ven? širší=lepší stabilita??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 No jo, budu muset jít do všech podložek. Mám 7x17 ET41 a snad 2cm podložkama nic nezkazím. Rád bych to měl akorát s blatníky nebo třeba nepatrně víc, ale tak max 0.5 cm. Jen zkusím od někoho sehnat starší. Teď na inzerátu jsem viděl za litr všechny 4 i se šroubama, bohužel hned byly fuč Nemáte někdo možnost je vyrobit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Dávej si ale bacha na podložky pod zadní kola, někteří vírobci je prý dělají jiné pro bubny a koutouče. Náhodou jsem byl jednou v tuning-shopu kde to jeden zákazník řešil s prodejcem.Jedná se o středovou díru, kterou mel na podložce o pár mm menší a pak ji nemohl nasadit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 12. Březen 2008 Autor Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 Dávej si ale bacha na podložky pod zadní kola, někteří vírobci je prý dělají jiné pro bubny a koutouče. Náhodou jsem byl jednou v tuning-shopu kde to jeden zákazník řešil s prodejcem.Jedná se o středovou díru, kterou mel na podložce o pár mm menší a pak ji nemohl nasadit díky za radu, když je budu objednávat, určitě se o tom nezapomenu zmínit. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 12. Březen 2008 Sdílet Vloženo 12. Březen 2008 díky za radu, když je budu objednávat, určitě se o tom nezapomenu zmínit. Díky myslím že ten dotyčný to řešil u oktávky, takže u fabie by ta situace mohla taky nastat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas_ek Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Fabka má středovou díru stejnou jak vzadu, tak i vepředu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Fabka má středovou díru stejnou jak vzadu, tak i vepředu Tak to potom není žádný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fíla Vloženo 13. Březen 2008 Sdílet Vloženo 13. Březen 2008 Dávej si ale bacha na podložky pod zadní kola, někteří vírobci je prý dělají jiné pro bubny a koutouče. Náhodou jsem byl jednou v tuning-shopu kde to jeden zákazník řešil s prodejcem.Jedná se o středovou díru, kterou mel na podložce o pár mm menší a pak ji nemohl nasadit jestli to náhodou nebylo tím že tam měl mraky rezu... to pak nezbejvá nic jinýho než to smirkem doslova vyleštit a pak to sedne jak prdel na hrnec (moje zkušenost) btw. to by se ani nedaly přehodit kola z předku na zadek když by byl na každé nápravě jiný rozměr středící díry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.