Přejít na obsah

Mřížky nárazníku


MaD

Doporučené příspěvky

Zdravím,

možná to už někde bylo, ale nějak jsem to nenašel. Chtěl bych kvůli přídavným světlům dát místo obyč mřížek (facelift 1.6 benzín) ty turbo mřížky. Jen se chci zeptat, jestli s tím není nějaký problém, např. že pak to fouká přímo na teploměr a měří to teplotu blbě atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím,

možná to už někde bylo, ale nějak jsem to nenašel. Chtěl bych kvůli přídavným světlům dát místo obyč mřížek (facelift 1.6 benzín) ty turbo mřížky. Jen se chci zeptat, jestli s tím není nějaký problém, např. že pak to fouká přímo na teploměr a měří to teplotu blbě atd.

Nejsem odborník na slovo vzatý, ale tenhle směr výměny by měl být naprosto v pohodě. Opačně už by to tak jasné nebylo kvůli intercooleru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejsem odborník na slovo vzatý, ale tenhle směr výměny by měl být naprosto v pohodě. Opačně už by to tak jasné nebylo kvůli intercooleru.

No určitě to na funkci nebude mít vliv! Koukni se na mřížky od milotecu, ty jsou celoděrované a teploměr měří v poho, spíš bych řekl, že to bude lépe měřit než když jsou tam ty mřížky, co jako mřížky jen vypadají a jsou zaslepené! Jen tomu snímači udělej průvan! Budeš mít aktuální venkovní teplotu, a né teplotu motoru! ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No určitě to na funkci nebude mít vliv! Koukni se na mřížky od milotecu, ty jsou celoděrované a teploměr měří v poho, spíš bych řekl, že to bude lépe měřit než když jsou tam ty mřížky, co jako mřížky jen vypadají a jsou zaslepené! Jen tomu snímači udělej průvan! Budeš mít aktuální venkovní teplotu, a né teplotu motoru! ;)

Díky za názory. Taky jsem si to myslel, ale lepší se zeptat předem, než pak schánět odtahovku. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.