Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být. Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo. Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny). Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 To že ti nejde levé světlo blinkr atd. může bejt příčina toho kabelovýho svazku, je ho třeba překontrolovat v nejhorším případě opravit a trochu ho zvednout s té štěrbyny ve které leží, není to dobré stojí tam voda a svazek hnije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Ahoj všem. Poctivě jsem přečetl celé vlákno abych se vyvaroval nějakých chyb. Zde je tedy můj problém. Asi před měsícem se mi rozsvítila kontrolka s volantem a přestal jít posilovač řízení. Bylo to ze dne an den bez nějakých náznaků čehokoli. Diagnostika WAG ukázala, že se nelze spojit se servem. V autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že teče olej do řízení přes manžety. Při mojí kontrole však byla nádobka serva s olejem plná. Nechtěl jsem hned vrážet desítky tisíc do jejich katastrofického scénáře opravy a tak jsem to nechal být. Další problém se ukázal časem. Odmotal jsem kabelový svazek. Vytekla z něj voda a spousta sajrajtu. Pak jsem odstranil polorozpadlý vlhký obal serva, byl tam stejně akorát tak ke škodě. Tohle nijak nepomohlo. Naopak. Za několik dní přestal jít levý přední blinkr (zvuková a světelná signalizace na přístrojové desce zkrátila interval signalizace blinkru asi na polovinu). Dále nejde levé přední potkávací světlo, tachometr, počítadlo kilometrů a začala blikat kontrolka mazání. (čidlo bylo cca před rokem měněno z podobné příčiny). Budu rád, když mi zkusíte nějak poradit co s tím, jakou cestou se vydat. Díky. Co se týče toho serva, tak vyzkoušej vyndat senzor natočení a vysušit ho. Taky to prý dost často dělá potíže. Ale to by ti asi měl VAG ukázat. Když se nedokáže spojit se servrem, tak by mohlo být špatné čerpadlo (můj případ-píše mi to to samé). Ale za to vysušení nic nedáš. Jak starou máš Fábku a kolik má natočeno??? Editováno: 2. Červenec 2008, autor: piloun1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Podle toho, co jsem tu četl si nejsem jist, jestli to může být tím senzorem. Problém je že nelze zjistit přesnou příčinu závady, když nefunguje komunikace s WAG. Jinak rok výroby je 2000, najeto cca 125 000 km. Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Já mám rok 2001 najeto 120tis.km a mě to blbne tak že mi pohasínaj světla za jízdy a při vyšších rychlostech to čerpadlo zabírá pořád na 100% svého výkonu, což by nemělo, jestli vydává nějaký hluk tak to netuším protože mám rád hlasitou muziku v autě. ale k tomu tvému problému zkus si zajt někde jinde na diagnostiku, mě to taky u jednoho hlásilo že to nemůže navázat kontakt, a zajel jsem jinde a tam už to sním komunikovalo, jinak jak říkám zkontrolovat ten kabelový svazek důkladně drátek po drátku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Byl jsem ve dvou servisech a u obou to dopadlo stejně. To však bylo v době, kdy nejelo akorát servo. K té kontrole. jakým způsobem si představuješ zkontrolovat drátek po drátku? Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) No podívat se jak na povrchu vypadají jestli nejsou nějak naboptnalé nebo zpuchřelé jestli se ti třeba nerozsipou v ruce a tak, ono ten kablík může vypadat dobře na povrchu ale ve vnitř může bejt tak trochu zelenej, já se chystám jeden po druhém vystříhat a nadstavit je, prostě vemeš jeden drátek ustřihneš ho někde před tím žlábkem a za tím žlábkem a nadstavíš ho novým drátkem a zaizoluješ. někde to tu už někdo psal. Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Drátky jsem už nakoupil. Zkusím se teda nejprve mrknout na ty dva komunikační od serva. Pokud se zadaří, vložím sem i foto, jak ten svazek vypadá. Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Je to ten pod baterkou, pod tím kastlíkem na baterku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) jj, to vím. Měl jsem to už 2x rozdělané. Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Pak hoď foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Jasně, bude to ale až večer. Dřív se k tomu nedostanu. Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Hlavně ať tam jde něco vydět Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) Neboj, technikm na to mám dobrou :-) Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 (editace) OK. tak večer jsem zvědavý Editováno: 2. Červenec 2008, autor: Standis Pravidla fóra- bod č.4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spiderman Vloženo 2. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 2. Červenec 2008 Tak tady je to foto. Vadný bude minimálně ten černý drát úplně nahoře. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joesvk Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 Zdravim pani. Tak dost mi to tu pomohlo. Moje servo uz poddalo. Zohnal som si druhe a tu je problem. Ja mam SDi 1,9 2001 ale nove servo je z 2005ky. Posilovac frci ako hodinky len na starom bol konektor napojeny na 3kabliky (ak si dobre pamatam) a na nove ich treba zapojit viacej :0( moze mi dakto poradit stym zapojenim??? Servo frci len nieje napojene na centrajnu jednotku teda stale svieti kontrolka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2008 (editace) Asi maš povodne TRW a ktore si zohnal bude KOYO. Editováno: 10. Červenec 2008, autor: Standis pravidla fora bod č.č Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 10. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2008 Asi máš to KOYO ale kdyby jsi pořádně tady četl a hledal tak se mi zdá že jsem to tady na fˇoru někde četl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joesvk Vloženo 11. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2008 ok idem sa prehrabat po prispevkoch ci daco vyhrabem. Zatial diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Cauky, tak jsem dnes menil take cidlo TRW, Fab.1.4MPI 2001, a chci ze zeptat profiku... taky mi to knucelo, Vagem jsem si to nacetl a ze G250 zkrat nebo tak neco... tak jsem na to dnes vlitl... trvalo to cca 1hod nez jsem ho vymenil a ted prijde ma otazka. dal jsem ho tam a ihned jsem zkusil nastartovat a vse se zdalo o.k., vymazal jsem chybu a taky o.k. sotva jsem vyjel z garaze a zacalo zaji upiskavat a problikavat budiky... (na Vagu nic) Znovu jsem nastartoval a jel udelat zkus.jizdu, zatocil jsem parkrat volantem doleva a doprava a kupodivu to ted vsechno funguje, tak se ptam jestli si to cidlo nejak musi sednout nebo jestli se vlivem nefunkcniho cerpadla muselo nejak doplnit, ze ted to funguje. Normalne po ujeti cca 5km se rozsvitil volant a ted po ujeti cca 20 km nic. Tak jsem z toho malinko rozpacitej... Svazek mam zkontrolovany, delal mi to kamos nejakym pristrojem a ze jsou vse o.k., ale stejne za ne zkusm kabel po kabelu vzit jestli neni nejaky natrhly, pac si myslim, ze tim zkousecem to neni na 100%... dekuji za pripadne rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plecháč Tony Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 Myslim, že na 100% poznáš, jestli to bylo čidlem a jestli už je to OK, když budeš jezdit a už to nebude blbnout. Předtim to třeba bylo ještě nějaký zblblý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarys Vloženo 16. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2008 zdravím.. těžko říct, mě okamžitě po výměně čidla chyba zmizela a i po prvním nastartovaní vše OK, bez jakýhokoliv problémů, najeto už asi 3000km (což ještě není moc na posouzení) . jen pro upřesnění, mám starší variantu, taky TRW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piloun1 Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Já ho taky u mého stroje vůbec neslyším. Ale to bude možná proto, že mi ještě stále nefunguje :-)))Už začínám mít od volantu mozoly ... Huráááá. Po dlouhé době se mi servo rozběhlo. Bylo v pytli čerpadlo. Teď si přede jak kotě. Venku je trochu slyšet, ale uvnitř vozu vůbec ne. Není nad to, když člověk může zatáčet jednou rukou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 17. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 17. Červenec 2008 Ahojky, tak po vymene cidla pise toto: (cidlo bylo za 1000-pry zanovni) VAG-COM verze: IHR 304.0 Autosoft Číslo dílu řídícího modulu: 6Q0 423 156 G Komponent a/nebo - verze: Lenkhilfe 0004 Kódodvání softwaru: 00110 Kód opravny: WSC 00000 1 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 37-10 - Defekt - Sporadicky ma to napsat toto, ze je skutecne v prdeli ten snimac, nebo neco jineho? jsem z toho cely v pr.... dekuji moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.