Duben 15, 201411 r http://www.hanza-autodily.cz/288x25-superb-i-od-062005/c-1249/ Tady máš tve kotouče než obědnáš ověř si raději ještě pro jistotu u prodejce rozměr dle tveho VIn a roku vyroby a motoru ... Pokud budeš obědnávat u SEBA to co jsem posla lza odkaz jsou jeho stránky zavolej mu nebo napis email a napis mu to samé a on ti to rekne se 100% jistotou co tam máš
Duben 15, 201411 r OK Dakujem za radu už sa motám po nete od rána a hladám a hladám.Ceny má super ale našiel som u nás v SK ešte lacnejšie. (www.skoda-diely.sk)Ešte raz dakujem. Ajo
Květen 17, 201411 r zdravim jaka je finta v zatlaceni pistku u zadni brzdy sroubuju po smeru hodinek a tlacim zhora a nic kdyz pootocim proti smeru tak fajne vyjizdi ale zpet ani tuk
Květen 17, 201411 r máš na to prípravok ? niekedy to ide dosť ťažko , neuškodí ho trošku vyšroubovať , vyčistiť a namazať piestik pastou na to určenou , potom to ide krásne ...
Květen 17, 201411 r sroubuju po smeru hodinek a tlacim zhora a nic ako zhora?? .... ....tlačiť piestik treba v strede
Květen 18, 201411 r Jde to stláčet třeba i truhlářskou svorkou a mělo by to jít dobře, kór na zadku. To pootáčení jen pomáhá k zatlačení a samozřejmě musíš otevřít i nádobku na brzdovku, aby nebyl vytvářen přetlak Tímhle to ani otáčet nemusíme ...
Říjen 19, 201410 r ahoj mam dotaz menil jsem brzdy komplet v sobotu predek , vse bylo ok pedal tvrdy a brzdilo dobre. dnes sme udelali zadek vymenili kotouce a desky, ale pedal uplne zmeknul, malo brzdi a i rucni brzda zabira strasne malo a uplne az na vrchu. na co sme zapomeli nebo neudelali? diky
Červen 30, 201510 r Zdravím do klubu (dnes už po 3.) Jen skromný dotaz... měnil jsem komplet brzdy na supa 2.8, přes známého z Helleru "originály" TRW za cenu 8289,- Tak mě zpětně zajímá, jestli to byla dobrá cena? Mechanik po mě chtěl 1200 za výměnu, to se mi zdálo celkem dost...navíc přední destičky nedoléhaji celou plochou (dále od středu je mezerka tak 2mm, blíže ke středu sotva strčím nehet mezi desku a kotouč..) Díky za Váš čas
Červenec 1, 201510 r Pokud je to cena za předek i zadek (kotouče+desky), tak normál pro normálního člověka. Pro nenormálního člověka (třeba jako já), se slevou bych to měl asi o dvojku levnější. Co se týká nedoléhavosti, tak by si to mělo snad sednout, nicméně to, co popisuješ je docela dost. Nechal bych tomu čas - pořádně to probrzdi, ev. když to nebude cajk, takj reklamuj Cena za práci normál, naopak možná ne tak drahý (pokud tomu dal mechoš trochu péči a třeba i očistil a odzvsdušnil) Upraveno Červenec 1, 201510 r od SUP1
Červenec 11, 201510 r Zdravím, mám nabídku na zadní kotouče ve stejné cenové relaci (zimmerman, ate, brembo) a destičky (ferodo, zimmerman). Jaká kombinace je nejlepší pro NORMÁLNÍ nezávodní jízdu ?
Červenec 12, 201510 r Z+Z super,Z+Textar destičky jsou měkčí ubytek je rychlejší ,mám F+F a je to hruza,protože Feroda brzy nareznou po obvodu .A ani každodenní jízda nezabrání reznutí pracovní plochy kotouče a potom destička má kontakt s plochou kotouče jen třeba z poloviny a na pulce dře po rezu.Kup s upravením povrchem proti reznutí,šedé.Vše platí pro zadek!
Červenec 12, 201510 r úprava povrchu proti reznutí neplatí pro - jak píšeš - pracovní plochu. Logiscký nesmysl, kotouče přeci na pracovní ploše úbývají a mají ubývat (hubnout) Pokud je s autem ježděno, tak pracovní plocha nerezne, resp. při delším stání rezne, ale jen povrchově a stačí párkrát zabrzdit a povrchová koroze je pryč. Je to bežný jev a neexistují kotouče, které by nerezly Z toho, co píše Lucky.69, bych volil vždy stejného výrobce kotoučů i destiček. Z tohoto výběru připadá tedy v úvahu Zimmerman
Červenec 12, 201510 r Špatně pochopeno,mně se postupně od okraje dostal rez na pracovní plochu,takže jsem to blbě napsal.Koroze od okraje přechází na pracovní plochu a brání destičce dosednout časem na celou plochu a pak je ten problém o kterém hovořím.
Červenec 12, 201510 r Měl jsem stejný problém s "podlézáním koroze" pod destičky a jsem přesvědčený, že za to můžou měkké destičky, které koroze vydírá. Teď mám destičky Roadhouse a spokojenost.
Červenec 12, 201510 r http://www.autodilyplus.cz/kotouc-brzdovy-zadni-245-10?carId=7932&retReq=g2jky http://www.autodilyplus.cz/segmenty-treci-zadni-1-2-zimmermann?carId=7932&retReq=g2jky Díky, beru zimmery..myslím, že dobrá cena..ale nejsou s úpravou proti korozi... http://www.autodilyplus.cz/kotouc-brzdovy-zadni-245-10-brembo?carId=7932&retReq=g2jky Bremba jsou Upraveno Červenec 12, 201510 r od Lucky.69
Červenec 12, 201510 r Já sem si nedávno dal na auto nějaké destičky a kotouče co měl kamarád na dílně (nevím co je to za značku, asi protechnik). Co s něma, ale zažívám jsem ještě nezažil. Po pár tisících km začali nechutně pískat, když sem nedávno testoval co to auto dovede, tak při dobrždění to dělalo takové psí kusy , že jsem měl hodně velkej strach (protože to ani nějak nebrzdilo a děsne se auto začalo klepat), a navíc to při dobržďování z cca 30 km/h na nulu začne hnusně vibrovat (takový kovový zvuk, jako když se zadírají ložiska). Proto chci koupit nový přední set brzd. Vybral sem tyto. Tak snad nebudu zklamaný. Kotouče: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8d0615301j-predni-brzdovy-kotouc-312x25mm-zimmermann-6176.html Desky: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/8e0698151j-predni-brzdove-desticky-se-signalizaci-opotrebeni-zimmermann-14192.html
Srpen 24, 201510 r Čau kluci, mam 2.5 tdi v6 2006 a nevim si rady ohledně destiček koupil jsem na Škoda díly Zimmermann destičky a nejsem si jistej jestli mi tam půjdou jsou to přední destičky cislo 8E0698151J dik.
Srpen 24, 201510 r Zdar, není přeci jen nic jednodužšího, než vložit číslo dílu na vyhledávač. Hned vyskočil známý obchod Hanza díly. Podle motorizace je to v pořádku:http://www.hanza-autodily.cz/desticky-pro-kotouc-288x25-312x25/c-1284/ Upraveno Srpen 24, 201510 r od SUP1
Srpen 24, 201510 r Jasny dik ja jen ze tam jsou v nabídce jen 4B0xxx tak jestli to neni spatne ze mam jiné liší se trochu tema pacickama. Možná to moc hrotim
Srpen 12, 20169 r Zdarec Mam dotaz no vlastně dva. Superb má hlídanou tloušťku jenom předního obložení že ? A druhý dotaz. Pokud má hlídané jenom přední tak na jaké tloušťce obložení začne svítit kontrolka ? Protože já tam ještě jak 8-9mm mam a ta potvora už se občas rozsvítí :/
Srpen 12, 20169 r Je hlídaný jenom předek. Pokud se Ti to občas rozsvítí a máš opravdu takovou tloušťku (samozřejmě počítám jen maso, nikoli i s plechem), máš pravděpodobně uhnilý kabel k destičce, nebo máš špatný kontakt na konektoru
Srpen 22, 20169 r Přesně jak psal SUP1. Brzdy jsem rozebral, zrovna nalakoval a zřejmě byl špatný kontakt v konektoru který nebyl zacvaknutý, ale jenom nasunutý, ani na jedné straně :/ tak jsem to vzal všechno čističem na brzdy a nastříkal olejíčkem a pro jistotu stáhnul drc páskou a už mam pokoj, takže díky
Září 29, 20168 r Měnil jsem břední brzdové kotouče. Koupil jsem Meyle 115 521 1040 a brzdové destičky VIKA. http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/superb/brzdovy-system/desticky-celisti/2482-brzdove-desky-predni-superb-od-r-02.html Brzdí to naprosto spolehlivě. Největší problém brzd byl posilovač. Vždy po zimě byla uvnitř voda. Kde se v podtlaku vzala voda netuší ani značková opravna Škoda. Vzduch to nenasávalo jinde, celý obvod byl přetěsněný silikonem. V mrazech zamrzl a při šlápnutí na pedál se mi povedlo membránu natrhnout. Prozatím nikdo nepřišel s kloudným objasněním vody na podtlakové straně.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.