Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být.

Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo.

Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny).

Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být.

Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo.

Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny).

Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky.

Co se týče toho serva, tak vyzkoušej vyndat senzor natočení a vysušit ho. Taky to prý dost často dělá potíže. Ale to by ti asi měl VAG ukázat. Když se nedokáže spojit se servrem, tak by mohlo být špatné čerpadlo (můj případ-píše mi to to samé). Ale za to vysušení nic nedáš. Jak starou máš Fábku a kolik má natočeno???

Editováno: , autor: piloun1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle toho, co jsem tu četl si nejsem jist, jestli to může být tím senzorem. Problém je že nelze zjistit přesnou příčinu závady, když nefunguje komunikace s WAG.

Jinak rok výroby je 2000, najeto cca 125 000 km.

Editováno: , autor: Standis
Pravidla fóra- bod č.4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám rok 2001 najeto 120tis.km a mě to blbne tak že mi pohasínaj světla za jízdy a při vyšších rychlostech to čerpadlo zabírá pořád na 100% svého výkonu, což by nemělo, jestli vydává nějaký hluk tak to netuším protože mám rád hlasitou muziku v autě. ale k tomu tvému problému zkus si zajt někde jinde na diagnostiku, mě to taky u jednoho hlásilo že to nemůže navázat kontakt, a zajel jsem jinde a tam už to sním komunikovalo, jinak jak říkám zkontrolovat ten kabelový svazek důkladně drátek po drátku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No podívat se jak na povrchu vypadají jestli nejsou nějak naboptnalé nebo zpuchřelé jestli se ti třeba nerozsipou v ruce a tak, ono ten kablík může vypadat dobře na povrchu ale ve vnitř může bejt tak trochu zelenej, já se chystám jeden po druhém vystříhat a nadstavit je, prostě vemeš jeden drátek ustřihneš ho někde před tím žlábkem a za tím žlábkem a nadstavíš ho novým drátkem a zaizoluješ. někde to tu už někdo psal.

Editováno: , autor: Standis
Pravidla fóra- bod č.4
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim pani.

Tak dost mi to tu pomohlo. Moje servo uz poddalo. Zohnal som si druhe a tu je problem. Ja mam SDi 1,9 2001 ale nove servo je z 2005ky. Posilovac frci ako hodinky len na starom bol konektor napojeny na 3kabliky (ak si dobre pamatam) a na nove ich treba zapojit viacej :0( moze mi dakto poradit stym zapojenim??? Servo frci len nieje napojene na centrajnu jednotku teda stale svieti kontrolka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Cauky, tak jsem dnes menil take cidlo TRW, Fab.1.4MPI 2001, a chci ze zeptat profiku...

taky mi to knucelo, Vagem jsem si to nacetl a ze G250 zkrat nebo tak neco... tak jsem na to dnes vlitl... trvalo to cca 1hod nez jsem ho vymenil a ted prijde ma otazka.

dal jsem ho tam a ihned jsem zkusil nastartovat a vse se zdalo o.k., vymazal jsem chybu a taky o.k.

sotva jsem vyjel z garaze a zacalo zaji upiskavat a problikavat budiky... (na Vagu nic) Znovu jsem nastartoval a jel udelat zkus.jizdu, zatocil jsem parkrat volantem doleva a doprava a kupodivu to ted vsechno funguje, tak se ptam jestli si to cidlo nejak musi sednout nebo jestli se vlivem nefunkcniho cerpadla muselo nejak doplnit, ze ted to funguje. Normalne po ujeti cca 5km se rozsvitil volant a ted po ujeti cca 20 km nic. Tak jsem z toho malinko rozpacitej...

Svazek mam zkontrolovany, delal mi to kamos nejakym pristrojem a ze jsou vse o.k., ale stejne za ne zkusm kabel po kabelu vzit jestli neni nejaky natrhly, pac si myslim, ze tim zkousecem to neni na 100%...

dekuji za pripadne rady

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ho taky u mého stroje vůbec neslyším. Ale to bude možná proto, že mi ještě stále nefunguje :-)))

Už začínám mít od volantu mozoly ...

Huráááá. Po dlouhé době se mi servo rozběhlo. Bylo v pytli čerpadlo. Teď si přede jak kotě. Venku je trochu slyšet, ale uvnitř vozu vůbec ne. Není nad to, když člověk může zatáčet jednou rukou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojky, tak po vymene cidla pise toto: (cidlo bylo za 1000-pry zanovni)

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 G

Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0004

Kódodvání softwaru: 00110

Kód opravny: WSC 00000

1 Nalezeny chyby:

00816 - Snimac servorizeni (G250)

37-10 - Defekt - Sporadicky

ma to napsat toto, ze je skutecne v prdeli ten snimac, nebo neco jineho?

jsem z toho cely v pr....

dekuji moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...