Srpen 8, 200916 r Dnes som prvy krat skusal kabel aj program a jedna vec sa mi nezdala ked som pozeral uhol skrtiacej klapky, je normlane ze pri vypnutom motore ma 3.9 stupna? nemala by byt nula?
Srpen 8, 200916 r Autor a podla coho vie RJ kolko ma motor vzducu ked tam nie je ta vaha? podle čidla tlaku v sacím potrubí, úhlu otevření škrtící klapky a otáček motoru no a ještě směs doladí podle údajů z lambdasondy
Srpen 9, 200916 r Dnes som prvy krat skusal kabel aj program a jedna vec sa mi nezdala ked som pozeral uhol skrtiacej klapky, je normlane ze pri vypnutom motore ma 3.9 stupna? nemala by byt nula? a k tomuto mi nikto neporadi ? + kde presne najdem to cidlo tlaku? Upraveno Srpen 9, 200916 r od Robo_PP
Srpen 12, 200916 r pro TomasT: někde jsem tu četl že přemýšlíš nad lepším přívodem vzduchu ke klapce ... taky jsem se od někoho dočetl že u 1.6 je při horkých dnech dost patrný pokles výkonu kvůli přisávání horkého vzduchu od výfuku Náhodou jsme našel fotky octavie 1.4 16V která má podobně jako Golfy IV řešeno sání přes chladičovou stěnu. Od spojovacího potrubí studeného a hokého vzduchu vede "ohlá trubka" přes tlumící vlnovec k chladičové stěně. Jiné 1.4 16V mají sání řešeno stejným způsobem jako 1.6 Myslím že by to vyřešilo váš problém a musí to tím pádem jít objednat jako náhradní díl na 1.4 16V. přikládám fotky Octy s vylepšeným sáním, původním sáním a Golfa s lepším sáním, fotky staženy z inzerátů
Srpen 13, 200916 r Autor Přesně toto řešení přívodu vzduchu jsem viděl právě u toho Golfu, ale přímo u Golfu s motorem 1,6 55Kw - nevím proč to tak nedělali i na Oktu. Jak je patrné dělali to i u 1,4 16V. Njn jenže kolik to bude stát? Asi balík. Já sehnal ten "trychtýř" který chyběl a nechal to zatím v origo stavu. Upraveno Září 8, 200915 r od TomášT
Srpen 19, 200916 r Robo PP:přesně tak-jestli nevíš jak dlouho tam jsou a auto máš dva roky, tak ty svíčky VYMĚŇ Přece u zážehového motoru jsou ty svíčky v podstatě to nejdůležitější kromě dobrého benzínu samozřejmě sviecky vymene, stare uz vyzerali dost biedne a vybral som aj klapku a poriadne som ju precistil, dost spinave bolo aj cidlo tlaku tak som ho tiez vycistil a musim poklopat 4 dni mi ide auto bez problemov. Fotky sviecok aj klapky mam v teme mojej octavie .
Září 8, 200915 r http://www.skodaforum.sk/spotreba-oleja-oi...w-t2837-30.htmllen pre zaujimavost Zdar chlapy,budu měnit rozdělovač na 1.6 55kw.Co mě vše čeká a nemine?Musim asi potom udělat předstih,že?A to udělám přes VAG?A nic víc se nemusí?Děkuji za všechny vaše odpovědi.
Září 9, 200915 r http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?...dfaf8248735eb9fskus pozriet Takže jak tak koukám,tak to bez stroboskopu asi nenastavím.Já myslel,že to stačí jenom pres VAG.A co když ho dám přesně jak ten původní?
Září 9, 200915 r Autor No tak šlo by to, ale musel bys to nějak "omalovat". Jako hrubé nastavení by to určitě fungovalo, ale optimum to nebude. Syšel jsem tady na fóru o člověku-servisáku, který nastavuje předstih na AEE podle sluchu a výsledek je lepší než VAGem...
Září 10, 200915 r Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza.
Září 10, 200915 r Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza. tak díky za rady,zkusím to podle toho sluchu a uvidíme.Ale stejně potom to budu muset píchnout na Vag.
Září 17, 200915 r Autor Já to dělám taky na uši.Dělám to tak už od 3kody 100 a vždycky semně ukázalo ,že seřizovat předstih na běžícím motoru je lepší. Pokud člověk není úplně hluchej tak to seřídí podle sluchu každý. Ahoj Honza. njn jenže to chce dobrý uši. sám nevím jestli bych se do toho pustil a to mám uši celkem dobrý. Je teda pravda, že každý motor má své optimum a pevná tovární hodnota nemusí být vhodná ve všech případech
Září 18, 200915 r uz ma asi je.ne z toho mojho auta, ked sa chcem pohnut so studenym motorom tak sa auto tvari ako keby chcelo zdochnut, stacim spojku, zastanem a pri dalsom pokuse o pohym sa uz pohnem. V poslednej dobe som to robil tak ze som nastartoval motor a na nautrale som len pridal plyn a otacky vyleteli cca ku 4000 a az potom som sa pohynal (bolo pocut ze s tym vytocenim mal motor najprv problem, ale potom to uz islo.). Dnes to uz ale bolo este horsie, nepomohlo ani jedno ani druhe a trosku dlhsie mi trvalo kym auto zacalo normalne ist. Poradte co s tym mam robit, sviecky, nove, klapky komplet vycistena, cidlo tlaku to tiez nebude.
Září 19, 200915 r Autor Buď škrtící klapka odešla definitivně-čištění tu smrt jen oddálilo, ale stejně přišla a nebo snad čidlo teploty chladící kapaliny.
Září 20, 200915 r klapka to podla mna nebude, robila by problemy stale, toto mi urobi len raz a potom to ide v poriadku, vyhodim rychlost, zastanem a pri dalsom pohnuti uz ide v poriadku. A ako by to mohlo sposobovat to cidlo?
Září 20, 200915 r Autor jednoduše. posílá ŘJ blbosti o teplotě motoru a ta pak dělá psí kusy. zkusil bych udělat to čidlo-není drahé-cca 400Kč
Září 20, 200915 r mohlo to cidlo v zime robit aj to ze som mal na studeny motor volnobezne otacky okolo 2000 a pri postupnom zohrievani motora klesali ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.