Plecháč Tony Vloženo 18. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 18. Červenec 2008 A dával si tam nový to čidlo. Nenapadala ti tam nějaká špína nebo vlhkost? Já tam třeba zkoušel dát funkční čidlo z bouračky,ale jak sem ho tam dal tak funkční přestalo bejt... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 19. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 19. Červenec 2008 no tak to musim znovu zkusit dat tam nove... nevim jestli mi tam neco nespadlo... musim si pujcit ze skodovky a uvidim... ale od te doby co tam je jine to cidlo, tak se to chova jinak... tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PA-CK Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 24. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2008 Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu mam ten samy problem a zatim jsem neprisel na to co to je... uz jsem zkusil cidlo, avsak ne novy, takze to muze byt stale cidlem... Hlavne zkus prve VAG... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Zdravim mam problem nekdy za cas pri jizde mi zacne problikavat elektrika volant mi povoli jde uplne lehce a pak se rozviti serve rizeni porucha volat trochu stuhne ale servo podle me furt funguje protoze na miste to jde tocit hur ale jde cim to je je to cidlem natoceni ?? nebo necim jinym ? diky za radu Mě to taky sem tam za jízdy při zatáčení ve višších rychlostech začne blbnout, přestane být odpor v řízení a funguje to jak bych stál na místě, kontrolka se zatím za 4měsíce rozsvítila teprv po 3, ale po dalším startu vše v pořádku, na diagnostice mi to vyhodilo že je to čidlo natočení volantu špatné, tak se na něho pomalu chystám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PA-CK Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 jj presne nekdy to zacne problikavat a servo se nerozne to dela i me na diagnostice mi to nic neukazalo protoze nic nesvitilo chystam se vjet na diagnostiku az se to rozsviti ale myslim si ze je to to cidlo na 99% jen by me zajimalo jak se k nemu dostanou nekde sem videl pres predni mlhovku doufam ze to tak pujde a ze mi nebudou demontovat cely naraznik kvuli tomu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 PA-CK prečítaj si tu ako sa k nemu dostaneš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 Někde to tu bylo přesně popsané jak se k němu dostat přes mlhovku se dostaneš tak akorák ke konektoru toho čidla a k řídící jednotce serva uvažuj je to snímač řízení nebo taky snímač polohy volantové tyče tak kde asi bude? Ano přesně jestli myslíš na řízení nad nápravou na tyči která vede do kabiny k volantu tak jsi správně. Myslím že tu někde byl aj podrobný návod jak ho vyměnit tak hledej ale jestli se nepletu tak přes přední levé kolo pod tím plastovým nadkolím Hledej jinak tady je v pdfku něco ohledně řízení a je tam i ten snímač Tak ti můžu poslat na mejl je to větší a nejde to přidat sem jako příloha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 25. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2008 snimac polohy volantove tyce jo? ty brdo, to slysim poprve... jsem tady hledal, ale nenasel... Někde to tu bylo přesně popsané jak se k němu dostat přes mlhovku se dostaneš tak akorák ke konektoru toho čidla a k řídící jednotce serva uvažuj je to snímač řízení nebo taky snímač polohy volantové tyče tak kde asi bude?Ano přesně jestli myslíš na řízení nad nápravou na tyči která vede do kabiny k volantu tak jsi správně. Myslím že tu někde byl aj podrobný návod jak ho vyměnit tak hledej ale jestli se nepletu tak přes přední levé kolo pod tím plastovým nadkolím Hledej jinak tady je v pdfku něco ohledně řízení a je tam i ten snímač Tak ti můžu poslat na mejl je to větší a nejde to přidat sem jako příloha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Tak hledej myslím že to je aj někde tady v tomto tématu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Tak a konecne mi servo funguje :-) jupiiiiii.... Nakonec jsem koupil uplne nove cidlo primo ve skodovce a funguje to jako fik... To nove cidlo je nejake kovove a ne plastove jak to stare... Takze doporucuji si nekupovat zanovni cidlo ani pouzite. Zbytecna prace... Plast na cerpadle se mi uplne rozpadl ale neresim to... Tak se mejte a diky za rady pri vymene cidla... Zdar a silu... TO: Wiglegumi- kdyz mi nekdo rekne at hledam, tak jsem z tohoto fora uplne v prdelce, pac debilnejsi vyhledavac slov jsem opravdu nikde nevidel. Napr nechapu proc nejde vyhledat slovo EPC... ze je kratke atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 26. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2008 Asi tak nějak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PA-CK Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 zdar sory ze tu furt pisu ale chci se zeptat mam fabii rv 2001 jaky typ je tam cidla natoceni mam pocit ze TRW ale nejsem si 100% jisty mam ho v haji a chystam vymenu diky za radu pripadne pokud mozno mi hodte link na cidlo na netu cena atd diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Mělo by tam být na 100% TRW sundej kastlík na baterku a jukni na víčko nádobky na servo olej je to tam napsané cena se pohybuje kolem 4000Kč v origo servise, ale daj se sehnat levněji stačí hledat zde na fóru tuším že v sekci prodám v bazaru nebo prohledej toto téma je tu toho dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PA-CK Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Mělo by tam být na 100% TRW sundej kastlík na baterku a jukni na víčko nádobky na servo olej je to tam napsané cena se pohybuje kolem 4000Kč v origo servise, ale daj se sehnat levněji stačí hledat zde na fóru tuším že v sekci prodám v bazaru nebo prohledej toto téma je tu toho dost si blazen 4000 to nestoji ani ve skodovce orig Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Hele byl jsem u nás ve škodovce a tam chtěli 3500Kč bez práce takže asi jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 29. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2008 Nechápu to v etce za něho chtějí max 2000Kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haness Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 (editace) Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu: 1 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit? Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001 Editováno: 30. Červenec 2008, autor: Haness Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Volvak Vloženo 30. Červenec 2008 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2008 VĚTŠINOU SNÍMAČ VYMĚN A BUDE OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joesvk Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 Tak hladal som tu ako "dábel" ale nenasiel som nic o zapojeni serva Koyo v aute kde bolo pred nim TRW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benik Vloženo 3. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2008 precti si prve cely clanek a urcite najdes... cidlo rizeni... nejlepe nove!!!! Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu:1 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit? Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lacki Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 ahoj mam otazku . mam 1,4 16V 74kW 2001 AUB ucinnost serva pri otacani na mieste je podstatne ina ako na svagrovej fabce pritom ma presne tu istu . jemu to toci o polovicu lahsie ako mne Cim to bude ? oleja je dost / aspon myslim ,po skrutku / chyby ziadne . Ma to tak byt ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
joesvk Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 Tak skusim sem hodit par svojich skusenosti. Ako som uz spominal moj problem je ze som dal Koyo do fabci kde bolo predtim TRW. niekto pisal ze je to nemozne alebo ze treba menit aj hadicku. Problem je ze je tam rozdiel v "holendri" ktory je na hadicke a je to zalisovane. Presnejsie jeho priemer zavitu. To znami co mi to robil vyriesil tak ze koniec trubky odrezal vymenil "holender" a dal to v jednej firme zalisovat. Vyslo to cca 60SK. Takze okrem serva a tohto prelisovania sa nic nemenilo. Servo maka ako dive. je tu ale este jeden problem. TRW ma 3polovu svorkovnicu a Koyo ma 4polovu svorkovnicu. Takze teraz sa marne pokusam zistit ako zapojit ten stvrty kablik od snimaca servoriadenia do riadiacej jednotky servoriadenia. Posilovac ide len svieti stale kontolka. Nuze nejaky navrh?? a prosim uz nie ze "hladaj na fore". Prebehol som to tu vsetko a nikde som to nenasiel. Stravil som aj cely den hladanim na webw a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 To bude poridna fuška ked nevymeniš riadenie+snimač na Koyo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 4. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2008 PA-CK chceš varn alebo blok na pár dní??? si blazen 4000 to nestoji ani ve skodovce orig Ako ti bolo odporučené, pozri si to tu odzačiatku, je to tu popísané Dobrej mám také problém, ale malinko jiný někdy při jízdě se mi rožne kontrolka servořízení a už nezhasne nicméně servo funguje dal a chová se podle mě normálně. Pokud vypnu motor a znovu zapnu kontrolka už nesvítí. Když to projedu Vagem napíše to tuhle chybu:1 Nalezeny chyby: 00816 - Snimac servorizeni (G250) 30-10 - preruseni n.zkrat na plus - Sporadicky Nemá někdo podobný problém? Nebo neví někdo jak to řešit? Motor 1.4 16V 55kW r.v. 2001 Je to s najväčšou pravdepodobnosťou kódovaním serva, je tam asi 5 možností nastavenia "tuhosti" (pri stojacom aute aj pri rýchlosti - podľa grafu čo som už dakedy postoval) takže prekódovanie asi postačí ahoj mam otazku . mam 1,4 16V 74kW 2001 AUB ucinnost serva pri otacani na mieste je podstatne ina ako na svagrovej fabcepritom ma presne tu istu . jemu to toci o polovicu lahsie ako mne Cim to bude ? oleja je dost / aspon myslim ,po skrutku / chyby ziadne . Ma to tak byt ? joe až na snímače je elektrické zapojenie identické a teda ako píšeš, KOYO má štyri piny na snímači a TRW má tri. Žial, v tomto nemáš asi šancu nakoľko KOYO používa stredné dva piny ako výstupy zo snímača a krajné sú na napájanie a TRW má len jeden výstup a napájanie. Či pripojíš po prepinovaní jedno na druhé alebo druhé na prvé, možno to pôjde (možno) ale hláška tam stále bude. p.s.: super že si nazdielal poznatok o "holendri" a jeho nekompatibilite Tak skusim sem hodit par svojich skusenosti. Ako som uz spominal moj problem je ze som dal Koyo do fabci kde bolo predtim TRW. niekto pisal ze je to nemozne alebo ze treba menit aj hadicku. Problem je ze je tam rozdiel v "holendri" ktory je na hadicke a je to zalisovane. Presnejsie jeho priemer zavitu. To znami co mi to robil vyriesil tak ze koniec trubky odrezal vymenil "holender" a dal to v jednej firme zalisovat. Vyslo to cca 60SK. Takze okrem serva a tohto prelisovania sa nic nemenilo. Servo maka ako dive. je tu ale este jeden problem. TRW ma 3polovu svorkovnicu a Koyo ma 4polovu svorkovnicu. Takze teraz sa marne pokusam zistit ako zapojit ten stvrty kablik od snimaca servoriadenia do riadiacej jednotky servoriadenia. Posilovac ide len svieti stale kontolka. Nuze nejaky navrh?? a prosim uz nie ze "hladaj na fore". Prebehol som to tu vsetko a nikde som to nenasiel. Stravil som aj cely den hladanim na webw a nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.