Tesna Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Článek k tomuto tématu je dnes na Tipcars, s podobně hodnotnou a erudovanou diskuzí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 vidíš jak se ti sere benzíňák? To by se ti u TDI nestalo. vole spis kdyby jste mi poradili jak to zasit,nebo rozebrat , je tam airbag a mam strach to sundat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 maximálně ho vodpálíš no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Článek k tomuto tématu je dnes na Tipcars, s podobně hodnotnou a erudovanou diskuzí můžeš hodit link? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 15. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 (editace) nejvic se mi tam libi tahle veta, ta je jako by mi ji z duse vycetl ,,Bylo potřeba natlačit diesely i těm, kdo o nich tvrdili, že nejedou, jsou hlučné, atd. Tak nastala nesmyslná honba za výkony podpořená masivní reklamou. Vrcholem je třeba lehké zmanipulování technických regulí ve 24h Le Mans ve prospěch turbodieselů" nebo ,,U pumpy se zkrátka smějí majitelé dieselů, v servise naopak příznivci lehčího paliva. " a nakonec A jak naznačil Mercedes, třeba je nakonec budoucnost ve vznětových motorech spalujících benzín ;-) a nekrasnejsi veta tu sem musim dat : Dle mých výpočtů průměrně dva z pěti čechů mají stříbrné TDI ,třetí a čtvrtej o něm sní a jen ten pátej má rozum, koupil něco jiného jeste by me zajimalo srovnani 1.8T vs 1.9TDI 96kw Editováno: 15. Červenec 2008, autor: creck Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Tak tech 24hod le mans je jasna vec, ale sou tu taci kteri ti zacnou tvrdit jak jsou diesely uzasny a vyhravaj le mans pravidelne atd. Ale nema to cenu rozebirat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 www.tipcars.cz záložka Novinky, podstránka Hlavní strana sekce, článek Technické srovnání 2.0i 85kW vs. 1.9TDi 81kW Bohužel, klasické odkazy tu nefungují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 vole spis kdyby jste mi poradili jak to zasit,nebo rozebrat , je tam airbag a mam strach to sundat z čeho máš strach, v benzínu stejně nefunguje, tak se nic neděje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 To je fakt neni moc co resit ... kdo chce jezdit usporne koupi si TDi, kdo se chce svezt koupi si benzin ! Znamej se chce taky svezt, proto si koupil Leona 4Cupra 110Kw TDi ..moc pekny svezeni.. skoro sem mel pokuseni ..mit penize tak bych cupru 4x4 bral.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Béda Čech Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 To je fakt neni moc co resit ... kdo chce jezdit usporne koupi si TDi, kdo se chce svezt koupi si benzin ! I TDI tě pěkně sveze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Znamej se chce taky svezt, proto si koupil Leona 4Cupra 110Kw TDi ..moc pekny svezeni.. skoro sem mel pokuseni ..mit penize tak bych cupru 4x4 bral.. Jop to souhlas, todle byla jedna z 2 variant co sem mel kdyz sem kupoval auto. Tehda sem driv narazil na hezke RSo nez na peknou cupru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 I TDI tě pěkně sveze Jo, ale takovych tu je na foru co by se na prsty jedne ruky veslo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 15. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2008 Tak jo,ja jsem "hnup"!Zacal jsem s tim! Ale zerou me jako prispevky,kdo chce svezeni koupi si benzin a nafta je jenom na spotrebu! 1:takze ano pravda je,ze do 2tis ot. se nedeje skoro nic,ale pak od 2tis to zabere jako prase!2:na 5-kvalt nebo 6 porad citim zatah motoru,aniz bych to musel tocit do cerveneho. A co je teda na tom svezeni s benalem? lol krome toho zatahu od spoda,hm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
creck Vloženo 16. Červenec 2008 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 chosse ta krasa kdy mas na otackomeru 3500 otacek ,vidis pred sebou kamion tak podradis a vyleti to pres pet litru , tohle proste diesel neumi to mi nerikej ze s 66kwatovou octavou pojedes na ctverku , jen tak uvidis kamion tak das plyn k podlaze a ono to vystreli jak raketa ja s TDI nekolikrat jel , proste nekomu se hold jezdeni v TDI libi , ja mezi ty lidi nepatrim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 chosse ta krasa kdy mas na otackomeru 3500 otacek ,vidis pred sebou kamion tak podradis a vyleti to pres pet litru , tohle proste diesel neumi to mi nerikej ze s 66kwatovou octavou pojedes na ctverku , jen tak uvidis kamion tak das plyn k podlaze a ono to vystreli jak raketa ja s TDI nekolikrat jel , proste nekomu se hold jezdeni v TDI libi , ja mezi ty lidi nepatrim tak pro informaci..mel jsem passata 74 kw 1.6 ten samy motor co mas ty crecku...byl to uplny odvbar oproti memu TDi 66kw...nechtel jsem tomu verit tak jsem vzal kamose s lehkym golefem IV. posmival se me ze mam caj tak mam to je pravda..na tech Tdickovejch 130kw nemam to se musi nechat ale chtel jsem zjistit jak na tom fakt jsem..jestli to neni kec ze kroutak na tdi je lepsi atd...dali jsme si zavody jak na rovince tak i do kopce.muzu ti rict ze to bylo na chlup stejny.a to je lehky auto.potom druhej kamos se mi posmival.moje ambice zacaly byt silne tak jsem mu rekl at to taky zkusi s 1.8 mondeem tusim 84kw a bud ma sracku auto nebo si to nedokazu vysvetlit ale jel jak mu to slo pry a jeli jsme presne vedle sebe .. mozna by me dal od 160km/h jeli jsme maximalka do 140 ale bylo to nastejno...takze ted vim ze ta moje chciplina je nastejno se 74kw.at si to kazdej prebere jak chce a mlati mi tu do hlavy ze to neni mozny.ja vim ze jo a to mi staci. a mimochodem se unas jely zavody do vrchu a vis kolik jezdcu tam melo TDi:: bajvocko 70%.proc je maji teda kdyz to vubec nejede a oproti benzinu je to lenoch jak se tu pise?krom toho lemans teda jak se tu tim obranujes ze to vytahujeme?jinak to tu je krasny poctenicko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Tak tos trošku asi přehodnotil. Rád bych tě v tvojí 1.6 jak jedeš třeba 100 na čtverku a doháníš kamion a dáš tam trojku a šlápneš na to. myslím že kdybys takhle jezdil na čtverku tak bys asi neunesl tu tvoji spotřebu a motor by taky nebyl rád.spíš uvažujme že jedeme na pětku ty jedeš první za tebou chose a pak třeba ja a pak třeba i michalF a celý tady klub .dojedem k tomu kamionu ve stovce, hodíme tam čtverky a než ty se rozhýbeš s tím motorkem tak mi se už budem zařazovat před ten kamion a na závěr si nás ještě dá michal, řek bych že když mí Tdi koníky tak se stím dá dost zařádit, takže poznámky tohoto typu mě netěší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Kluci,já se Vám divím že mu vůbec odpovidáte...vždyt on si z Vás dělá blbce a vyloženě se tím baví! Nechte ho být at se to tady muže uzavřit protože je to fakt trapny a pořád dokola.Má to smysl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Jojo nema ... myslim, ze FAKTA uz sou napsana a nema cenu to dal resit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zabiak Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Ty vole ten článek je snužka keců. Tady nikdo netvrdí a nikdo si nemyslí, až na pisatele těchto keců, že dieselové motory jsou výkonnější!! Výkonné motory se v naftě dělají, ale né aby pokořili benzíny ale aby byl dobrý výkon s malou spotřebou. Pisatel je uplně mimo. TDI si nikdo nekupuje pro výkon, ale pro spotřebu. V servise se smějí benzináci??? Taky hlod kdyť tdi je spolehlivý motor který vydrží mnohem více. A o poruchách nemůže být řeč. Mám najeto 220tis a s motorem nikdy problém, žádná porucha. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Hm, tak já se v servise teda nesměju, spíš jsem naštvaný. A proč? Protože na blbou výměnu oleje se u svého servisáka musím objednávat 2-3 týdny dopředu, jelikož tam má průměrně 2 rozhozené a uhoněné TDička, které nějaký nadšenec koupil jako ojetinu, a na takové prkotiny nemá čas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OTDi Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Aspoň má kšeft , ale jak tu nad tebou někdo psal, tak TDi vydrží mnohem víc než benzín. Jeden chlápek od nás dělá zedničinu na živnost, asi před 9 lety si koupil Oktu rv 98 TDi, dneska tam má nahrkaných bez prdele neuvěřitelných 480tis km a nějaký drobný, auto jede bezvadně a na ty kiláky a stáří klobouk dolů. Neustále za sebou tahá vozík, kufr plný nářadí, vozí zasraný dělníky, je fakt že kosmetické vady to má dost ale jinak říkal že to auto nikdy nevymění za jiný a že s ním zajede až do hrobu, tak moc je s tím spokojený.Dělá pravidelný servisy a nikdy ho nic nezklamalo. takže poruchovost bych ani náhodou neřešil, jen by mě zajmalo jak by vypadala benzinová okta po tolika kilometrech a takové zátěži.Kolega dostal přidělenou 1.8 oktu která už má 310 tis km to auto je na rozpadnutí a to bylo jen na služební cesty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 ted k nam nafirmu jezdi zednici delat novy hajzly, jezdi s octou a na tacho ma 600000 ) takze tak. hadejte co ma za motorizaci .. (1.6 to opravdu neni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Myslím si, že momentálně je plánovaná životnost všech srovnatelných motorů +/- stejná a je počítána někde okolo 300tkm (?). Při tomto nájezdu je stejně většina aut při standardním zacházení už pěkně rozhrkaná. A menší nebo větší nájezd je spíš stylem jízdy, zacházením, počtem řidičů a "štěstím" na povedený kus. Osobně považuji tvrzení o delší životnosti TDi za nepodloženél (nebo někdo máte reprezentativní porovnání a statistiku?), protože doba jednoduchých atmosférických (nevýkonných) dieslů schopných najet 0,5-1Mkm je dávno pryč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Tesna : hele to nema cenu ... napises argumenty a nedostanes zadne odpovedi, jen reci typu jak je tdi uzasny nejlepsi vyhrava sportovni zavody atd atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rtg61 Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 (editace) tak nic, asi to byl benzin. sorry. Editováno: 16. Červenec 2008, autor: rtg61 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.