Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

zabiáku máš pravdu :

Motor, který dostane Cayenne, pochází původně z Audi Q7. Jde o přeplňovaný šestiválec 3,0 TDI s výkonem 240 koní a 550 Nm točivého momentu.

Sakra neni to ten motor se kterým si vy 1,9tkový tédéíčkáři běžně vytíráte vejfuk a v lepším případě má co dělat aby vám stačil ? V porshe asi udělali chybu a použili nesprávnej motor, měli dát načipovanou 81-tku, to by byl teprve hukot...

viewer: tak to byla trefa přímo na solar :palec2:

ty tvoje a creckovo frky nemaj chybu, vážně jsem se skvěle pobavil a aby bylo jasné ve kterém jsem táboře tak stejně jako zabiák lol

benzin :palec2: benzin :palec2: bnzin :palec2: benzin :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to joooo v tom pripade ja jezdim v pohode za 3litry nafty kuci

bud trosku originalni, tohle tu pise kazdy druhy dieslak :p

anketa : btw kdo by svoje delo vymenil za naslapnutou RSku ? pochopitelne slovem naslapnutou se rozumi benzina (ja hned a vubec by me nezajimalo kolik to zere)

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bauraku, tomu i verim, ze jezdis za 3 litry, podobne jako TOMASB. Stoji vam to pred barakem a jezdite sluzebakama, ty 3 litry je vypar z nadrze za tu dobu co sluzebakem ujedes 100km :D

Jinak nechapu, co ti prijde na teto debate nerozumneho... Neveris snad, ze tedeickari, kam patris jezdeji za 4,5 litru??? NEbo snad, ze ja jezdim za 12,8??? Nebo ze by te udivilo, ze jeden tedeickar si vytira kapsu s kdejakou AUDINOU??? lol lol lol lol lol lol

Dneska cestou z Ruzyne me predjizdelo neco, podobne Octavce, asi to mozna byla, jen jsem zaregistroval strasnej dym za nim cerneho popela a prave si vytiral kapsu se vzlitajicim Boeingem 737-800 :D :D

viewer - dekuji, jako mrakum jinych! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nevím zda to tu bylo...číst celých 27stránek na to prdím...ale čtěte..MILUJU TDíííííííííí... lol

Nastal čas změny. Obdržel jsem konečně poměrnou část honoráře za můj holywoodský projekt a udělal jsem si radost. Jako druhý vůz do rodiny jsem si pořídil skvost – Octavi II RS TDI. Protože nejsem žádná socka, nechal jsem si udělat čip od Cimbu a difuzorový Teflon Profi Kit od Milotecu.Již vzhled Octavie II RS TDI mluví za vše – atraktivní racing blue metalíza jen podtrhuje úžasné ušlechtilé křivky a sexy tvary tohoto ekonomického , rodinného supersportu. Agresivní maska s lišáckým výrazem a sexy rudou pižkou s nápisem RS dává najevo kdo je tady pánem. Kdo je Král okreskové džungle. Kdo je pokořitelem rychlostních limitů a vítězem semaforových sprintů – ano je to Ona! RS TDI - pro jazyku albionu znalé “Rallye Sport“ . Přestože neholduju mediálním hysteriím kde si parta lesáků s počmáranými a uřvanými vozy zkracuje cestu z rachoty domů vysokou rychlostí přes les a šotolinu, je skvělé mít vlastnosti supersportu v kompaktním a estetickém balení rodinného sedanu. Tento skvost do světa nic nabubřele nekřičí. Neřve že má výkon. Nevytrubuje nic o úžasném podvozku (který je díky pneumatickému, elektronicky řízenému, víceprvkovému zavěšení o 20 let dál než ostatní vozy). On tím vším je. Tak nějak samozřejmě a jednou pro vždy.

Pokud jsme se již pokochali ladnými tvary a sexy křivkami můžeme usednout. A že je do čeho ! Vysoce kvalitní sportovní mikroplyš pohodlných sportovních sedaček nás nenechá na pochybách, že někomu šlo o naše pohodlí. Praktická, vkusná a velice neotřele esteticky řešená palubka z těch nejvybranějších plastů nás ergonomicky obklopuje. Hlavně vpředu. Vše je na dosah, vše co se zmáčkne zůstane zmáčklé, vše co se aktivuje zůstane aktivované.Žádné točítkové zvrhlosti á la BMW, žádné tlačítkové orgie á lá Mercedes. Přehlednost a intuitivnost ovladačů je na špičkové úrovni jak je již u VW zvykem. Kovová hlavice řadící páky s 6ti rychlostními stupni pro jízdu vpřed a jedním vzad nás také nenechá na pochybách – řídíme to nejlepší co je dnes k mání. Všude je cítit luxus, prostor a kvalita. Po řádném nastavení volantu, ovládacích prvků a sedaček, máte chuť vyrazit třeba až na konec světa. Vůz vás příjemně obklopí, pojme, ba dá se říct že se s vámi mazlí.

Takové intimní sblížení s vozem jsem již dlouho nezažil. Je to natolik intenzivní pocit že občas zapomínáte zdali je to pořád ještě vůz…

Po otočení klíčku probudíte šelmu. Pocity při startování tohoto unikátu se nedají popsat jinak než bouřlivý orgasmus. TDI páté generace má natolik podprahový sexy baryton že to nenechá chladným ani předsedu odborářského svazu eunuchů.Je v něm cítit síla, úspornost i ekologická šetrnost. Pokud má vesmír a harmonie nějaký zvuk – musí totožný se zvukem nabuzeného TDI. Tento motor je vybroušený do maxima. Dávkování monumentálního krouticího momentu je špičkové, přesto při brutálnějším prošlápnutí plynového pedálu podhrábnou i zadní kola – což je na předohrab slušný výkon.To je ovšem nic proti výkonu na silnici, po vytočení nad 5000 ot/min. nastává pravé peklo spojené s řetězovým orgasmem. Ještě před úpravami jste schopni dosáhnout 200km/h za 11,3 sekundy. Maximálka je hluboko nad 260km/h.Když občas proháním tento skvost, mají piloti boeingů letících nad jižní spojkou co dělat aby se mnou drželi krok…

Já však nejsem z lidí, co se spokojí s málem. I když Octavia II RS TDI je již sama o sobě unikátem a dravou šelmou, lze jít ještě dál.

Šelmu lze vybavit ještě silnějšími drápy! Konečných 240kW a 600Nm po Cimbu čipu snad hovoří za vše. Zrychlení z 0-200km/h tak zvládne pod 10s což je o 1,5 sekundy rychleji než sériová verze. Maximálka je elektronicky omezena na 320km/h, chlapi od Cimbu byli nesmiřitelní a šlo jim o moji bezpečnost. Ale nevadí, mám tento vůz jen na pojížďky takže se spokojím i s menší maximálkou než obvykle. Dodávat že se spotřeba pohybuje okolo 4l/100km při dálničních 230km/h netřeba připomínat. Motor je o jeden a půl generace dál než ten z předchozí Octavie. Když si uvědomíme že první TDI předběhlo svou dobu o 30let, tak má nynější generace TDI motorů od VW náskok 20ti let před zbytkem světa. Takže o výkonech těchto motorů nemůže nikdo pochybovat.

Editováno: , autor: mira
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bauraku, tomu i verim, ze jezdis za 3 litry, podobne jako TOMASB. Stoji vam to pred barakem a jezdite sluzebakama, ty 3 litry je vypar z nadrze za tu dobu co sluzebakem ujedes 100km :D

Jinak nechapu, co ti prijde na teto debate nerozumneho... Neveris snad, ze tedeickari, kam patris jezdeji za 4,5 litru??? NEbo snad, ze ja jezdim za 12,8??? Nebo ze by te udivilo, ze jeden tedeickar si vytira kapsu s kdejakou AUDINOU??? lol lol lol lol lol lol

viewer - dekuji, jako mrakum jinych! ;)

samozrejme ze verim, ze se da jezdit za 4,5 ale jen po okresnich silnicich nesmi tam byt dalnice a mesto...za kolik jezdis ty je me uplne jedno ;)

a sluzebakem samozrejme jezdim a je to velka vyhoda ale u tebe tam citim malinko zavist lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po otočení klíčku probudíte šelmu.

Tjn ale trosicku nachlazenou , jelikoz vyluzuje zvuky neco jako chrocht, chrocht, chrocht, chrocht, chrocht, z tohoto libeho zvuku muze mit orgasmus jen hluchonemy :t, ale ono to asi nebude orgasmus ze zvuku ,ale z toho jak se to cele trepe :D

dalsi popis RS TDI : po vytoceni vozu na neuveritelnych 3500 otacek vypinam radio jelikoz je zbytecne v tom kravalu by ho neslysel ani netopyr , kdyz se konecne kolem me pomalu zacinaji rozplyvat oblaka cerneho dymu a ja zacinam videt na cestu , neco se kolem me mihne a po dlouhem patrani co to bylo se dozvidam ze

ŠKODA OCTAVIA WORLD RALLY CAR

Motor 2.0 - 20 V

Počet válců 4

Turbodmychadlo Garrett TR30R

Objem válců 1999 ccm

Vrtání / zdvih 82,5/93,5

Kompresní poměr 8,7 : 1

Maximální výkon kW/PS 221 kW/300 PS

Otáčky 5500/min

Maximální točivý moment Nm 600 Nm

maximalne vytacim sesty rychlostni stupen se snahou ho dohnat , bohuzel WRCko si prave zarazuje trojku

lol

Neprehlednete , jedinecna nabidka odhlucneni motoru TDI !!! : http://www.eshop-army.cz/Detail.aspx?ZboziID=1483

Nabidka Tunningovych dilu pro skoda octavia TDI : http://www.agrometall.cz/

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn, jen jsem porad neprisel na to co zavidet , jestli ten liby zvuk, sileny vykon, drazsi nahradni dily,vetsi cenu vozu,vetsi cenu paliva,cerny dym z vyfuku,neustale opravy zasraneho turba ... jo aha ten usetreny litr paliva na 100km , tak to jo :doh chtel bych videt svoje auto kdyby mu dali omezovac otacek do 3000 :) za kolik paliva by potom jezdilo :D jen si predstav tu upravu 1.6 omezovac otacek a turbo

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tjn, jen jsem porad neprisel na to co zavidet , jestli ten liby zvuk, sileny vykon, drazsi nahradni dily,vetsi cenu vozu,vetsi cenu paliva,cerny dym z vyfuku,neustale opravy zasraneho turba ... jo aha ten usetreny litr paliva na 100km , tak to jo :doh chtel bych videt svoje auto kdyby mu dali omezovac otacek do 3000 :) za kolik paliva by potom jezdilo :D jen si predstav tu upravu 1.6 omezovac otacek a turbo

zavist!!!!! lol lol lol lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přesto při brutálnějším prošlápnutí plynového pedálu podhrábnou i zadní kola – což je na předohrab slušný výkon....když jsem to včera četl poprvý tak tomuhle jsem se chlemstal nejvíc lollollol

sepsal to nějakej asi drak co si vypomohl travičkou:-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zavist!!!!! lol lol lol lol

no spis porad nemuzu pochopit mysl cloveka , ktery si koupi linou cmoudici mrchu o sto tisic drazsi aby usetril litr paliva na sto kilometrech :D (mysleno spor 1.9 TDI 66kw vs 1.6 75 KW) a nevykladejte mi tu ze to zas draz prodate , to na 100% ne, a tu spotrebu mi tu muzete rikat dokola treba stokrat, koukam se ke kamosovi na 1.9 TDI 66 kw a ma dlouhodobou pres sest litru ja 7,1

lol

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...