Přejít na obsah

Dieselove a benzinove FLAME


creck

Doporučené příspěvky

nejvic se mi tam libi tahle veta, ta je jako by mi ji z duse vycetl :D

,,Bylo potřeba natlačit diesely i těm, kdo o nich tvrdili, že nejedou, jsou hlučné, atd. Tak nastala nesmyslná honba za výkony podpořená masivní reklamou. Vrcholem je třeba lehké zmanipulování technických regulí ve 24h Le Mans ve prospěch turbodieselů"

nebo ,,U pumpy se zkrátka smějí majitelé dieselů, v servise naopak příznivci lehčího paliva. "

a nakonec :D A jak naznačil Mercedes, třeba je nakonec budoucnost ve vznětových motorech spalujících benzín ;-)

a nekrasnejsi veta :D tu sem musim dat : Dle mých výpočtů průměrně dva z pěti čechů mají stříbrné TDI ,třetí a čtvrtej o něm sní a jen ten pátej má rozum, koupil něco jiného

jeste by me zajimalo srovnani 1.8T vs 1.9TDI 96kw

Editováno: , autor: creck
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jo,ja jsem "hnup"!Zacal jsem s tim! ;)

Ale zerou me jako prispevky,kdo chce svezeni koupi si benzin a nafta je jenom na spotrebu!

1:takze ano pravda je,ze do 2tis ot. se nedeje skoro nic,ale pak od 2tis to zabere jako prase!2:na 5-kvalt nebo 6 porad citim zatah motoru,aniz bych to musel tocit do cerveneho. A co je teda na tom svezeni s benalem? lol lol lol krome toho zatahu od spoda,hm? fuck

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chosse ta krasa kdy mas na otackomeru 3500 otacek ,vidis pred sebou kamion tak podradis a vyleti to pres pet litru , tohle proste diesel neumi :D to mi nerikej ze s 66kwatovou octavou pojedes na ctverku , jen tak uvidis kamion tak das plyn k podlaze a ono to vystreli jak raketa :D ja s TDI nekolikrat jel , proste nekomu se hold jezdeni v TDI libi , ja mezi ty lidi nepatrim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chosse ta krasa kdy mas na otackomeru 3500 otacek ,vidis pred sebou kamion tak podradis a vyleti to pres pet litru , tohle proste diesel neumi :D to mi nerikej ze s 66kwatovou octavou pojedes na ctverku , jen tak uvidis kamion tak das plyn k podlaze a ono to vystreli jak raketa :D ja s TDI nekolikrat jel , proste nekomu se hold jezdeni v TDI libi , ja mezi ty lidi nepatrim

tak pro informaci..mel jsem passata 74 kw 1.6 ten samy motor co mas ty crecku...byl to uplny odvbar oproti memu TDi 66kw...nechtel jsem tomu verit tak jsem vzal kamose s lehkym golefem IV. posmival se me ze mam caj tak mam to je pravda..na tech Tdickovejch 130kw nemam to se musi nechat ale chtel jsem zjistit jak na tom fakt jsem..jestli to neni kec ze kroutak na tdi je lepsi atd...dali jsme si zavody jak na rovince tak i do kopce.muzu ti rict ze to bylo na chlup stejny.a to je lehky auto.potom druhej kamos se mi posmival.moje ambice zacaly byt silne tak jsem mu rekl at to taky zkusi s 1.8 mondeem tusim 84kw a bud ma sracku auto nebo si to nedokazu vysvetlit ale jel jak mu to slo pry a jeli jsme presne vedle sebe .. mozna by me dal od 160km/h jeli jsme maximalka do 140 ale bylo to nastejno...takze ted vim ze ta moje chciplina je nastejno se 74kw.at si to kazdej prebere jak chce a mlati mi tu do hlavy ze to neni mozny.ja vim ze jo a to mi staci. a mimochodem se unas jely zavody do vrchu a vis kolik jezdcu tam melo TDi:: bajvocko 70%.proc je maji teda kdyz to vubec nejede a oproti benzinu je to lenoch jak se tu pise?krom toho lemans teda jak se tu tim obranujes ze to vytahujeme?jinak to tu je krasny poctenicko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tos trošku asi přehodnotil. Rád bych tě v tvojí 1.6 jak jedeš třeba 100 na čtverku a doháníš kamion a dáš tam trojku a šlápneš na to. myslím že kdybys takhle jezdil na čtverku tak bys asi neunesl tu tvoji spotřebu a motor by taky nebyl rád.spíš uvažujme že jedeme na pětku ty jedeš první za tebou chose a pak třeba ja a pak třeba i michalF a celý tady klub lol .dojedem k tomu kamionu ve stovce, hodíme tam čtverky a než ty se rozhýbeš s tím motorkem tak mi se už budem zařazovat před ten kamion a na závěr si nás ještě dá michal, fuck:p řek bych že když mí Tdi koníky tak se stím dá dost zařádit, takže poznámky tohoto typu mě netěší lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty vole ten článek je snužka keců.

Tady nikdo netvrdí a nikdo si nemyslí, až na pisatele těchto keců, že dieselové motory jsou výkonnější!!

Výkonné motory se v naftě dělají, ale né aby pokořili benzíny ale aby byl dobrý výkon s malou spotřebou. Pisatel je uplně mimo.

TDI si nikdo nekupuje pro výkon, ale pro spotřebu.

V servise se smějí benzináci??? Taky hlod kdyť tdi je spolehlivý motor který vydrží mnohem více. A o poruchách nemůže být řeč. Mám najeto 220tis a s motorem nikdy problém, žádná porucha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm, tak já se v servise teda nesměju, spíš jsem naštvaný. A proč? Protože na blbou výměnu oleje se u svého servisáka musím objednávat 2-3 týdny dopředu, jelikož tam má průměrně 2 rozhozené a uhoněné TDička, které nějaký nadšenec koupil jako ojetinu, a na takové prkotiny nemá čas.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aspoň má kšeft lol , ale jak tu nad tebou někdo psal, tak TDi vydrží mnohem víc než benzín. Jeden chlápek od nás dělá zedničinu na živnost, asi před 9 lety si koupil Oktu rv 98 TDi, dneska tam má nahrkaných bez prdele neuvěřitelných 480tis km a nějaký drobný, auto jede bezvadně a na ty kiláky a stáří klobouk dolů. Neustále za sebou tahá vozík, kufr plný nářadí, vozí zasraný dělníky, je fakt že kosmetické vady to má dost ale jinak říkal že to auto nikdy nevymění za jiný a že s ním zajede až do hrobu, tak moc je s tím spokojený.Dělá pravidelný servisy a nikdy ho nic nezklamalo. takže poruchovost bych ani náhodou neřešil, jen by mě zajmalo jak by vypadala benzinová okta po tolika kilometrech a takové zátěži.Kolega dostal přidělenou 1.8 oktu která už má 310 tis km to auto je na rozpadnutí a to bylo jen na služební cesty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím si, že momentálně je plánovaná životnost všech srovnatelných motorů +/- stejná a je počítána někde okolo 300tkm (?). Při tomto nájezdu je stejně většina aut při standardním zacházení už pěkně rozhrkaná. A menší nebo větší nájezd je spíš stylem jízdy, zacházením, počtem řidičů a "štěstím" na povedený kus. Osobně považuji tvrzení o delší životnosti TDi za nepodloženél (nebo někdo máte reprezentativní porovnání a statistiku?), protože doba jednoduchých atmosférických (nevýkonných) dieslů schopných najet 0,5-1Mkm je dávno pryč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...