Speedy20V Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Zdravím, potřebuju pomoct, mám Octu 1.8T, rok 99, AGU a když jedu občas mi maxidot napíše STOP - TLAK OLEJE - VYPNĚTE MOTOR - ČTĚTE NÁVOD K OBSLUZE. Dělá mi to teď čím dál častěji. Kontroloval jsem stav oleje, ten je v pořádku, to je jediné co mě napadlo..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Může to dělat špatnej snímač tlaku oleje, někdy je jenom špinavej a stačí vyčistit. Možná bych nechal přeměřil tlak oleje, jestli je správnej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 No taky mě napadlo, že by to mohl být jenom snímač, to by bylo super, ale mám obavy aby to nebylo něco vážnýho. No každopádně to asi musí do servisu že? Nebo dá se ten snímač tlaku nějak lehce najít? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 (editace) Haló haló, raďte, nevím jestli vůbec můžu a odjedu z práce!! A přesčasy se mi dělat nechtějí Editováno: 3. Duben 2008, autor: Speedy20V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 up Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 up Na Alfě mi to dělal špatně zvolený olejový filtr. Po záměně problém ustal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 (editace) Motory nemají přímo snímač tlaku oleje, ale kontrolní baroskopy seštelované na určitý tlak. Je píchnutej někde do motoru na nové 1,8 je hned vedle olej fitru na strarý nevim. Jde k němu jeden drát a po něm behá signál sepnuto nebo rozepnuto ( 0 nebo 1 ) to vyhodnocuje combi přístroj. Když ti tam skočí 0 tak začne vát červenou výstrahu. Zkus najít tedle snímač. Blbě se povoluje je to na 24 klíč ... nejlépe svíčák nebo někde to jde i stranovym. Kouknul bych jestli je v poho kabel co k němu jde a dál zkouknout samotný baroskop. Editováno: 3. Duben 2008, autor: Mates_XIV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 3. Duben 2008 Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Haló haló, raďte, nevím jestli vůbec můžu a odjedu z práce!! A přesčasy se mi dělat nechtějí Změř tlak oleje cca 4psi na 2000ot kontrola čidla tlaku a taky jsem vyděl zakarbonovaný motor a současně stím zacpaný sací koš ve vaně hodně štěstí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 3. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 3. Duben 2008 Děkuju vám moc, začnu kontrolou kabelu .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 6. Duben 2008 Sdílet Vloženo 6. Duben 2008 Motory nemají přímo snímač tlaku oleje, ale kontrolní baroskopy seštelované na určitý tlak. Je píchnutej někde do motoru na nové 1,8 je hned vedle olej fitru na strarý nevim. Jde k němu jeden drát a po něm behá signál sepnuto nebo rozepnuto ( 0 nebo 1 ) to vyhodnocuje combi přístroj. Když ti tam skočí 0 tak začne vát červenou výstrahu.Zkus najít tedle snímač. Blbě se povoluje je to na 24 klíč ... nejlépe svíčák nebo někde to jde i stranovym. Kouknul bych jestli je v poho kabel co k němu jde a dál zkouknout samotný baroskop. Jen se nestačím divit co tu je za odborníky.... snímač tlaku olej a baroskop ... a jaký je v tom rozdíl ... ??? když tady někdo půjde do každého servisu či prodejny a řekne ,že schání baroskop ...tak mu každý řekne že to v autě není a nikdo nezná ... je to normální tlakový olejoví spínač .... Je pravda ,že je více druhů barevně označeny dle tlaku ... nafty a tdi jsou hnědé tlak 0.55 - 0.85 baru,Slabá 1.6 55 kw a 1.4 jsou zelené 0.3-0.6 baru a ostarní benziny jsou černé 1.2 - 1.6 baru ... což je i tvuj případ... čidlo vetšinou u olejového filtru ,nebo v hlavě.... Tvůj problém bude asi to čidlo a nebo olejové čerpadlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Jen se nestačím divit co tu je za odborníky.... snímač tlaku olej a baroskop ... a jaký je v tom rozdíl ... ??? když tady někdo půjde do každého servisu či prodejny a řekne ,že schání baroskop ...tak mu každý řekne že to v autě není a nikdo nezná ... je to normální tlakový olejoví spínač ....Je pravda ,že je více druhů barevně označeny dle tlaku ... nafty a tdi jsou hnědé tlak 0.55 - 0.85 baru,Slabá 1.6 55 kw a 1.4 jsou zelené 0.3-0.6 baru a ostarní benziny jsou černé 1.2 - 1.6 baru ... což je i tvuj případ... čidlo vetšinou u olejového filtru ,nebo v hlavě.... Tvůj problém bude asi to čidlo a nebo olejové čerpadlo ... No hele ty si taky nějaký nachytro. Jen jsem se snažil poradit. Já to znám z práce jako baroskop. Jelikož jsem s nima nedávno dělal měření tak to náhodou vím no. A v podstatě si mu poradil to samé co já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 7. Duben 2008 Sdílet Vloženo 7. Duben 2008 Děkuju vám moc, začnu kontrolou kabelu .... tak co jak si dopad??? Máš něco v chybovce v motoru? Máš motor s WIV???? (QG1 nebo QG2) Otázka pro všechny .. jak vy to máte s komunikací v autě. Nejsem si jistý jak máte to čidlo zapojený. Jestli je do motorovky ta dává signál na CAN a z toho si bere signál combipřístroj. Nebo ubráceně. Zkusit najít kam jde ten kabel a propístknout si ho zkoušečkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vapefo Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 Řešil jsem stejnej problém u O I. 1.8 T r.v.2002, motor AUM. Ve značkové opravě Škoda mi to proměřili, jestli to maže a mazalo. Takže jsem mohl dojet dom. Dle jejich sdělení je ucpanej sací koš. TAk ho vyčistily-oprava 3.500,- Kč. Od té doby v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
garny Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 No hele ty si taky nějaký nachytro. Jen jsem se snažil poradit. Já to znám z práce jako baroskop. Jelikož jsem s nima nedávno dělal měření tak to náhodou vím no. A v podstatě si mu poradil to samé co já. Nesnažím se chytračit ale poradit.... a po pravdě o baroskopu jsem v autě neslyšel.... nic víc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mates_XIV Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Nesnažím se chytračit ale poradit.... a po pravdě o baroskopu jsem v autě neslyšel.... nic víc.... Tak ty se pohybuješ v servisu já spíš ve vývoji to bude možná tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rska Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 Bude to ten saci kos slisel jsem ze je to pry bolest . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Repofin Vloženo 10. Duben 2008 Sdílet Vloženo 10. Duben 2008 Bude to ten saci kos slisel jsem ze je to pry bolest . Zdravím, mám ten samej problém na superbu 1,8T (chip 140kw)...pátral jsem po možných příčinách a postupoval tak že jsem vyměnil čidlo tlaku oleje což je sranda za 400Kč a 3 minuty práce která ovšem nepomohla, vyměnil jsem filtr olej a vsecko možný a nepomohlo, nakonec jsem se dostal k tomu že prej snad má bejt ucpanej ten nasávací koš takže se to chystám vyčistit a uvidíme. Jinak olej leju longlife 0W-30 shell....je mi potom ale divný jaktože by byl ten koš zakarbonovanej....protože tenhle olej by měl bejt v poho na rozpouštění karbonu řeším taky jinej problém a to takovej že mi auto vy rychlostech nad 180km/h zabírá různě - někdy málo někdy prasecky a někdy se to střídá během jízdy....zatim bez objevení příčiny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Speedy20V Vloženo 17. Duben 2008 Autor Sdílet Vloženo 17. Duben 2008 U mě to zatím vypadá na prodřený kabel od snímače tlaku musím kuchnout baterku a nějak to tam projít, ale nemám čas, takže zatím s tím jezdím, občas nepípne vůbec a z toho řve pořád, nemá to vliv ani na styl jízdy ani teplotu motoru, prostě na nic, podle mě jenom někde občas zazlobí kontakt. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.