Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ahoj,

dnes si tak jedu na výlet, zaparkuji. Přijdu z výletu, sednu do auta, nastartuju, koukám na desku, svítí na mě oranžový volant s výkřičníkem. Říkám si, to je dobrý, zkusím restart - vypnout a zapnout zapalování. Nepomohlo, opět chyba na budících, volant tvrdej jak ... vzal jsem notebook s Vagem a vypsalo mi to chybu:

01309 - rid.jedn. servorizeni (J500)

49-00 - bez komunikace

je tedy celé servo v háji? Nebo stačí pouze to čidlo servořízení G250 ? Mám rok 2001, jak zjistím, zda mám TRW, nebo TOYO ?

Vůbec to nechápu. Včera s autem nešlo odjet, dnes jsem pro něj jel s pánem, jede tím a asi po 7 km jízdy bez serva posilovače, najednou zhasne kontrolka volantu s výkřičníkem na budících, a posilovač funguje na 100%. Chápete to? Já ne. Ujeto dalších 66 km, několikrát vypnul a zapnul motor a bez chyby. Jinak nevím proč, ale VAG nenašel ani včerejší chybu v historii. Prostě jak kdyby chyba nebyla.

Ahoj, přidám se. fabia 2001 1,4 volant někdy šel lehce, někdy ztuha. dnes výměna servočerpadla, problém nevyřešen. Příští týden vyměním čidlo a nejhorší věc bude asi ten svazek. Nicméně po výměně serva, je řízení o něco lepší, ale pokud se trhne s volantem víc - tak to zase tuhne. Díky za pomoc uživateli Lugo a tímto ho zdravím :)

Uz som tu par prispevkov dozadu pisal ze mi ide ztuha servo.... skusal som menit aj olej a nic sa nedeje..... ked som mal kodovanie 00140 cize pre moje auto optimum.... tak na starom formane isiel lahsie volant.... teraz mam kodovanie 00110 ale stale to neni ono. Sem tam sa chyti ide prijemne lahucko...ale vecsinou to ide stuha stary zlaty forman :feve: Servo samozrejme pri toceni knuciii cize cerpa v klude mam 2A a max 43A v plnom rajde....

Moze prosim niekto spravit LOG zo serva KOYO pri maximalnom vytoceny do plnych rajdov a rychlo? Diky moc

Tak vcera som ho nakodoval na 00160 posilovani..... a az teraz to servo ide skoro ako segre na fabii.... odber 5A max 58A.

Da sa dlhodobo pouzivat toto kodovanie ?

Upraveno od TiGeRZ

Ja osobne v tom kodovani nevidim rozdil. A mel jsem moznost sedet v te same fabce co mam ja stejny rocnik stejny motor akorat 2veci byli jine a to ze mela zelenou barvu a o 70tis. Km min nalitano a tam to cerpadlo hucelo teda docela v klidu potichoucku nez u me a ztoho usuzuju ze musim zacit setrit na novy cerpadlo

Nemoze byt nejaka netesnost v riadeni? napriklad v tomto mieste ?

post-1476-1238751965_thumb.jpg

No tak ja som probem so servom zda sa konecne vyriesil.

Kontrolka konecne zhasla. Pamat zavad prazdna.

Pravdepodobne bude rozdiel v elektronike

servoriadenia pre novy snimac TRW a v elektronike servoriadenia pre stary snimac.

Hodili sme tam servoriadenie z roku 2007 a funguje vsetko jak ma.

PS: Ono aj v ETKE su tie snimace rozdelene do urciteho cila karoserie bol

stary snimac TRW a od urciteho cisla karoserie novy snimac TRW. Zamienat

to pravdepodobne nejde.

Dufam, ze toto pomoze ostatnym aby sa nedostali do takej situacie ako ja

Cao :)

Tiez mam do prdele problem s riadenim. Fabia rv2000 TRW. Tiekol mi olej cez manzetu.

Tento problem som vyriesil vymenou celeho servoriadenia od capu po cap za NOVE.

To by bolo OK, lenze snimac natocenia, ktory som mal na povodnom riadeni mi nesedel.

(bol to ten starsi snimac 6Q....291) nakolko v v starom riadeni bol jeden rad "snimacich plieskov" a na novom riadeni su rady dva.

Tak som zasiel do skodovky, nech mi daju novsi typ snimaca TRW (6Q....445). Tento uz nebol s kablom, tak som dokupil aj zvazok od serva k snimacu.

No tym sa problem stale nevyriesil. VAG stale vypisuje snimac G250-defekt. Kontrolka serva stale svieti. Servo pracuje v nudzaku.

Skusal som aj pozicat opat novy snimac (6Q....445) no bez zmeny.

Co by to mohlo byt?

Vedel by mi niekto poradit ake napatie by malo ist do snimaca (3 droty) G250?? Mne tam ide nieco cez 11 Volt. Je to spravne?

Kedze pred vymenou riadenia nebol ziaden problem so servom, predpokladam ze kablovy zvazok je OK, no este ho pozriem.

Mam podozrenie na RJ serva, no ani to sa mi nezda, ked ide cerpadlo v nudzaku a VAG ziadnu chybu RJ serva nehlasi, len chybu snimaca G250.

Snimac som niekolkokrat skusal vysusit, no nic nepomohlo.

NO a teraz babo rad co s tym??

PS: Zatial jazdim s odpojenym snimacom G250

Upraveno od jogofogo

Co ja vim tak jsou jenom 3 verze tohoto snimace a jenom 2 druhy jdou mezi sebou zamenit. U me byl taky rozdil mezi novym a starym. Vim ze 1. Snimac byl jeden velky kus plastu atd. s kablem, 2. Snimac byla vylepsena verze 1. Snimaca a byl o neco zmenseny a 3. Snimac byl bez kable ten se kupoval zvlast tak nevim

Ahoj,

dnes mi z ničeho nic přestal fungovat posilovač řízení a na přístrojovce mi svítí kontrolka volantu. Na VAGu mám chybu sv. 30 - signál příliš vysoký. Jen pro upřesnění mám TRW. Přečetl jsem skoro celé forum, ale není mi jasné jestli mi odešel snímač nebo servo. Je nějaká možnost jak to vyzkoušet, případně která to je svorka 30?

radost s tym servom.a to nieje vsetko,este dalsie bonusy dosli.

vsimol som si,ze ked mi nejde servo,tak ani radio nehra,akurat display ide.

potom este klakson raz ide,raz nejde,

jedno spiatockove svetlo nesvieti,pritom ziarovka je OK.

na obrazku je viecko,nasiel som ho,a neviem kam patri.

poradite?

post-31511-1239554055_thumb.jpg

Upraveno od romanbee

To viečko patrí na spodnú stranu krytu motora.Asi ti odtial vypadlo.Je to ako nahrada za to pôvodné keby si dal kryt mot. dolu. ;)

aj octavia ma take problemy so servom a kabelazou?

Pozná niekto bližšie, rozdiel v týchto dvoch chybách cez VAG?

čidlo bolo zapojené.

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

čidlo bolo odpojené.

00816 - Snimac servorizeni (G250)

29-00 - zkrat na kostru

Upraveno od Kubox

můj příběh:

jak jsem již psal Fabia 2001 (TRW) cca před půl rokem volant ztuha, jezdilo se dál, volant šel hůř a hůř.

Po bližším prozkoumání, kapalina v čerpadlu skoro žádná, všude okolo bylo mokro.

Výměna servočerpadla problém vyřešila jen zčásti, volant se zlepšil, ale stále tužší záseky.

Dnes výměna Senzoru natočení kol a problém s řízením vyřešen.

Tak snad to někomu pomůže. :palec2:

suvisi nejako senzor s tym ked je vsade mokro / tecie olej/ ?

Mám dotaz ohledně servořízení. Mám Fabii Elegance 1.2 HTP 47 kW r.v. 2006. Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi 5 - 10 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem (zvuk jde podle mě od kol nebo někde od motoru), neumím ten zvuk přesně popsat - napadlo mě jen jako by někdo něco tahal po zemi - možná něco kovového (hrnec) po cestě, fakt nevím ??? Začalo to dělat pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008. Prosím poraďte, díky... :help:

... Mám Fabii Elegance 1.2 HTP 47 kW r.v. 2006. Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi 5 - 10 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem (zvuk jde podle mě od kol nebo někde od motoru), Všiml jsem si toho pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? U plechů jsem neslyšel nic. Nebo jen náhoda? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008. Prosím poraďte, díky... :help:

P O R A D Í M I N Ě K D O ??? :help:

... Řízení funguje podle mě normálně, ale v poslední době při menší rychlosti auta (asi do 20 km/h např. při otáčení na parkovišti nebo pomalém odbočování) slyším takové "pukání" když točím volantem a při plném rejdu někdy takový nepěkný kovový zvuk !? Nevím, jestli to s tím nějak souvisí nebo je to jen náhoda, ale začalo to dělat pár dní po tom, co sem byl v pneuservise přehodit ze zimních plechů 165/70 R14 na letní orig. ALU 185/60 R14, může to mít nějaký vliv na posilovač? Ještě dodám, že už nevím, jestli všechna 4, ale některá kola mi museli znova vyvážit, takže někde ubrali nebo přidali nějaké to závaží. U pravého předního kola mi 1 přidané závaží špatně nalepili a při jízdě mi "bouchalo" někde do brzdy, jel sem s tím zpět - sundali to a nalepili jinak a už to pak bylo OK. Ale co to kde puká? S fabkou se teprve seznamuju, mám ji od října 2008 (1.2 47 kW Elegance r.v.2006). Prosím poraďte, díky... :help:

Ty zvuky slyším hlavně u levého kola (při otevřených oknech) !! :help: :help:

Zdar tak se hlásím do klubu něniču snímače servořízení oprava v auto Hlaváček domluva super práca snímač plus vl. diag.načtení pam. závad všeho všudy 3340 Kč hotovo za 2.5 hoďky. Spokojenost a jezdí se dál :palec2:

ahoj svítí mi kontrolka serva a VAG píše : Snimac servorizeni - preruseni n.zkrat na plus Když to smáznu po startu se to zase objeví. Už se mi to párkrát po dešti objevilo a časem zas zmizelo.

Je nutná výměna snímače nebo někomu pomohlo jen vysušení?

ahoj svítí mi kontrolka serva a VAG píše : Snimac servorizeni - preruseni n.zkrat na plus Když to smáznu po startu se to zase objeví. Už se mi to párkrát po dešti objevilo a časem zas zmizelo.

Je nutná výměna snímače nebo někomu pomohlo jen vysušení?

a kabelovy svazek mas odmotany a vyveseny????????

Má někdo podobný problém jako já??? Proč nebo co mi to "puká" v levém předním kole při točení volantem při pomalé jízdě (točení, parkování)? A při plném rejdu slyším taky někdy nějaké kovové zvuky (škrábnutí plechu o plech, drnčení). V řízení žádná změna - volant jde normálně. Ty zvuky slyším samozřejmě i se zavřenými před. okny. Jestli to s tím nějak souvisí - auto je r.v. 2006 a ještě toho roku to 1.majitelce někdo na parkovišti naboural, teď to nevím jistě, ale myslím že to schytal levý přední podběh, já už sem auto koupil opravené a plně funkční (2008). . . DOPLNIL JSEM ZDE SVUJ PRISPEVEK č. 532

U zimních plechů jsem nic neslyšel, teď mám origo ALU 14" 185/60

Poradí mi někdo co s tím je nebo není, dělá to jen mě nebo časem všem ???

:help::help::help:

Má někdo podobný problém jako já??? Proč nebo co mi to "puká" v levém předním kole při točení volantem při pomalé jízdě (točení, parkování)? A při plném rejdu slyším taky někdy nějaké kovové zvuky (škrábnutí plechu o plech, drnčení). V řízení žádná změna - volant jde normálně. Ty zvuky slyším samozřejmě i se zavřenými před. okny. Jestli to s tím nějak souvisí - auto je r.v. 2006 a ještě toho roku to 1.majitelce někdo na parkovišti naboural, teď to nevím jistě, ale myslím že to schytal levý přední podběh, já už sem auto koupil opravené a plně funkční (2008). . . DOPLNIL JSEM ZDE SVUJ PRISPEVEK č. 532

U zimních plechů jsem nic neslyšel, teď mám origo ALU 14" 185/60

Poradí mi někdo co s tím je nebo není, dělá to jen mě nebo časem všem ???

:help::help::help:

muze to delat horni lozisko,na tlumici,nebo i homokoynetak,to chce poradne vyzkouset.je slyset krupani???

No možná to je i křupání, ten zvuk se těžko popisuje. Ale dělá to - slyším to jen při úplně pomalé jízdě když hodně točím volantem a v plném rejdu to dělá největší rachot - více zvuků najednou, během normální jízdy neslyším nic a jen u těch ALU (nebo to je náhoda)? A jen asi levé kolo, takže s posilovačem nic teda není ? Nejsem v tomhle znalec - tlumič vím co je, na horní ložisko bych přišel, ale co je ten homokyneták to zatím nevím ? Je to velká závada - raději hodně nejezdit nebo to nic není ? Půjde to spravit nebo jen vyměnit ? Mám známého co umí spravovat auta, do servisu bych raději ani nešel a ani teď na to nemám "cash". Auto je 2006 takže už po záruce. Jak bych to měl teda vyzkoušet co to dělá nebo ten můj známý ? MOCKRAT dekuju, uz sem myslel ze mi s tim nikdo neporadí ! :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.