Přejít na obsah

Diagnostika Fabia II a Roomster (kabely a sw)


Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ahoj, mám roosmtera r.v.07   :scooter:  a chtel bych si ho nakodovat, zkoušet různý vychytávky a tak, nebo sledovat diagnostiku.  :band

Co vše pro to potřebuji??

Nějaký kabel jsem našel tady: odkaz

pak nevim kde sehnat nákej ten software do PC

a pak teda jak se postupuje s tím nastavování a tak...nerad bych nastavil něco špatně  kol100

stačil by i odkaz s navodem   :kol-97: nebo kde se to řeší  :kol-35: , dík moc...   bůh vám to splať levným palivem :kol-95:

doufam že to neni =>:kol-74:

Editováno: , autor: IIIRazor
Vloženo

Ahoj, ten z odkazu nekupuj, tyhle modré nejsou moc kvalitní, ale nějaký takový by ti asi přesně stačil, pokud neplánuješ diagnostikovat i nějaké novější auto, nebo neplánuješ v brzké době výměnu za novější auto. Myslím, že se pořád tady v Bazaru dá koupit KKL kabel na verzi VAG-COM 409, ten by ti asi úplně stačil, myslím, že stojí asi 600 Kč.

Já občas taky mívám - KKL na starší auta, HEX-CAN na nová auta, ale momentálně nic nemám, mohu jen doporučovat. :-)

A řeší se to skoro všude. :-)

Nastavit špatně s tímhle kabelem nic snad nejde, je to takový "hloupý" kabel, kterým si maximálně změníš startovací dávku paliva, tedy nic, čím by sis mohl auto zlikvidovat. :-)

Software většinou dostaneš ke kabelu a nic jiného, než k němu dostaneš bys neměl používat...

  • o 11 měsíců později...
Vloženo

Myslim, ze je lepsi koupit Hex can kabel a mas vyreseno... Zkousel jsem vselijake blbosti - vcetne "VAG checkeru" a stalo to za prd... na kodovani - dlouhe se to nehodi a funkcne to taky nebyl zadnej zazrak.. Ted mam hex can a vse je v naproste pohode...

Prosimtě, můžu se zeptat, kde a za kolik si sehnal ten hex can kabel? Hodil by se mi jeden do FII. Vím, že je toho plnej internet, ale radši se zeptam někoho, kdo s tim máš zkušenost.

Vloženo

Jestli máš Fabii II před faceliftem, tak HEX-CAN nepotřebuješ a stačí ti klasický (levnější) KKL kabel. Jestli chceš ale kabel i do budoucna, nebo máš facelift, nebo chceš prostě jen nejnovější verze VCDS (Vag-Com), tak pak musíš pořídit HEX-CAN. Samozřejmě doporučuji koupit originál, stojí sice o pár stovek víc než klon, ale máš doživotní aktualizace zdarma a nemusíš se bát, že se ti sám zničí, když nahraješ jinou verzi VCDS než jsi měl na CD ke kabelu. Klon ti vždy pojede jen s verzí programu, která je s ním poskytnuta, nejnovější myslím 10.6.0, ale je o dost levnější, to je pravda...

Zas tak plnej internet toho není, minimálně ne v ČR, jelikož s tím jsou problémy s legálností - klon funguje tak, že někdo okopíroval originální kabel (HW klíč v něm) do tohoto kabelu - tedy je v něm ten klíč a to je prý nelegální...

Ale v zahraničí jich najdeš plno. :)

  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Zdravím, nenašel jsem tu nic aktuálního, tak jsem založil toto téma.

Koupil jsem si kabel ELM 327 a software SCANMaster ELM a nemohu se spojit s novějšími škodovkami FABIA II, OCTAVIA II, prostě nic. Potřebuju vědět jestli je to kabelem, nebo protokolama. Jinak se spojim s TRANSPORTER T5, FORD C-MAX a úplná paráda. Tak jestli je tu někdo přez diagnostiku, který mně pomůže, budu velice spokojený člověk:).

  • o 3 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Potřebuju poradit jestli můžu na Roomstru vag-com 3.04 a kabelem kkl diagnostikovat (spojit, přečíst paměť závad) i řídící jednotku Airbagu. Při pokusu o spojení mě vag-com napíše varování že při pokusu o diagnostiku airbagu mě můžou vystřelit Airbagy. Tak můžu diagnostikovat a nebo ne i u fabie I 99? V programu VCDS Lite a kabel vag-kkl auto roomster mě nejedou kanály vyšší než 29 v čem je chyba (vyhodí nějakou hlášku o kabelu).

Editováno: , autor: ales-r
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Tak po dvou štamprlách a 1,5 měsíci odhodlávání jsem to dneska riskl. Po připojení a zadání adresy 15 Airbagy a odsouhlasení zříkání se zodpovědnosti ze strany výrobce programu Vag-com 4.091, se na palubním počítači rožla kontrolka Airbagů a na počítači mě vyběhla hláška o nepřipojení se. Program po mě chtěl Vypnout klíček zapalování (tlak a tep na infarkt), po vypnutí klíčku a potvrzení v programu, že jsem klíček opravdu vypnul, na mě vybafla další hláška s odpočítáváním od 30s.........0s. Po skončení odpočtu naskočila další hláška se žádostí o zapnutí zapalování a teprve teď ta kontrolka Airbagů zhasla. Po zapnutí zapalování a potvrzení hlášky došlo na lámání chleba (to už se mě třepaly ruky, v ústech jak na Sahaře, tep a tlak neměřitelný). Rožla se kontrolka Airbagů a program se pokusil o spojení s řídící jednotkou Airbagů, to se nakonec povedlo a mohl jsem si konečně přečíst paměť závad (naštěstí tam nic nebylo). A uložit informaci o řídící jednotce. Po odpojení kontrolka Airbagů zhasla a po vypnutí zapalování a odpojení kabelu a znovu zapnutí zapalování (kontrola jestli ta kontrolka zhasne a zhasla), jsem se rozhodl, že příště, pokud vyloženě nebudu muset, se na to vyprdnu, protože to za ty nervy nestálo. Ještě teď, když píšu tyto řádky, mi mlátí hercna.

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Ahojte, potrebuju poradit zakladni program, jen cteni chyb me zajima. Na Roomster 2010 . Kabel Mam OBDII tak snad je to spravnej kabel. Moc dekuju. Snazil jsem se hledat ale tlaci me cas.

Vloženo

Tak program by jsem mel dodanej se starym kabelem . Ale s tim novym uz je to koukam horsi. Takze jeho minimalni cena u nas je 20 liber a normalni asi kvalitnejsi verze vyjde na 200 liber. No to je pekna pecka teda i na Velkou Britanii za kabilek . :/  Moc diky za za radu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...