Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

Tak jsem se ze srandy kouknul na net, dnešní stav inzerce:

Vyzkoušeno - Okty 2002-2003:

Nafta: 98 ks, median ceny 224tKč

Benzín: 41 ks/ 199 tKč

Tipcars - Okty 2002-2003:

Nafta: 756 ks/ median ceny 220 tKč

Benzín: 196 ks / 199 tKč

Auto - Okty do 5 let:

Nafta: 1190 ks / průměr tacho 103.047 km / průměr ceny 300.151 Kč / průměr stáří 4.0 roku

Benzín: 330 ks / 86.712 / 297.744 / 3.8

Tak opravdu nevím, kde je ten ranec, když za "srovnatelný" diesel vs. benzín vysolíš minimálně o 50 litrů víc. Hm, fakt že jo, zase ho ale můžeš potom prodat o 20 litrů dráž a vyděláš, já trouba.

Nevím, ale podle těchto čísel je podle mne zřejmé, o co je větší zájem, ono při pohledu na ceny u benzinek se není čemu divit. Co to navíc udělá s cenami ojetin je snad taky jasné.

nejak tech 50000 navic nevidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

creck: benzína přechlastám vždycky lol

Jak to dopadá, když pražák chlastá z moravákem. Moravák bleje a pražák mu vychlastá všechny zásoby?

I když abych se přiznal tak tenhle víkend sem se z chlastu zeblil slušně lol

Benzin vs. Nafta = dva motory oba dělají skorem to samé a jeden má lepší spotřebu. Kterej je lepší?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Delta 50 litrů navrch beru u nových aut.

To sagič: Přesná čísla prodejů v ČR se v pohodě dají sehnat a konkrétně u O se to pohybuje v jednotlivých letech mezi 1 benzín ku 2,5-3 nafťáky (např. u Fabky je to teď 10 : 1, Ruma 6 : 1 a Supra 1 : 5). To, že na trh vrhnu v určitou dobu velké množství naftových ojetin (většinou služebákůs patřičným nájezdem) ale automaticky neznamená, že je po nich odpovídající poptávka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Davone jenze ono to jede levne a jeste to jede dobre, to se o benzinu neda rict ... takze proc bych si mel "kakat do ust" jak pises. Kdyz nekam jedeme jako parta, tak hadej cim chce kazdej jet ? :) 1,6tka to nebude ...

no tak když jedete jako parta, tak to musíte jet rozhodně TraktorDIčkem :kol-98:

to sou argumenty omg...

jedinej rozumnej argument, proč koupit TDI je spotřeba... já jsem si třeba spočítal, že při současných cenách nafty a benzínu se mi naftovej Scout vyplatí až po ujetí 80 tis. km... vzhledem k tomu, že ročně najedu tak 20 - 23 tis. a za 4 roky to půjde z baráku... tak nevím no... co říkáte? ještě pořád TDI? :p

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to vorlajz: ano, mas pravdu. Na svym sluzebnim FSI O2 4x4 mame ted najeto 80000 km a je to zrale na vymenu - soupis zavad: nefunkcni brzny- posilovac 1x, cidlo alarmu 4x, konektor na bagu- bocnim 2x, motor: zapalovaci modul vymena 3x, vymena praskle hadice chladiva 2x, ted zaclo zrat olej, cca 1l na 10000, je tam longlife. opravdu super benzinovy motor...

Mas pravdu . Opravdu podad radeji TDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rtg61 : jezis to sou nazory ze bych blil, taky ti muzu vypsat co vsechno se podelalo na nasi OI 66kw co mame v praci, ale bude to mit stejne nulovou vypovidajici hodnotu jako tvuj prihlouplej prispevek !

no tak se vybli, me je to fuk :) ja jen popisuji zkusenost z vasimi skvelymi benzinaky.. a vypovidajici hodnotu to opravdu nema.. jen zkusenost. a vyser se na hodnoceni prispevku , jestli je prihlouplej, ju. fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale byl jsi fakt dobrej, s takovym jasnym presvedcenim ,,ted dam tem benzinakum naprdel jake to jsou sroty" :D fakt se tu valim smichy :specool: nic ve zlem, opravdu me nikdo po ranu (ted jsem vstaval po prohyrene noci sry :D ) takhle nerozesmal :smich:

horsi ze na sluzebni octuli s 80litry na tachosu , to jsou rek bych minimalni pidi zavady

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna: tak proc to pletes ohromady...? to jsou ty vase vecne argumenty ze..

A čemu nerozumíš?

Nový diesel stojí řádově o 50 litrů vív než srovnatelný benál. Při prodeji po 5 letech to je už jen 20-25 litrů. Fakt.

V letech 2002-2008 se průměrně prodalo v ČR 2,5-3x víc O v D než v B. Fakt.

Oktávek je v bazarech 4x víc D než B. Fakt.

Co to udělá s cenou ojeté nafty při stávajících cenách paliv? Otázka. A na tu si každý odpoví podle sebe. Podle mne ale těžko růst ceny nafty v posledním období o 25% zvedá poptávku po ojeté naftě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tesna vis co by me ale doopravdy zajimalo, kolik soudnych TDIckaru , kdyby se svezlo v tve rakete , by proste reklo : tohle je delo ! protoze 1.8T 150kw proste raketa je :D mas tu nekde predvadecku auta ? fotky atd....

kdo mi zabuduje do 1.6 turbo :D chcu byt taky ,,IN,,

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...