Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

a diagnostikovat,-servo raz islo raz nie.potom som odpojil snimac na serve a vypisalo mi uz len jednu chybu-zadna komunikacia-J500.

tak babo rad.no este si najdem cas a popozeram co sa tu o tom pisalo na skorsich strankach,ale som na tom asi podobne ako smejko,az na to hosi ze mne auto neblika ako vianocny stromcek.jo a este mi par krat ostalo svietit EPC,no tak zatial dik a pockam co napisete a ja vycitam,cauko budem informovat,a ked najdem chybu presne vam ju napisem,cauko :feve:

skus pozriet moje prispevky ake som mal problemy a mam tiež koyo,menil som kabelaž od stieračov pod riadiacu jednotku a mam už

asi mesiac pokoj...mam model 2003....

tak ahoj vsetci co hladate pomoc a radu.dnes som sa od rana sprtal v aute(1,4MPI,50KW,2001/11,97000km),a hned som sa pustil do kablovania.

poruchovy kabel bol-farba oranzovo-cierny a je prepleteny s oranzovo-sivym kablom-nepomylte si ho je ich tam viac.

narezal som tri kable,tie co isli od konektoru co sa nachadza na lavo od napajania z pohladu odpredu premeral merakom a na jednom som mal moju vytuzenu hodnotu-nekonecno-velka radost.druhy mi ukazal hodnotu odporu nula,tak ako aj treti.zvlastne vsak bolo ze najhrubsi-zlto-cierny ked som spojil pri konektore a na dobrom konci oranzovo siveho kabla mi ukazalo ze su spojene,ale bola tam hodnota odporu asi 670 ohmov-myslim-nekukal som na velkost -zaujimalo ma iba nula a nekonecno.odcvakol som asi 25cm-u mna to stacilo-zacinoval oblepil paskou ,vsetko docasne poskladal a vyskusal-vsetko funguje tak ako ma.zajtra to komplet dokoncim a dam skusobnu jazdu.

dakujem kazdemu za pomoc aj za toto forum,a dufam ze som pomohol tomu kto to bude potrebovat.keby nieco napiste na bemstan@seznam.cz :):palec2:

Upraveno od stanokatka

pozri si viac toho je tu na tych strankach, napr.

Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace, Hnijúce káble, odmotanie zväzku, atď.

niekde to tu je n eviem skade som to stiahol, ale isto na tych strankach, priloha, ani ja som zo začiatku nevedel ako to tu chodi, posed nad tym a najdeš všetko

a ta elektronika riadenia, jeden konektor, + - od baterky hrube droty, poistka na akumulatorom, dalši konektor, snimač polohy volantu, to ide priamo, podľa typu dvoj alebo troj kontaktny, dalši konektor, od risdiacej jednotky motora, jeden drot na poistkovu skrinku poistka elektorniky riadenia dva drity riadiaca jednotka, pozri tu poriadne najdeš,

slaby signal-to bude asi v kabloch-aj mne to vypisalo a uz mam po probleme :)

6Q1423291DX je repas (použitej)

6Q1423291D je uplně novej

A může být ten repas, nebo je to špatně a mám shánět úplně nový?

Prosím o radu všechny, kteří tomu rozumí, příští středu má být senzor odeslán na mou adresu, tak to popřípadě ještě můžu zrušit.

Koukal jsem po netu a rozdíl mezi "DX" a "D" je cca 400,- Kč, což nic není, pokud bude fungl nový lepší.

Díky za odpověď.

Upraveno od Kamil07

Mužeš použít repas ale taky se ti muže stát že ho tam dáš a on nebude fungovat tak jak má. To rapas znamená že to čidlo bylo špatné a ten kdo si kupoval nové tak za slevu na nové čidlo dal staré čidlo (poškozené) to pak prodejce pošle vyrobci ten ho vysuší přerazí D na DX a dá opět do prodeje. Bejt tebou tak si obědnám uplně nové.

Mužeš použít repas ale taky se ti muže stát že ho tam dáš a on nebude fungovat tak jak má. To rapas znamená že to čidlo bylo špatné a ten kdo si kupoval nové tak za slevu na nové čidlo dal staré čidlo (poškozené) to pak prodejce pošle vyrobci ten ho vysuší přerazí D na DX a dá opět do prodeje. Bejt tebou tak si obědnám uplně nové.

Ehm právě mam rozebranej a vyseušenej a lakovanej snímač kterej má stejné číslo jako píšete zde akorát s tim rozdílem že tam nemam ani D a ani DX mam tam DAV Made in France lol

Tak dnes jsem se k tomu dokopal a objednal jsem nový senzor TRW, tak snad už bude klid.

Obj. číslo je 6Q1423291DX, někde jsem četl (už nevím kde), že DX znaméná repas, může to být, nebo jsem objednal špatně a mám objednávku zrušit?

Zdravím,

objednávku doporučuji zrušit, jest-li si nesložil zálohu, tak ho rozhodně nebřebírat, je to repas, za nové čidlo přihodíš jen pár stovek, nomenklaturu s písmeny DX bych já osobně nedoporučoval.

hmm tak zas něco novýho, to jsem taky nevěděl, že DX je repas, to se určitě vyplatí o něco dražší novej. Já to netušil a koupil v tom případě repas 6Q1423291DX, ale šlapal jak má a už je to rok a půl... ťuk, ťuk.. tak snad bude novýmu majiteli fungovat dál. Ono novej, nebo repas, koukám se se...ou všechny.. :D (ale proč si zbytečně přitěžovat)

Zdravím,

objednávku doporučuji zrušit, jest-li si nesložil zálohu, tak ho rozhodně nebřebírat, je to repas, za nové čidlo přihodíš jen pár stovek, nomenklaturu s písmeny DX bych já osobně nedoporučoval.

Díky všem zkušenějším za odpovědi, objednávku jsem již zrušil a koupím úplně nové. -_-

Zde je označeno místo kterým se dostává vlhkost do čidla.post-32813-1259839880_thumb.jpg

Upraveno od RadekHahn

  • 2 týdny později...

Aký olej do serva, ak potrebujete doliať alebo vymeniť?:

plne syntetický hydraulický olej zelenej farby, cca 0,8 litra v systéme,

špecifikácia: VW TL 52 146, ISO 7308, MAN 3623/93, MB 345.0, B 040 0070

OEM (od výroby) Pentosin CHF 11 S alebo originálna náhrada G 004 000M2

FUCHS TITAN ZH 4300 B

EKOLUBE HYDROFLUID ZH

LIQUI MOLY ZENTRALHYDRAULIK-OL

CASTROL CHF

RAVENOL SSF SPEZIAL-HYDRAULIK OEL

MANNOL CHF

SWAG 99 90 61 61

Ahoj,

já koupil tento FUCHS TITAN ZH 4300 B, pokud má stejnou specifikaci, nijak bych to neřešil.

Zdravím,potřeboval bych poradit.Mám Fabii kombi 1,4 mpi r.v. 2001,v neděli mi řízení fungovalo normálně,v pondělí rano hned po nastartování zůstala svítit kontrolka řízení a od té doby mi nejde servo.Dnes ráno skoro vybytá baterie,odpoledne už jsem nenastartoval.Po dobití baterie auto nastartovano,servo nefunguje.Prosím o radu,co by to mohlo dělat.

Upraveno od kozlik8

Zdravim pánové, tak se problémy se servem nevyhnuly ani mě. Ale nevím co by mohlo být v pr...li. Servo mi někdy jde, a někdy nejde. Ale poslední dobou spíš nejde. Kontroloval jsem jestli mi někde neutíká olej, a všechno od nádobky až po nápravu suchý. Pak jsem ještě pro jistotu kouknul i přes víčko a nádobka je plná. Po připojení na diagnostiku to nehodí žádnou chybu (a je jedno jestli v tu dobu posilovač jde a nebo nejde), prostě se to tváří jako že funguje. V servisu mi kamarád kontroloval snímač natočení a prej je v pohodě a že to vypadá na vadnou ŘJ.

Teď se mi dokonce začalo dít to, že při jízdě mi servo normálně naskočí (což je někdy o hubu, když zaberu abych zatočil, a najednou sepne a jde to zlehounka. Už jsem byl smířený že koupím novou ŘJ ale teď když mi to začalo dělat tohle tak nevim co. Přeci jen to není malá investice.

Neměl někdo podobný problémy? Nebo nevěděl by někdo co s tím? Jo je to TRW.

děkuji za rady

Ahoj. Mal som tie iste problemy.Servo obcas nezmyselne zasvietilo, preblikly svetla. Kablovy zvazok mam v pohode, snimac natocenia kolies tiez. Skus pozriet alternator. Mne na nom odisli nejake diody, a zacalo to preblikavat. Kolisalo napatie 14,3 - 13,2V. Sposobovalo to aj samovolne zapinanie kontrolky serva. Cez vikend davam opravit alternator. Malo by to potom fachcit.

tak jsem dnes byl na VAGu a napsalo to,že je baterie málo nabitá,měl jsem ji jenom chvilku na nabíječce,potřeboval jsem odvézt auto.Pak to napsalo:chyba 01288-svorka 30 posilovače řízení-signál příliš malý.Nesetkal už jste se někdo s tím o jakou závadu by mohlo jít?Děkuji za každou radu.

Ahoj. Mal som tie iste problemy.Servo obcas nezmyselne zasvietilo, preblikly svetla. Kablovy zvazok mam v pohode, snimac natocenia kolies tiez. Skus pozriet alternator. Mne na nom odisli nejake diody, a zacalo to preblikavat. Kolisalo napatie 14,3 - 13,2V. Sposobovalo to aj samovolne zapinanie kontrolky serva. Cez vikend davam opravit alternator. Malo by to potom fachcit.

HOTOVO. Alternator opraveny, napatie nekolise, servo neblbne, svetla neblikaju. Aspon zatial. Som velmi spokojny.

Před měsícem jsem taky měnil senzor natočení, protože blbnul (klasika, šel/nešl, kvuli záškubům poblikovala světla atd.). Kupoval jsem original (TRW) ve škodovce a zjistil jsem, že je oproti původnímu úplně jinak konstrukčně řešeno. Nemá už tu elektroniku nebo co tam je venku v té čené krabičce, tak doufám, že vydrží déle.

post-33696-1261514163_thumb.jpg post-33696-1261514677_thumb.jpg post-33696-1261514684_thumb.jpg

vlevo nové a staré vpravo.

Máte taky někdo ten "nový" senzor? Musím zaťukat, zatím funguje bez chybičky, a to jezdím denně i v těch srač*ách co jsou teď na cestách.

/EDIT: Jo a ještě musím dodat, že to nové má kabel cca o 3 cm kratší než původní, ale vyjde tak tak ( o cm míň a byl by asi problém :) )

Upraveno od Jirka_CZE

tak jsem byl v servisu a je to servo.Kabel je v poradku a snímač otáček to prý být nemůže.

  • 3 týdny později...

Tak po dlouhém řešení poplázněného čidla se mi odporoučelo servo(TRW) úplné. Ze dne na den bez jakých koliv náznaků nějaké chyby po nastartování zustala svítit kontrolka řízení a tuhej volant. Cestou do servisu se ještě rosvítila kontrolka bagu a elektroniky motoru. Po napojení na vag to jednoznačně vypsalo chybu 1309(Servo kaput) a mimo tuto ještě dalších 16 různých chyb které vznikli na základě chyby serva. Podle technika je to prej normální, protože centrální jednotka dostává blbosti ze serva a nafláká to chyby i jinam. Po víměně serva se již žádná kontrolka nerosvítila a auto zase jezdí jako dřív. Celková oprava nové servo, projistotu i nové čidlo(novější verze), olel a to vše mě stálo i s prací 13500kč.

Upraveno od RadekHahn

Radku, byl jsi v origo škodováckém servisu? Popřípadě v jaké lokalitě, díky. Šmejky

Šmejky

Byl jsem v soukromém servisu.

Upraveno od RadekHahn

ahoj.poradte prosim mam problem so servom, dal som to na diagnostiku a vypisuje my chybu 00566 posilovac rizeni-provoz. :help:

Podle čísla chyby jde o servo znacky KOYO a chyba 00566-posilovač řízení-provoz znamená že je servo kaput oprava ca 10tis.kč jen za servo a olej.

ahoj.mam servo TRW ale tu novsiu typu nie KOYO.ale vcera som meral aj otacky serva v na volnobehu tocy 2534otacok za minutu a prud sa pohybuje okolo 19-22 amperov.

Precital som skoro cele forum, ale moj pripad som nenasiel..

Dnes som zhodil koleso s ucelom vybrat snimac von, vysusit a prelakovat. Vysruboval som tie dve sruby, a samozrejme ze nehcelo ist von.. Tak som mu trosku srubovakom po krajoch pomohol - no a hold - z jedneho cidla mam dve kusy. Ostal mi v ruke iba ten upevnovaci plech, zvysok ostal pri hriadeli. Auto mam pol roka - ale vyzera ze tam uz niekto asi natlacil nejaky silikon alebo plastelinu a preto neslo von.

Já si myslímže si odšrouboval ty nesprávny 2 šroubky a jak si zato tahal tak si to urval.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.