Přejít na obsah

Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?


Martin 3500

Doporučené příspěvky

Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu

mam ten samy problem a zatim jsem neprisel na to co to je... uz jsem zkusil cidlo, avsak ne novy, takze to muze byt stale cidlem... Hlavne zkus prve VAG...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu

Mě to taky sem tam za jízdy při zatáčení ve višších rychlostech začne blbnout, přestane být odpor v řízení a funguje to jak bych stál na místě, kontrolka se zatím za 4měsíce rozsvítila teprv po 3, ale po dalším startu vše v pořádku, na diagnostice mi to vyhodilo že je to čidlo natočení volantu špatné, tak se na něho pomalu chystám

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj presne nekdy to zacne problikavat a servo se nerozne to dela i me na diagnostice mi to nic neukazalo protoze nic nesvitilo chystam se vjet na diagnostiku az se to rozsviti ale myslim si ze je to to cidlo na 99% jen by me zajimalo jak se k nemu dostanou nekde sem videl pres predni mlhovku doufam ze to tak pujde a ze mi nebudou demontovat cely naraznik kvuli tomu :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Někde to tu bylo přesně popsané jak se k němu dostat přes mlhovku se dostaneš tak akorák ke konektoru toho čidla a k řídící jednotce serva :p:p uvažuj je to snímač řízení nebo taky snímač polohy volantové tyče tak kde asi bude?

Ano přesně jestli myslíš na řízení nad nápravou na tyči která vede do kabiny k volantu tak jsi správně.

Myslím že tu někde byl aj podrobný návod jak ho vyměnit tak hledej ale jestli se nepletu tak přes přední levé kolo pod tím plastovým nadkolím

Hledej

jinak tady je v pdfku něco ohledně řízení a je tam i ten snímač

Tak ti můžu poslat na mejl je to větší a nejde to přidat sem jako příloha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snimac polohy volantove tyce jo? ty brdo, to slysim poprve... jsem tady hledal, ale nenasel...

Někde to tu bylo přesně popsané jak se k němu dostat přes mlhovku se dostaneš tak akorák ke konektoru toho čidla a k řídící jednotce serva :p:p uvažuj je to snímač řízení nebo taky snímač polohy volantové tyče tak kde asi bude?

Ano přesně jestli myslíš na řízení nad nápravou na tyči která vede do kabiny k volantu tak jsi správně.

Myslím že tu někde byl aj podrobný návod jak ho vyměnit tak hledej ale jestli se nepletu tak přes přední levé kolo pod tím plastovým nadkolím

Hledej

jinak tady je v pdfku něco ohledně řízení a je tam i ten snímač

Tak ti můžu poslat na mejl je to větší a nejde to přidat sem jako příloha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak a konecne mi servo funguje :-) jupiiiiii.... Nakonec jsem koupil uplne nove cidlo primo ve skodovce a funguje to jako fik... To nove cidlo je nejake kovove a ne plastove jak to stare... Takze doporucuji si nekupovat zanovni cidlo ani pouzite. Zbytecna prace... Plast na cerpadle se mi uplne rozpadl ale neresim to... Tak se mejte a diky za rady pri vymene cidla... Zdar a silu...

TO: Wiglegumi- kdyz mi nekdo rekne at hledam, tak jsem z tohoto fora uplne v prdelce, pac debilnejsi vyhledavac slov jsem opravdu nikde nevidel. Napr nechapu proc nejde vyhledat slovo EPC... ze je kratke atd...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mělo by tam být na 100% TRW sundej kastlík na baterku a jukni na víčko nádobky na servo olej je to tam napsané lol cena se pohybuje kolem 4000Kč v origo servise, ale daj se sehnat levněji stačí hledat zde na fóru tuším že v sekci prodám v bazaru nebo prohledej toto téma je tu toho dost

si blazen :) 4000 to nestoji ani ve skodovce orig

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu:

1 Nalezeny chyby:

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit?

Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001

Editováno: , autor: Haness
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

precti si prve cely clanek a urcite najdes... cidlo rizeni... nejlepe nove!!!!

Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu:

1 Nalezeny chyby:

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit?

Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj mam otazku . mam 1,4 16V 74kW 2001 AUB ucinnost serva pri otacani na mieste je podstatne ina ako na svagrovej fabce

pritom ma presne tu istu . jemu to toci o polovicu lahsie ako mne Cim to bude ? oleja je dost / aspon myslim ,po skrutku /

chyby ziadne . Ma to tak byt ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak skusim sem hodit par svojich skusenosti. Ako som uz spominal moj problem je ze som dal Koyo do fabci kde bolo predtim TRW. niekto pisal ze je to nemozne alebo ze treba menit aj hadicku. Problem je ze je tam rozdiel v "holendri" ktory je na hadicke a je to zalisovane. Presnejsie jeho priemer zavitu. To znami co mi to robil vyriesil tak ze koniec trubky odrezal vymenil "holender" a dal to v jednej firme zalisovat. Vyslo to cca 60SK. Takze okrem serva a tohto prelisovania sa nic nemenilo. Servo maka ako dive. je tu ale este jeden problem. TRW ma 3polovu svorkovnicu a Koyo ma 4polovu svorkovnicu. Takze teraz sa marne pokusam zistit ako zapojit ten stvrty kablik od snimaca servoriadenia do riadiacej jednotky servoriadenia. Posilovac ide len svieti stale kontolka. Nuze nejaky navrh?? a prosim uz nie ze "hladaj na fore". Prebehol som to tu vsetko a nikde som to nenasiel. Stravil som aj cely den hladanim na webw a nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PA-CK chceš varn alebo blok na pár dní???

si blazen :) 4000 to nestoji ani ve skodovce orig

Ako ti bolo odporučené, pozri si to tu odzačiatku, je to tu popísané

Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu:

1 Nalezeny chyby:

00816 - Snimac servorizeni (G250)

30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky

Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit?

Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001

Je to s najväčšou pravdepodobnosťou kódovaním serva, je tam asi 5 možností nastavenia "tuhosti" (pri stojacom aute aj pri rýchlosti - podľa grafu čo som už dakedy postoval) takže prekódovanie asi postačí

ahoj mam otazku . mam 1,4 16V 74kW 2001 AUB ucinnost serva pri otacani na mieste je podstatne ina ako na svagrovej fabce

pritom ma presne tu istu . jemu to toci o polovicu lahsie ako mne Cim to bude ? oleja je dost / aspon myslim ,po skrutku /

chyby ziadne . Ma to tak byt ?

joe

až na snímače je elektrické zapojenie identické a teda ako píšeš, KOYO má štyri piny na snímači a TRW má tri.

Žial, v tomto nemáš asi šancu nakoľko KOYO používa stredné dva piny ako výstupy zo snímača a krajné sú na napájanie a TRW má len jeden výstup a napájanie. Či pripojíš po prepinovaní jedno na druhé alebo druhé na prvé, možno to pôjde (možno) ale hláška tam stále bude.

p.s.: super že si nazdielal poznatok o "holendri" a jeho nekompatibilite :palec2:

Tak skusim sem hodit par svojich skusenosti. Ako som uz spominal moj problem je ze som dal Koyo do fabci kde bolo predtim TRW. niekto pisal ze je to nemozne alebo ze treba menit aj hadicku. Problem je ze je tam rozdiel v "holendri" ktory je na hadicke a je to zalisovane. Presnejsie jeho priemer zavitu. To znami co mi to robil vyriesil tak ze koniec trubky odrezal vymenil "holender" a dal to v jednej firme zalisovat. Vyslo to cca 60SK. Takze okrem serva a tohto prelisovania sa nic nemenilo. Servo maka ako dive. je tu ale este jeden problem. TRW ma 3polovu svorkovnicu a Koyo ma 4polovu svorkovnicu. Takze teraz sa marne pokusam zistit ako zapojit ten stvrty kablik od snimaca servoriadenia do riadiacej jednotky servoriadenia. Posilovac ide len svieti stale kontolka. Nuze nejaky navrh?? a prosim uz nie ze "hladaj na fore". Prebehol som to tu vsetko a nikde som to nenasiel. Stravil som aj cely den hladanim na webw a nic.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...